| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 506 .. 997
02.12.12 17:06
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Das hani mir oh scho paar mau agluegt! Isch immer witzig, wes echli ne spezielleri Hochzig drbihet!

@plane: Mir hei no nüt witrs gmacht. Hei no es andrs Restaurant im Aug, wo vilich e Alternative wär. Und 3 Chilene, wo i Frag chäme, aber mau luege... Wett ebe s Apero de grad dert ir Nöchi ha, drum müesste mr nis de irgendwenn mau, drum due, was es de dert so ringsum hätt. Aber ig mag das nid im Winter mache unds het ja oh no Zit bi üs. U süsch planemr grad nid so witr. Gibt ja oh nüt dringends...

02.12.12 18:39
Lula 

Re: Bräute 2014

@morelia: Ufneh tue nis nit, aber mir hei iwie so ne üsserts fuule Sunntig gha, u da bis uf Skirenne nit würk was isch cho...

Mai isch gloub so dr ultimativ Hochzytsmonet, mir hei dr März, wetti aber glich es Jahr vorher mit de grose Pöschte düre si, de si die fix u guet isch.

uegä die perfekte hochzeit o mega gärn!! nimes geng uf.

U wenn dr de mau e normale Gottesdienst gienget ga gugge, meinsch nit da hättisch dr gröscht Iblick?

Danke, hanis usgrichtet.


@FringillaVigo: Fändis ebe bau cooler wenn dr Frank umi chämi, luege dä bau lieber. Disses isch aube sehr Zickekrieg...
Inwiefern wäri zResti "nume" e Alternative?

03.12.12 09:59
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Stimmt, isch mängisch würklich es Rumgezicke, aber ig luege ebe glich gärn, wie si so fiiere. Dr Frank hani ebe no nie gseh, nur immer ir Vorschau u de dänkt, der schalti mau dri

S Restaurant isch e Alternative, wil mir jo scho eis provisorisch reserviert hei und darum eigentlich nümm müesste sueche. Nur isch das ebe für üs eher ar obere Prisgränze und de müesste mer eifach bi de andere Pöschte chlei meh druf luege. Weiss irgendwie nid, obs mir das wärt isch. Wobi dr Saal isch scho wunderschön, d Lüt vom Restaurant si oh mega nätt und es würd eifach alles super passe! Mau luege, obs im andere Restarant oh so "perfekt" wär, vo wäge Konditione und Saal, oder ob mr de uf zvil müesste verzichte, nur drmits günschtiger chäm.

03.12.12 15:11
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: I weiss gar nit ob de im Moment no louft. Aber muesch mau ga gugge, viellech findisch online no Folgene.

De würdi würk no chli witerluege, isch doch schad, wenn dr närne wäge eim Poschte überau süsch müesstet luege.
Inwiefern wettisch de uf Zivil verzichte? Denn ou ga ässe, oder was? Süsch chöntet dr ja denn ou deheime ässe, gmüetlich es Raclette, Fondue oder Grill, chasch aues guet vorbereite, u isch ja immer sehr gmüetlech.


@all: Scheits bi öich eigentli ou scho dr ganz Tag?? Irgendwie findis gad wunderschön, obwou i süsch nit so uf Schnee bi, ämu nit scho afangs Dezember.

03.12.12 15:52
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo ladys

bi eus schneits au scho de ganz tag :) ich chum grad voll in stimmig :) chan mer genau vorstelle wies bi eusere hochzit sii wird han am weekend agfange mini herz beschriebe. isch e rechti arbet.... ha jetzt erst de vorder teil mit save the date. hinde chani ja no nüd schriebe da mir sdatum noni genau wüssed.... aber bald fahremer uf st. moritz zum es paar hotels aluege

03.12.12 21:09
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Jo, cha si as dä nüm lauft, had Vorschau glaubs würklich schones Wiili nüm gseh.

Meine nid s Zivile, sondern "zu viel". Es isch ebe chli es abwäge, wil üs dä Saal und die ganze Bedingige, Laag, Grössi, Stil etc mega guet würd passe, aber anderersits wett ig eigentlich scho au bim Räschte vilich mau chönne säge, chumm das leischte mir üs jetzt eifach, anstatt när überall mega ufs Budget zluege. Muess das de vilich glich nomau durerächne und luege ob alles realistisch isch. Bi ebe eh grad chlei am überlege, ob mir üses Budget nid chlei chürze und drfür id Flitterwuche oder so investiere.

@Schnee: wobi bi üs rägnets grad widr chlei dri! Hoffe das änderet de widr!

@nisliker: wievil Härz muesch de mache?

03.12.12 22:07
nisliker 

Re: Bräute 2014

"nur" 27...

04.12.12 09:34
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Wetter: Bi üs hets geschter Obe iwenn afe i Schnee rägne, u hüet Morge hets de no ziemli Chuttet... Mittlerwile geit no nes Lüftli u dSunne versuecht sechs zeige, mau luege wie lang das es het...

05.12.12 10:41
nisliker 

Re: Bräute 2014

Hoi Zäme

Ha mich schomal chli uf dsuechi nachere Fotografin gmacht. Han en Tipp vome Arbetskolleg übercho! Sie isch mega sympatisch! Ha scho mit ihre kontakt ufgno und Offerte übercho. Sobald mir s'Datum hend triff ich mich mal mit ihre. Ha verschiedeni Offerte igholt und sie isch i de mitti. Mues denn nur no min Fründ überzüge

theweddingday.ch

Wünsche eu en wunder schöne Wintertag,

nisliker

06.12.12 16:46
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Mädels

I wünsche euch e wunderschöne Chlouser!! Heit dr aui dr Stiefu usegstellt gha?

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 506 .. 997
Hochzyt   würklech   Janedoe   Littlefoot   schaffe   bstellt   bearbeitet   malinchen   würklich   Zuletzt   Pfingstrose   richtig   irgendwie   Taeboyana   Iladige   Problem   Location   Hochziit   gspannt   squishy