| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 71 .. 140 141 142 143 144 .. 571 .. 997
23.03.13 18:32
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ich würd wenns irgendwie goht s Papier z Dütschland oder Österrich chaufe, das isch döt sicher billiger und villicht mached ihr grad en schöne Usflug anen tolle Ort, denn heted er doch Benzin au brucht. Also ich werd das wohrschinli so mache, vo mir us isch es ebe eh nöd sowit und mir gönd öppe mol no is Dütsche go lädelä...

24.03.13 09:54
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Da süsch no nes Bild drvo. I muess mim GG no nit drmit cho, dä brchunnt süsch Schreikrämpf...
Aber wär weiss, viellech holi mr se de glich no, GG muess ja nit aues wüsse, wäri ja ou schön, für nächer di ganze Erringerige ufzbewahre...

@kleinefeder: Das isch no ne gueti Idee, GG u i wette nächst Monet no uf Bad Zurzach, u das wäri ja gad ar Grenze (si süsch ebe nit so in DE). Hesch derte gad e gueti Adresse? Oder süsch gränznah e gueti Adresse?

Zuletzt bearbeitet am 24.03.13 09:58

Datei-Anhänge
kistene landi (225x300).jpg kistene landi (225x300).jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 97 kB

24.03.13 20:28
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Catering
D Worblenthaler Störechuchi het kei Homepage...ha e Menü-Dokumentation vo ihne wo i mau paar uszüg devo gfötelet hat und aghänkt....wenn öper interesse het fraget mi doch per PN de chani öich d Telefonnumere geh...ha scho mehrmals esse und aperos vo ihne gha und immer SUPER gfunde.....!!!! me cha ou sehr viel extrawünsch abringe wome wetti...;O)

Delfinchen, meine Freundin hat in der Kirche Würzbrunne geheiratet ist suppper schön....wollt ihr dort heiraten?

Lula ou merci füre Tipp das si würkli cooli kistene - hoffe die hets bi üs ir Landi Burgdorf ou de holi de öppe ou gad eini für Erinnerige nere dri - chline grossi;O)

Location
juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ha no news!! mir si ja hüt Nami de Froschkönig go aluege....supppppper toll genau so wie mir üs das vorstelle.....d Grundpauschale isch zwar happig aber für das wosi biete völlig okay! das rise zelt het 3 chronlüchter, LED-Belüchtig wo cha apasst werde e rise garte, e Koi-Teich und e Raucher-Lounge verrusse...mir heis vori gad besproche und ner gad aglüte dass mir bi ihne wei fyre - bi gad mega happy

so wünsche öich noch e schöne sunntig abig und bi froh dases das forum git;O)

24.03.13 20:32
Sue87 

Re: Bräute 2014

.....no der Ahang....:)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 98 kB

image.jpg image.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 97 kB

image.jpg image.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 89 kB

image.jpg image.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 112 kB

25.03.13 13:51
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey Mädels!

I hoffä dir heit aui no es schöns Weekend gha?!

@sue: cool hets öich gfaue im Froschkönig! Jetz heit dir ou ä passendi Location gfungä, so schön...
Merci fürd Uszüg us dr Menu-Dokumentation. Mues de das mal mit mim GG aluegä... tönt würklech super lecker!

@Lula: oh ja die Chischte si cool... Mues eh mal no id Landi ga Pflänzli choufä für üsi Terrasse, de chani de no gad serigi choufä. Cha ma ja immer bruchä.

@me: Mi GG und ig si mega vorwärz cho das Weekend, obwohl mir eigetlech gar nid planet hei gha öpis z machä. Mir hei üs für nes Motto entschiedä: "the wedding that rocks" (i ahlehnig a film "the boat that rocked"), hei passendi fonts abeglade und när no gad d Vordersitä fürd STD-Charte fertig gstaltet und es Logo kreiert. Jetz mues GG de nur no dr Text für hindä druf schribä u när chöi mir die scho bstellä...

Das isch s Logo:

D STD vordersitä:

Und d Schriftä wo mir gwählt hei:

Zudäm hei mir ä luschtigi Idee gha für nä Hochzytstanz: http://www.youtube.com/watch?v=Ik-RsDGPI5Y
Pulp fiction isch dr erscht Film wo mir zämä gluegt hei, vo däm här passts mega guet. Aber ds blödä isch chli, dass mir für das sicher es Kürsli müessä machä. So öpis hei mir überhoupt nid budgetiert gha und das wird äuä nid ganz günstig... Aber ja, mal luegä. Villecht we mir fliissig üebä bringä mirs ou allei härä bis denn.

Geschter het mi GG erfahrä dass er Götti wird. Er fröit sich mega drüber, villecht gits de i däm Fall glich no ä Ringträger(in), mal luegä wie schnäll das Ching de vorwärz chunnt bis denn...

Datei-Anhänge
Logo.jpg Logo.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 5 kB

Save the Date grün Mail.gif Save the Date grün Mail.gif (2x)

Mime-Type: image/gif, 290 kB

Schriften.jpg Schriften.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

25.03.13 14:14
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hey Malinchen

Das tönt doch ou super motivierend bi öich;O) Gratuliere zum Götti-si vo dim Fründ;O)
Mir gfalle d Save the date sehr guet! macheter de chartene drus oder wie?

Ig ha mi gad entschide dasi für mini 3 Bridesmaids azfrage so kistene wott mache ähnlich wie im ahang...
iz bini am google und überlege wieni das am beschte mache;O)

so wünsche euch no e schöne Mäntig und hoffe mer der Früehlig chunnt gli;O)

Datei-Anhänge
8476707rag.jpg 8476707rag.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 55 kB

25.03.13 14:49
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ja, mir wei d STD Chartä i Postchartägrössi druckä u när eifach hingä no ä Text druf due. Mir hei gfungä fürd STD längt e eifachi Chartä, die mues ja nid gfaltet si. De chamä se guet a Chüelschrank hänkä... I wot jetz de no verschiedeni Papier usbropierä zum drufdruckä, mir gfallt dr schneewiis Hingergrund no nid so.

Die Chischtä si ja mega cool! Fingi ä super Idee... Die wärdä sich fröiä!!!

25.03.13 15:22
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@malinchen: bini bi dir jetzt falsch, odr bisch du nid no am studiere? vilich sogar in Bern? Sorry, ha ebe nid alles im chopf, wo mau verzellt worde isch, was dir alli süsch no so machet aber falls ja: Im unisport chasch im Fall mega günschtigi Tanzkürs mache. Ig ha GG scho für so eine chönne "begeischtere" und nächscht Semeschter geits los.
Gseht gut us, euches Motto und d Schrifte. Jetzt hani ersch mau dr Film müesse google, dä kenni gar nid. Düetr de dert nur dr Titel entlehne oder no meh Elemänt a Film alehne?

@sue: so cool, serig Böxli stö bi mir zur Zit oh no ume. Ha se aber nonig ganz fertig. Mini si so chlini Schatzchischtene, woni mau mit ere Pfauefädere bechläbt ha und dri chunnt de ebe oh e Zetteli mit dr Frog, ob si wei Brutjungfere si und e Zirkonia-Solitär Ring woni im Claires gfunge ha. Aber ebe, has nonig ganz fertig baschtlet und ersch rächt nonig übergä. aber dini Böxli gseh no nach chli meh us, als mini (die si würklich "nur" zum froge, ob si wei). Was duesch de dert no so dri? Oder isch es so dänkt, as si ersch während dr Planig mit Zügs gfüllt wärde?

25.03.13 16:08
malinchen 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Mou du hesch das richtig im Chopf! Merci fürä Tip, uf die Idee wäri nie cho... Mues grad mal ga luegä obs öppis passends hät.

Mir wärdä wahrschinlech nur gad die Szene us däm Film näh, er isch rächt brutal süsch, eifach ä typische Tarantino. Wär chli unpassend... Mir hei gmerkt dass irgendwie vo sälber mega viel so richtig 60er Jahr geit bi üs (VW-Busli, üsi Wunschband, Vintage-Stil etc.) u ds Lied vo Chuck Berry isch ou idä 60er usä cho... Mi GG isch der total Musigfreak und het gad im Chopf gha, dass die Tanzszenä i däm Film zu däm Song isch. So si mir eigetlech ufd Idee cho...

25.03.13 16:55
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@sue: Isch gloub eifach sganze Set.
Tönt aber super mit dr Location!! U wes für öich passt, isch ja genial!
Härzigi Idee mit de Kistene!

@malinchen: Was gits de für uf Terasse?
Cooli Kärtli, u super Schrifte! *gefällt mir*

@Fringilla: Chame de di Tanzkürs ou aus nit Student bueche?

@me: Bi üs loufts gad überhoupts nit. Ha hüet gad erfahre dass i mi Job los bi, ir Probezyt. Anschinend bini zunflexibu?! Dh Ferie si gstriche, git Balkonie, u HZ technisch louft ou gad überhoupt, u für ne TZ hani mi gäng no nit chöne entscheide...
(sorry, muess gad chli Frust loswerde )

 1 .. 71 .. 140 141 142 143 144 .. 571 .. 997
squishy   Taeboyana   richtig   malinchen   Janedoe   Zuletzt   Iladige   bstellt   Pfingstrose   bearbeitet   Location   Problem   Hochziit   irgendwie   würklech   würklich   Hochzyt   gspannt   Littlefoot   schaffe