| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 572 .. 997
26.03.13 22:30
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Tanzkurs
Mir schaffe ebe bed dert, vo däm här isches no gäbig. Dä Tipp mim Mängerabatt isch no cool und luschtiger isches de eh oh no. Bi mine erschte Tanzkürs (no zu Vor-GG-Zite) simr oh zsächst gsi und das sich emu ging es Fescht gsi!

Pflanze
Ha oh ging e Zitronebaum wöue, aber GGisch drgäge, wil mir hie es chli nes raus Klima hei (wohne ufemne Hogger wos ging mega luftet, isch e richtigi "Sturmhöhe" hie) u de chunnts äue eh nid. Aber hüt bini mir mis Erdbeeri-Azucht-Set go hole. Muess de eifach chli nes windgschützts Plätzlich finge.

@malinchen: Ui, funkel, funkel Gseht guet us!

Zuletzt bearbeitet am 26.03.13 22:33

27.03.13 09:11
Sue87 

Re: Bräute 2014

malinchen, schöni schueh;O) luschtig, ha mini Louboutin ou gad übercho Gestern;O);O)
si eifach fengs die woni de alegge irgendwenn im Verlouf vom Abig wenmer d Füess vode höche Schueh z
fescht wehtüe;O)

Datei-Anhänge
CL365.jpg CL365.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 39 kB

27.03.13 09:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: oooooh, die si ou hennä cool! Mi GG isch äbä "numä" knapp 10cm grösser aus ig, drum wotti am HZ keni höchä Schueh alegä. Aber für am Zivilä choufi mir de no schöni Highheels, det ischs mir glich weni grösser bi als er.

27.03.13 10:05
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hesch de scho e Idee was für Highheels dassd wotsch??;O)

weiss öper wieviu das öppe choschtet es chleid izneh/azpasse?

27.03.13 10:15
malinchen 

Re: Bräute 2014

Nei, i ha no kei Ahnig. Weis ou no nid was fürnes Chleid dasi de alegä... Irgendwie dueni das immer witer usestüdelä, wöui hoffä dasi no chli abnimä bis denn. Aber i ha mir ä Deadline gsetzt am 31.5., bis denn wotti alles fürs Zivile am 21.6. zwäg ha. I ha drum när 2 Wuchä Prüeffigä u de wirdi ke Zyt meh ha no ir Stadt umezrennä...

Hmm, i machä so züg äbä immer säuber, drum hani kei Ahnig was das choschtet wemes birä Schniderä laht lah machä. Kennsch kes begabts Mami oder Grosi oder so wo das chönnt?

27.03.13 10:27
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo allersits!

Puh ich chume momentan überhaupt ned zum läse / schribe han probiert die letschte sitene chli z’überflüge ;)

@sue: so cool händer öichi traumlocation gfunde gratuliere! =) super gfühl gäl? ;) und jöö die chistene sind jo meeega süess für dini bridesemaides! =) weisch wie händ die fröid? ;)

@malinchen: so cool hammer öichi STD chartene! :) irgendwie chumi grad lust über glich au welchi usezloh ;) anderersits hämer jo vor gha d’iladige öbe es johr vorher also so im juli usezloh dänn lohnts sich fast nüme ;)
Hey und schön dini schueh echt gfallemer guet! :)

@lula: oje duetmer leid wägem job! :( aber blöd gseit lieber jetzt i de probezyt als nach emene halbe johr oder so.. häsch dänn scho öbis in ussicht? Toitoitoi bim stellesueche!!

@me: ich bin soo ibunde i mim job momentan dassi chum zo irgendwas chume aber mir sind jo scho so erliechteret dass mol die wichtigste sache reserviert sind :) nach öisne ferie gömer dänn mol no go probeässe obwohls sowiso hammer isch abere eifach so chli zum istimme ;) dänn hani no en idee gha wäge give aways wänns (hoffentli) so heiss isch dusse wärs doch no cool uf jede stuehl dusse (trauig mache mer jo dusse) en bedruckte fächer z'legge :) was meinet ihr dezue? :) ich het ebe gärn so en aisle runner wie im ahang und dänn chöntmer jo d'schrift vo det übernäh irgendwie und dänn so fächer loh bedrucke i öisne deko farbe und die dänn uf d'stüehl legge - häsch scho es chlises gschänkli für alli & s'gseht au no dekorativ us - was meinet ihr dezue? :)

wünsche öich allne jetzt scho ganz schöni ostere wili chum no vorher dezuechume und dänn en gueti zyt bin en wuche wäg in NY bis am 10. :) lueget guet zo öich & witerhin tolls organisiere & plane & bastle etc. ;)

liebi grüessli

Datei-Anhänge
Aisle runner.jpg Aisle runner.jpg (20x)

Mime-Type: image/pjpeg, 115 kB

aisle runner2.jpg aisle runner2.jpg (12x)

Mime-Type: image/pjpeg, 87 kB

27.03.13 10:30
Sue87 

Re: Bräute 2014

Kenne ebe keis begabts Mami oder so wo gad sones Chleid würdi ineh....;O)
muess mau nöime go frage...

laprincipessa, ou ja Fächer fändi mega cool...auso de papierigi?
mir wette ebe ou sone aisle runner aber hei no nid gad nöime gfunde zum bstelle wos üs passt het....hesch du per zuefall e link?;O)

27.03.13 12:15
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hallo ihr Lieben

Sorry nur kurz, ich muss das ubedingt los werden, ich bin aufgenommen worden und fange am 2 September meine Ausbildung zur Katechetin an!! Ich freue mich so unfassbar.... !
Danke euch für eure Unterstützung und auch fürs Dauemen drücken!!!

La Principessa dir / euch wünsche ich eine wundervolle Zeit in New York!! Geniesst es uns lasst es euch gut gehen! Bis bald....

Malinchen deine Brautschuhe sind einfach der absolute Hammer, sie sehen bezaubernd und auch sehr bequem aus ....!

Sue auch deine Schuhe gafallen mir mega, deine Füsse werden es dir bestimmt danken...!

Schönes Tägle euch allen noch, passt auf euch auf und lasst es euch gut gehen....!
Liebs Grüssle
Delfinchen

27.03.13 15:12
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@kleinefeder: Dh heisst Du hesch es im Sommer dusse uf dr Terasse, u im Winter dinne ir Stube?
Naja, er wird de viellech paar Tag bockig si, u faus si nit wärde, het er si persönlich Triumph , aber ansonste...

@malinchen: Si mir bi däm Wätter nit aui chli tod?? Wobi, vori hani aso chli Sunne gseh, u Wärmi gspürt...
Das mit am Tanzkurs isch ja ne Hammer idee, bi mir ebe nit so sicher, ha so zGüehl das es im 14 & 15 paar mau wird hürote um üs ume... Aber viellech zieht ja ou süsch öber mit, bim ne Tanzkurs.
Cooli Schueh!!

@FringillaVigo: Mi GG het geschter fasch Vögu brcho, woni ihm ds Erdbeeriufzuchtsset ha vorgschlage... Naja, schmuggle ihm de Zitroneböumli unter, notfalls koufis de eifach u has de...

@Sue: Hei Diner Schueh gseh aso guet us! Ga de nächst Wuche mit GG uf Bern, hoffe i finde was

@laprincipessa: Nee, ebe nit.
dIdee mit de Fächer u am Runner findi super! Gseht cool us.

@Delfinchen: Härzlechi Gratulation!!! Mani Dir mega gönne hets klappet!

27.03.13 18:23
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: oh die aisle runner si cool... Das wird sicher mega toll usgseh!!!! Mit dä Fächer fingi ou ä witzigi Idee. Das git sicher när ou cooli Föteli wenn alli Gäscht sonä Fächer hei. Und als Adänkä chamä ne dehei ufhänkä oder für heissi Täg ufem Balkon ufbewahrä...

@sue: Ja, de würdi mal binerä Schniderä afragä, chunnt när sicher ou chli druf a wie dr Schnitt vom Chleid isch etc. Je nach däm bruchts scho chli zyt wenns no grafft isch und es Fueter drinne het. Du hesch mal es Föteli zeigt gloub, aber has grad nümme so detailliert im Chopf...

@Delfinchen: Cooool, härzlechi Gratulation!!! =D

@Lula: Jaa, de würdi mal chli umäfragä unter denä potentiellä Brutpaar... Isch sicher ou mega luschtig wemä so öpis irä Gruppä cha machä.
Hihi, ja i würd ds Zitronäböimli ou eifach postä. I machä das ou immer so wenn mi GG bi öpis fingt das mir das nid bruchä oder dases nid passt. De choufis eifach säuber u meischtens ischs im Nachhinein nämlech glich ok.

@me: das Wätter macht mi würklech langsam depro! I bi scho dr ganz Tag mies druffä u wo när ändlech d Sunnä isch fürä cho hani mi irgendwie gar nid richtig chönnä fröiä wöus ja morn scho wieder grusig söu wärdä... U jetz sötti mi eigetlech langsam ufä Wäg is Training machä, aber ha gad überhoupt ke Bock. Möcht am liebschtä ids Bett liegä und ersch wieder fürä cho wenn dr Winter DEFINITIV verbi isch. Wünschä öich trotzdäm ä mega schönä Abä!!! Schön gits das Forum da zum allerlei loswärdä...

 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 572 .. 997
Location   Taeboyana   squishy   bstellt   würklech   bearbeitet   richtig   Zuletzt   Janedoe   irgendwie   Littlefoot   Hochzyt   würklich   Problem   Iladige   gspannt   Pfingstrose   schaffe   malinchen   Hochziit