Bräute 2014 |
|
1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 560 .. 997
|
|
|
26.02.13 10:45
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
@sue: hey cool häsch chönne abkläre wäg de schmetterling! was heisst grundpauschale? isch det no kei schmätterling debi? :p und wieso muess de typ dänn debi si? die schmätterlinge flüget jo sowiso devo ned? chamer die ned au bstelle nöimets oder so also go hole oder so? kei ahnig ob das tüür isch oder ned??! würd ebe scho au seeehr gärn schmätterlinge ha =)) also bin froh um witeri infos ;) danke fürs duume drücke! :) bin scho ganz nervös hihi :)
apropos locations: ich bin jetzt voll unsicher, ob mir det eifach verbi go sölet go es kafi trinke oder ob mir en termin abmache sölet also öis amälde und wilmer öbe 7 sache gönd go aluege ischs no schwirig zum ischätze - wie lang hädmer öbe chönder mir do chli vo öichne erfahrige verzelle? :) han mir übrigens hüt morge no paar checkliste usdruckt uf wirheiraten.ch :) die sind echt no cool und macht spass die mol so chli avo abhögle und achrüzle :)
ah super han s'doodle gar ned gseh - hani grad usgfüllt :)
@Lilly: häsch es Foti vo de Ströichörbli? :) isch das für d'Bluememeiteli gmeint? :) oh die isch schön die Briefbox :) aber glaube alles no chli früeh für mi ;) zerst mol d'Location festlegge ;)
|
|
|
|
|
|
26.02.13 12:11
laprincipessa
|
ah scho weg hehe aber sind würkli schöni! =) was wär dänn de pris gsi? :) döfi froge wo dassd si kauft häsch lilly?
|
|
|
|
26.02.13 12:33
FringillaVigo
|
@Lula: Aha! Jo, mache de Fotis, wes öpis zum Fötele gibt. Aber ebe jetzt isch d Chischte no läär bis uf paar Fädere und es dunkelblaus Satinband
Farbe Jo, ig wett ebe oh as alles chli zämepasst und sich widerholt, finge das mega schön. Oh wes de nid mau allne wird uffalle (chönnti mer emu vorstelle). Üsi Favorite si jo aktuell grad (dunkel-)Blau, Aqua und Bronze/Chupfer/Bruntön. Da mir no keini Charte und so ichaufe, chas sich aber no ändere.
@nisliker: cool, ganz lang isch mega schön. Oh bi Schleppene gfallts mer extrem, wes i schön längs i.
He, die Namenschärtli fingi de härzig! Ha mer gar nie überleit, as me jo oh grad dr ganz Vogu cha us Motiv näh und nid nur d Fädere. Muess mer das mau überlege
@Delfinchen: Drücke dr oh d Düme! Bis wenn hesch de Bscheid?
@steffi: gratuliere zum Tante-Si!
Brutträff Ig träge mi mau i, aber muess ebe aube spontan am SA schaffe, drum verlöht nech besser nid uf mini Agabe! Aarau isch ok für mi, kenne mi dert eifach null us, bruche de ne gueti Wägbeschriebig
@pricipessa: mir si eifach verbi gange, hei öpis bstellt und bim zahle gfrogt, ob mer gschwing dr Saal chönn aluege. Wenn me när konktreter wott wärde, chame jo immer no e richtige Termin abmache. Bsungers we dr so vil Zügs goit go aluege, würdi eh mau e Vorabuswahl träffe, ohni Termin und de nur bi de Favorite eine abmache.
|
|
|
26.02.13 12:42
laprincipessa
|
@malinchen & fringilla: jo ihr händ rächt s'wär jo wohl au chli z'stressig dänki dänn pünktlich a die öbe 7 termine z'cho.. glaube müends au eifach mol go aluege und dänn jenachdem konkret en termin abmache wobi ich ebe scho gärn gli scho en offerte gha hetti bin chli hin und her grisse.. :/ hoffe sehr öisi taumlocation isch drunter!!
ah und fringilla: klar en wägbeschribig bechiemtsch dänn ;) isch jo ganz es chlises städtli chasch daher ned vil falsch mache egal ob mit auto oder ÖV ;)
|
|
|
26.02.13 13:12
kleinefeder
|
Also ich denke auch, dass man sich zuerst einen groben Eindruck verschaffen sollte, bevor man rausrückt, um was es eigentlich geht. Wenn ihr dann an den 7 Orten wart, könnt ihr ja noch am gleichen Tag oder am Tag danach anrufen und bei euren Favoriten Termine abmachen oder jenachdem, wenn ihr es so macht, wie fringilla, dass ihr wenn es euch gefällt nach dem Kaffee fragt, ob ihr den Saal sehen könnt und ob sie euch direkt eine Offerte machen könnten. Weiss halt nicht ob das geht, aber es muss ja dann nicht sein, dass es dann noch lange dauert, bis Du die bekommst...
@ Farben: Ich hab mit GG geredet am Sonntag und er meinte dass Rosa und Silber nicht zusammenpassen Ich war etwas erstaunt, weil er eigentlich sonst in solchen Sachen echt gut ist (desingt aus Spass riesige Werbeplakate fürs Spital und Einladungen zum Symposium und Cd-Covers... richtig profimässig...). Naja, wir haben uns dann halt auf Blau, weiss, silber geeinigt, was ich wirklich total schön finde. Ich denke ich werde in den nächsten Wochen einfach mal nach D fahren und Papier und Bänder kaufen und dann mal ein paar Ideen, die ich schon habe umsetzen und irgendwann, wenn GG Kapazität hat, fragen, was er davon hält und was er noch für Ideen hat. Ich halt es sonst einfach nicht mehr aus, wenn sich immer alles bloss im Kopf abspielen darf
|
|
|
|
1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 560 .. 997
|