| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 554 .. 997
19.02.13 08:26
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

laprincipessa: sie isch au fotografin in new york. chume aber au nöd ganz drus öb sie verhüratet sind, es paar oder eifach nur kollege.... hehe :)

malinchen: hey cool wie ischs in paris gsi??

kleinefeder: ich druck der au ganz fescht duume das euches gspröch hüt guet lauft und das du nacher meh weisch!!

squishy: han also au alles gläse ;) es schloss? das tönt ja mega cool... hesch bilder oder gitts en internetsiite? haha ich bin au immer so ungeduldig, unglaublich.... :)

fahre: hmm aso wenni so läse das die meischte d gäscht lönd sälber la fahre, findi die idee immer besser :) denn müessted mer ned extra en car organisiere. und ebe, es isch ja ned mal en stund zum fahre.. und söttig wo ned sälber chönd/wänd fahre chönd sich ja bi andere mälde wo sie würded mitneh.

19.02.13 08:33
steffi2013 

Re: Bräute 2014

guete morge zäme
....ohje, bin i no müed... eidüütig z spät ids Bett....
wie goht's euch hüt eso??
mi schatz isch grad für es paar Tag gschäftläch im Usland. und obwohl mir üs o süsch nid meh würde gseh - wohne nid zäme - vermisseni ihn viiiiu meh, wenn är nid im Land isch. irgendwie komisch, oder?!

heit e super Tag!

19.02.13 08:46
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Guetä morgä

@steffi ich verstahn di völlig, wenn min GG oder ich im Usland bi den vermissen au immer meh als sus. Er schaffet sus als Jugendarbeiter und het sowieso nö immer normali Arbetsziitä und ich schaffä Schicht. Den gsehnd mir ois eh nö so oft, obwohl mir zämä wohnä.

@all das isch no d'Websiitä vo oisre Fotografin: www.creacion.ch

Ich frög mich grad ob ich ez scho söll d'Lüüt für'd Band aafröge oder erst nachdem mir d'Save the Date's usegschickt händ... Eifach will die Lüüt Grundsätzlich au as Hochziit iiglade sind.

Was meinet ihr, ou und s'isch d'Band für'd Chilä

19.02.13 11:04
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä!

@steffi: Mi GG isch die Wuchä ou im Usland vom Job här... Mir chöi grad zämä liidä. I vermissä ihn ou immer hennä, obwous eigetlech regelmässig vorchunnt das er nid da isch. Sött mirs vo däm här gwöhnt si.

@Gäschtetransport: Mir wärdä ou nid im gliichä Ort ds Ässä ha wie ds Apéro. De müessä d Gäscht halt när sälber fahrä. Fingi aber nid schlimm. Mir düe aber bir Iladig drufschribä, dass sich die wo ä Mitfahrglägäheit bruchä, söuä mäldä das mir sie irgendwo chöi unterbringä wöu nid alli es Outo hei. Nid das när öper dasteit u mit niemerem cha mitfahrä...

@lula: Paris isch super gsi... i liebä die Stadt. Am Samstigabä si mir ufä Tour Montparnasse, när isch d hälfti abgsperrt gsi fürnä Hochzytsgsellschafft. Sonä Location isch natürlech ou dr Wahnsinn...

@lilmonkeyme: I würd äuä no wartä bis dir d STD verschickt heit oder gad dert ä "Afrag" bilegä?

19.02.13 11:23
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

Na wie geits öich? HeitDir ou so strahlend schöns Wätter??

@fishy: Ha ne ganz gläse...
Was machsch äch de Du? Weiss nit, aber i gloube nit, dass si e Geist isch!?
(dr letscht Birtag vor monimoni isch uf Site 106 obe, fingsch ne so?)

@monimoni: Oder bisch Du ne Geist?

@lil: Ha no kenni brcho.

@novia_mayo: Chasch ja so Schleifene bastle, oder so, de gseht me glich, dass Dir aui zämä ghöret

@steffi: Wieso wohnet ihr de nit zämä?

@malinchen: Ou so schön!! Bi zletscht mau i junge Jahre zParis im Disneyland gsi, isch aber ewigs här...

19.02.13 12:04
steffi2013 

Re: Bräute 2014

@malinchen: tja, da müesse mir itz eifach düre, gäu... *muetmach*

@Lula: mir wei ersch zäme zieh, we mer ghürate sy. isch für üs e gloubens-iistelligs-sach

@Paris: das isch o üsi Stadt! wo mir üs kenneglehrt hei, het D (i nenne mi Schatz itz eifach so i däm Forum - finge ke angeri, passendi Abchürzig... :-)) no ir Nechi vo Paris gschafft u gläbt. I üsne Aafäng simer auso o viu dert gsi, bevor är de i d CH züglet isch. irgendwenn das Jahr, villäch aafangs Summer, isch de o no einisch e Paris-Trip planet - so aus Zuesatz-Teil zum Hüratsaatrag

19.02.13 13:16
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

hallo allersits! :) herrlichs wätter ned? :) stellt eim grad uf :)

@malinchen: wow so schön sinder in paris gsi :) und hey dönt doch super wägem huus vo dim grossvater! :)

@kleinefeder: darf ich fragen, wieso seine Tante so viel Raum einnimmt bez. so viel über ihn zu entscheiden hat? Er ist doch erwachsen & kann selbst Entscheidungen treffen oder? Also geht mich natürlich absolut nichts an, aber mich würde das schon enorm stressen.. und ja wirklich Chappeau, dass du so geduldig bist! Da kann dein Liebster echt glücklich sein ;) toitoitoi weiterhin! :)

Sendige uf Sixx: han mol avo ufnäh und gester 3 Sändige "Die perfekte Hochzeit" gluegt haha typisch England teilwis goht gar ned :p Das perfekte Hochzeitskleid hani nonig gseh aber scho avo ufnäh bin gspannt druf sicher voll amüsant hehe :)

@squishy: toitoitoi dasses öich gfallt im schloss & de termin no frei isch! =)

@novia: aah alles kar! :) aber sind echt schöni fotis! :) hehe mir gönd die 1. april wuche uf NY jippiiee :)

@steffi: hehe das phänomen kenni :) obwohl mir jetzt sit gli 2 johr zäme wohnet aber vorher isch das au so gsi händ en wochenändbezihig gha und öis sälte unter de woche gsi aber wänner gschäftlich wäg gsi isch hani ne au viiil meh vermisst glaube das isch normal ;))

@lilmonkeyme: also ich würd scho afroge, fallsd angst häsch, dass si sust scho usbuecht sind? wär jo schad sust.. chaschsne jo säge, dass si aber au iglade wäret? alles wo fixiert isch, isch super oder ned? ;) aber zwar de vorschlag vo de malinchen isch au super! :)

@steffi: dönt romantisch mti paris hihi :)

hey schöns tägli wünschi öich allne!

19.02.13 14:18
Lula 

Re: Bräute 2014

I weiss, es het gar nüt mit am Hürote ztüe, aber es isch doch wunderschön di erschte Früehligsvorbote im Garte zha...

Zuletzt bearbeitet am 19.02.13 14:18

Datei-Anhänge
IMG_1444 (300x225).jpg IMG_1444 (300x225).jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 85 kB

19.02.13 16:21
steffi2013 

Re: Bräute 2014

@squishy-fishy: ha grad gmerkt, dass i dir ja no gar nid gantwortet ha.... Dütschland isch schön gsi! Sie hei ja scho gwüsst, dass mer üs verlobt hei, aber äbe dr Ring hei sie no nid gseh gha.... Sie hei sogar no es chliises Verlobigsässe für üs gmacht u aues härzig dekoriert gha. sehr lieb! es freue sich aui sehr mit üs.

19.02.13 16:23
steffi2013 

Re: Bräute 2014

@Lula: jaaaaaa - sehr schön, we ändläch dr Früehlig langsam füre chunnt; ha gar nüd drgäge aber wo bisch de du deheime, dass du sowohl Schnee wie o Früehligsbote hesch??

 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 554 .. 997
würklech   schaffe   Hochzyt   Littlefoot   Janedoe   würklich   Taeboyana   bstellt   Location   gspannt   Zuletzt   squishy   irgendwie   bearbeitet   richtig   Iladige   Hochziit   Pfingstrose   Problem   malinchen