| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 65 .. 127 128 129 130 131 .. 564 .. 997
05.03.13 16:57
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: oh nei, isch ja mega schad wägä dr Sonne!!! Aber bi somnä Typ hätti o gad zrug zogä. Das fingi schrecklech, so typä! V.a. dä weis ja nid wie viu Kohle dir heit, vllt sit dir d Chind vo irgendwelchnä Multimillionärä, dä chönnt sich no ids eigetä Fleisch schnidä wener so duet, TZ! Aber fragä mi ou, ob sie das bi allnä verlangä oder ob sie so gezielt versuechä numä es bestimmts Klientel azsprächä... Aber ja, dir heit ja zum Glück no lang zyt. Und besser dir wüssets jetz aus wenn de eifach ä Rächnig wär cho mit däm Betrag.

@novia_mayo: hmm, isch würklech doof wägä denä 2 Frouä. Am eifachschtä wär scho, wenn sie eifach vo afang a nid igladä wärä. Nachem Apéro hei schickä, isch mega komisch. Da fragä när plötzlech angeri Gäscht würum die nümme da si u när muesch plötzlech no öpis erklärä... Jaa, mamis hei i so sachä würklech oft gueti ideeä.

@sue: ah gäll, dir heit nöimä ds Standesamt ou scho das johr? I ha eismau ou gad dänkt i sött de mal afah luegä fürnes chleid... Juni isch de plötzlech schnäll. Aber i ha no ke ahnig. I finde ds Standesamt nid so wichtig, i wirdä mi also nid wahnsinnig festlich alegä. Mir wärdä nochär no ga znachtässä mit Elterä und TZ und ev. när no chli i Usgang. Drum wirdi äuä eher es churzes chleid näh. I mues de mal no chli dürd lädä ga luegä. Weisch du scho was du aleisch?

05.03.13 17:33
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@malinchen: jo guet wämer d'chind vo multimillionäre wäret, dänn hettemer au keis problem mitem pris vermuetlich hehe ;) hmm weissi ned das glaubi zwar ned imfall aber weisch bi weniger lüt bis zo 40 oder so hettet si glaub es schöpfli womer bi schlächtem wätter inechönt.. mir sind halt scho mega vil lüt... jo sägs ned weisch wie? :p nene du jetzt gömer ebe am sonntig uf vitznau und hooooffet ganz fest, dass det drus öbis wird! =)

@sue & malinchen: ah ihr händ beidi s standesamtliche scho das johr? :) han nur das vo de sue im chopf gha :) voll cool! :)

@brutträf: wie gsehts jetzt eigentli us? händ sich alli wo möchtet teilnäh im doodle itreit sprich wo machemers jetzt bärn oder aarau? falls aarau würdi sust mol es mail mache oder so?

05.03.13 21:51
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: i drückä öich uf jeda fau d dümä dases am samstig öpis wird! Oftmals ischs ja denn aube no viel besser wenn me so mues umdisponierä.

@standesamt: ja, mir heis ou scho das jahr... Aber irgendwie konzentrieri mi immer viel meh ufs anderä Fescht. Ha eismal scho tröimt mir heigä dr Termin vergässä u när mega stress gha u i heig us versehä 2 verschiedeni Schueh agleit us erscht gmerkt wo mir scho im Tram si gsi. När hani natürlech no mal müessä umcherä... Aber äbä, bi üs wirds nid ä grossi Sach.

@brutträff: i ha mi vori ersch no gad im Doodle itreit, ha no terminä für so Exkursionä mit dr Schuel müessä abwarte. Sowit ig gseh ha, het sich no kes Datum usegstellt wo vilnä würd gah... Aber i gloubä einigi hei no nid gseh, dass no es paar Date für im Mai si drzue cho? I fänds cool wenns würd klappä, egal ob ds Aarau oder ds Bern!!!!

06.03.13 08:16
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Principessa
das isch doch super wenn dir gad am SO chöit go luege - chas ja ou nid mau abgseh vom horrende priis wenn öper eim unsympathisch isch....üs hätti ds sumpfhaus oberburg mega gfalle aus location aber de typ dete isch SO öpis vo unfründlich das het üs gad abglöscht...( www. altessumpfhaus. ch )

Standesamt
ja genau;O) das Jahr am 9. August Standesamtlich mit aschliessender Grillparty mit öppe 35 Lüt und ner genau eis Jahr später ds Kirchliche;O)

Kleid Standesamt
malinchen, i finde ebe ds Standesamt ou nid würkli wichtig...aber da mir ner no es Fescht mitde engschte werde mache lege sicher glich es Kleid a...;O) es isch ebe so.....ig ha letscht Oktober ganz spontan bim Merys es Kleid kouft.... es isch im usverkouf gsi und im Schaufenster gstande und het nachmer grüeft;O) es isch 800.- gsi....es isch wiiis und eigentlich es Brutkleid...aber so schlicht auso nid unde geg use oder so....ize weisi nid - ha mir überleit woni wider bei Sinnen bi gsi dasis für id Kirche nid wetti;O) ize isch d Frag obis echt am Standesamt/afterparty söu alegge dasis emu ha anne gha?????
findet dir das vou übertribe???? bruche hilf....;O) ha mal ds Bildli vom Kleid i Ahang ta;O)

Brauttreff
i fändis super - muess ou no gad de Doodle usfülle.....!!

so i wünsche euch e guete Start i Mittwuch!!

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 81 kB

06.03.13 08:51
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Hallo Zusammen

Frage betreffend Honeymoon:

Wo gehts bei Euch hin?

Über welches Reisebüro habt ihr gebucht?

Kann mir jemand etwas empfehlen?

Lg und schöner Tag!

06.03.13 08:55
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo cristina89

Ich beschäftige mich im Moment auch mit dem Thema... im Januar ist in den Malediven, Seychellen und Mauritius Regenzeit... wir werden entweder in die Karibik oder nach Thailand gehen. wo buchen weiss ich noch nicht... Globetrotter bietet eine Website für die Geschenke an wenn man bei ihnen bucht. überlege mir ob wir dort buchen sollen..

06.03.13 09:02
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Brutträff
Cha mir öper nomau dr Link gä? Finge ne grad nüm Aber Mai wird eh äue schwierig bi mir, mau luege obs klappet.

Flitterwuche
Pfuh, do heimr no nid buechet. Isch jo scho grad no chli früech, mir gängte öpe im Herbscht 14... aber ig wird do eh nüt mache, das söu de GG id Hang näh, mir isches rächt egal wo ane as mer gö GG wird äue uf ne Insle wöue. Aber vilich gits de oh so was wie Skandinavie oder Kanada. Oder je nach Budget e Rundreis. Aber ebe, mir isch das glich, do het är de freii Hang. Weiss oh nid wo asr würd bueche, chlineri Trips duetr süsch ging uf eigeti Fuscht, aber e Hochzitsreis isch de vilich doch öpis wo me is Reisebüro geit... Aber ig kenne mi eh nid us.

@süsch: bi ebe nonig derzue cho alles noche zläse Ha aber d Bilder gseh: die Chüssi-Schachteli si jo mega cool! Isches vil Arbeit?
Und @sue: isch doch no e schöns Chleid! Fänds emu schigg fürs Standesamt, oh wenn dir das nid so wichtig isch. Üs siches das oh nid, aber es isch e Glägeheit für nes schöns Chleid, also wird si ergriffe Us Brut chasch du eh nid overdressed si! Und süsch würdi mau luege, obs vilich chasch färbe und für ne andere Alass chasch bruche, süsch wärs jo mega schad drum!

Zuletzt bearbeitet am 06.03.13 09:05

06.03.13 10:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: wow, das Chleid isch ja mega schön!!! Das chasch ömu guet alegä... Wär würkli schad drum wenns nie würdisch trägä! I ha mir ds Paris schwarzi Spitzä kouft. Eventuell machi mir säuber öpis so ähnlech wie das im Ahang. Aber i weis äbä nid, obi no zyt ha drfür bis denn...

Honeymoon: isch bi üs no nid würklech es Thema. Mir hei äbä im Summer 14 scho Gruppäferiä mit üsnä Kollegä planet. Jetz wüssä mir no nid, ob mir das wei la susä oder de haut ersch im Winter ga flitterä. Mir würdä gärn mau uf Tonga, aber mau luegä ob de ds Budget no längt für das...

@fringillavigo: die chüssischachtlä bruchä überhoupt nid viu zyt u si mega easy zum machä. Es git ä Vorlag wodä eifach muesch usschniidä, när geits am gäbigschtä wenndä die linie wodä duesch faltä miterä lismernadlä oder süsch irgend emnä stumpfä stift duesch nachäzieh, faltä und fertig.

Brutträff: hie no mau dr link: http://www.doodle.com/yuhhwvwrfketfsyp

Datei-Anhänge
IMG-20130301-WA0005 (2).jpg IMG-20130301-WA0005 (2).jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 65 kB

06.03.13 10:37
nisliker 

Re: Bräute 2014

sue87 ich wür das chleid uf jede fall as standesamt alege! es isch hammer! und ane anderi hochzit wirsch es nie chöne alegee...

06.03.13 10:38
nisliker 

Re: Bräute 2014

ps wenn isch im merys usverchauf?

 1 .. 65 .. 127 128 129 130 131 .. 564 .. 997
bstellt   schaffe   Taeboyana   Hochzyt   Littlefoot   Pfingstrose   irgendwie   würklich   Zuletzt   Hochziit   squishy   bearbeitet   richtig   würklech   Iladige   malinchen   Location   Problem   gspannt   Janedoe