| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 555 .. 997
19.02.13 22:05
morelia 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: war abendessen und habe die ganze zeit nur denken können, wie dein gespräch wohl lief. bin ganz gespannt nach hause gekommen, habe gleich das laptop angestellt und geschaut ob du was zu erzählen hast. und siehe da, hast du so schön habt ihr ein datum. ich freue mich für dich und gratuliere dir ganz herzlich zur entgültigen verlobung.

@schneeglöggli: so schön. habe noch keine gesehen, bin aber mit arbeiten beschäftigt und habe wohl keine aufmerksamkeit gezeigt, welche zu sehen. bin aber auch so eine die mit einem brett vor dem kopf rumlaufe resp. manchmal mit einem buch in der hand. laufe dann so automatisch den immer selben weg nach hause ohne gross aufzuschauen. stollper auch hie und da, so ein richtiger tollpatsch eben...

@gwundernasäliste: chöi mi äch o scho so eini machä für 2014ner brütlis?? bi drum scho no so ä gwunderi

@me: wir haben nun diverse angebote eingeholt für einen fotografen und sind hier gelandet:

http://picture-it.jimdo.com/

was meint ihr dazu?? Ist ganz in unserer nähe, ich kenne sie privat und ist mit grooooosem abstand das günstigste angebot von allen.
bin froh um rückmeldungen.

Zuletzt bearbeitet am 19.02.13 22:08

19.02.13 22:26
steffi2013 

@morelia:

was isch e Gwundernasälischte?! entspricht mir sicher o - bi o immer sehr wunderitzig...
u i ha zwar nid so viu Ahnig vo Fotografe (ha mi o no nid so drmit usenang gsetzt), aber die Homepage gseht doch no guet us, oder?

@kleinefeder: yay, freut mi o, dass dir das klärende Gspräch ändläch gha heit!! u weisch was z coole am 2015 isch? we mir de aui scho nümm dörfe plane u vom Hochzyt tröime, chasch du di no richtig dri-hänke...

20.02.13 08:14
nisliker 

Guten Morgen Ladys!

@kleinefeder han din bitrag gester im bett vorem schlafe no gläse. freu mich für dich das jetzt klarheit hesch obwohl sitauation offesichtlich nöd eifach isch.... wünsch dir/eu uf jede fall viel chraft

@all wie gsehnd ihr das mit em 13er treff? gat da öpper? oder wäreder interessiert en 14er träff zmache?

wünsche eu allne ganz en schöne tag!

grüessli nisliker

20.02.13 09:11
novia_mayo 

kleinefeder: hey super das ier so guet hend chönne zäme rede, und das ier jetzt au es datum hend! gratuliere!

ähm was isch en gwundernaselischte?? :)

chume nöd ganz drus mit dem träff.... aso en träff i dem jahr für die wo nächscht jahr hüratet?!

20.02.13 09:16
nisliker 

@ novia_mayo die vom 2013 hend schomal es träffe gmacht mit allne 2013 brüt zum sich ustusche, neui lüd kennelerne, sich mal gseh und so. und jetzt machets es wieder.

ich fänd das e kuuli idee aber wenn ich die einzig bi denn macht das kei sinn...

20.02.13 09:35
Delfinchen 

Gute Morge Zäme

Hoffe es geht euch allen gut!

Puhhhhhh hier wurde ja wieder fleissigst geschrieben , habe immer wieder mal herein gelesen, auch wenn ich nicht dazu kam mal was zu schreiben!!

Kleine Feder: Ganz herzliche Gratulation zu eurer Verlobung! WoW am Valentinstag zu heiraten das ist ja mega schön und total romantisch! Dann hat sich das Daumendrücken doch gelohnt !
Tja da hat dein GG ja schon viel erlebt und hatte es echt nicht leicht! Ich kann da seine Verbundenheit und seine Dankbarkeit gegenüber der Tante gut verstehen. Es ist sicher nicht immer leicht für euch Rücksicht auf sie und ihre Gefühle zu nehmen und es ehrt euch das ihr es trotzdem tut!
Ich finde es so toll das du so verständig und geduldig bist, wenn es um das Hochzeitsdatum geht!!
Allerdings glaube ich auch, dass alles was ihr vorher erlebt habt, all die Schwierigkeiten und Probleme die ihr gemeinsam überwunden habt und natürlich auch all das Schöne, werden eure Beziehung und eure Liebe nur noch mehr zusammenschweissen!!
Ich wünsche euch auf alle Fälle viel, viel Glück und weiterhin alles Gute! Schön bist du hier bei uns!

Morelia: Die Hompage der Fotografin sieht doch toll aus! Sie macht ja mega schöne Fotos und preislich scheint es auch interessant zu sein! Hast du schon mit ihr Kontakt aufgenommen??

@all: So ein Brauttreffen wäre doch sicher eine tolle Sache! Ein Austausch auf persönlicher Ebene, wahrscheinlich wäre auch das Treffen der 2013 Bräute interessant!!???? Da diese ja schon mit ihren Planungen fertig sind und somit doch schon einen gewissen Erfahrungsschatz und Vorsprung vor uns ( vor mir ganz besonders ) haben!!Ausserdem fände ich es schön wenn ich dann ein Gesicht zu den Nicknames und den Geschichten hier hätte!!
Geht jemand von euch zu dem Treffen der 2013 Bräute???
Oder wollen wir ein eigenes Treffen für die 2014 Bräute organisieren??

So nun wünsche ich euch allen einen wunderschönen Tag!

Ganz liebe Grüssle

Delfinchen

20.02.13 09:37
Delfinchen 

Nisliker: Also ich hätte auch grosses Interesse da hin zu gehen!! Da wären wir ja schon mal zu zweit !!
Wer hätte auch noch Lust dazu???

20.02.13 09:39
lilmonkeyme 

Guete Morgä Ladies

@kleinefeder, au ich bin ganz gspannä gsi gester Abig und ha bim reparierä (schaffä) a dich denkt und es froit mi dases guet cho isch.

@nisliker, aso ich gfänds au e kuuli Idee

@hilf, ich dankä oi viel mal und ja mi entschidä dasi scho mal d'Lüüt aafröge eifach will eine vode Kollegä geschnell mal usbuechet isch.

@transport, mir wüsset nonig gnau wo mir am Abig fiiret, aber mir münd zwüschet 10min - 1h fahrä. Ich han mir au scho en bus zmietä überleit oder sust halt eifach mitfahr glägäheit. Mal luege. Ich froi mi uf morn. Den hani frei und mir gönd go locations aluege ^^

20.02.13 09:44
nisliker 

also ich gange as 2013 :)

aber mer chönd au gern eis für eus organisiere! wer isch für wo? bitte nur abstimme wenn mer au cho möcht!!! ist NUR e abstimmig! heisst nöd wenn mer basel nöd achrüzlet das mer denn nöd uf basel wür cho! det mit de meiste stimme wirds statfinde

http://www.doodle.com/bem6niskhytqhyzf

abstimme cha mer bis am 24.2.2013

Zuletzt bearbeitet am 20.02.13 09:48

20.02.13 09:50
steffi2013 

@brauttreffen: so, hami gad iitreit - und natürlich für Basel abgstimmt

1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 555 .. 997
Pfingstrose   Janedoe   Taeboyana   Problem   richtig   malinchen   würklich   squishy   Hochzyt   bstellt   Iladige   bearbeitet   schaffe   Hochziit   würklech   irgendwie   gspannt   Zuletzt   Littlefoot   Location