| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 563 .. 997
01.03.13 14:12
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Jo, ig glaub uf das laufts de use bi mir, we si nid wei s gliche aha. Fändi eigetnlich nid mau so schlimm, ebe "mismatched Bridesmaids" fingi jo oh no cool. De würdi allne es glichs Accessoir chaufe, wie zB sone Pfauefädere-Haarspange. Wie gseit, es geit mir nid in erschter Linie drum as si "zur Tischdeko passe", sondern as ig so nes chlises HZ-OK hätt. aber schön fingis ebe glich, wenn me Bridesmaids us solchi erkennt und de passe si jo zwangsläufig oh zur Deko (emu wenn me e rote Fade durezieht)

01.03.13 14:33
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hoi Zäme

Mhhhh: Bridesmaid: da weis ich noch nicht wie wir das handhaben werden!! Wobei aussehen tut es ja schon toll wenn sie gleich gekleidet sind!!
Wobei ich mich die letzten Tage mit dem Thema Vintage oder Shabby chic Wedding auseinandergesetzt habe und mir das sehr , sehr gut gefällt?!?
Dort habe ich wie von FringillaVigo auch die missmatches Bridemaides entdeckt , wo zum Beispiel nur die Farbe oder der Kleiderstil gleich ist!!! Fand das könnte auch ganz schön toll und speziell aussehen!!!
Aber solange wir uns noch nicht über das Thema ( Stil ) der Hochzeit und die Location klar sind, kann ich mich da sowieso noch nicht entscheiden!!!
Mein GG und ich waren am Dienstag und gestern verschiedene Kirchen ansehen!!! Zb. Kirchlein im Holz ( Malinchen glaube ihr heiratet dort , die ist von außen mega schnucklig , innen haben wir sie leider nicht gesehen ), Kirche überm Murtensee und die alte, sehr schöne Kirche in Kleinhöchstetten!!!
Alle waren schön und speziell auf ihre Art , aber noch hat es nirgends so richtig Klck gemacht!!!

Ihr Lieben wart ihr schon mal auf einer Vntage oder Shabby Cic Hochzeit??? Wie war es?!?

Kennt jemand von euch eine schöne Scheune oder einen schönen Platz um ein Zelt zum feiern zu stellen,zum Beispiel was zum mieten???
Vielen Dank für eure Rückmeldungen?!?
Wünsche euch allen ein sonniges und wunderschönes Wochenende!

Liebs Grüssle
Delfinchen

01.03.13 14:41
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

@lapricipessa; ich find das Keid schön, aber die Farbe ist überhaupt nicht meine!!! Sorry!!
Habe ein Rosa-Pink Trauma ,darin sehr ich mit meinem blassen Teint nämlich wie Miss Piggy aus, einfach nur schrecklich !!

Wenn jemand aber nen dunkleren Teint hat oder rassig ist, dann kann Rosa oder Pink richtig spitze aussehen!!!

01.03.13 14:51
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

@Sue: Gratuliere euch zu eurer Kirchenreservation!!!

@Malinchen: WOW das ist ja voll genial , dass du Design studiert hast und die Kleider selber nähen wirst! Schade kann man hier so schlecht davon leben!!
Freue mich aber das du so ein tolles, neues Studium gefunden hast bei dem du wohl und richtig happy bist!
Ich wollte ich könnte gut nähen , ich find das so toll wenn man sich oder seinen Kindern ab und an mal was eigenes, spezielles nähen kann!! Meine Oma war Damenschneiderin und ihre Zwillingsschwester Herrenschneiderin beide kamen immer wie aus dem Ei gepellt daher und waren immer Tod chic!!
Leider ist von dem kreativen Näh- Gen der Beiden gar nichts an mir hängen geblieben !!

01.03.13 16:21
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Delfinchen: Ja genau, mir hüratä im hünige Chiuchli... Ab und zue si det Abägottesdienstä, gloub einisch im Monet. Fingsch sicher im Azeiger, faus dir mau wettet "unverbindlech" vo innä ga luegä! Villecht wär d Chillä ds Schlosswil no ä Option für öich?

I fingä Vintage-HZ ou dr Hammer! Bi üs wirds ziemlech sicher i die Richtig ga. Mir gfalle o die Spitzächleider mega guet! Aber sälber bini o no nie a eirä gsi, alli HZ woni bis jetz gsi bi (die chani a eirä Hang abzeuä) si eher im "normale" Stil gsi. (weis gar nid wie mä däm seit?! Traditionell?)

Näihä macht würklech mega Spass, leider wirds vo mir us gseh i viunä Schuelä total falsch unterrichtet. Weni da a mini Schuelzyt u mini Handarbeitslehrerin zrug dänkä loufts mir chalt dr Rüggä ab. Denn hätti mi nie freiwillig hinger nä Näihmaschine gsetzt. Drum wirdi jetz Lehrerin, u.a. für textils Gstalte...

@FringillaVigo: Villecht ergit sich das ja de säuber wenn du mit dinä Ladies geisch ga shoppä und sie fingä öpis wo allnä gfallt? Süsch fingi die Idee ou cool, wenn sie eifach die glichi Farb oder dr gliich Schnitt hei.

01.03.13 18:13
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@malinchen: hey dönt aber cool dassd wetsch handsgi lehrerin werde mit dim background natürli genial! :) toitoitoi für alles! :)

und vintage findi au mega schön! findi mega romantisch! =)))

@me: hehe has ned chönne loh si und jetzt rasch no schnäll allne 9 locations womer vor händ z'besichtige aglütet, obs ok isch, wämer morn rasch verbi chiemtet :) und bis uf die eint wo no betriebsferie häd bis am 9. märz händ alli voll super reagiert und zeiget öis dänn gärn alles perfekt :) isch mir ebe glich lieber gsi - typisch ich muess immer alles plant ha ;) drum drücket öis doch bitte de dume, dass öis morn die eint oder ander location us de socke haut und au prislich no dinne ligt! :) bin scho mega nervös hihi werde dänn usführlich brichte!! :)

schöns weekend allersits! :)

02.03.13 10:28
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Vintage/shabby
Gfallt mir, oh im "richtige" Läbe, nid nur was Hochzite betrifft. Üsi Wohnig isch ebe oh chli i die Richtig igrichtet bzw dekoriert, darum

@malinchen: Jo, hesch rächt, vilich ergibts sichs und süsch isch de oh nid schlimm. Ha mir geschter überleit, ig chönnt sie alli mau zumne Mädels-Obe ilade und de mau das Thema am Rand aspräche, wär vilich no gäbig, wenn grad alli binang si.

@pricipessa: Ui, viel Spass hüt! Hoffentlich isch öpis derbi!

02.03.13 11:39
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Delfinchen: Bi no nie a eiere gsi, stelle mir das aber wunderschön u sehr speziell vor.
Mis Gotti isch ou Dameschnidere, aber so viu isch bi mir ou nit blibe, i miechs zwar sehr gärn u wirde mir ou mau no ne Nähmaschnine koufe, u hoffe i chume umi chli dri...

@malinchen: Das tönt doch guet bi Dir!

@laprincipessa: Isch doch super. Hoffe Dir heit hüet e erfolgriche Tag gha, u heit ggf scho öichi Troumlocation!!

02.03.13 11:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: Viel Spass bim Resti aluegä! Drückä öich d Dümä dass dir öpis cools findet!!!

@FringillaVigo: Ja das mitem Mädels-Abä tönt doch super!!!

@me: I ha mal wieder bastlet... I ha mir dänkt mir chönntä als Platzchärtli so Chüssi-Schachtlä machä und irgend es Schöggeli oder so dri due.

Datei-Anhänge
20130227_193524.gif 20130227_193524.gif (28x)

Mime-Type: image/gif, 168 kB

03.03.13 15:46
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Juhui es schiint d sunne:) vori simer gad e
spaziergang zur chile go mache:) d Chile
Heimer aber ha iz gad e absag becho fürd aperolocation
Si heige denn uf dere Terrasse es petang-Turnier:(:(

Principessa und wie si d Locations gsi??

Malinchen, jööh härzigi schachteli!! Wie hesch d schrift gmacht? Vo hand?!

 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 563 .. 997
schaffe   Taeboyana   Littlefoot   Janedoe   richtig   Problem   würklech   Zuletzt   Hochzyt   Iladige   Hochziit   irgendwie   bstellt   gspannt   würklich   malinchen   Pfingstrose   squishy   Location   bearbeitet