| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 56 .. 110 111 112 113 114 .. 556 .. 997
20.02.13 09:51
steffi2013 

Re: Bräute 2014

...I fäng es 2014er-Bruutträffe o cool; a das vo de 2013er gani äuä eher nid....

20.02.13 09:52
nisliker 

supii! ich chans leider nur organisiere wens in züri isch. susch mues es denn öper us de region wo gwählt het organisiere. ich kenn mich i de andre städt nöd so us... fählt e stadt?

20.02.13 09:56
Delfinchen 

@ Brauttreff:

Nisliker danke für dein Doodle, ich hab mich auch schon eingetragen und zwar für Bern!!! Juchuuu!
Aber auch die anderen vorgeschlagenen Städte sind ja nicht aus der Welt und da ich mich echt mega freuen würde euch alle kennen zu lernen, wäre ich natürlich auch bereit in der Gegend herumzu kutschieren !
Nisliker aus welcher Ecke der Schweiz bist du denn?? Zürich??

Wie komme ich zum Doodle der 2013 Bräute??

Merci und a liebs Grüssle

Delfinchen

20.02.13 09:59
lilmonkeyme 

Hani mi Winthi und Züri iitreit. Aber wies d'Delfinchen scho gseit het. Au ich wür mi riisig froiä. Vilicht würi no Chur ane tue, fallsd mal öpper vom Bündnerland chiemt.

20.02.13 10:01
nisliker 

@delfinchen ich bin aus zürich darum gehe ich auch an das brauttreffen 2013 in zürich :)

hier der link

http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...rich-17_86.html

http://doodle.com/kf37mgy7d4w7zevs

20.02.13 10:04
FringillaVigo 

Hallooo zäme,

Do isch jo scho widr so vil los

@kleinefeder: freue mi für di, as dir sones guets Gspräch heit gha und euch einig worde sit! 14. Februar tönt doch aso super! Und ebe, blib nur noch chli bi üs (au @thomel) Bis euche Thread sich e chli füllt!

@Brutträff: Träge mi mau i, aber chunnt halt de druf a wenn as es isch Wär aber mega witzig, euch alli mau zgseh!

20.02.13 10:33
squishy-fishy

nicht registriert

Guätä Morgä mitenand,

Kleinefeder: Gratuliärä zu diner Verlobig!! Meega kuul hend ihr eu chönä uf es Datum eiinige!! Finds au dä hammer wiä diin GG siich diin Wunsch agnoh het und diich nöd no bis im Mai 15 zabblä lot! Meega herziig, wiä er gmaiint het, dass er au ned so lang warte will Wünsch eu Alles Guäti für eui gmaiinsam Lebensplanig!! Ich wird diich wohl chlii beniide, wenn du no tröiime dörfsch und mich dä Alltag scho igholt het

Brauttreffe: ooooh yaaaah eu alli treffe wär scho dä Hammer. Denn het meh au es Gsicht zu dä Nicknames Aber bii mir sind alli Wuchenend scho fast usbuächät bi sin April. I stimm Mol ab und hoff es breiicht zuäfälligerwiis eiis wo no freii isch Sus luägät dass ihr eu guät verstönd und es zweiits Treffe plant wird. Denn chan ii hoffentli biim zweiite debii sii!! Bii dä 13er möcht ii au ned umbedingt debii sii. Danke zwar für dii herzlich Iladig! Aber ii denk, diä setzet miich nur unter Druck, will sii jo scho praktisch alles plant ha müänd.

Miis Schloss: Es isch Schloss Wartesee. www.wartensee.ch. Es het richtig guäti Fotis uf dä Homepages, aber diä cha ii ned speiichere zums eu inä tuä... I try something, weiss aber ned obs goot Es wär en Traum. Nämli au mit Ussicht uf dä Bodesee und en Garte und Terasse und alles. En TRAUM Es got jo "nur" no 8 Tag bis ii's aluägä darf!!

Wünsch eu en guätä Taag!

p.s. En riisige Like-Duume für alli wo miin lange post duuräglese hend!!

20.02.13 10:34
squishy-fishy

nicht registriert

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

woooow es tuät uf z'mol eiifach!!! Und Links chan ii au teiile!

20.02.13 11:25
nisliker 

@squishy-fishy also trag dich ein. dann machen wirs im april

20.02.13 11:31
malinchen 

@kleinefeder: oooh, so schön! Gratulierä ou ganz härzlech zur offiziellä verlobig! =D Ah ok, ja die situation mit dr Tante isch würklech verständlech... De chasch di ja jetz ou ändlech so richtig id Vorbereitigä stürzä!

@Brutträffä: Ads 13er-Träffä gani gloub ou eher nid. Aber öich aui mau kennäzlehrä wär super! I trägä mi när gad id Listä i. =D

@squishy-fishy: I gratulierä dir härzlech zu dä @!

@morelia: D Homepage vo derä Fotografin gseht würklech super us... Dr Stil vo ihrnä Föteli gfallt mir mega!

@gwundernaseliste: da blinkä bi mir ou numä d ?

1 .. 56 .. 110 111 112 113 114 .. 556 .. 997
bstellt   Iladige   Hochzyt   Littlefoot   gspannt   Pfingstrose   Problem   Zuletzt   irgendwie   Janedoe   schaffe   bearbeitet   Taeboyana   squishy   würklich   Hochziit   würklech   Location   richtig   malinchen