| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 554 .. 997
18.02.13 15:34
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

laprincipessa: ja genau sie sind z zweite, sie isch aber in new york :)

ja hawaii wär sicher au mega schön....

18.02.13 15:46
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

ah alles klar :) was macht dänn die in NY? :) has nedso gnau gstudiert ;)

puh aber ebe zerst mol location & datum finde... sobaldmir en grobe plan händ gohts dänn as fine tuning ;))

18.02.13 18:07
malinchen 

Re: Bräute 2014

Juhuuuu... I bi ou wieder im Land. Dir sit ja mega fliissig gsi sit letscht Wuchä! Mi GG und ig hei es super Weekend gha in Paris. Si aber nid wägem Valentinstag det gsi, sondern eifach süsch.

@Steffi: Härzlech Willkommä ou no vo mir!!! =)

@Honeymoon: Mir wüssä ou no nid wo das mir härä göh und ou nid, ob mir überhoupt im Summer wöi gah oder de wartä bis im Winter.

@hürate: Mir hüratä ou nid wöu mir ching wöi sondern us Liebi (wies d Lula so schön gseit het, hihi)! Mir wöi mit däm eifach es Zeichä setzä, dases üs würklech ärnscht isch mitenang und dass mir dr Räscht vom Läbä wöi zämä verbringä. Es isch eifach öpis anders, wemä verhüratet isch aus wemä "nur" es Paar isch.

@Wohnä: Eventuell übernähmä mir ds Huus vo mim Grossvater und dües renovierä und umbouä. Me chönnt 2-3 Wohnigä drus machä, eini würdä de mir bewohnä u die anderä vermietä. Aber das Projekt nähmä mir ersch in Agriff we ig mit mirä Usbildig fertig bi.

I merka gad, dasi gar nid zyt ha für zu allem stellig näh... Sorry dasi d Häufti usselah!

18.02.13 18:57
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

So, nach dem i aus ha nachegläse, ...

@kleinefeder: Und hesch Din GG scho gseh? Wüsst dr jtzt wenn dr mitenand redet?

@lil: Darf i frage wie viu das dr zahlet für wie lang?

@FringillaVigo: Ja u vorauem isch denn ou klar ob mit oder ohni Partner, oder wie ou immer. Nee überhopt nüme!! I findes e bodelosi Frächheit!
Üser Gäst müesse ou ca 30-40 Minute fahre, u si müesse säuber gugge wie si häre chöme, u ou umi hei, wär wott cha übernachte dr räscht muess haut de no fahre.
Hmm... Isch e Versuech gsi, aber isch nit würkli was worde.

@monimoni: Danke für e Link, ga mau ga gugge.

@novia_mayo: U wenn dr im Konvoi (oder wie me das ou immer schribet) fahret, dass jede sis Outo het?

@malinchen: Und wie isch Paris gsi?


@me: Am Wucheändi isch Hochzytstchnisch nit viu glüfe, mir si üs einig dass mir dFotografin näh, u bim DJ no witergugge. Närne isch mir geschter Obe i Sinn cho, dass mir zwar mit dr Pfarrere gugget hei, aber wäg dr Kirche no nit. "muess" GG mache, wott er morn düre Tag erledige. (i wott haut eifach dass er ou chli öbis muess mache)
I bi am Fritig no ne A3 Boge ga reiche, wott mau usprobiere wie lang u müehsam das es isch, säuber Pocketfolds zmache. Warte jtzt eifach no uf ne kreative Afall

Faus i wer vergässe ha, tuets mir leid, isch nit Absicht!


Schöne hinech faus mir üs nüme läse u morn e schöne Tag

18.02.13 19:21
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

@ transport: ich finde auch, dass man nicht als Gast einfach so davon ausgehen sollte, dass das Brautpaar irgendwas organisiert bzw. dass man auch weitere Strecken in Kauf nehmen muss. (wir haben Freunde in Deutschland, zu deren Hochzeit wir natürlich fahren und wir freuen uns darauf und werden halt sehen, dass wir nicht erst um 4 Uhr morgens aufbrechen...) Aber man kann es natürlich nie allen recht machen...

@ alle, die an mich denken...
GG kam am Samstag für eine halbe Stunde schnell vorbei. Gestern hat es dann leider nicht geklappt, weil ich kein Auto hatte und er mich auch nicht holen konnte für unseren Sonntagsspaziergang... (ist halt auch immer so ein Abwägen, wann die Tante einverstanden ist und wann eher nicht so, soll ja niemand sauer werden und sowas). Aber unser Gespräch, das haben wir terminlich auf morgen festgesetzt. Dann hab ich am Nachmittag keine Schule und GG kommt mit dem Zug und zu Fuss zu uns. Eigentlich ist mir ja jetzt (nachdem ich mich innerlich damit abgefunden hab) schon klar, worauf es hinauslaufen wird, weil ich doch annehme, dass GG seine Meinung nicht geändert hat. Aber es ist doch noch einiges zu klären und es braucht dennoch ganz schön viel Mut (finde ich), das einfach so zuzugestehen und wieder hinter die 2 Jahres Marke zurückzufallen. Das tut mir manchmal, wenn ich darüber nachdenke schon echt weh. Aber wir sind jetzt schon so lange zusammen und wenn ich an die Zeit denke, wo es noch hiess "in vier Jahren..." dann werde ich auch diese zwei Jahre noch rumkriegen und wenn GG bald auch bereit ist, konkreter über Hochzeitsdinge zu sprechen, dann können wir zusammen vielleicht auch bald einmal anfangen einiges zu planen, zu buchen und das wird mir sicher über die Wartezeit hinweghelfen.
Ach ja und nochwas: ich sehn mich zwar sehr danach Ehefrau und Mutter zu werden, aber ich liebe meinen Beruf und der macht es mir auch leichter, die Zeit zu überbrücken.
Danke, dass ihr so lieb an mich denkt und ich werde spätestens am Mittwoch sagen, wie es gelaufen ist und ob ich nun noch offiziell zu euch gehöre oder nur noch so tue
Schönen Abend...

18.02.13 19:27
Lula 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: Drück dr uf jede fau Düme, dass es guet chunnt, u Dir beidi e Lösig findet, wo dr glücklech sit drmit!

18.02.13 20:34
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Heyy Lady’s =D

z’erst Mol es wellcome an d’Cristina und Steffi!!

I meld miich au mol wiider! s’Verruckte isch jo, wenn meh ein Tag keiin Ziit het, muä meh am nächste Tag nomeh lese und schriibä und chunt au ned dezue und scho steckt meh im Tüfelskreiis. Jetzt nimm iich mir diä Ziit eiifach wiider Mol zum lese, wiä’s bii eu vorwärts got und miich eune spannende Diskussione azschlüssä!

Nisliker: Vor 15 Siite han ii öpis gschriibä, weg de Meiinigsverschiideheiit bii dä Ring, wo meh au als Beleiidigung chan agseh. I hoff aber, du hesch das ned so verstandä? Sus tuäts mir unendlich leiid! Hend ihr scho chönä ä Lösiig findä oder lönd ihr chlii Gras drüber wachse? Au wenn dii erst 14-Bruut sii wirsch, hend ihr jo no gnuäg Ziit zum Ring kaufä =D

Hochziitsversicherig: I find 69.- würkli günstig!! I has miim GG mol zeiiget, aber er weiss gar ned ob da nötig sii wird. Mir kennet da gar ned... Mir hend mol vor, sini Brüädärä z’froogä wiä sii da gmacht hend. Sind jo zum Glück ned dii erste wo in unserer Familie hürotet und chönt uns Tipps holä =D

Cristina: Oooh, jaaa. Es Kleiid!! Hesch Foti’s? I bii so es gwundernäsli! I ha au keii wiises. Do ich’s aber gschenkt bechoh ha, bin ii mir ned siicher. Es wird behauptet, dass es creme isch. Aber uf em Schleier stot Ivory und ii denk ned, dass es zweii verschiideni Farbe sind. I muäs es globs gliich nomol us em Sack näh. Da isch soooo asträngend...

Mein perfektes Hochziitskleiid: Diä Sendig han ii am Samstig mit miim zuäkünftige Schwiigermami, minere zuäkünftig Schwögerin und miim GG gluägät. Mir hend uns debii köstlich amüsiert. Will’s eiifach toootal übertriibä isch...

Steffi: Wiä isch Dütschland gsii? Wiä hends uf diä grossartige Neuigkeiite reagiert??

Grund zum Hürote: Für Chind fühlet mir uns no grad gar jung, bii no lang keiin 89er Johrgang ;) Mir hürotet will mir total crazy sind! hahah naii, mir hürotet au us liäbi und will mir unser gmeinsams Lebe mit Gottes Sege und emene Verspreche fürenand afangä möchtet.

Unterschrift: I üäbä scho siit Jooohre :-P I han ihn halt als Teenie kenne glernt, denn macht meh so verruckti Sachä wiä siin Name tuusig Mol ins Heft inechrablä und luägä ob dä eige Vorname zum Nachname passt... Aber öpis passends han ii glich ned gfundä. Ha nomol 1.5 Johr Ziit zum proobä. Und ii nimm klar siin Name aah, isch dä schönst Nochname ever. Oder wer cha sus bhauptä immer „Fröhlich“ z’sii =D

Wiidemoos: Wooow, ä Traumlocation wär da! Do wird’s diim GG siicher gfallä, wem scho ned?! Connections muä meh ha ;)

Distanze: Do mir mitte in dä Stadt hürotet, aber ned mitte in dä Stadt esse wönd, giits automatisch min. 30min Fahrt. I denk, da isch ned z’lang. Mir werdet au kaiin Bus oder Car organisiere. Sondern so im Konvoi ufäfahre. Und alli söllet tuuute und huuupe und es Bändeli ans Auto bindä. So richtig Hochziitsmessig halt ;) Mir suächät no unseri Locations, wenn’s dert Schlofplätz het, wär’s natürli ideal. Fänds total romantisch, dii erst Nacht ned dehaii z’verbriingä. Da macht meh denn jo no gnuäg...

Flitterwuuche: Natürli sind so Ort wiä d’Malediive, Seychelle und Hawaii dä oberknaller!! Vor allem hend diä oft no vergünstigunge für’s Bruutpaar. Mancherorts schloft Bruut total kosteloos!! o.O Also günstiger wiä nachem Hochziit chunt meh nüm aah so en Ort. Mir hend recht viil Ziit während dä Hochziitsmess am Kuonistand verbrocht ;) Aber uns wird da gliich no z’tüür sii. Mir werdet sehr wohrschinli dä europäisch Kontinent ned verloh. Aber au do giits wunderschöni Ort. Bis jetzt schwebt uns Lanzarote vor. Dert sind mir no niä gsii und anschiinend cha meh tauchä. Das würd uns sehr gfallä. Für grossi Reise hend mir hoffentli au no spööter Ziit.

Irgendwas isch komisch... Biiträg vo dä Monimoni gseh ii eiifach ned! Wer isch da? En Gaiischt?

Kleinefeder: Ich wünsche dir für morn ganz viil Kraft, Muät und Geduld!! Ich bewundere diich, wiä geduldig du bisch!! Siit längerem wünschisch du dir es klärends Gspröch und gliich wirkts ned so, dass du diin GG unter Druck gsetzt hesch! Und da Hochziit wünschisch du dir siit längerem und jetzt würdsch für ihn sogar nomol es Johr warte. I bewundere diich würkli! Ich wünsch diir dass morn s’Gspröch als en Erfolg aluägä chasch! I bii siicher, du hesch da verdiänt!! Good luck!!

About our wedding:
Mir hend uns endgültig geg Walzehuuse entschiidä. Au wenn’s für sii normal isch, zweii Hochziite nebenand z’ha, wönd mir da nöd. I will special sii! Mir luägät uns umä und ab und zuä bin ii richtig verzwiiflet. Es giit keii Location wo total zu uns passt. Doch miin GG gseht zum Glück immer alles positiv und baut miich uf. Am 28. Feb hend mir no en Termin imene Schloss. Ez kriiblet unter minä Finger und ii möchts unbedingt jetzt scho go aluägä... Viellicht wird’s jo seb????

Miis Studium het wiider agfangä und hoff, dass ii gliich no chlii aktiv chan mitdiskutiärä. Denn ii liäbs mit eu z’tröiime und z’planä!!

Wünsch euch en schönä Obiig,

Liäbä Gruäss

squishy-fishy

18.02.13 20:36
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

hahaha!!! Viil spass bii miim Biitrag z'lese. Han alli Zeiiche usgnutzt und bii meega stolz druf

18.02.13 20:48
steffi2013 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: :-)) ha bis zum Schluss düre gläse, Yay!

18.02.13 21:36
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@squishy: ich ha au alles durä gläsä

@Lula: ich schicke dir e PN mite Priisliste

@honeymoon: mir wend go Road trippä in California und gönd vilech no go Familiä bsueche in NY oder Kollegä in Alaska.

@location: mir gönd no go de Belvoirpark und s'Uto Kulm in Züri go aluege. Mal luege wie das wird.

Sust chunt mir grad nüt in Sinn. :) bi abär au grad fast am iischlafä

Ich wünsche allne e gueti Nacht.

 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 554 .. 997
Littlefoot   Zuletzt   Problem   Pfingstrose   Taeboyana   Hochziit   malinchen   Janedoe   würklech   bstellt   gspannt   Iladige   Location   bearbeitet   richtig   irgendwie   squishy   Hochzyt   würklich   schaffe