| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 506 .. 997
29.11.12 10:07
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: Dann drück ich dir mal die Daumen! Ihr werdet ganz sicher einen Kompromiss finden September 14 wär ja zB auch noch nicht Winter Ist sein Wunsch, nicht im Winter zu heiraten denn unumstösslich? Ich meine, Winterhochzeiten sind doch einfach

29.11.12 10:52
nisliker 

Re: Bräute 2014

guten morgen Ladys :)

danke für die viele glückwunsch! ja es isch en verlobigsring. ich han en mir genau so vorgstellt! er sich wunder schön :) er gseht öppe so wie ufem Bild us.

Datei-Anhänge
530932.jpg 530932.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 4 kB

29.11.12 11:43
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Sehr hübsch @nisliker!

29.11.12 18:52
Lula 

Re: Bräute 2014

Mou, gseht guet us, nisliker! Wiisgold?

29.11.12 19:27
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Danke fürs Daumendrücken...
Naja, im Moment muss ich ihn ein bisschen verschonen mit dem Thema, denn er blockt momentan einfach total ab. Er sagt, er kann sich erst wenn er fertig ist mit der Ausbildung auf eine Hochzeit konzentrieren, will heissen erst dann will er damit anfangen zu planen. Da man aber in zwei, drei Monaten schlecht eine Hochzeit auf die Beine stellen kann (so einen Schnellschuss will ich dann doch nicht!) würde das bedeuten: entweder im Winter oder erst im Frühling/Sommer 2015. Ich würde ja gern im Oktober heiraten... Aber auf diesen Vorschlag ist er noch nicht eingegangen. Aber ich habe mir jetzt vorgenommen, einfach mal abzuwarten und vielleicht im neuen Jahr nochmal darüber zu reden.
Ich meine, er will ja auch heiraten usw. Bloss gerade jetzt ist das nicht sein Gesprächsthema und für mich ist das schwierig, weil ich mich gern innerlich einstellen würde... Mal sehen.

30.11.12 08:05
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Lula: ja :)

30.11.12 09:54
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo kleinefeder

männer sind so. ich weiss auch nicht warum aber die meisten männer verhalten sich so wenn es ums heiraten geht. meiner auch. ich kann max. 10 min am tag darüber sprechen und dann ist schon genug. ok es ist noch zeit aber die guten und zahlbaren locations sind leider schnell ausgebucht. kopf hoch und nicht aufgeben. ich habe gemerkt je weniger ich darüber gesprochen habe desto mehr hat er darüber gesprochen vielleicht hilft dass bei dir auch....

gruss nisliker

02.12.12 10:08
morelia 

Re: Bräute 2014

hallo liebe 2014 bräute

ist ruhig hier im forum... wie geht es euch so? wie laufen die planungen?

wir haben bereits diskutiert, wie wir uns den tag der tage vorstellen und haben eine kirche in aussicht, wo wir für angangs nächstes jahr ein traugespräch vereinbaren. die kirche ist wunderschön, ich bin dort auch getauft worden. aber ich kenne den pfarrer nicht. mal schauen ob das passt. werde euch davon berichten.
das praktische ist, das genau nebenan eine hübsche pfrundschüür ist für das apero.
dannach solls weitergehen zur feierlocation (noch keine ahnung wo wir hin wollen).

ich wünsche allen einen schönen 1. advent

02.12.12 14:13
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Morelia

Jep am Weekend isch es meistens ruhig hie im Forum.

Louft gad nit viu, mi GG schlaft krank uf am Sofa u i ha 2 Folge "Die perfekte Hochzeit" gugget, wobi di erschti het GG no mitbrcho. U jtzt, zur Istimmig uf e 1. Advent, "Santa Caluse 2"

Hei vori kurz drüber gha, us am zämähang im TV, ob mir üsi Katz aus Ringträger wie näh, u da het de GG gmeint, dä frässi di höchstens...

Planet isch fix no nüt, aber er isch sech bewusst, dass mir ab nächts Jahr müesse afah, u nit nume Ideene ustusche.
Wobi Kirche isch ziemli klar, Aperoort heimr is Oug gfasset u Resti e Wunsch. Fotografe e Liste, u fürs Caterering e Idee, DJ isch no offe, u aus was da no nit dinne isch...


Und wie stellet Dir nech dr Tag der Tage so vor? Wenn hürotet ihr? Wüu dr drum zTrougspräch mit am Pfarrer scho planet, so wit bi no nit mau gedanklech
I welere Region fiiret ihr?


Wünsche Dir ou e schöne 1. Advent, u natürli ou au denn wo mitläse...

02.12.12 16:00
morelia 

Re: Bräute 2014

luegä die perfekte hochzeit o mega gärn!! nimes geng uf.

mir hei dr mai 2014 ids oug gfasset. ha überau gläsä, dasmä für im mai scho äs jahr im vorus söt kiuchä u location reservierä da dä monet sehr gfagt isch.

wohnä düä mir ds thun ir stadt.
us welem eggä bisch du?

wägem pfarrer isch drum chli spezieu. d chilä würd üs mega gfauä und od pfrundschüür für ds apero. aber si hei gad pfarrer wächsu afangs 2013 u i hät eifach gärn zersch äs gspräch mitem pfarrer dasmer merkä ob üs dä passt oder nid. mir wettä nid ä sehr religiösi trouig u hei sehr gnaui vorstelligä. drum weimir das aues scho gnuä früech i alouf näh dasmer de o di chilä und locaiton hei wonis würklech zueseit u passt.

dim gg wünschi gueti besserig.

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 506 .. 997
Janedoe   irgendwie   Hochzyt   gspannt   würklich   Iladige   Hochziit   malinchen   Location   Littlefoot   Pfingstrose   Taeboyana   richtig   Zuletzt   bstellt   schaffe   squishy   Problem   würklech   bearbeitet