| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 59 .. 115 116 117 118 119 .. 558 .. 997
23.02.13 14:01
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

... Bi üs lauft natürli au nüt mitem Hochzit... Aber i mim Chopf schwirred tusig Gedanke und Ideene, wel i find, so im Februar machi sicher e anderi Deko als i im Mai oder Oktober gmacht het. Ich glaub jetzt chunt s ganze Konzept wieder voll durenand und i mues nomol vo vorne afo. Aber das macht jo nüt. Ich möcht jetzt gern ganz vil wiss und silber und bi mit mir selber im Klinsch öbi no söll rosa derzue neh oder Blau... Blau fändi u schön. Aber die blaue Blume gfalled mir nid so und ich möcht doch so gern mini Stargazer Lilie wo so Beerifarbig und rosa mit Wiss gmischt sind.
Mues denn irgendwenn mit mim Schatzi drüber rede. Aber dä hät im Moment au anderi Sorge im Chopf :D
Und mir händ jo au no 721 Täg zit und söttet jetzt au zersch emol luege, dass mer d Chile chönd reserviere (falls das überhaupt goht) und denn emol e Location sueche oder üs über so grundsätzlichi Sache underhalte wie: wemmer ein schöne Ruum und Catering oder lieber es Reschti, wi vil Gäscht wirds öppe geh und was füres Budget schwebt üs vor... Aber ich loh min GG lieber nochli in Rueh, damit er zersch mol für sich cha mit dere ganze neue Situation klar cho und (hoffentlich) gli mit sinere Tante drüber rede und wenn er denn parat isch, denn chunt er denn scho vo sich us mit Züg hinefüre, dadure isch er echt speziell :D Freue mich also scho druf, wenn das passiert.
Wohrschinli isch er au no fescht a dere Knacknuss dra, dass i gern scho gli üsi Verlobig möchti fire und er lieber nonig so gli (ebe, wil sini Tante das jo bis denn sött wüsse) und er hät jo au no en Atrag vor, woner no mues usdenke :D Aber ich nime mol a, dass er dä erscht wird mache, wenn sini Tante Bscheid weiss...
Ich bi süss au chli am Baschtle. Mues no es Gschänkli für s Hochzit im Mai mache und eis für im August womer iglade sind sötti denn au mol afange. Aber alles dä Reihe no. Schöns Wuchenend eu allne...

23.02.13 14:30
Lula 

Re: Bräute 2014

@Fringilla: I wetti Fotos!!!

@kleindefeder: Bi üs louft süsch ou nit gad viel. Ha us am Weddingplaner mau paar Frage usegschribe, wo ig ihm scho lang wetti gäh, eifach das mir mau beidi wüsse, vo was mir so rede, u was mir beidi wette, etc.

23.02.13 15:48
morelia 

Re: Bräute 2014

merci fürä tipp mitem tchibo. ga sicher o mau ga luegä.

mir hei ds träffä mitem dj ka und d fotografin buechet. äs nimmt langsam gstalt a.

wär het gfragt ka wägem e-mail vo mim dj? had pn leider glöschä u wein nüm wär gfragt het... sorry

aunä äs schöns weekend

23.02.13 16:01
nisliker 

Re: Bräute 2014

hi ladys

recht en trübe tag hüd... ha aber jetzt grad de schleier uf etsy kauft :)

http://www.etsy.com/listing/121616175/co...f=usr_faveitems

saerli usem forum het de au kauft und er seg würkli schön. freu mi uuuu

wünsch eu no ganz e schöns weekend und viel spass bim bastle (für die wo düend).

grüessli nisliker

ps einigemer eus uf aarau? git ja 2 wos chöntet organisiere ;)

23.02.13 17:02
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hoi Zäme

Lula@ Darf ich dich fragen, hast du eine Vorlage zum Karten basteln?? Bist du am Poketfolds machen?? Darf ich bitte dann deinen Prototypen mal begückseln ??
Falls du ne gute Bastelanleitung dafür hast, wäre ich auch dankbarere Abnehmerin!!
Habe bis anhin nur ne englische gefunden und ne deutsche bei der leider die Hälfte fehlt !

Nisliker@ Gratuliere zu deinem tollen Schleier....! Der sieht ja echt edel aus.

Wünsche euch allen ein schönes Weekend und a gute Zyt!

Liebs Grüssle


Delfinchen

23.02.13 17:02
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: Mir suechä ä Location womä cha übernachtä und wenn müglech irgend amnä Gwässer wär. Mir hei no d Seerosä ds Fulesee uf dr Liste (wobi das wahrschinlech nid so mi Gschmack wird träffä), ds Bellevue ds Hilterfingä und ds vo Rütte Guet ds Stutz am Bielersee (det chönntmä nid übernachtä, wär aber süsch dr hammer). I ha vori mit mim GG Termine chönnä abmachä wenn das mir was göh ga aluegä u de söttä mir när so bis ändi März chönnä entscheidä was mir wei...

@kleinefeder: so schön dass de jetz ou chasch afah Planä! I fingä Wiis, Silber und Blau ou schön. Si halt aues eher chalti Farbä, da würd rosa eher no ä warmä Touch gäh! Cha mir beidi Variante guet vorstellä... Aber i würd ou no chli abwartä bis dr d Location heit. I ha ja mir scho mega Gedankä gmacht u när gmerkt, dass gar nid bi allnä Locations ds gliichä passt!

@nisliker: wow, dä Schleier isch mega schöön! Das passt sicher super zu dim Winter-Hochzyt-Outfit!

@Träffä: Aarau wär ok für mi!

23.02.13 17:25
Lula 

Re: Bräute 2014

Froue ich hab es getan!! Und es isch gar nit so ne Häxerei! Bruche eifach no ne gueti Schnidmaschine (cha me aber ggf ou uslehne), so was zum Kreiseschnide, Stanzer, Bänder, etc. Aber i bi fasch sicher es chämi immer no billiger wie se zkoufe, u wenn i jtzt scho würdi afah, chämi ou nit i Stress. dIlagetexte wetti de la drucke, würdi se de eifach no säuber drklebe. Muess mau gugge, mir hätti näbe üs no ne Druckerei, er macht aber ebe eigentli nur no Zirkular...

Was meinet Ihr drzue? Isch leider nit perfekt u ou nit so gnau, ha aber ou nume so nes chlise Schniidlineal.

Datei-Anhänge
IMG_1446 (225x300).jpg IMG_1446 (225x300).jpg (52x)

Mime-Type: image/jpeg, 66 kB

IMG_1447 (225x300).jpg IMG_1447 (225x300).jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 54 kB

IMG_1448 (300x225).jpg IMG_1448 (300x225).jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 55 kB

23.02.13 17:35
Lula 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Was isch de bi Dir los? Geits dr umi chli besser?

@Delfinchen: Meinsch Du mit dr halbe die vor Blumenfee? Ha di gha u eifach paar "Aleitige" u Inspiratione u ha eifach mau säuber chli probiert.
Gugg hase ufeglade, hoffe me gsehts.

@malinchen: Wie wäris mit däm hie? http://www.seeblick.net/ oder uf St. Petersinsel? http://www.st-petersinsel.ch/index.html oder dRäblus? http://www.raeblus.ch/de/index.php

23.02.13 18:26
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

@Lula: He Lula mir gefällt auch die Farbe der Karte sehr, sie ist ja wirklich echt toll geworden und das sogar ohne Schneidmaschine !
Wenn du nun anfängst hättest du ja Zeit alles in Ruhe zu machen und kommst so nicht in Stress!

Hast du einfach selbst ausprobiert oder hattest du ne Anleitung??

Hmmmmmm da ich wir uns über das Thema der Hochzeit noch nicht im klaren sind, weis ich auch noch nicht genau in welcher Farbe wir dann dekorieren werden!!
Wir schwanken zwischen dem Thema Sonne-Strand-Meer ( Beachparty ) und Sommer!!!

Zum ersten würde ja ein tolles blau oder türkis mit zartgrau oder beige eventuell auch silber passen! Zu Sommer gelb, orange . rot!!!!
Ich hätte es gerne wenn sich das Thema bzw. die Farben vonder Einladung bis zur Dekoration wiederfinden.....!


@Kleine Feder: Tja im Februar dekorierst du sicher anders als im August! Die Farben weiss, silber blau sind ja eher kühle Farben aber schon sehr edel. Pink würde sicher etwas Wärme und Pep hineinbringen!! Aber wie Malinchen schon ganz richtig bemerkt hat, kommt das auf die Lokation an!! Manches passt da, manches auch nicht!!

Wir sind auch noch nicht weiter, wissen noch nicht wann und auch nicht wo?!?!
Irgendwie geht das bei euch allen viel schneller vorwärts!!!


@Malinchen: Tolle Locations die ihr euch da ausgesucht habt!!
Das Vo Rütte Gut haben wir auch schon ins Auge gefasst, das sieht echt wunderschön und sehr romantisch aus!!!
Und das Bellevue in Hilterfingen hat ja auch grossen Charme und sieht lässig aus!!
Die Seerose kenne ich leider nicht!!


Tja ihr Lieben wünsche euch noch nen schönen Abend!

Liebs Grüssle

Ich muss mich noch etwas als Krankenpflegerin angagieren , da mein Kleiner die Grippe hat!!
Dabei wäre das unser erstes kinderfreies Weekend seit langem gewesen, aber erstens kommt es anderst und zweitens als man denkt ! Wir wollten heute eigentlich auf nen Maskenball!! Nun machen wir es uns mit unserer kranken Maus zuhause gemütlich!

23.02.13 18:38
Lula 

Re: Bräute 2014

Juhui, GG isch gad heicho; u er fingt se super!!!! Aso ämu dIdee, a de Details schaffe mir de no...
I ha gad so mega fröid...

(Sorry für dä Egopost )

 1 .. 59 .. 115 116 117 118 119 .. 558 .. 997
Hochzyt   Janedoe   malinchen   würklech   Littlefoot   würklich   richtig   Pfingstrose   Problem   bearbeitet   Location   irgendwie   gspannt   schaffe   bstellt   Iladige   squishy   Hochziit   Taeboyana   Zuletzt