Bräute 2014 |
|
1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 577 .. 997
|
|
|
|
|
22.04.13 11:29
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hoi zämä
@Sue: Momou, chli stressig, aber süsch ganz guet. Si am Samschtig no ga ds zuegschnittene Papier für dKartene u dCouvert ga reiche. Jtzt chani afe fallte u Couvert aschriebe. Cool, gits es Foti? Hesch Du Geburi gha?
Hmmm... Mi GG närvt sech gad ab de ganze Vorbereitige, es isch ihm eifach gad aus chli zviu...
@Malinchen: Ohhh jööö...
Du zeichnisch dIladig fürs Zivile säuber? Weiss drum ebe gar nit, ob i fürs zivile ou es Kärtli söu mache, oder ob mirs eifach nume mündlech säge.
Loufe tuet gad nit so viu, fah äuä de eifach mau ah, dCouvert aschribe, u dKartene falte, eifach das ig für mi zGfüehl ha, es geit was, GG isch ja gad nit so mit Begeisterig drbi...
|
|
|
|
|
|
|
|
22.04.13 19:19
Lula
|
Re: Bräute 2014
@Sue: Dämfau nachträglech no aues Guete zu Dim Geburi!! Im grosse u ganze hei mirs sehr guet. Ihn stresst haut eifach zPlane gad chli, zumaus mit sire Schwöschter gar nit eifach isch...
@morelia: Bi bau froh, geits nit nume mir so. I mein es geit nit mau meh es Jahr... klar mir si scho es Zytli gäng umi drane, aber glich... Jänu, hoffe es chunnt chli besser.
@malinchen: Müessets eh nach de offiziele Iladige verteile. Wüu dIladige göh ja mitti Juli use, Zivile chöi mir aber ersch mitti September reserviere. Ideene hani ebe scho ziemli sehr viu gsammlet, aber ebe, im moment wott er gad gar nüt wüsse. Fah jtzt de eifach mau ah, Iladige falte, mau gugge, viellech packts ne de glich no GG wott sech de drum di Ideene aube ou no lah düre Kopf gah, u de chunnt er umi mit ere andere Idee, u de chani umi vo vore afah... Bi ja froh wenn er sech ibringt, aber so chöme mir eifach nit fürschi...
|
|
|
|
1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 577 .. 997
|