| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 577 .. 997
19.04.13 11:37
nisliker 

Re: Bräute 2014

haha ich seg au ich möcht kein klassische polterabig... aber das chan mer ja nöd bestimme.. ich denk mini trauzügin und mini fründinne werdet scho was i die richtig organisire...

19.04.13 11:44
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: Jaa, mir hei vo Afang a gseit, dass mir kei klassische Polterabe wöi machä. Fingä das beidi nid so cool und wöu mir scho sit dr Jugend befründet si chönntä mir üsi Kollegä ou gar nid so "ufteilä". U es isch sowieso immer am luschtigschte we die ganzi Gruppä zämä öpis unternimmt, drum machä mirs so. Aber du chasch sicher ou mit dirä TZ öpis cools machä!!!

Jaaa, i dänkä sie chöi ja glich irgendwelchi Überraschige plane... Es git ja ou luschtigi Sachä womä cha machä wo nid viu oder gar nüt choschtä. Und wenn sie trotzdäm Gäld bruchä chunnt ihnä sicher ä Usred i Sinn...

19.04.13 13:10
Lula 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Mini TZ weiss, dass i das schlichtweg nit würdi mitmache, zumau gits Lüüt woni fasch müessti ilade, aber eifach nit wott drbi ha!

@malinchen: Tönt super. Ha das mim GG ou vorgschlage, aber er findet das gar nit cool.
Jep, has vor, mau gugge, was es de wird. Öbe de hli ga Wellnesse...

Uf jede fau! U süsch chasch ne ja säge, dass si max es Budget vo ??? zur Verfüegig hei, wo si ersch nach am Hochzyt müesse Recheschaft ablgege.

19.04.13 13:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Polterabe: Das isch halt ou chli jedem das seine... Deu finde so sachä toll und fröiä sich när ou druf und de isch das ja super we me öppis organisiert! Aber numä wöus "Tradition" isch öpis so z machä chunnt mir nid id Tütä.

@Lula: Ja voll, göht dir irgendwo schöön ga wellnessä, lecker ässä und chli zyt unter Fründinne gniessä...

Jaaa, i gloub i fragä bi üsem nächschtä Träffä de mau wie sies gseh. Ob sie es Budget bruchä wo sie frei chöi drüber verfüegä oder ob sie das gar nid wettä...

19.04.13 14:58
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Hihi... ich glaube bei uns wird es mal gar keinen Polterabend oder sowas geben. Mein Schatz und ich sind beide in Deutschland zur Schule gegangen und so eine klassische Klique hatten wir beide nicht. Unsere besten Freunde leben in Deutschland und es sind auch nicht viele. Klar, wir haben beide auch hier gute Bekannte und Leute, mit denen wir gut auskommen, aber ich zumindest bin ein absoluter Familienmensch und zu Hause mit meinen Eltern, meinen beiden Schwestern und meinem Bruder habe ich am allermeisten Spass und da ich noch zu Hause wohne, das sogar praktisch rund um die Uhr. Bei GG ist es eher deswegen, weil er eigentlich von Natur aus ein Einzelgänger ist. Dazu kommt, dass wir dann in unserer Freizeit gerne beieinader sind, weil wir ja nicht zusammen wohnen und so bleibt auch gar nicht mehr allzuviel Zeit, um mit Freundinnen auszugehen...
Wir sind beide zufrieden so und deswegen wüsste ich eigentlich nicht mal, wen ich zu so einem Polterabend einladen soll ausser meinen Schwestern. Und die hab ich ja eh...

19.04.13 15:12
malinchen 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: jöööö, so süess! Gäll ä gueti Beziehig zudä Gschwüschterti isch Gold wärt... Mi Brüetsch isch zwar viel Jünger als ich, aber irgendwie hani z Gfüehl mis Läbä het ersch richtig agfangä wo er isch da gsi. Drum wär ä klassische Polterabä für mi eh nie i Frag cho, de hät är ja nid chönnä drbi si.
Wohne de dini Gschwüschterti ou no alli bi de Elterä?

19.04.13 15:33
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Jo... mir sind no alli im Näschtli :D
Mini jüngschti Schwöschter isch ebe erscht 14ni. Di andere beide sind nur je es Johr jünger als ich und mir sind halt eifach scho als Chind selte amene andere Ort gsi, will mirs z dritte eifach immer glatt gha hend. Die andere Chind sind amel lieber zu üs cho, wel bi üs immer öppis los gsi isch... S dunkt mi, das heg jetzt ächli abgfärbt bzw. isch halt eifach so blibe...
Ich bi meeega glücklich über das, au wenis erscht sit eme Wili richtig verstande ha, das das eigentlich nöd unbedingt normal isch, sondern ebe es Gschänk :D

Zuletzt bearbeitet am 19.04.13 15:34

19.04.13 18:34
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Ich möchte auch kein klassischer Polterabend und da ich das meiner Schwester welche meine TZ ist, gesagt habe werde ich auch kein klassischer haben. Ich möchte lieber einen schönen Ausflug machen, Essen gehen oder so eine Brautparty à la USA. Was ich sicher nicht will saufen und peinliche Spiele.

19.04.13 21:05
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@ polterabig: ich wett au ken suufabig mit so "männer-aamachä-spiili" ich gfänds cool en sleepover zha oder kuule uusflug und en feine z'Nacht oder so. Leider wird de Polterabig vode TZ und enere Kollegin planet und den gits glaub chli "payback". Ha mini BFF als Jukebox ide Stadt umelaufe lah (nöd Züri) und sie het so müsse "Geldverdiene" aber sie singt au halb-professionel und isch in verschiedene Bands gsi.

En anderi het müsse es Quiz beantworte mit Frage über ihre GG und Joker möglichkeite. Aber wenn sie e falschi Antwort gäh het, het sie müsse ihres Gsicht Blau aamale. Schlussendlich het sie wie d'Schlumpfine usgseh. Ihre GG sammlet ebä "Die Schlümpfe" Figure.

20.04.13 10:57
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ig ha mir immer vorgstellt, i Europapark oder so zgo zum poltere E coole Tag mit Wellness und pipapo wär natürlich oh öpis oder e Foxtrail. Schön fingi oh Städtereise oder süschtigi Wucheänd-Trips, aber das chunnt de rächt tüür und ig würd etzt nid erwarte, as mini Fraue das wette.

Spili, wo me sich zum Aff macht, göi für mi gar nid und das sägi ihne de oh. Klar organisiere sis eigentlich und ig sett mi nid imische, aber das isch emu kei Grund öpis zmache, wo d "Hauptperson" explizit nid wot.

Zuletzt bearbeitet am 20.04.13 11:03

 1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 577 .. 997
Janedoe   Littlefoot   würklech   Iladige   Hochzyt   Hochziit   Taeboyana   bearbeitet   Pfingstrose   squishy   bstellt   würklich   gspannt   schaffe   irgendwie   Problem   Location   malinchen   richtig   Zuletzt