| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 570 .. 997
21.03.13 14:59
Lula 

Re: Bräute 2014

Juhui Froue, ha geschter scho chli umepröblet, u es het mi de nit losglah, wüus mir no nit so passt het, isch zwar nit zrichtige Papier, aso dFarb, aber i findes süsch super...

Datei-Anhänge
IMG_1476 (300x225).jpg IMG_1476 (300x225).jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 50 kB

21.03.13 16:04
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hallo Zäme

@ Lula & Sue 87: Das ist das Blockhaus Schälchli in Bowil! Das ist soweit ich gesehen habe das einzige das ich gefunden habe, dass man auch schon nächstes Jahr buchen kann!! und das haben die Leute auch FLEISSIG getan, es hat im Sommer 2014 fast keine Termine mehr!! ( Zumal nicht ein ganzes Weekend damit man es am Tag vorher herrichten und schmücken und am tag danach aufräumen und putzen könnte) ! Drum ist nicht mehr viel frei!! Bei den anderen die ich gefunden habe kann nur bis Ende Jahr bzw. 6 Monate im vorraus reserviert werden!
Und dann schnappt es mir evt. einer vor der Nase weg- Hilfe!!
Hätte schon gerne den Termin der Location fest gebucht und auch die anderen Eckdaten, denn erst dann kann man ja die Einladung in Angriff nehmen!!
Lula die Einladung ist toll geworden und mit deinen / euren Fraben wird sie dann erst Recht der Hit!!!
Sue: Die Idee mit dem Schmetterlingslutscher finde ich total süss!!

Ürigens die Sonne hat sich auch noch zu uns verirrt, auch wenns um die Häuser pfeifft, sie scheint juchuuuuuu!

Kennt jemand von euch einen guten Caterer oder Paryservice im Kanton Bern oder Umgebung???
Bei dem ihr oder Bekannte von euch schon mal was feines gegessen habt???

Bin dankbar für jeden Tip!

Das zweite Wochenende in den Sommerferien ist noch frei, meint ihr das die Gäste dann kommen würden!!???? Eigentlich wollten wir bewusst ausserhalb der Ferien feiern, aber eben die Termine!!
Wenn ich das gewusst hätte, hätte ich letzten Sommer schon gebucht!

Schöne Abend no, liebs Grüssle aus Zäziwil
Delfinchen

22.03.13 08:06
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä!!!

Jupiii, scho wieder Fritig...

@Delfinchen: gäu Paris isch super!!! Mini absoluti Lieblingsstadt... Schön heit dirs guet gha!
Wägä derä Waldhüttä isch ja mega doof. I dänkä dir sit ja jetz no mega früeh dranne, wenn dir würdet Save the Date chärtli verschickä, chönntä sich d Gäscht ja scho chli drnah richtä bi dr Feriäplanig, fingeni. U wenn haut de öper lieber id Feriä geit aus a öies HZ z cho ischer säuber tschuld... Nei, i dänkä d Gfahr besteit haut scho, dass es trotzdäm öper git wos de villecht nid angers cha irichtä. Aber i dänkä, es git haut immer es paar Gäscht wo us irgend emnä Grund nid chöi cho. Auso mir rächnä ou nid mit 100%-Amäudige, obwohl mir usserhaub vor Feriäzyt si.
Was mir jetz no spontan isch i Sinn cho was ev. ou no cool wär aus Location isch d Skihüttä uf dr Aeschlenalp (hammer Ussicht), oder für öich ev. ou ds Schützehuus ds Niederhünigä (mir hei det ds Apéro...)?

@Lula: Wow, d Pocketfold-Chartä gseht mega schön us so! Mega cooli idee mit de verschiedenä Farbe! Gfallt mir guet... Hihi, Bastusachä überlaht mi GG ganz mir. Da plagi ihn gloub gschider gar nid drmit sondern zeigä ihm de eifach dr fertig Prototyp, när chaner no si Sänf drzue gäh.

@sue: Ja gäll, bi o gad froh hei mirs so gmacht... imnä Jahr wärdä mir gloub mega viu umd Ohrä ha mit angerem zügs.
I bi ou überhoupt nid dr Bluemä-Profi (augemein Pflanze, bi froh wenn ä Zimmerpflanze es haubs Jahr überläbt)... Ha no nid sonä Plan wie de das söu usgseh.
D Schmätterlingä mit dä Lollis fingi hennä cool! Das wär eventuell ou öpis für bir Candy-Bar.

22.03.13 11:31
Sue87 

Re: Bräute 2014

Delfinchen, iiiiiiiiih das wäre auch noch unter unseren Favoriten, das Blockhaus Schächli...ist ja krass dass die so ausgebucht sind??

Caterer kann ich dir SEHR die Worblenthaler Störenküche empfehlen....das sind die, welche wir fürs Apero nehmen - also alles Bauernfrauen aus dem Emmental die alles selber machen! War schon an diversen Essen/Aperos welche sie gemacht haben und sie sind preislich und vom Essen her absolut empfehlenswert...!

Bi ou gad froh isch Fritig.....juhui und d Sunne schint und am Sunntig gömer go d Froschkönig-Location aluege

22.03.13 14:08
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Delfinchen: Danke viu mau!
I dänke, wenn ihr scho jtzt StD Kartene uselöht, isch dChance da, dass vieli chöme, u Absagene hesch sicher immer es paar, wäge was ou immer. U das ja scho zwöite isch, hei si ja närne immer no 3 Wuche Ferie, wo si frei chöi verplane...
Wäg am Caterer, cha Dir dr Bracher us Jegensorf empfähle: http://www.gourmet-party.ch/
Mir hei ihn bi üs am Hochzyt, u i bi total froh, hei es super Apero, zwar kei Pouschale, aber immerhin mit 50% Wir.

@Malinchen: Danke ou Dir viu mau! Hei de geschter Obe gad überleit, ob mir statt grau, uTürkis aus Grundfarb wei näh, zProblem isch haut eifach, dass es de süsch mit am Deko nit eifacher wird. Müesse mau uf Bern i Bastelzentrum...

22.03.13 16:06
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: gäll die worblentaler störenküche het kei homepage? Das tönt würklech no cool, wär eventuell ou öpis für üses Apéro. Was mache de die alles so? Eher so chli urchigi Chuchi nimeni a?
Viiiiiiel Spass bim Location aluegä!!! Bi de gspannt wies öich in real gfallt!!!

@lula: Ja, ds Bastuzentrum het mega viu Sachä. Was ou no cool isch, isch dr Bösner ds Aarberg. Wär ja vo Jegi ou nid soooo wit. Dä isch wie z Bastuzentrum, eifach öpä 3 Mau so gross... I bi eismau det ömu es paar Bazeli loswordä...

Heeey, i wünschä öich es mega cools Weekend mit müglechscht viu Sunne!!!

23.03.13 13:52
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hallo ihr Lieben

@ Lula, Sue87, Malinchen vielen Dank für die tollen Tips!!
Gehe dem mal nach!! Von den Worbenthaler Störchenköche habe ich keine Homepage gefunden!!!
Leider auch keine Telefonnummer!!
Malinchen ja Paris war der Hammer, es hätte jedoch noch viel mehr Zeit gebraucht alles zu entdecken!!
Aber wer weis vielleicht komm ich mal wieder hin....!
Sue87 mich würde auch interessieren was da beim Apero etwa dabei ist und wie die preislich sin!!
Danke!!
Wir waren heute morgen das Blockhaus Schälchli ansehen , es ist echt cool , nebenan hat es noch ne Brälestelle, ein Fußballplatz und einen Spielplatz!!!

Jetzt gehen wir dann noch ansehen

Zündkapselfabrik Thun ( direct an der Aare )

Burehus Dinkelbühl ( Gurzelen)

Gemeinschaft Le Rüdli ( Einigen )

Danach sind wir dann hoffentlich schon etwas schlauer !!
Außerdem waren wir heute die Kirche Würzbrunnen ansehen, hübsches altes Kirchlein!!

Malinchen oder all ihr Frauen, wo bekommt man hier in der Schweiz qualitativ gutes, buntes Papier Größe A3 & Seidenpapier und Geschenkpapier nicht zu teuer?!? ( hat der Bösner sowas auch????)
Möchte dann gerne mal anfangen was zum basteln und ausprobieren!!

Wir wollten eigentlich auf die SdD Karten verzichten, werden aber bei der Ausschläge wohl nicht drum herumkommen!! Aber ihr habt wohl Recht! Danke für eure tollen Tips!! Freue mich immer über eure Inputs und Beiträge!!!

Sue87: ich hoffe euch gefällt die Froschkönig Location und alles ist so wie ihr euch das erträumt! Daumen drück!!!

Wünsche euch noch ein schönes Weekend
Liebs Grüssle
Delfinchen

23.03.13 13:55
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Meinte Ausgangslage nicht Ausschläge

23.03.13 16:46
Lula 

Re: Bräute 2014

@Delfinchen: Für das isch ja zForum da, mir si ja aui froh um Tipps

zBurehus gseht aso super us, spicheri mr gad...
Aber ds Blockhus tönt aso ou guet!
Wenn göht dr de jtzt di andere Locations ga gugge?

u dKirche gseht mega süess us

Mir brueche 50x70 Papier, aber dr Priis isch scho no heavy. Bi üs ir Papeterie isch dr Boge Fr. 2.-, im McPaperland Fr. 1.70, u witer bini ebe no nit, hei jtzt de no Ferie, u göh de öbe mau eis uf Bern ga gugge.
Muess de mau gugge, ggf chönti meh ou, ämu gad ire chline Papeterie, e Rabatt ushandle, ämu i dene Mängine. Oder meinsch nit? Gschänkpapier würdi im Migi oder Coop gugge; für was bruchsch de das?

Süsch chasch ja mit de Obegäscht es Jahr vorher es Apero mache, u säge, dass si iglade si, u sechs Datum söue reserviere. U via Buschtrommel macht de das sicher dRundi


@all: Ha am Donnschtig ir Landi no, i gloub es isch es 6er Pack gsi, Kartonkistene gseh, aso schöni, wäri ggf no was, für Money- oder Cardboxene...



So i wünsche euch no ne wunderschöne Obe, u ne gmüetleche Sunntig

23.03.13 17:52
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Delfinchen: hihi, i cha mi ar Lula numä aschliessä! Ohni das Forum wäri äuä verlorä...
z Buurehus gseht würklech ou cool us! Dert bini scho näbä dürä gloffä, d Umgäbig isch auso ou sehr schön.

D Chillä isch ja dr Wahnsinn!!! Mega schön...

D Idee vor Lula mitem Apéro fändi ou no luschtig! De chöit dir öich d STD-Chartä sparä...

Papier: Dr Bösner het das sicher aues, aber i dänkä du fingsches günstiger anderswo. Dä Ladä fingeni vor Qualität här top und i ha det bis jetz immer alles gfundä, aber es si ziemlech sicher nid Tiefstpriisä. Für ds Gschänk- und Sidäpapier würdi ou mau im Coop / Migros luegä.
Wägem dickä Papier weisi äbä ou no nid rächt wo dasi de das här nimä, isch äbä scho rächt tüür.

I bi ou no unsicher wäge üsnä STD Chartä, ob se säuber söu druckä (mitem Drucker im Büro, dä isch rächt guet) oder obi se söu lah machä. Schwierig die Entscheidigä wo mir da alli müessä träffä... I möcht äbä gärn chli speziells Papier, und ou nid ganz wiis. Mueses äuä de mau usprobierä ufemnä Testbogä.

@Lula: Merci fürä Tip wägä dr Landi.

 1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 570 .. 997
Pfingstrose   Taeboyana   Janedoe   Hochzyt   squishy   malinchen   irgendwie   bearbeitet   Iladige   würklech   schaffe   Zuletzt   gspannt   richtig   Problem   bstellt   Hochziit   Location   Littlefoot   würklich