| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 559 .. 997
23.02.13 19:07
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

@ Lula: Nüt Egopost!!! Darfst echt stolz auf dich sein, sieht ja auch wirklich toll aus!! Freut mich das sie deinem GG gefällt!!Aber das konnte ja gar nicht anderst sein !

Ja meinte die halbe Anleitung von Blumenfee, sie beschreibt es ja toll, aber bei mir fehlte einfach die Hälfte , leider auch als ich es ausgedruckt habe!!!!

Geniess den Abend und deinen GG !

Liebs Grüssle

Delfinchen

24.02.13 10:15
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder:
Stimmt, im Februar hesch ganz anderi Möglichkeite als im Summer. Wyss und Silber fingi mega passend zum Winter. U när muesch di jo nid zwingend zwüsche blau und beeri entscheide. Wed zB Silber/Wyss/chalts blau überall hesch und mit beeri/rosa e Farbtuper setzisch, gseht das doch oh toll us. OderBlau und Beeri-Rosa uf zwoi Hauptfarbegängt doch oh. Gits de d Stargazer Lilie i dere Johreszit überhaupt? Will we si nid Saison het, chönnts de no si, as si mega tüür isch. Aber ebe, wie scho gschriebe worde isch: Es chunnt am Schluss oh ufd Location a, we dert e Stil oder e Farb dominiert, bisch halt eifach scho chli a das bunge.

Ah, das isch de dumm mit dere Tante. Aber dir finget sicher e Zitpunkt zums ihre Mitteile, wo si sich de oh für euch freut.

@Lula:
was für Fotis hesch du wöue? Und dini Pocketfolds si ächt mega guet usecho! D Farb gfallt mer oh wäuz. Wettsch se de grad so mache? Ah wed e Kreisschnider bruchsch, ebe lueg mau imTchibo we sis Baschtelzügs hei, es isch eine drbi. Aber weiss nid, wie guet dä isch. Ig ha mir letscht mau die chlini Schnidmaschine kauft (die gits de dasmau oh widr) und finge se nid soo guet. Sie geit scho so füre normal Gebruch, aber me muess s Papier guet fescht hebe, drmits nid verrütscht.

Vo wäge Aleitig vor Bluemefee: ha die oh abeglade u bi mir fählt oh d hälfti, aber ig hätt glaub eh nid d Geduld die Umschläg sälber zmache. Mau luege, vilich packts mi jo de no.

@nisliker: coole Schleier! Wie läng hesch dr ne bstellt?

Ha no e Link für euch: FARBEN Dert hets für zig Farbzämestellige so Inspirations-Boards, isch jo vilich no hilfrich.

24.02.13 11:00
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Morge


So ne Quark, wo isch de jtzt mi Bitrag häre?!

@Delfinchen: Jöö, merci viu mau!! Isch drum ebe nit säubstverständlich, er isch mängisch sehr kritisch.
Bi mir isch ou nume dHälfti druffe, u was mi uf alles ueche mega verwirrt het, isch das mir ganz anderi Mass hei gha. Ha mir überleit, ob si äch es A2 gno het, statt es A3 u sech de eifach vertippet het.
Muess de da mau chli hinder dMäss.

@Fringilla: Vo Dire Bastelkiste u de Bastelideene
Merci viu mau! Ja mir gfallt dFarb ou, aber es isch haut de nit eifach di umi zfinde für di rästlechi Deko. Mau gugge, muess de das mit mim GG mau düregugge, wenn mir ire Papeterie stöh... E Option wäri ebe ou es Dunkublau mit am ne Lindgrüen. Gugge de mau. So ne chline Schnider hani ou, aber i brüchti ebe eine woni Blätter bis 50 cm cha dr Längi nah schnide, viellech cha me ja so eini ou uslehne oder uf ricardo oder so koufe.
Bi fasch sicher mit chli Zyt, guetem Wärkzügs, luuter Musig u viu Zyt chunnts guet. Ha GG scho gseit, wenn i se würkli säuber mache, fahni kurzum ah, wüu de miech i äuä de ou gad dAperokartene säuber.

24.02.13 11:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: WOW, die Chartä gseh würklech super us! Und wenns dim GG ou gfallt isch ja super... Blau und lindgrüen gfallt mir persönlech ou seeeehr guet, üses Wohnzimmer isch i denä Farbä. I dänkä du fingsch sicher ä gueti Schniidmaschine uf Ricardo oder so! Eventuell muesch eifach d Klingä lah nöi schliifä. I ha ä Uralti vorä Schuel chönnä ha wo sie süsch hättä furtgschossä u ha när eifach müessä lah schliifä. Vllt kennsch ja öper wo irgendwo so schaffet wodä chasch afragä?

u merci fürd Location tipps!

Jetz het mi ou gad ds Bastufieber packt, aber i ha gloub gad ke gnue grossä Papierbogä deheim... Mueses uf morn verschiebä.

So Sachä womä x-mau ds glichä mues machä, chani aubä ou guet stundälang zu mirä Lieblingsserie machä... Wemä scho jedä Handgriff uswändig cha, geit das super.

@Delfinchen: oh je... Das chinderfreiä Weekend isch ja würklech angers usecho. Hoffä es geit dim Patient gli ume besser! Ja, ds vo Rütte Guet gseht würklech super us... Mir machä jetz de mau ä Termin ab fürs ga azluegä. Sit dir scho gsi oder kennsch es ou numä fang virtuell?

24.02.13 12:16
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ FringillaVigo ganz lang also de under teil ganz lang und de ober teil bis zum hip 36"

Datei-Anhänge
il_570xN.232737505.jpg il_570xN.232737505.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 16 kB

24.02.13 12:18
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ Lula sorry han di nöd verstande? waum söls mer besser ga mir gats suuper

24.02.13 12:30
Lula 

Re: Bräute 2014

nisliker:
hi ladys

recht en trübe tag hüd... ha aber jetzt grad de schleier uf etsy kauft :)

http://www.etsy.com/listing/121616175/co...f=usr_faveitems

saerli usem forum het de au kauft und er seg würkli schön. freu mi uuuu

wünsch eu no ganz e schöns weekend und viel spass bim bastle (für die wo düend).

grüessli nisliker

ps einigemer eus uf aarau? git ja 2 wos chöntet organisiere ;)

Du hesch drum hie gschriebe, aber de hani di lätz verstande, u du heschs Wätter gmeint...

24.02.13 12:41
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme!

Schleier
wow schön nisliker...! wirsch ne übers Gsicht träge ir Kirche oder immer hinde?

von Rütte Gut
das hani ou scho gseh gseht super us!!

Lula
schöni karte gfalltmer guet!!

bi üs isches ou gad ähnlich dasmer zwar scho mega viel ideene für so Details hei aber öpis vom gröschte wie d Location heimer no kei plan...ach isch das müehsam;O)

Fotograf
Defür hani gestern gad mit mim Brüetsch telefoniert wo selbständige Grafiker isch und e guete Kolleg vo ihm wo Fotograf isch wird bi üs cho fotografiere am Hochzit de ganz Tag...!! ha gad u fröid

Basteln
ha gestern gad sone schmetterings motiv-stanzer kouft;O) mir hei d Idee gha für d Ziviltrouig-Iladig zum Brätle ds Kärtli ines wiisses couvert z tue und ner us rotem papier schmetterlinge usstanze und wie e art konfetti mitem kärtli is couvert z tue...wie findet ihr das?

24.02.13 14:12
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: wow, mega cool wägem Fotograf! Da chöit dir ja glich scho ä wichtigä Punkt abhäglä... Das mit dä Schmätterling-Konfetti fingi ä cooli idee!

24.02.13 14:33
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hallo Zäme


@Malinchen: Vielen Dank für die Besserungswünsche für unseren Hosenmatz!
Leider hat ihn die Grippe und das Fieber noch voll im Griff, aber das wird schon wieder!
Das Vo Rütte Gut hab ich im Internet entdeckt und finde es wunderschön, vor allem bei schönem Wetter muss e s total romantisch sein!!
Weist du denn schon was die Miete kosten würde??
Hättet ihr schon einen empfehlenswerten Caterer???

@Sue: Gratuliere zum Fotograf, dass ist doch schon ein wichtiger und wesentlicher Punkt auf deiner Erledigngsliste!!

Ich bastel sehr gerne und auch öfters, auch im beruflichen , da ich ja mit kleinen Kindern arbeite ( Juchuuuu )!! Habe mehrere solcher Stanzer und auf die Karte zur Geburt unseres Sohnes haben wir verschieden grosse Füsse ausgestanzt und vorne aufs Couvert geklebt! Es sah lustig aus und kam gut an.
Kann mir also die Schmetterlingskonfetti sehr gut vorstellen und denke das sähe toll aus und es wäre doch mal ganz was anderes ! Viel erfolg und Freude beim machen!

@Nisliker: der Schleier ist so schön und sieht zusammen mit deinem tollen Kleid sicher traumhaft aus! Du wirst aussehen wie aus dem Winterwunderland entstiegen!! WOW!


So ihr Lieben ich muss noch Bewerbungsunterlagen für meine dreijährige Ausbildung ( fertig drucken und einordnen ) die ich im September starten möchte!!
Am Dienstag bekommen sie sie und dann bitte alle ganz fest die Daumen drücken, dass ich zum Aufnahmetest am 20 März eingeladen werde! Vielen Dank!!!!!!!!!

Schönen Tag wünsche ich euch noch, liebs Grüssle

Delfinchen

 1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 559 .. 997
schaffe   squishy   richtig   Hochzyt   bstellt   Pfingstrose   würklech   Janedoe   Iladige   irgendwie   gspannt   würklich   Hochziit   bearbeitet   malinchen   Littlefoot   Problem   Zuletzt   Location   Taeboyana