| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 576 .. 997
15.04.13 15:02
Sue87 

Re: Bräute 2014

hallo zäme

wow die briefmarke fäge echt, ha mir ou gad mau der link gspicheret!!;O)

malinchen, luschtig bi bis voremne halbe Jahr ou no im GymFit gsi, ha fasch nebedra gwohnt
und bi ner aube is Group Fitness und is Wellness

liebs Grüessli und wow das wetter isch schön!!

15.04.13 21:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

Aaaah Frouä, das Wätter isch Hammer! I bi ds ganze Weekend dussä gsi, sogar mini Exkursion mit dr Schuel am Samstig het Spass gmacht. Hüt nachem Schaffä si mir ids Pärkli ga slackline... I bi gad mega Bewegigshungrig.

@lula: oooh cool! So Briefmarke wetti de ou mau no machä. Has aber no nid mit GG chönnä aluegä. I mues ging chli dosierä, nid alles ufs Mal.

Bim Fitness hei sie mir bir Abo-Verlängerig plötzlech ke Studi-Rabatt meh abzogä. U när hei sie gseit sie chönnes jetz nümme änderä, i häts vorhär müessä sägä. Aber wenn's outomatisch verlängeret wird, bini drvo usgangä dass es ds glichä Modell isch wie das womä scho gha het. Iiiiiiiiiirgendwo wärs natürlech chlidruckt gstangä. Sie heis när nümme apasst u i ha dr vou Betrag müessä zahlä. Mir hei när züglet u drum bini nümme det härä, aber hät's äuä o süsch nümme verlengert. So züg regt mi aube hennä uf...

@Nisliker: wow, dini Briefmarke gseh ou cool us. Isch es mega härzigs Föteli! Wie tüür si de d Etikettä gsi?

@sue: ächt?! so witzig...

16.04.13 08:20
nisliker 

Re: Bräute 2014

@malinchen

ich ha etickette vom gscheft gno aber die chostet sicher nöd so viel. ich wür druf achte daser e hochformat Marke mached. susch isches zbreit und ihr chönd nur die etickette i de mitti nutze will die dusse chli chlinner sind... aber ich find sie mega kuul. min gg find sie au lässig. hans ihm gester zabig no zeiget.

16.04.13 09:14
Lula 

Re: Bräute 2014

Morge ihr Liebe

@Malinchen: Geit mir ou so.
Isch ja e huerre Verarschig!! Süsch söu si frage, ob de immer no Studi bisch, aber wes outomatisch louft, settis aso scho glich blibe!
Wäg de Briefmarkene, ha das mau atönt, wo mir uf dr Post si gsi, u has de eismau wo mir da gmüetli si zämäghocket ne nomau drufagsproche. Ha aber dr Link scho uf am Lap gha...

17.04.13 16:10
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

hüet louft ja mau umi gar nüt im Forum... ämu nit bi üs im Thread

Mädels, i ha geschter ändli mini TZ gfragt!! U i bi so froh!
Was hei bi öich TZ für Ufgabene? U was gäht Dir ihne für nes Budget? U wie heit dir das ganze ufgleiset?

Sorry, aber i ha gad so gar kei Ahnig

17.04.13 16:27
biber 
Re: Bräute 2014

hallo zäme

ech wedermol obwohl i Emmer flissig met lese chomi eifach ned so zom schribe do ehr so flissig send
het öpper prislech e guete apero tipp Kanton Luzern?

17.04.13 16:49
biber 
Re: Bräute 2014

wo hend ehr die marke selber gmacht? esch jo voll kuul

17.04.13 16:51
nisliker 

Re: Bräute 2014

@ biber

http://www.google.ch/aclk?sa=l&ai=C6...elber+gestalten

17.04.13 18:28
Lula 

Re: Bräute 2014

@biber: Kenne mi im Kanton Luzern gar nit us. Aber hie uf dr Site hets es Brancheverzeichnis, viellech hilft dr das?!
Oder Du machsch es wi ig, u nimmsch eifach di chli speziellere Markene...

18.04.13 09:12
biber 
Re: Bräute 2014

danke üch vell mol wevel rechet ehr pro Person vör geträk amapero?

 1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 576 .. 997
bearbeitet   squishy   würklich   Hochziit   richtig   bstellt   würklech   Iladige   Location   Problem   schaffe   Littlefoot   Janedoe   Hochzyt   gspannt   Taeboyana   malinchen   Zuletzt   irgendwie   Pfingstrose