| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 74 .. 145 146 147 148 149 .. 573 .. 997
03.04.13 20:32
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Ballön wetti, u das wirdi ou de TZ so säge...

@malinchen: So ne Art Fiumli gits vo üs ou... GG hocket hinter mir uf am ne Spielzügsquat (aso uf somne Teil wos für ne Stutz ruggelet, u so...) Mir si de gfilmet worde, was i aber nit realisiert ha u GG het nüt bessers ztüe, aus mir a dBrust zlänge...
Naja, wes de nume das isch, si mir froh...

03.04.13 22:45
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: haha, dä Film isch ou HZ-Verdächtig, da hesch rächt...

03.04.13 23:02
Lula 

Re: Bräute 2014

malinchen:
@Lula: haha, dä Film isch ou HZ-Verdächtig, da hesch rächt...


Ebe ja, nume gseh, hei mir ne no nie...

Ah, hei sTablet hüet mau no per Zuefall live gseh, u hinech gad bstellt... Merci no mau viu maus

04.04.13 10:58
malinchen 

Re: Bräute 2014

Mini liebä,

no mau zur Erinnerig für die wo sich villecht no wettä iträgä, resp. für die wo sithär nöi drzuegstossä si:

Es git demnächscht es Brutträffä z Bern, die wo gärn wettä drbi si und sich no nid itreit hei, söuä das doch no machä! Wär schöön we no es paari würdä drzue cho!!!

Hie no mau dr Link zu Doodle-Umfrag:
http://doodle.com/pdg6kb4358i5cqxi

06.04.13 18:41
Lula 

Re: Bräute 2014

Hei Froue,
Wie geits öich? Niemert süsch Interesse a nes Träffe zcho?


So, muess mau i dKuchi, GG het gloubs dHärpfu uf am Herd vergässe?!

06.04.13 19:26
morelia 

Re: Bräute 2014

hey lula

geit guet, u dir u dä härdöpfu?

mir si hüt im globetrotter gsi wägä dä flittis. morn wei mir mau i üsi chilä i gottesdienst. süsch isch bi üs i sachä hz nid viu meh gloffä, aber mir hei ja no zit

no 413 täg bis zum 24.5.2014

aunä äs schöns wuchäänd

06.04.13 22:42
Michi86

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hoi zäme :)

Ich ghör au zu de 2014 Bräute. Han i de letschte Wuchene immer mal wieder mitglese, aber mich erscht jetzt agmeldet.
Min GG und ich werded Endi April/Afangs Mai 2014 hürate :D

Freu mich druf, mich mit euch chli usztusche, min GG isch nämli oft wäg de chlinste Sache scho überforderet und ussert minere Schwöster wo TZ wird si vo mir, weiss es no niemert i de Familie.

Hans grad hüt minere schwöster gseit und gfrögt ob sie TZ würd si. Sie isch sehr gschockt gsi über diä Noiigkeite :D het aber ja gseit.

Nächscht Wucheend erfahrts den de Brüeder vo mim GG, de wird nämli sin TZ si und wenn mer den Standesamttermin becho händ(mir chönd 1 Jahr im vorus reserviere) überrasche mer den de Rescht vo de Familiene.

Frage an euch: Wen verschicket ihr Iladigschartene und wieviel im vorus erwartet ihr Antwort? Kennt öpper en guete Aperoservice i de Region Baden AG?

Liebi Grüess Michi

06.04.13 22:57
morelia 

Re: Bräute 2014

hallo michi

härzlech wiukommä u gratulation zur verlobig.
ir region baden kennemi nid us, sorry... mir verschickä d iiladigä so im november/dezember, mei antwortä bis ändi februar/afangs märz u hüratä am 24.mai.

wosch no chli öbis vo dir/öich verzeuä? siter scho lang zämä, hets ä atrag gä *gwunder*

06.04.13 23:08
Michi86

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Dankä :)

Mir sind über 3,5 Jahr zäme und wohned sit 1,5 Jahr zäme. Kenneglernt hämer ois über mini Schwöschter.

Es hät kein offizielle Atrag geh, mir händ gmeinsam entschiede das mir hürate wend :D Also er het lang nüt wele devo wüssä, au nöd vo chind und den het er doch au agfange devo zrede... und mir hend den au gmeinsam en verlobigsring für mich usgsuecht. Ich dörf en aber nonig träge, wills ebe nonig offiziell isch ;(

Ich bin ebe mega ungeduldig und möcht alles gnau plane, drum chan is chuum erwarte loszlege und möcht am liebschte jetzt scho wüsse wer alles chunt :D

häsch du no STD charte gmacht oder wirsch mache?

07.04.13 01:44
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Halloooooooooo Zämä

hey scho u lang nüme da drin gsi, und WOW händ ihr Gas geh! Ha ez grad alles sit mitti Februar bis hüt glesä, und es het jensti cooli sachä gah, Ideeä, Chleider, Ring, Deko, Cakepops. So genial. Ich wet oi allne eifach gschnell dankä saäge, ihr sind super Frauä, mit genialä Ideeä und schinnend immer für all es offnigs Ohr zha. Ihr sind hammer.

No en entschuldigung dasi mi so lang nüm gmolde ha. Mir händ ide letschtä vier Wuchä zum zügle vorbereitet, und Schlussendlich den au züglet und ds alte huus putzt und abghä. Jenstes arbet
aber ide neuä Wohnig isches eifach super! Mir fühlet ois richtig wohl. Langsam chunts au wieder besser mite Vorbereitigä. Ich han scho Kriisä gschobä, aber min GG holt mich immer wieder obä abä.

@Nisliker: merci viel mal für die super Idee mit de Juckerfarm! Mir hend ihne grad es email gschriibe und wartet gschpanne uf en Antwort. Es isch super vode Umgäbig her und allgemein kennetmir d'Juckerfarm eigentlich, aber mir händ nö gwüsst das die so öppis machet. Mal lüge was säget.

Mir wartet immerno uf e definitivi Antwort vo oisre Traumchilä. Mir händ es Ehepaar agfröget ob sie chönted mit ois d'Ehevorbereitig mache und den au d'Trauuig überneh. Mir wartet gschpannä uf ihri Antwort.

Mir händ all oisi Tätschmeister, Usher, Bridesmaids und Best Man agfrögt, und wartet au no uf antwort. Mir hoffet echt dases chöntet mache. Es weri eifach mega cool, und ich weri u froh wenn ihr ois chönted d'Duumä druckä.

Zum Thema Chleid, isches bi mir so, das ich höchstens 3000.- wet usgeh, wenn möglich inkl. Accessoires. Mir gfallet d'Chleider vo Rembo Styling http://www.rembo-styling.com/collection.htm mega, han aber no keis chöne richtig alluege, geschweige den aleggä. Mir gfallt aber schlicht mir Stickereiä mega.

Also, ich wird ab jetzt wieder chli meh da innä luegä :)

Schlafet guet

Zuletzt bearbeitet am 07.04.13 01:49

 1 .. 74 .. 145 146 147 148 149 .. 573 .. 997
Iladige   bstellt   Hochziit   Taeboyana   gspannt   malinchen   Zuletzt   Pfingstrose   irgendwie   würklich   squishy   würklech   bearbeitet   schaffe   Hochzyt   Janedoe   Problem   richtig   Littlefoot   Location