| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 552 .. 997
15.02.13 16:25
nisliker 

Re: Bräute 2014

@steffi2013 ja hani postet. ha aber jetzt keis föteli da... die muffins sind de hammer :D

15.02.13 16:30
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo zäme!!

Oh 1 1/2 Wuche ned im Forum und scho hani 20 Site zum noläse :p Chume fast gar ned zum schribe momentan aber glich churz um min Sänf dezue z’gäh ;) Findes übrigens au super öises Forum hehe :) probiere chli zämezfasse und hoffe vergisse nüt? :p bin momentan gschäftlich & privat so usbuecht dassi chum dezue chume aber das wird scho wider anderst ;)

Härzlich Willkomme Steffi & Miggi & Cristina !!

Jöö miggi würkli mega de schöni atrag! :) mine hani witerhinde im forum usfüehrlich postet ;)

@fringilla & lula: jo do bini aber beruhigt, dass ned mine nur so fuul isch ! :p aber ich bin halt i allem bi öis immer die wo alles organisiert :p sälber gschuld :p aber so hani natürli au meh freiheite hehe ;))

Gastgschänk: bi de italienische Hochzyte isch das Gang & Gäbe und wird erwartet! :p Drum wird’s das bi öis sicher gäh so typischi bomboniere ;) öbis sälbergmachts fändi au cool isch no zyt zum überlegge.. aber für 180 lüt sälber mache? Hmmm nei glaube ned :p

@nisliker: die sind mega schön die freudentränen – nastüechli die erste wod postet häsch! :) glaube allg. mitem pink kombiniert mit wiss (torte und so) händ glaub en relativ ähnliche gschmack! ;) uiui din GG häd klari asichte he :p aber hey isch jo au klar gsi dassmer sich ned i allne pünkt uf ahieb einig wird? Aber ihr findet öiche traumring scho no bestimmt ;)

@squishy: oh aber wänns öichi traumlocation isch würdi ned lang zögere! Ich wünscht mir wäret scho so wiit! :p hmm und datum verschiebe isch kei option isch das fix fix?? Aber so wie das dönt machets jo öfters 2 hochzyte glichzitig, also müesstisch au demit rächnet amene andere datum, dass si no amene andere hochzytspaar zuesäget weisch wieni meine? Oder frogets dänn die wo scho reserviert händ no ob das ok wär? Dänkes ned oder? :p

@malinchen: hoffe chasch din schatz no überzüge wär jo schad wänn die location so en traum wär! ;))) und verstoh di absolut: möchte au uuunbedingt am see hürote ;)

@sue: cool dini iladig! :)

@lula: so en DJ würdi also au ned welle… was wänner dänn a öichem grosse tag au ned pünktlich / zueverlässig isch?!

@novia: für wele fotograf händer öich dänn jetzt entschide?

@morelia: mir werdet ebe am obig au öbe so vil lüt si fast no chli meh do zahlsch halt scho vil.. aber ebe mir händ öisi traumlocation gar nonig gfudne :p und wägem abnäh do gohts sicher de meiste so, dassmer a sim grosse tag no es paar kilos weniger möcht ha ;) und hey danke mitem tipp vo de sendig uf sixx muessi mol driluege ! :)

Versicherig: verzellet mol wie wo was isch gnau deckt? Lohnt sich das?? han mi no gar ned mit dem thema befasst!

Valentinstag: also mir gönd meistens scho go ässe.. klar isches en riise gäldmacherei, aber findes glich schön d’liebi z’fiire allerdings ohni gschänk (wobi es röseli hani glich becho und mi sehr drübert gfröit und en sälbergmachti cd für is auto wili mi scho lang beklagt han kei coole sound meh z’ha hani scho rächt süess gfunde ;) han min schatz gester eifach iglade zum fein thailändisch ässe mhh de wii wo mir trunke händ isch de hammer gsi! Hani gseit: de weti am hochzyt aber isch sehr tüür :p und s’muess jo ned de best wii si, so dass alli vil meh trinket haha nei scherz ;)

Konto: mir händ au trennnti lohn & sparkonto & es gmeinsams hushaltskonto und es kässeli hani jetzt au kauft hehe im manor häds momentan (glaub au wägem valentinstag) so grossi roti mit härzli druffe det düemer jetzt au s’münz dri und wer weiss, ev. chunt jo en gast mol no uf d’idee haha :p mi GG häd aber au scho gfunde mir chöntet doch d’konti zämelegge (obwohl er meh verdient) aber irgendwie kei ahnig möchte ned es schlächts gwüsse ha wänni mol en shoppingafall ha oder zum coiffeur goh etc.. will er git vil weniger gäld us als ich :p wie gsehnd ihr das mit gmeinsame konti?

Arbeitszyte: do händ mir glück, händ beidi flexibli arbeitszyte aber gsehnd öis glich nedso vil will ich immer so vil los han und no volleyball spile (guet er spilt au fuessball) aber er isch vil meh dihäi als ich muess chli abefahre :p aber kenne vil z’vil gueti lüt ;)

Iladige: ich dänke mir werdet au 2 verschideni mache! Eini für d’apérogäst und eini für die wo au as fäst iglade sind, das ganze natürli no uf dütsch & italienisch :p wird mer au öbis aber do fröimi druf will eini vo mine beste kolleginne isch art director & chan au super fötele die wird öis die ganze iladige gstalte inkl. Fötelis & so hihi :)

Chind: doch mir wänd dänn so gli wie möglich chind nachem hochzyt :) de wunsch isch bi beidne (jo inzwüsche au bi mim amore) scho lang mega gross und drum chömers chum erwarte :) aber zerst hürote wämer beidi.. ned us religiöse gründ aber eifach en suberi sach, alli de glich name etc..

Nisliker: hihi jetzt hani grad müesse schmunzle! :p ich hans cho laaang vorem atrag scho avo unterschrifte üebe! :) ich fröimi jetzt scho sehr dänn de schöni italienischi name vo mim GG aznäh ;))

So jetzt hani hoffentli ned vil vergässe und go is wohlverdiente weekend haha :p

Gnüssets & bis bald!

15.02.13 16:36
Lula 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Wirde dr Name vo mim GG anäh, eifach scho nume wüu i wott dass mir aus Familie aui glich heisse! Wirde aber mi Ledig Name aus Allianz Name zmingscht am Briefkaste lah...

15.02.13 16:37
steffi2013 

Re: Bräute 2014

zum Thema Name: ich wirde definitiv au dr Name vo mim denn-Maa aanäh. für üs isch es wichtig, dass mer eifach ei Name händ. woby es ihm au gliich gsi wär, mi Name aaznäh (het är ömu gseit...). Aber i finge mi Name chli unpraktisch - u v.a. im internationale Umfäld chamene überhoupt nid schribe oder usspräche - z viel ä, ch etc.

...und eigentläch isch es fasch chli "vorbestimmt", dass i mau angers heisse: ha nämläch bimene Hörspiel wo mir mau ir Oberstuefe säuber gmacht hei, "zuefälligerwys" für mi o scho dä Name usegläse...

15.02.13 16:46
Lula 

Re: Bräute 2014

@laprincipessa:
-Gastgschenk: Wie wäris mit bedruckte M&Ms? So aus Option?
-DJ: Bi drvo usgange dass er sech mau no per Mail meldet oder so, aber isch nix meh cho.
-Versicherig: Gugg mau hie, isch gloubs bis 20'000.- versicheret... http://www.zurich.ch/site/de/priv/zurichtogo/hochzeit.html
-Isch doch wunderschön, ha geschter wenigstens uf ne gmüetlech Obe ghoffet, aber GG isch mit Migräne lidend näbe mir gsi... Drfür hei mir sim Mami es Blüemli heibracht.
- Ou, muess gloubs mau ga gugge. Hoffentli hei si di morn no. Red mau mit ihm drüber, ebe ou gad wäge mau am ne Shoppingafall, oder Coiffeur oder so. Wie wäri de das nänre ou mit Kind?
Mit wette ja nes gmeinsams Konto jtzt ufs Hochzyt hie, mau gugge, was mir närne mit däm mache.



nomau wäg am Name, aso am Unterschrifte üebe, bini aso ou...

15.02.13 17:23
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

@ Arbeitszeiten:
GG ist ja noch in der Ausbildung und wenn er in Basel in der Schule ist (aber auch sonst) sehen wir uns normalerweise immer nur einmal pro Woche (wir wohnen ja nicht zusammen, deshalb ist das eigentlich noch recht oft). Wahrscheinlich würden wir uns öfter sehen, wenn GGs Tante nicht manchmal extreme Ansprüche stellen würde... Aber wir arrangieren uns damit.

@ Heiraten:
Wir heiraten natürlich aus Liebe, aber auch wir möchten wirklich bald, bald Kinder. Bei uns sind es eigentlich auch religiöse Gründe, warum wir heiraten möchten (auch bevor wir Kinder erhalten...)

@ Wochenende:
Was besonderes habe ich nicht vor. Aber da GG morgen Abend aus seinem "Exil" (hatte dort kein Internet oder Handynetz...) in der Westschweiz zurückkommt, hoffe ich doch fest, dass er wenigstens einmal noch vorbei kommt... Und nächste Woche hat er dann Ferien und versprochen, dass er dann mal vorbeikommt, wenn ich am Nachmittag d Schule aushab. Dann reden wir endlich über unseren Hochzeitstermin :D Ich halt es bald vor Spannung nicht mehr aus...
Aber mittlerweile habe ich mich damit abgefunden, dass es vielleicht halt auch 2015 werden wird. Wichtig ist ja eigentlich vor allem, zu wissen wann es soweit ist und noch wichtiger, dass auch GG mit diesem Zeitpunkt gut leben kann und sich nicht bedrängt fühlt. Und das möchte ich auf jeden Fall. Deswegen werde ich versuchen meine eigenen Wünsche diesbezüglich zurückzustellen...

@ Einladungen/Save the date:
Da wir wahrscheinlich eine relativ kleine Hochzeit haben werden, gibt es wahrscheinlich keine Save the date Karten. Über die eigentlichen Karten habe ich mir schon einige Gedanken gemacht, aber noch nie mit GG darüber geredet. Ist ja schon komisch, wir reden über Ringe und Kirchen und wissen noch nichtmal, wann wir heiraten :D
Deswegen nehme ich mich da auch eigentlich zurück und wir reden nur davon, wenn er anfängt oder wenn die Situation sich wirklich gerade aufdrängt...
So nun fertig mit dem Roman und ich lass euch in den Abend...

15.02.13 21:22
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Juhuuu mir händ e Fotografin. Mega häppy und da ich im Forum recht höchi Priisä gseh han, bini recht verschrockä. Aber sie isch Super und da sie mini beste Fründin ihri Schwöster isch het sie gseit gäbis vilicht en chliinä Rabatt. völlig unerwartet und eifach genial. Ich ha scho immer ghofft das sie mis Hochziit fotografiere wird und, so langs vode ihrere Familie planig her gaht

@chind: mir wänd scho ma chind wenn möglich sälber & adoptierä, aber afoh probierä viellicht so 2 Jahr nachem Hochziit.

@hürate: will ois wichtig isch Gottes sägä zäh und mir wänd das mit allne teilä

@namä: ich froi mi so fest mim GG sin namä aznäh bi au scho chli am üebe. Ich froi mi en Englischä namä zha ^^

16.02.13 17:30
morelia 

Re: Bräute 2014

jeeee mir hei ä turtä. u das no eeextrem günstig. für 5.- pro person!!! und das wird nis no gschänkt und mir bechömä names asteckerli gschänkt. its chani nomäno sägä, i welärä farb u was mir druf wei (i form vo buttons)


@namä: nach dr hochzit heissi wi mi gg

@grund zum hüratä: natürlech us liebi, aber mir wei nach dr hochzit o so gli wi müglech chind

@iiladigä: überau di glichä chartä, aber 2 verschideni text-ilagä (ganzes fescht oder nur apero)

16.02.13 18:23
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@STD: Hätti zwar gärn gmacht und hätt oh scho Idee gsammlet, aber irgendwie isches halt glich öpis unnötigs, wil ig lieber d Iladige früezitig due verschicke und de drfür oh scho gli weiss, wär alles chunnt. U de isches ja oh blöd wenn me ersch churz vorane STD verschickt het. Usserdäm wüsses eh scho die meischte. Guet vilich machi de im Herbscht/Winter glich no e Handvoll fürd Uslandgäscht, mau luege.

@Iladige nomau: Lula het eigentlich no rächt mit de 4 Versione. Isch doch scho chli persönlicher, als wenn me "Du/Ihr" schribt oder "Ihr", wes a ne Einzelperson geit.

@Ungerschrift: Was dir übet die scho? Das hani jetzt nonig gmacht, aber werum eigentlich nid GG het e mega schöni, hoffentlich bechumi oh chli öpis hübsches ane, die woni bis jetzt ha isch drum eifach es Gkahr, wie wenn öper e Stift würd usprobiere

@Lula: Jä was dir heit jetzt eifach nüt meh vom DJ ghört? Ok, de fingis aso oh langsam mega dernäbe! Do finget dr aso sicher e bessere!

@kleinefeder: Dänke nägscht Wuche de a di u hoffe, as dr e gueti Lösig finget wo für bedi stimmt! (U wes de glich setts 2015isi, de chasch jo glich no chli bi üs blibe, odr?)

@morelia: Isch de cool mit dr Turtä! Hesch scho konkreti Vorstellige?

16.02.13 20:56
morelia 

Re: Bräute 2014

@std:
findi o öbis unnötigs i üsem fau. bi andernä passts villech scho ender. muess ja jedä säuber wüssä.

@underschrift üebä:
hani no nid gmacht, aber das macheni doch gad mau. weni dr namä vo mim gg ha agnoh, heissi glich winä berüemti schouspilerä. findi mega kuhl

@turtä:
für 80-90 personä, 5 stöckig, ig wet gärt ä truffefüllig, gg himmbeer (bi so viu stöck chamä ja verschideni näh), in lila (üsi hochzitsfarb)
vor optik süsch hani verschideni sachä womer würdä gfauä. da mau äs paar biudli:

Datei-Anhänge
hot-pink-and-black-marble-wedding-cake.jpg hot-pink-and-black-marble-wedding-cake.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 128 kB

torte.JPG torte.JPG (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 225 kB

 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 552 .. 997
Littlefoot   würklich   Pfingstrose   bearbeitet   malinchen   Zuletzt   Taeboyana   Location   Hochziit   schaffe   gspannt   Janedoe   irgendwie   Problem   richtig   würklech   Hochzyt   Iladige   bstellt   squishy