| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 577 .. 997
20.04.13 13:04
Lula 

Re: Bräute 2014

@lil: Ig trinke so guet wie kei Alk, u mini TZ weiss das, daher gheie Suffspieli eh scho wäg.
Wellnesse fändi super, eifach es Wuchändi gmüetlich chli entspanne, chli si, dein ässe us üs lah guet gha...

@FringillaVigo: Europapark wäri scho cool, wetti scho lang umi gha, aber i bi ebe nit so dr Bahnemönsch. Im Winter wäris sicher mau troumhaft, wetti gugge obs das Jahr mi GG würdi mitmache.

22.04.13 07:56
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme!

Heiter es guets Weekend gha?? Heiter öpis Hochzitstechnisch gmacht??
bi mir isch am Fritig d Clutch gliferet worde -meeeeeeeeeeeega schön si gfalltmer extrem...
cha würkli light in the box sehr empfehle zum öpis bstelle...

bi üs isch das weekend geburi fyre agseit gsi und nid viu hochzitstechnisch gloffe..
wett hüt abig aber widermau chli dehinder;O)

liebs grüessli und e guete Start!

22.04.13 08:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey zämä!

Trotz däm super Wätter isch ds Weekend rächt cool wordä... Letscht Donnstig isch ds Göttiching vo mim GG ufd Wält cho, und dä Büebu isch ächt ZUCKER! I bi ihn am Fritig Abä ga bewunderä u ha mi fasch nümme chönnä loosriissä, bi när viu länger blibä als i dänkt hät. Aber sis Mami isch ou erstuunlech fit gsi, i weis ja nid wie ig nach sorä Geburt zwäg wär.

Fürs HZ hani nid viu gmacht. Ha agfangä zeichnä fürd Iladigscharte fürs Zivile, aber es isch no nid würklech vorzeige-riif! Postes de wenns fertig isch... Mir hei ja nur d Elterä und üsi OK-Mitglieder mit Ahang am Zivile, aber irgendwie hani jetz glich gfundä es wär schöön wenn sie ä offizielli Iladig würdä übercho drfür.

I bi momentan rächt ibundä ir Schuel, de fählt mir mängisch chli d Kreativität zum öpis machä. Bi so froh dass mir so viel zyt hei zum Plane, es wär so schaad weni jetz müesst irgend öpis härä-stressä, de chönnti die Phase gar nid gniessä.

Und bi öich? Was louft? =)

Wünschä ou allnä ä guetä Start!

22.04.13 11:29
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Sue: Momou, chli stressig, aber süsch ganz guet. Si am Samschtig no ga ds zuegschnittene Papier für dKartene u dCouvert ga reiche. Jtzt chani afe fallte u Couvert aschriebe.
Cool, gits es Foti?
Hesch Du Geburi gha?

Hmmm... Mi GG närvt sech gad ab de ganze Vorbereitige, es isch ihm eifach gad aus chli zviu...


@Malinchen: Ohhh jööö...

Du zeichnisch dIladig fürs Zivile säuber? Weiss drum ebe gar nit, ob i fürs zivile ou es Kärtli söu mache, oder ob mirs eifach nume mündlech säge.

Loufe tuet gad nit so viu, fah äuä de eifach mau ah, dCouvert aschribe, u dKartene falte, eifach das ig für mi zGfüehl ha, es geit was, GG isch ja gad nit so mit Begeisterig drbi...

22.04.13 11:43
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: ooh, schad het di GG gad nid so Energie übrig fürs Plane! Aber bastle chasch ja glich afang chlei, villecht laht er sich de plötzlech wieder lah mitriissä wenn er d Resultat gseht?!

Jaa, i ha ja ou scho d STD sälber zeichnet u när isch mir gad e cooli Idee cho u ha fang ä Skizze gmacht. Zersch hani ou dänkt mir säges ihnä eifach persönlech, wöus ja würklech nid viu Lüt si und üsi TZ ja sowieso drbi müessä si. Aber när hani plötzlech dänkt, dass sie sich sicher glich würdä fröiä, no ä offizielli Iladig z übercho.

22.04.13 11:45
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Mau gugge, i hoffes!
Stimmt...
Du masch mir Sorge, muesse mir äch fasch glich no Iladige mache?! Muess dass, iwenn mit mim GG agugge...

22.04.13 13:18
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Lula, ja genau ha am letschte DO geburi gha;O) mache deheim de es Föteli vor Clutch!
ohje tuetmer leid daser gad nid so luscht und zit het hochzitstechnisch...süsch heiters aber guet, isch das Thema eifach gad chli es "rots Tuech"?

@malinchen, so cool dini Kärtli bi gspannt;O)

22.04.13 13:33
morelia 

Re: Bräute 2014

@ lula: mi gg duet gad glich. vo sich us chunnt eifach nüd zum thema hz. mir hei ja no viu ziit, seiter geng. u allei ds planä isch ja o nid dr sinn vor sach. i findä eifach, wemä scho so früeh drannä isch wi mir sötimä doch das usnützä u nadisna chli öbis vo dr "to do-lischtä" abhagä, de hesch o ke stress. wemä iz aber für nes wiili gar nüd macht, hesch de schlussändlech dr ganz stress glich...

22.04.13 18:34
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: I däm Fall nachträglech no alles Guetä zum Geburi!!!

@Lula: Neeei, nötig isch das sicher nid! Dir heit ja ds Zivilä ou numä im chliinä Kreis... U wenn pressierts ja nid, chöit dir ja ou no nach de offiziellä Iladig verteilä.

@GG's im HZ-Tief: ooooh, das schisst a we die so es Töif hei... Es stimmt ja scho das mir aui no rächt lang Zyt hei. Aber i cha öich nachefüehlä dass das närvt wenn nid beidi glich motiviert si zum Plane u Vorbereitä. Villecht chöit dir ja im Hintergrund fang chlei Ideeä sammle u so und wenn sie de wieder drbi si chömet dir schnäuer vorah wenn dir scho paar Ideeä im Köcher heit...

22.04.13 19:19
Lula 

Re: Bräute 2014

@Sue: Dämfau nachträglech no aues Guete zu Dim Geburi!!
Im grosse u ganze hei mirs sehr guet. Ihn stresst haut eifach zPlane gad chli, zumaus mit sire Schwöschter gar nit eifach isch...

@morelia: Bi bau froh, geits nit nume mir so. I mein es geit nit mau meh es Jahr... klar mir si scho es Zytli gäng umi drane, aber glich...
Jänu, hoffe es chunnt chli besser.

@malinchen: Müessets eh nach de offiziele Iladige verteile. Wüu dIladige göh ja mitti Juli use, Zivile chöi mir aber ersch mitti September reserviere.
Ideene hani ebe scho ziemli sehr viu gsammlet, aber ebe, im moment wott er gad gar nüt wüsse. Fah jtzt de eifach mau ah, Iladige falte, mau gugge, viellech packts ne de glich no
GG wott sech de drum di Ideene aube ou no lah düre Kopf gah, u de chunnt er umi mit ere andere Idee, u de chani umi vo vore afah... Bi ja froh wenn er sech ibringt, aber so chöme mir eifach nit fürschi...

 1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 577 .. 997
Location   bstellt   Littlefoot   Hochziit   Pfingstrose   gspannt   Problem   würklech   bearbeitet   Hochzyt   squishy   Janedoe   würklich   Taeboyana   irgendwie   malinchen   Iladige   schaffe   Zuletzt   richtig