| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 57 .. 111 112 113 114 115 .. 556 .. 997
20.02.13 11:32
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Exgüsi ha uf z'mol wiider mini huusi-lischtä gseh und vergesse uszfüllä. Je nach Tag reiis ich au gern wiiter uf Bern oder Basel. Bii aber do scho es gaaanzes wili unterwegs...

20.02.13 13:19
nisliker 

Re: Bräute 2014

weiss hald nöd ob berner gern uf züri cho würed ? gseht so us als wäred sie i de überzahlt... du chunsch vo st.galle oder?

20.02.13 14:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

Also mir würds nüt usmachä wenn ds träffä amnä anderä Ort würd stattfindä... Wenns ds Bern wär würd igs süsch de organisierä. I wohnä ja zmitts ir Stadt u kennä es paar gmüetlechi Lokal zum plöiderlä...

20.02.13 15:12
Lula 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: Fröie mi sehr für öich, heit dr es Datum gfunde, wo dr beidi zfride sit drmit. U de ersch no so nes schöns!! U hei, 725 Täg si ächt nüme viu...

@morelia: Lah mau sBuech deheime, u nimm drfür Kamera mit. Git gäng iwo was schöns wo sechs lohnt... Wäg dr Gwundernaselischte. Wieso eigentli nit. Wetsch se mache? U dFotografin tönt doch guet, u wes se kennsch isch si dr ja sicher ou sympathisch...

@Steffi: Gugg hie -> http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2013-12_216_14.html#136

@nisliker: a 13ner Treff gani nit, aber füre 14ner hani mi irteit.

@Bruttreff: Itreitt hani ni mi, finde dIdee cool. Chunnt haut eifach de druf ah wenn, da mir gäng viu los hei.

@üses Hochzyt: GG het dKirche geschter reserviert!! Wobi Details het er kenni verzellt, fragene de hinech mau, obs was zwüsse git, u wies isch mit dr Organischtin u de Köschte.
Bi hüet bim Coiffeur gsi, zwar im Dorf, aber nit derte wo ni süsch öbe bi gsi. U i bi sit Jahre nach am ne Coiffeur bsuech eifach mau zfride.

20.02.13 16:23
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: Isch ja mega cool wägä dr Chillä! Mi GG het mal gseit er düeg d Apérolocation reservierä. Bis jetz isch gloub no nid viu gangä, aber wot ihn äbä ou mau chli lah machä...
Wenn di GG dir de d Details verzeut het, chasch de brichtä vo wenn bis wenn dir d Reservation heit? Wo ig üsi ha reserviert, hei mir outomatisch es Zitfänschter vo 13.00 bis 16.00 zueteilt becho. I bi jetz äbä nid sicher ob das so normal isch oder ob mä das ou sälber chönnt uswählä? I möcht drum d Trouig eigetlech nid ersch am 2! Mir machä ja kes Shooting oder so vorhär, drum hätti mir eigetlech vorgsetut, dass d Trouig villecht so am 12i afaht, das mir när gnue zyt hei fürnes gmüetlechs Apéro...
Ä gueti Coiffeusä isch Gold wärt! I bi lang o nie z friedä gsi, bisi mini jetzigi ha gfungä. I ha so gwäueleti Haar u die meischtä hei nid chönnä mit däm umgah u mi hennä grusig gstylet am Schluss. I ha jedes mau müessä ä Chappä mitnäh woni aubä ha agleit, chuum bini umä nächscht Eggä gloffä...

20.02.13 17:40
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: hey danke für deine offenen Worte! Jetzt versteht man das Ganze natürlich ein bisschen besser.. Schön konntet ihr euch einigen und dass du mit der Entscheidung zufrieden bist! :) Und Februar ist ja auch noch fast 2014 ;)) und echt cool am tag vo de liebi z’hürote hihi :) toitoitoi für alles und dass ihr auch bald noch den Segen der Tante bekommt ;)

@morelia: ich find d’fotis schön vo dinere fotografin! :)

@brauttreff: ich fänds au no witzig gsichter zo de jewilige nicknames z’ha hehe ;) aber ev. no chli früeh was meinet ihr? Fänds so mitti johr fast cooler wämer scho chli witer sind mit plane – iladige verschickt sind etc. :) was meinet ihr? Plus würds dänn au eher allne goh wämer chli im vorus plant oder wie gsehnd ihrs? Bin do rächt flexibel vom ort her.. ev. wär aarau oder olte no zentral für alli und guet erreichbar? Wie gseit chume zimli überall hi aber für det chönt ichs sust organisiere und wär chli i de mitti vo allem?

@nisliker: cooli idee wägem doodle mit em ort has scho usgfüllt :)

Dönt lustig wäg de gwundernaseliste :) duemi dänn bi glägeheit au no iträge :)

@lula: super händer chönne reserviere! :) und hey wägem coiffeur isch doch au super hehe isch doch es guets gfühl gäl ;)

schöne obig öich allne! :)

20.02.13 17:50
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Chume nit ganz schlau us ihm, aber ämu isch reserviert. GG het eifach gseit, mir hätte Trouuig gärn am 13.30 u das isch guet. U wäge Details, gugge mir de öbe mau so im Herbst...

20.02.13 18:10
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Also erstmal Danke für eure lieben Rückmeldungen Bin den ganzen Tag wie auf Wolken geschwebt und hatte das Gefühl ein Schild um den Hals zu tragen: "Ich bin glücklich, ich heirate in 724 Tagen" Ich glaube mein Dauergrins war schwerlich zu übersehen...
Aber weil es die Tante ja noch nicht hintenherum erfahren soll, habe ich es bis jetzt erst meinen Eltern und Geschwistern gesagt, weil die ja auch wussten, dass GG da war und dass wir über unsere Hochzeit geredet haben. Und sonst halten wir dicht und ich bete dass alles gut kommt...
Meine Mama hat heut, als ich nach Hause kam auch gemeint, dass ich jetzt eigentlich offiziell (wenn auch noch nicht öffentlich) eine Braut sei :D Aber GG (und das ist ja noch der Hit an der ganzen Geschichte) hat mir gestern gesagt, dass er jetzt bereit sei, mir einen Antrag zu machen, dass er aber dafür einen schöneren Ort aussuchen möchte, als mein Zimmer Ausserdem findet mein Papa, dass GG mich nicht bekommt, ehe er ihn nicht um Erlaubnis zu fragen... Das muss also jetzt noch über die Bühne und dann möchten wir uns auch gerne kirchlich verloben, was wiederum nicht geht, ehe die Tante Bescheid weiss und es auch gut heisst (wenigstens ein bisschen). Dann fühle ich mich wahrscheinlich erst so richtig verlobt. Aber das was ich jetzt habe, das ist schon sehr viel und kommt dem sicher schon recht nahe...
GG hat mir übrigens noch ein Sparschweinchen geschenkt mit der Aufschrift "Brautschuhe". Er hat es schon seit einem halben Jahr etwa (er ist total der Schuhfreak...) und er hat es schon fleissig mit 50ern gefüllt und es sind schon 200 Fr. drin... Also da brauche ich mir keine Sorgen mehr zu machen

@ Kirche: Bei unserer Traumkirche ist es auch so, dass man ein Zeitfenster bekommt, besonders in den Monaten, in denen häufig geheiratet wird. Das machen die, damit bis zu drei Hochzeiten pro Tag stattfinden können. Bedenken muss man wahrscheinlich auch, dass in manchen Kirchen auch noch andere Gottesdienste oder so etwas stattfinden...

@ Forum: Ich bleibe gerne noch eine Weile hier bei Euch und schreibe ein bisschen mit.
@ Bräutetreff: In den kommenden Monaten hab ich ziemlich viel um die Ohren, aber vielleicht wenn ihr im Sommer oder so nochmal einen macht, dann kann ich vielleicht auch kommen. Bern wäre mir allerdings dann schon gerade ein bisschen weit. Aber wenn ich gerade REisefieber habe ...

So, ich hoffe ich hab nichts wichtiges vergessen und grüsse Euch ganz lieb mit einem glücklichen Brautsmile in meinem Gesicht :D

20.02.13 19:00
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Tuät miir leiid, dass ii ned zu allem miin Senf cha derzue gäh. Bii grad ufem Sprung. Aber was isch äGwundernaseliischtä? I möcht da haa, ii bii ä riisigs gwundernäsli!!

21.02.13 07:37
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme

aiaiai bi 5 Tag z Marrakesch gsi und scho hani soooo viel zum nacheläse gha...fägt;O)

mir hei gad d Kärtli fürs Zivilstandesamt-Brätle übercho, ha mega fröid...!
Location simer immer no am sueche...

Mi Fründ het ize selber e Homepage afah mache für üs ha mega fröid...und das isch
ou öpis wo ihm vou spass macht da er ir Informatik schaffet;O)

so wünsche öich e guete Start i Tag!

Sue

 1 .. 57 .. 111 112 113 114 115 .. 556 .. 997
malinchen   würklich   bstellt   Taeboyana   Problem   gspannt   Hochzyt   Janedoe   Zuletzt   Hochziit   schaffe   squishy   Pfingstrose   Littlefoot   richtig   bearbeitet   würklech   Iladige   Location   irgendwie