| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 553 .. 997
18.02.13 10:37
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

steffi: stimmt scho, du hesch vollkomme rächt. eigentli sött mer ja det fiire wos eim gfallt, und wenn öper s gfühl hed es isch z wiit, isches päch gsi...

nisliker: i dem hotel wo ier sind würd ich glaub grad no par täg länger blibe wenn ich gascht wär bi euch ;)

18.02.13 10:45
nisliker 

novia_mayo also ich wür au nöd zviel rücksicht uf gäst ne! schliesslich sind sie iglade! ich wür det fire wos ihr für richtig haltet. mir schwizer mached amis so es theater wege 1-2 stund fahre! aber i anderne länder isch das gang und gäb! dütschland und frankrich isch ja viel grösser! die müend amis no viel länger fahre! und lüd chönd ja au fahrgmeinschafte bilde wens hei wend... bueched das wo eu gfallt ;)

mir wend nachher id flitterwuche (ad wärmi). drum blibemer denn nur bis am sunntig

18.02.13 10:48
laprincipessa 

@luna: jo das mit de M&M’s wär ev. würkli no öbis, will mi GG M&M’s über alles liebt hehe ;)) mal schauen ;))
Hey das mit de versicherig dötn super!! Voll ned tüür! Glaube das machemer au..
Hey voll scheisse, dassd vo dem DJ nüt meh ghört häsch das goht echt gar ned!!! Würdi def. ned in betracht zieh!

@kleinefeder: toitoitoi dassd gli klarheit häsch betreffend em datum! :)

@morelia: hey so super wäg de torte! =) echt en guete pris! :)

@novia: hey echt schön d’fotis vo dinere fotografin! Gseht hammer us! =) muessi mir au merke ;)
Und wow das restaurant gseht jo hammer us! =))

@fringilla: also mir werdet jo au ned i de nöchi hürote bez. öisi verwandte wohnet alli so verströit, dass sowiso alli afahrtswäg händ aber finde ned dasser do verantwortlich sind! Mir werdet en chline car für die verwandte wo vo italie areiset organisiere will die in basel unterbrocht werdet und dänn chönd alli zäme vo basel nach luzärn und retour.. aber s’chömed nur wenigi vo luzärn sprich die meiste händ längeri afahrte – die wo möchte werdemer au luege für günstigi hotels i de region, aber uf eigeni chöste s’chunt sust scho mega tüür alles… drum also ich finde dasses kei zuemuetig isch 45 min. hei z’fahre..! mini persönlichi meinig… ich würds emel jederzyt mega gärn mache für öber wo mir nöch stoht!

@steffi: bin voll und ganz dinere meinig! :)

guete wuchestart allersits! :)

18.02.13 10:54
FringillaVigo 

Mi dünkts eigentlich oh, as me nid zvil Rücksicht sett näh und dert fiiere wo me möchti, aber ig bi ebe oh süsch ging die, wos allne wett rächt mache Isch eifach bimne Hochzit äue ein Ding der Unmöglichkeit

18.02.13 11:00
novia_mayo 

ja das stimmt, ier hend würkli rächt! muess das mim GG au nomal säge, er isch am afang chli degäge gsi. aber glaub mittlerwile chan er sichs vorstelle das mer chli "wiiter" weg gönd.

nisliker: ah flitterwuche isch natürlich no besser :) wüssed er scho wohi ier gönd?

la principessa: gäll hed super föteli! aso es isch en "ER" wos macht ;) er isch mega sympathisch

18.02.13 11:05
nisliker 

@novia_mayo nei wüssemer noni. prise sind au erst im juli dusse für de januar. aber ad wermi gats. mir sind eus noni schlüssig ob mer 3 wuche wend ume reise oder eifach 2 wuche id z.b maledive. mal luege

18.02.13 11:12
novia_mayo 

min GG isch jetzt scho am luege für flitterwuche, uf das freut er sich glaub am meischte
maledive simer eus au am überlegge... aber es isch chli schwirig zum kombiniere, und "nur" zwei wuche maledive wotti ned, wott susch nochli öpis gseh

eusi favorite wäred: botswana, mozambique, madagascar, seychellen, evt. galapagos...
weiss susch scho öper wohi id flitterwuche?

Zuletzt bearbeitet am 18.02.13 11:14

18.02.13 11:20
steffi2013 

@flitterwuche:
mir hei mau vo Sardinie gredt; woby - spruchriif isch das no nid. sy eifach no nie gsi u würde gärn mau ga. U i muess nid unbedgint soooo z wyt wäg... eifach chli warm u Meer

18.02.13 11:25
nisliker 

ich fänd hawaii hammer

18.02.13 14:58
laprincipessa 

@novia: ah ups han gmeint en si hehe ;) si sind glaub z'zwöite oder?

oh flitterwoche das isch öis def. no z'früeh zum plane ;) aber au so mauritius, seychelle oder maledvie würd öis reize.. hawaii wär au gaaaanz geil :)

1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 553 .. 997
würklech   Pfingstrose   Littlefoot   squishy   Problem   bstellt   Hochziit   Iladige   schaffe   würklich   Taeboyana   bearbeitet   gspannt   irgendwie   Janedoe   Hochzyt   richtig   Location   Zuletzt   malinchen