| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 61 .. 120 121 122 123 124 .. 561 .. 997
26.02.13 13:32
Sue87 

Re: Bräute 2014

Schmetterlinge
Ha mal d Info aghenkt wo mir der Papa Papillon im Mail gschickt het...;O)

26.02.13 13:39
Sue87 

Schmetterlinge
hie Infos wo mir der der Papa Papillon im Mail gschickt het...;O)

Die meisten der einheimischen Schmetterlingsarten fliegen nicht, wenn es unter 18 Grad warm ist. Ebenso können dunk-le Wolken, Gewitter, starke Bise, Hagel, Regen oder Nebel das Freilassen von Schmet-terlingen verhindern oder einschränken. Schmetterlinge fliegen am Vormittag sowie am Nachmittag bis etwa 16 Uhr. Spätere Zeiten sind nur an ganz heissen Sommertagen möglich.
[i]Wer Schmetterlinge für sein Fest bestellt, muss sich dieser Bedingungen bewusst sein und einen Teil des Risikos mittragen. Ob d

26.02.13 14:19
laprincipessa 

@kleinefeder: jo doch dänke au mir werdets so mache eifach verbigoh.. oder ich lüte hüt a und froge ob mer eifach verbi cho döf wie das sig.. ob öis dänn öber d'rümlichkeite zeige würd und so.. dänn isch jo d'rezeptionistin oder so die wo antwortet und wämer dänn chömed weiss das gar niemer wer mir sind ;) guete kompromiss ned? und wäg de offerte hani scho gmeint eifach nacher avo ihole scho ned vor ort ;)) e chli zyt gäh muessmer scho hehe ;)

cool dassd scho so konkreti idee häsch :)

26.02.13 14:20
laprincipessa 

@sue: danke vilmol für de ahang! :) chas si, dass nur de 1. teil gschickt worde isch? :)

26.02.13 14:59
Lula 

Hoi zämä,

@malinchen: Süsch mache mir Bärner Brüt de mau no nes Träffe zBern...

@Fringilla: Ah ok, sorry, het so tönt wies scho was zum agugge gäbti...

@Bruttreff: Muess de gugge, ob i cha cho, mir hei haut am Samschtig viu was los, oder de muess i schaffe. Aber i gugge de, wenns Datum dusse isch u mi Arbeitsplan...

27.02.13 11:15
Sue87 

Hallo zäme

so ize hets endlich klappet mitem ahang;O)
gestern isches irgendwie nid gange...

mir hei ize e Offerte fürne Kutsche becho für 370.- das
findi super - hoffe es klappet;O)

liebs grüessli und e schöne Tag

Datei-Anhänge
Schmetterlinge an Ihrem Hochzeitsfest.pdf Schmetterlinge an Ihrem Hochzeitsfest.pdf (15x)

Mime-Type: application/pdf, 166 kB

27.02.13 11:16
nisliker 

hallo sue87

370 tönt super! für die ganze Gesellschaft? oder nur für euch?

27.02.13 12:42
malinchen 

Hallo zämä!

Soo, i ha geschter Abä ou ä Sälbstversuech gstartet mit de Pocketfolds... D Gstaltig isch no nid so dr Hammer, es het no Bleistiftstrichä druffä und ds Papier isch eifach sonä Räschtä gsi woni no ha dehei gha etc. I ha eifach mal wöuä luegä wie viel Zyt und Material dases würd bruchä. Das mit em Spitzäband isch ä spontani Idee gsi, mi GG het befürchtet dass d Gäst de nid böggä wie mes ufteut (er hets ou nid uf Ahieb gschafft ). Mi dünkts eigetlech nid so kompliziert mit däm Verschluss, was meinet dir?

Datei-Anhänge
IMG_3599.gif IMG_3599.gif (48x)

Mime-Type: image/gif, 274 kB

IMG_3601.gif IMG_3601.gif (30x)

Mime-Type: image/gif, 174 kB

27.02.13 12:53
nisliker 

@malinchen dkarte gseht mega guet us! und spitzeband machts speziell. also spizeband MUES eifach sii

@alle kenned ihr de hochzitsblog stylehäppchen (www.***ZENSURIERT***.ch)? mir hend jetzt grad det es love fotoshooting gunne Iisch es par shooting mit visagist und allem freu mich uu. han min GG zerst chli müese überzüüüge aber jetzt isch er debi. mer chönd die bilder denn super für eusi hochzits website bruche

wünsch eu ganz en schöne tag!

Grüessli Nisliker

27.02.13 12:53
FringillaVigo 

Gseht super us, malinchen! S Spitzeband gfallt mer mega Dunkt mi emu scho, as me sett merke, as me das muess uftue. Wie lang hesch de jetzt dran gha?

1 .. 61 .. 120 121 122 123 124 .. 561 .. 997
bstellt   Hochzyt   squishy   gspannt   würklech   Iladige   Janedoe   Pfingstrose   würklich   Location   Taeboyana   Zuletzt   bearbeitet   irgendwie   Problem   richtig   Hochziit   schaffe   malinchen   Littlefoot