| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 571 .. 997
25.03.13 17:35
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Guten Abend ihr Lieben

WOW da ist dieses Weekend ja wieder voll viel gelaufen!!

@ Lula: Ärger dich nicht!! Aber ich weis, dass ist viel einfacher gesagt wie getan!!
Die haben dich und deine Qualitäten einfach nicht erkannt , ( und auch nicht verdient ) es gibt bestimmt einen tollen Job wo du dich und deine Fähigkeiten richtig einbringen kannst und das ist dann der richtige Platz für dich, dort wirst du dann erkannt, gemocht und geschätzt!!
Halte dir ganz, ganz fest die Daumen , dass du bald das richtige findest!!! Schick dir an dicker Drücker so a richtige Umärmelung....!!!

@Sue: Wow so schön habt ihr nun das richtige für euch gefunden!!! Gratuliere!!! Das ist wirklich eine wunderschöne Location, absolut einzigartig & festlich!!! ( Hab sie auf der Messe gesehen, leider sprengt das unser Buget völlig )!!!
Freue mich schon auf Fotos davon ( Wink mit dem Zaunpfahl )!!!

Das Braidmaidkistchen finde ich mega schnugglig und eine süsse Idee! Deine Frauen werden sich bestimmt total darüber freuen.... und sooooooo gerne deine Brautjunfern sein..!

@Malinchen: Absolut cooles Moto ( ich stehe sowas von auf die 60 iger )!!Tolle StD Karte, frische Farben und geniale Schrift einfach eine rundum schöne Karte....! Glaube es ist sogar besser wenn die " nur "Postkartengrösse hat und nicht gefaltet ist, denn so gehts gut an die Pinwand oder den Kühlschrank!!

Sogar euren Tanz habt ihr schon gefunden, gratuliere!! Wenn ihr das ganz fest übt- wird das bestimmt sogar ohne Kurs ganz einzigartig und genial! Etwas was euch wiederspiegelt!
Oder du machst den Tanzkurs mit deinem Schatz, je nachdem!!

@Fringillavigo: Danke für den Tip!! Dazu noch die Frage, kann man dort nur als Student hin, oder gilt das auch für den Rest der Welt?????

Tja ihr Lieben ich liebe tanzen, war früher auch oft unterwegs. Hmmmmmm mein Schatz liebt die Musik, kennt sich auch gut aus, aber tanzen das ist ihm ein Graus!!
Er hat in den neun Jahren Beziehung auch nur auf dem Polterabend unserer Freunde mit mir getanzt, ich war bar erstaunt und konnte es fast nicht glauben!!!

Und ich würde doch sooooo gerne mit ihm mal in nen Tanzkurs.... machen!

@me: Wir waren am Weekend noch das Le Rüdli ob Einigen und die Zündkapselfabrik in Thun anschauen, beides allerdings nur von aussen.
Die wollen nur für den Garten ( Miete 1400 Franken und für den Saal dann nochmal 1200 Franken dazu!!!). Ich fand es schön dort, aber das ist mir zu teuer....!!!
Ausserdem führt dort nur ein ganz kleines Strässchen hinauf und je nach Auto wäre es ein Problem dort hinauf zu kommen, nichts mit Kutsche oder Stretchlimo...!
Das Geld stecke ich lieber in Deko und Essen und verwöhne damit meine Gäste.....!

Wir sind also noch nicht wirklich weiter...., aber die Hoffnung stirbt zuletzt!

Nun wünsche ich euch noch einen wunderschönen Abend, bis bald....!
Liebe Grüssle aus dem grauen und kaltem Zäziwil
Delfinchen

25.03.13 17:37
malinchen 

@Lula: oh nei, duet mir Leid wägä dirä Stell!!! Hesch no öpis anders offä oder isch gad nüt i Sicht? I drückä dir d Dümä dass de gli öpis fingsch wo dir gfallt!!! Muesch luegä es cha numä besser wärdä...

Balkonie cha ja ou schön si, dr Moossee het ä schönä Strand, d Schwiz het wunderschöni Bärgä und wenn ds Wätter jetz so scheisse isch, mues dr Räscht vom Jahr d Sunnä schiinä...

@mi Balkon: I ha no ke Ahnig. Ha nid sonä grüenä Duumä, aber mir hei sones chliises Gärtli wo scho üsi Vormieter hei gmacht und i möchts eigetlech scho gärn nützä. Letscht Jahr hani Cherry-Tomätli pflanzt u die si när so gross wordä das mir när im Wohnzimmer fasch ke Liecht meh hei gha. Das machi das Jahr sicher nümme... Irgendwelchi Chrütli hani dänkt, oder Erdbeeri...

25.03.13 18:01
Lula 

Ach Froue, Dir sit dr Hammer!!!
Danke nech viu mau!!!

25.03.13 18:08
Lula 

ah no

@malinchen: Wäg am Gärtli; Krütli si immer guet, hani ou au Jahr. U Cherrytomätli wie normali Tomate gits öbe ou das Jahr umi.
Aber viellech wäri ja näbe Erdbeeri ou Zucchetti öbis, oder es schöns Bluemefäld, oder Gurke, Chilli, ...

GG wetti glich ga, aber ebe, i fändis bau vernünftiger hie zblibe...

25.03.13 21:39
FringillaVigo 

Jö, Lula, das isch denn doof! Aber du fingsch sicher öpis bessers! Drücke dr emu oh d düme, as es gli widr klappet mit emne Job (wo dir do oh super gfallt!

Tanzkurs:
Do muess me eifach e Unisport Uswis ha und dä bechunsch nur unger bestimmte Bedingige: Studänte (Uni, PH odr FH), Uni-Agstellti (oh SNF, Bugeno, Inselspital etc) und ehemaligi Studänte (nid nur Uni Bern). Füre Tanzkurs würds länge, wenn eine dr Uswis het, wil de cha dr anger a Partneruswis löse.

25.03.13 21:43
FringillaVigo 

Garte/Balkon:

Mir mau no Chilis gha und Radisli. Chilis si guet cho, ob wohl mir deheim nid sos passende Klima hei. Aber d Radisli, neineinei... Die gits das Jahr emu nüm. Chrütli heimr oh ging. Und ig hätt no wöue Härtöpfu imne Topf ha, aber GGisch drgäge. Wasi aber das Jahr möcht siErdbeeri. Muess morn nomau i Tchibo go luege, die her dert so Pflanz-Set gha

26.03.13 09:23
Sue87 

Morge zäme;O)

Böxli für Bridesmaids
Fringillavigo, ha dänkt dasi so Kartene oder chlini "Schriftrolle" mache mit de Ufgabe wo si werde ha, vo details wo üses Fescht betreffe, üses Thema/Farbthema am Fescht, ner vo verschidene Bridesmaids-Kleider es Bildli mit Farbe und schnitte wo si mir doch söue säge was ihne würdi gfalle und was gar nid, ner es Notizblöckli wo si chöi bruche für üsi Hochzits-Sache drizschribe und ebe no die Kleiderhülle mitem Vermerk, dass ds Kleid vo üs gsponseret wird.

malinchen, ou mir liebe Tarantino ou;O) hesch Django scho gseh??

Lula, ou nei das tuet mer de leid....:O( dir hättis de gfalle gha? nume nid der chopf la hange es git mängisch so komischi "durscht-phasene" aber das geit ou verbi!!! ganz e liebi Umarmig a di...

Delfinchen, das finde ich jetzt auch Wucherpreise?? Kannst du mir noch einmal genauer sagen was ihr sucht?? ich kann dann meine Location-Liste durchschauen ob ich noch einen Tipp hätte;O)

liebs Grüessli

26.03.13 18:15
Lula 

Guete Obig ihr Liebe

@FringillaVigo: Danke ou Dir viu mau!

@Tanzkurs: Schad wäri aso sehr gäbig gsi, jänu gstudiert hei mir beidi nit...

@Garte: Erdbeeri si sicher cool, aber äuä ou nit ganz eifach?! Aber i gloubs i muess mau bim Tchibo vrbi, di fäh ja hüet umi e nöii Themewuche a. Es Zitroneböumli wäri dr Hit, ha scho letscht Jahr eis wöue, GG isch aber nit so überzügt gsi.

@Sue: Gfalle isch was anders, aber es wäri guet gsi, zum was ha, u näbebi witersueche.

26.03.13 20:52
kleinefeder 

@ Zitronebäumli... Wir haben schon länger ein Zitronen- , ein Mandarinen- und ein Orangenbäumchen... Die sind total toll. Die Blüten riechen so fein und die Zitronen werden mit der Zeit sogar richtig lecker und zum Guetslibacken im Advent sind sie meistens gerade reif. Toll ist es, wenn man es über den Winter ein wenig reinstellen kann und sie sonst viel Sonne haben... Aber sonst sind sie sogar noch recht pflegeleicht :D Also: Go for it (falls GG keine ernsthaften Folgen androht )

26.03.13 21:56
malinchen 

Pflänzli: ou ja, Zitroneböimli si ou cool... Aber für das hei mir äbä fasch zweni Sunnä. Mir hei afä no sonä Bambusstudä und e Räbä, aber die gseht momentan rächt tot us. Bi de gspannt ob die wieder chunnt..

Tanzkurs: Ä Kolleg het mir verzeut, dass sie wo sie hei ghüratä gad mit paar befründetä Päärli zämä hei ä Kurs gmacht u när "Mängärabatt" übercho hei, villecht kennet dir ja süsch no gad Lüt wo demnächst hüratä oder süsch gärn mau so öppis würdä machä? De chöit dir öich ou zämäschliessä... Das würd ev. ou häufä de Männer ihri Hemmschwellä z überwindä...

@sue: Nei, Django hani äbä no nid gseh. GG isch nä mit sinä Kollegä ga luegä amnä Männerabä und ig ha irgendwie nie zyt gha ds ga. Jetz warti haut ufä DVD.

@me: Ig ha hüt mini Brutschueh becho... Ha mega fröid, sie gfallä mir super. Aber i mues se de scho no chli iiloufä, sie si no rächt stiif. Legä se de afä chli zum chochä a.

Datei-Anhänge
Schueh_net.gif Schueh_net.gif (2x)

Mime-Type: image/gif, 240 kB

1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 571 .. 997
Hochzyt   squishy   Janedoe   Iladige   bstellt   Taeboyana   irgendwie   Littlefoot   schaffe   würklich   gspannt   Hochziit   Zuletzt   Location   bearbeitet   Problem   richtig   Pfingstrose   malinchen   würklech