Bräute 2014 |
|
1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 565 .. 997
|
|
|
06.03.13 16:58
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
@malinchen: Danke fürs dume drücke! :) werde dänn wider brichte nachem weekend ;) wahrschindli gömer jetzt au no 2-3 anderi alternative go aluege, damit mir würkli chli uswahl händ!
Haha so cool din traum ;))) mer muess ebe scho a meeega vil dänke! ;)) wenn isch dänn de termin fürs standesamt? :)
Brutträff: Ah das wäge de mai termine hani gar nonig gseh gha! Das isch sicher besser wils weniger churzfristig isch, duemi grad no iträge für desi termine ;) ev. wär d’option „wenn’s sein muss“ han de 4. Mai mol itreit isch aber nonig 100% sicher, dasses goh würd.. wär cool s’würdet sich no alli iträge im doodle und d’mai termine aktualisiere! :)
@sue: jo gäl das macht ebe scho meeega vil us, wie öber so druffe isch!! S’buchgfühl spilt glaub au en groooossi rolle debi! Bi öis häds im montana eifach grad klick gmacht! =) und im hotel sonne sindmer eigentli vo afang a nedso ganz warm worde. Woow sue das chleid isch jo mega schön!! Ich würds alegge fürs standesamt! Ich meine isch jo au es hochzyt und du chasches dänn jo no toppe imene johr bim chirchliche ;) finds echt ganz schön und speziell und vorallem: wenn leisches sust a wänn ned dänn?! :) und chasches jo nachdemds 1x agha häsch immerno uf ricardo due! ;)
@cristina: das isch bi öis no sooo wit weg kei ahnig mauritius oder maledive wär glaub no rächt schön :)
Öö malinchen gseht cool us! Wow krass dass du so sache sälber mache chasch! =) hammer! :) aber brucht halt scho zyt isch klar…
@fringilla: oh würkli isch das so bi mery’s? will ich han soo schöni chleider gseh im aktuelle katalog, dassi unbedingt det han welle go luege aber dönt scho alles nedso prickelnd.. mal schauen.. ich go sicher no is dütsche go luege zerst wägem chleid isch sicher um einiges günstiger! Oder grad uf italie…
@lula: ebe das gfühl hani au dassmer ned gross verhandle chan – si händs halt wie ned nötig :/ aber gäl das panoramazält isch de hammer? =) hoffe sehr s’haut öis um und dassmer no öbis mitem pris wägem stuehle mache chan wämer ebe lüt stellet… will sust wär 14.- / person nur fürs stuehle / sonneschirme scho sehr vil.. plus dänn de apéro und so… also ich findes au nedso schlimm wägem wäg.. min schatz störts chli aber wämer am sonntig det sind unds hammer findet dänn isches ihm au egal kenne ne doch ;) wäg de iladige: mir werdet alli glichzitig verschicke! So isch au alles klar und gits kei gstörm will gwössni dänn meine würdet, dass si gar ned iglade sind etc.! chasch die jo gilch au scho ilade oder?
@nisliker: vom chez janine hani jetzt au scho öfters ghört wie geil das sig – aber au eher tüür oder?
Zivils chleid: ich dänke au dassmer das im winter au findet! Und sust gits gnueg so asiatischi oder türkischi läde mit teilwis ganz günstige schöne chleider so als chline tipp! ;)
@monimoni: oh das sind aber schöni news: gratuliere vo härze! =)) alles liebi & gueti wünschi dir / öich! =)
Schöns öbeli öich allne! :)
|
|
|
|
|
06.03.13 18:37
Lula
|
@laprincipessa: Jep, guet für si, schlächt für üs. Meinsch Du findisch de öber, wo geit ga hälfe? Stelle mir das no schwierig vor. Klar ja, abr i wetti mir eignetli ufe Sommer/Herbst e nöiie Job sueche, wüus jetzige isch für mi meh e Übergangslösig. U de isch es ebe de chli blöd, zjetzige Gschäft ilade, wüu i no derte schaffe, u de am nöiie no ne Iladig gäh, wo dAmeldefrist scho düre isch?! hmmm....
@morelia: Hey schön mau umi vo Dir zläse. Scho fürs Hochzyt, oder eifach mau so? Ja das tönt doch stressig bi Dir! Was suechet de Dir für nes Hüüsli? Bi jtzt gad öbe ou chli ga gugge, aso für üs, wüu mir no nit wüsse, wies mit dr Wohnsituation witergeit. Aber hätte ämu paar Hüüslis gseh, wo üs würdi aspreche...
|
|
|
|
|
|
07.03.13 10:11
FringillaVigo
|
Merys/Brutchleid
Aso ebe, ig bi no nie dert gsi und weiss es eigentlich nid, wies isch. Ha eifach paar mau im Forum gläse, was gange isch und ebe vo minere Kollegin hani das wägen warte obwohl me e Termin het und anderi nid. Und ganz sicher gits dert oh Beraterinne, wo andersch si und vil Brüt wo glücklich widr use chöme. Aber für mi persönlich dünkts mi isches nüt. Mis Budget isch öpe 2000.- fürs Chleid mit ere "Notfallreserve" vo 500.- wenn mer de glich es tüürers sett am beschte gfalle, aber weniger wär immer guet! Wirde evtl oh is Dütsche go, ha dert Familie und fahre eh öpe mau no use, de spile d Fahrtchöschte oh nid soo ne Rolle.
Tanzkurs
Ha geschter GG vorgschlage im Herbscht eine zmache und är het nid "Nei, chunnt ganz und gar nid in Frog, spinnsch eigentlich?!" gseit Glaube, das chönnt also öpis wärde. Ig ha zwar scho 2 Kürs gmacht, är aber no keine, drum wirds sicher oh luschtig mit üs.
Schueh
GG isch e Chopf grösser als ig, cha also so höchi Schue alege, wieni wott. Nur hani ebe meischtens flachi Schueh anne oder höchschtens 6 cm. Mini "TraumSchueh" hei aber 7.5 Jetzt muessi de mau luege, obi i so öpisem überhaupt chönnt laufe, wil die schönschte Schueh nütze eim nüt, wenn me ufem Wäg zum Altar nur umetschüuperet.
@monimoni: Super Neuigkeite! Gratuliere ganz härzlich, das isch natürlich e tolle Grund, ufs HZ Fescht z verzichte.
@Lula: fingi emu cool, as dir öpis ussergwöhnlichs zum Zivile machet!
|
|
|
07.03.13 10:42
laprincipessa
|
@morelia: so cool wägem tanzkurs:) sinder aber au no früeh dra oder? ich glaube mir mached das erst öbe es halbs johr vorher... wahrschindli düendmer bachata tanze :) wil ich han lang salsa tanzt und mi GG häd mir zlieb au mol es halbs johr es kürsli gmacht und dänn aber wider ufghört wils weniger sis ding isch aber fänds seeehr cool salsa z'tanze und das isch au uh eifach zum lere werdes ihm chli bibringe und dänn ev. no en monet en kurs oder so ;)
@lula: was meinsch guet für si schlächt für öis? chume grad ned drus sorry :p hmm nei wieso - bekannti vo öis händ wo si ghürote händ sogar d'lüt gfrogt zum zält ufstelle und s'häd mega gschiffet und so am vortag bim ufstelle :p do isch das doch nedso schwirig es paar stüehl ufzstelle dänki ;) händ aber ide seeburg glich no agfrogt det würd s'stuehle nüt extra choste!! krass die unterschide ned? und en schlächtwätterruum gäbts au! aaaber si wänd det dene wo d'hochzyt also s'fest am obig au det machet de vorrang gäh vowäge apéro und so sprich chömemer ev. en absag über wilmer jo am obig ned det fiiret hmm... drücket mir glich de dume! :p wägem gschäft: müend die unbedingt debi si? also ich schaffe sit 5 johr i de gliche firma und usser min chef und die eint arbeitskollegin wo inzwüsche au privat en gueti kollegin worde isch lad ich niemer i - sprengt eifach de rahme...
@malinchen: merci für dini tipps betreffend chleid bstelle! und ooh die flip flops sind jo de hammer meega edel ! =) und im sommer doch genau s'richtige do häsch bestimmt kei schmerze ;)
schueh: ich han mini traumschueh mol imene heftli gseh ligt dihäi :) aber ebe ich dänke ich sueche zerst s'chleid us und dänn d'schueh.. um aber s'chleid chönne go aluege weti zerst öbe 5 kg abnhä bis im sommer :p gester hani grad spontan paar täg ibiza buecht mit de kollegin - en witere grund zum abnäh hehe :p jedefalls hoffi, dass wennis schaffe mitem abnäh das au es johr lang chan hebe! :p
|
|
|
|
1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 565 .. 997
|