Bräute 2014 |
|
1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 553 .. 997
|
|
|
|
18.02.13 10:48
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
@luna: jo das mit de M&M’s wär ev. würkli no öbis, will mi GG M&M’s über alles liebt hehe ;)) mal schauen ;)) Hey das mit de versicherig dötn super!! Voll ned tüür! Glaube das machemer au.. Hey voll scheisse, dassd vo dem DJ nüt meh ghört häsch das goht echt gar ned!!! Würdi def. ned in betracht zieh!
@kleinefeder: toitoitoi dassd gli klarheit häsch betreffend em datum! :)
@morelia: hey so super wäg de torte! =) echt en guete pris! :)
@novia: hey echt schön d’fotis vo dinere fotografin! Gseht hammer us! =) muessi mir au merke ;) Und wow das restaurant gseht jo hammer us! =))
@fringilla: also mir werdet jo au ned i de nöchi hürote bez. öisi verwandte wohnet alli so verströit, dass sowiso alli afahrtswäg händ aber finde ned dasser do verantwortlich sind! Mir werdet en chline car für die verwandte wo vo italie areiset organisiere will die in basel unterbrocht werdet und dänn chönd alli zäme vo basel nach luzärn und retour.. aber s’chömed nur wenigi vo luzärn sprich die meiste händ längeri afahrte – die wo möchte werdemer au luege für günstigi hotels i de region, aber uf eigeni chöste s’chunt sust scho mega tüür alles… drum also ich finde dasses kei zuemuetig isch 45 min. hei z’fahre..! mini persönlichi meinig… ich würds emel jederzyt mega gärn mache für öber wo mir nöch stoht!
@steffi: bin voll und ganz dinere meinig! :)
guete wuchestart allersits! :)
|
|
|
|
|
|
|
18.02.13 11:20
steffi2013
|
@flitterwuche: mir hei mau vo Sardinie gredt; woby - spruchriif isch das no nid. sy eifach no nie gsi u würde gärn mau ga. U i muess nid unbedgint soooo z wyt wäg... eifach chli warm u Meer
|
|
|
|
18.02.13 14:58
laprincipessa
|
@novia: ah ups han gmeint en si hehe ;) si sind glaub z'zwöite oder?
oh flitterwoche das isch öis def. no z'früeh zum plane ;) aber au so mauritius, seychelle oder maledvie würd öis reize.. hawaii wär au gaaaanz geil :)
|
|
|
|
1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 553 .. 997
|