| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 58 .. 114 115 116 117 118 .. 558 .. 997
21.02.13 16:08
Lula 

Re: Bräute 2014

lilmonkeyme:
@lula: so de hammer :D merci viel mal!

Gäu! Bitte.
Bstelle de öbe ou derte, wenn i se nit säuber mache.

22.02.13 08:29
Cristina89 

hallo zeme

jo aarau wöri au helfe organisiere..
kolegin hetmer emfall no e link zonere coole homepage gscheckt:
www hochzeitswahn de
kenneder die scho? det hets echt cooli idee;)
schöne tag no!
ps: la prinicpessa: fowo besch denne du?

22.02.13 09:56
FringillaVigo 

Ou jo hochzeitswahn fingi super! Und verrückt-nach-hochzeit.de isch oh no cool. Chönnt Stunde uf so Sitene verbringe... Kennetrs Projectwedding? Isch oh no guet für Inspiratione.

@Lula: hesch de scho usprobiert, wie guet as es geit zum dr Umschlag sälber zmache?

@Sue: cooli HP, merci fürs zeige!

@Brutträff: ig hoffe natürlich es isch i minere Region Aber chäm, wes mir zitlich gieng oh Richtig Aarau/Olte etc Hoffe es chunnt zstang!

22.02.13 11:37
steffi2013 

hej mädels
dir syt ja würkläch immer flissig am schribe... bi i de letschte Tage nid so drzuecho zum läse und mi aktiv z beteilige. ha eifach no wöue säge - i bi wägem Brutträff auso o flexibel was dr Ort aabelangt.

22.02.13 11:57
malinchen 

@hochzeitswahn: ja, det bini ou regumässig am umestöberä. Aber die amerikanische blogs si ou super! U drnäbä chani no gad chli ds englisch trainierä...

@me: Mi GG chunnt hüt vo sire Mäss in Dütschland hei u mir machä ä Zwöisamkeitsabä. I hoffä mir chöi mau no paar Locations besprächä... Si ja mit üserä Suechi no nid würklech witer cho. =S Wahrschiinlech wärdä mir irgendwo müessä ä Kompromiss igah: entweder genau det übernachtä wo mir ds ässä hei oder viu chönnä säuber bestimmä, so lang u lut fiirä wie mir wöi. Drbi wotti doch ging ds 5i u ds Weggli ha...

@Pocketfolds: Mau sone Sälbstversuech z machä steit ou uf mirä Pendänzeliste... Bi de gspannt uf dini Erfahrige Lula!

22.02.13 14:40
Lula 

Hoi zämä

@Fringilla: Nee, has no nit probiert. Starte wenn i dNärve ha morn mau e Versuech.

@Malinchen: Ig ou...

23.02.13 11:03
FringillaVigo 

Hey Fraue!

Ha grad gseh, as Afangs März Tchibo mau widr Baschtelzügs im Sortimänt het, vilich hets jo öpis passends für öperem sini HZ-Basteleie.

Morn göi mir üsi Aperolocation go besichtige, wo mr provisorisch reserviert hei. Freue mi jo scho!

Süsch lauft grad nid so vil HZ-technisch, ha ebe oh nid so Zit. U bi euch?

23.02.13 12:11
malinchen 

Hey zämä!

Merci fürä Tipp FringillaVigo! Gange de sicher ga luegä, cha immer wieder öpis bruuchä, ou wes nid fürs HZ isch...

@me: bi üs louft ou nid viu im Moment. GG het gad rächt viu umd Ohrä u bi mir hei jetz d Vorläsige ou wieder agfangä... Aber langsam machts mi chli nervös wöu mir no ke Abä-Location hei und im Moment ou fasch ke Zyt da isch für no paar Sachä ga azluegä. Ire Wuchä isch scho März u i möcht eifach de nid, dass mir plötzlech öpis cools würdä fingä u när isches scho usbuechet. I chönnt ds ganze chli ruhiger agah wenn das aues fix wär.

23.02.13 13:26
Lula 

@Fringilla: Woher weisch de Du das jtzte scho??

@malinchen: Geit mir gad änhnlich wie Dir; Bastelsache cha me fasch immer bruche.
Was suechsch Du nöime für ne Obelocation? U i welere Umgebig? Aber verstah Di das de ruhiger wärisch, gingi mir mit am DJ genau so...

@me: Ha vori afe gad mini Bastelkiste abegno für ggf e Karteprototyp zbastle...

23.02.13 13:54
FringillaVigo 

Ha öpis im Tchibo kauft und Prospäktli für die nächschte Wuchene becho. S Baschtelzügs chunnt abem 5te März. Het so Stanzer, vil verschidnigs Papier, Schnidwärchzügs (Kreisschnider, Präzisionsschnider, Verschidni Muschter-Schärine etc) und no so einiges anders drbi. Mau luege obs öpis isch.

Mini "normali" Baschtel-Trueh platzt ebe scho fasch, drum hani mir e extra HZ-Baschtelchischte zueche do, woni scho mau paar Pfauefädere für diversi Prototype und so Zügs drin ha Isch no chlei läär, aber s fült sich de sicher schnäller als me dänkt!

Viel Spass bim Charte-baschtle, bi scho uf dis Ergäbnis gspannt!

1 .. 58 .. 114 115 116 117 118 .. 558 .. 997
malinchen   Hochziit   Pfingstrose   Problem   Hochzyt   Zuletzt   Littlefoot   gspannt   Location   würklech   irgendwie   bearbeitet   würklich   Iladige   richtig   squishy   schaffe   bstellt   Taeboyana   Janedoe