| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 507 .. 997
06.12.12 17:31
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Merci Lula, wünschi dir oh! Dr Stiefu steit zwar nid parat, aber ig ha mi hüt fasch usschliesslich vo Manderindli und Nüssli ernährt Chunnt jo ume einisch im Johr vor... u hinecht gibts für mi Fründ no ne Schoggi Samichlaus

06.12.12 19:06
morelia 

ha zum chlousätag ä verlobigsring becho
resp. ha einä dörfä usäläsä. ha einä us wiisgold gwäut mit eim grössärä briliäntli vorä und mehrernä chlinä sitlech. i 2 wuchä ischer fertig.
mi gg het vor 7 jahr agfangä -.50 sammlä u het geng gseit, das gäud giber de mau für öbis spezieus us.
iz hets drus ä verlobigsring gä. si id bank, gads münz i nötli umdstuschä. äs si genau 1002.- gsi.
när simer ids gscghäft u hei dr ring usägläsä. womer nis entschidä hei ka u gseit hei, dä isches und hei wöuä zahlä seit d verchöiferä: das macht 1002.- dä zuefau, das gits ja nid.
mi hets gad richtig gschuderet.
das isch doch äs zeichä, dases dr perfekt ring muess si???

06.12.12 19:53
kleinefeder 

Phu... ja das ist ja echt schon fast unheimlich :D
Ich hab mir heut auch so einen "Scheinverlobungsring" geschenkt, den ich mir schon lange gewünscht hatte. Klar, ist kein Verlobungsring. Aber einige auch hier im Forum haben so einen als Verlobungs- oder sogar als Ehering. Ist so ein Memoryring, mit rundherum Steinchen. Meine sind im Karée gefasst, nicht in der Kanalfassung und glitzern wunderbar. Ist allerdings "bloss" silber und Zirkonia. Vielleicht gibt es irgendwann mal einen echten. Mal sehen. Er gefällt mir jedenfalls echt gut und ich bin ganz glücklich mit meinem selbstgemachten Chlausgeschenk :D

06.12.12 21:25
FringillaVigo 

Das sind ja mal tolle Chlause-Gschänk!

07.12.12 09:11
Lula 

@FringillaVigo: Stifu muess i kenne usestelle, git vo mim eh nüt, aber da is weiss, isch es nume haub so schlimm
Ha drfür Gritibänze backe, glutefrei, zerschte mau sit 3 Jahr, u si si sogar fein *stolzbin*
U am Mittwuch hani "Manndli" gmacht, wo GG mit is Gschäft het gno, u mir sire Familie je eis gäh hei zum Chlouser...

@Morelia: Härzlechi Gratulation!!! Gits es Foti??

@kleinefeder: Das heisst, Du hesch Din Ring brcho? Sit dr witercho, wies witergeit?

@me: Wenn bi mim Ring aues klappet, de chöi mr ne i 8 Täg ga abhole... Jtzt muess sech GG nume no entscheide, wenn ers sire Familie seit, u mirs somit chöi offiziel mache.

Was heit Dir am Wucheändi vor? Göht Dir scho uf dSki, oder gniesset dr Schnee afe no deheime?

07.12.12 09:15
Lula 

Chöme bi öich ou gäng so komischi "Warnige"? Sprich so nes chlises Fäud uf am Bildschirm, wo dr müesst klicke?

07.12.12 09:17
Lus

nicht registriert

@Lula
E Warnig ala mer söu sofort dr Pc-Mönsch informiere etc. När muesch x mau drufklicke u plötzlech geits de wider? Die Warnig hani aso ou

07.12.12 09:18
nisliker 

ich au... a was liit dass?

07.12.12 09:39
Lula 

@Lus: Sötti meh? Has nume überfloge, u es isch ÄNGLISCH, u das geit ja wou gar nit...
Meischtens isch es aber mit einisch klicke wäg, u vori isch dr Bildschirm so grau worde u mit jedem Klick umi häller...

@nisliker: Spinnt ächs Forum umi eis?

07.12.12 09:44
Lus

nicht registriert

Hmmm i ha im Büro äbe öppe die Abstürz und Vire und zügs u sache u drum hani dänkt, das isch eifach wider mau e macke vom Pc, aber anschinend liits am Forum.
S beruhiget mi grad chli das die andere das ou hei
Eh i dänke, die wärde wider öppis am Forum umegrüble. Wahrschindlech höre die mäudige de so schnäu wider uf wiesi cho si

1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 507 .. 997
Janedoe   Taeboyana   schaffe   würklech   bstellt   Hochzyt   gspannt   malinchen   Problem   irgendwie   Location   richtig   Pfingstrose   squishy   Hochziit   würklich   bearbeitet   Zuletzt   Littlefoot   Iladige