Bräute 2014 |
|
1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 554 .. 997
|
|
|
19.02.13 08:33
steffi2013
|
Re: Bräute 2014
guete morge zäme ....ohje, bin i no müed... eidüütig z spät ids Bett.... wie goht's euch hüt eso?? mi schatz isch grad für es paar Tag gschäftläch im Usland. und obwohl mir üs o süsch nid meh würde gseh - wohne nid zäme - vermisseni ihn viiiiu meh, wenn är nid im Land isch. irgendwie komisch, oder?!
heit e super Tag!
|
|
|
19.02.13 08:46
lilmonkeyme
|
Guetä morgä
@steffi ich verstahn di völlig, wenn min GG oder ich im Usland bi den vermissen au immer meh als sus. Er schaffet sus als Jugendarbeiter und het sowieso nö immer normali Arbetsziitä und ich schaffä Schicht. Den gsehnd mir ois eh nö so oft, obwohl mir zämä wohnä.
@all das isch no d'Websiitä vo oisre Fotografin: www.creacion.ch
Ich frög mich grad ob ich ez scho söll d'Lüüt für'd Band aafröge oder erst nachdem mir d'Save the Date's usegschickt händ... Eifach will die Lüüt Grundsätzlich au as Hochziit iiglade sind.
Was meinet ihr, ou und s'isch d'Band für'd Chilä
|
|
|
|
|
19.02.13 12:04
steffi2013
|
@malinchen: tja, da müesse mir itz eifach düre, gäu... *muetmach*
@Lula: mir wei ersch zäme zieh, we mer ghürate sy. isch für üs e gloubens-iistelligs-sach
@Paris: das isch o üsi Stadt! wo mir üs kenneglehrt hei, het D (i nenne mi Schatz itz eifach so i däm Forum - finge ke angeri, passendi Abchürzig... :-)) no ir Nechi vo Paris gschafft u gläbt. I üsne Aafäng simer auso o viu dert gsi, bevor är de i d CH züglet isch. irgendwenn das Jahr, villäch aafangs Summer, isch de o no einisch e Paris-Trip planet - so aus Zuesatz-Teil zum Hüratsaatrag
|
|
|
|
|
19.02.13 16:21
steffi2013
|
@squishy-fishy: ha grad gmerkt, dass i dir ja no gar nid gantwortet ha.... Dütschland isch schön gsi! Sie hei ja scho gwüsst, dass mer üs verlobt hei, aber äbe dr Ring hei sie no nid gseh gha.... Sie hei sogar no es chliises Verlobigsässe für üs gmacht u aues härzig dekoriert gha. sehr lieb! es freue sich aui sehr mit üs.
|
|
|
19.02.13 16:23
steffi2013
|
@Lula: jaaaaaa - sehr schön, we ändläch dr Früehlig langsam füre chunnt; ha gar nüd drgäge aber wo bisch de du deheime, dass du sowohl Schnee wie o Früehligsbote hesch??
|
|
|
|
1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 554 .. 997
|