| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 579 .. 997
25.04.13 11:34
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@lula: wet au keis Dez/Jan Chind. Mim GG isches gliich. Ich gfänd Juni/Juli/August super. Das wür jedoch heisse abem September afoh üebe. Mal luege wob das de GG den wet

25.04.13 12:42
biber 
Re: Bräute 2014

Aso zivil werde mer eh sept da johr vo dem her wäremer de scho wenn gebort wär...wenns scho do wär no lieber als hochschwanger wou wenns de scho 3,4 mt alt wär am hochzit im april chame no grad taufe:) do ech pille 13 johr gnoh ha hani etz ufghôrt woumer bedi chind wete ond ûs ned druf a chont wenn:) aso wärs ke unfall ond wenns mues passiere passierts:)) mol luege...plane chamer jo leider de monet ned wôrkli:)))) wär no schôn eigentli de weti im mai :)))

25.04.13 15:33
Sue87 

Re: Bräute 2014

lilmonkeyme
jööh das mitde lolies isch härzig..wie machsch das de dasme weiss a welem tisch??

i wirde nid planet schanger ide nöchschte zit und wett ou nid schwanger hürate da ig gern alkohol trinke und wen müglich fit wett si und bire schwangerschaft weisme ja nid wies eim de so geit...

malichen
hihihii tuet gad guet z ghöre dass dir ou so geit - ha ou mängisch so afäll meischtens denn weni mau gad no so guet dinne wäri mitem geld de hani sone shoppingafall und zücke d kreditkarte;O)

26.04.13 08:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lilmonkey: cool, das mit dä Lollis hani mir ou scho überleit! =D fingi ou ä mega luschtigi Idee! I ha mir überleit i würd eifach es Schildli dra hänkä bi jedem mitem Namä und dr Tisch-Nummerä. Und am Tisch sälber när entweder gar ke Sitzplan (üsi Gäscht si äui rächt kontaktfreudig und es git keni Problemfäll womä müglechscht wit usenand mues halte), oder süsch villecht es Glas säuber gmachti Konfi für jedä wo när mitem Namä agschribä isch. Aber das mit de Töpfli fingi ou cool! De hesch nämlech ou scho grad chli Grüenzügs ufem Tisch u bruuchsch weniger Bluemedeko wo ja när eh nümme chasch bruchä.

@Baby: ou nei, schwanger z si wär momentan gar nid mi plan! Das wär ziemlech ungünstig... Und am HZ schwanger si möchti ou uf ke Fall, denn möchti scho ou chli chönnä Wy trinkä und nid ufgschwullni Bei u Blähige u weis nid was aus für "Näbäwürkigä" ha. GG u i wüssä eh no nid rächt ob mir mau Ching wöi, hei no so viu angeri Plän...

@Sue: jaaaa, genau so ischs bi mir ou... Aber jaaa, sie eigetlech aus nützlechi Sachä woni mir kouft ha.

28.04.13 09:41
Michi86

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Also ein Baby ist bei uns bis zur Hochzeit sicher auch kein Thema. Wir wollen erst in 3-4 Jahren ein Kind...
Wir konnten am Donnerstag unser Wunschdatum beim Standesamt reservieren wir werden am 25.04.2014 um 16.00Uhr heiraten Leider hat uns das Standesamt aber auch mitgeteilt, dass ein Apero vor Ort nicht möglich ist. Und das obwohl ich vor einigen Wochen per Mail angefragt habe und sie gesagt haben, dass es möglich ist... Schade... Jetzt werden wir nach der Trauung gleich zur Festlokalität fahren und dort zuerst einen Apero haben und anschliessend Essen. Wir haben uns deswegen dafür entschieden, dass es keine "nur"Apero-Gäste geben wird...

Wünsche euch einen schönen Sonntag!

28.04.13 15:28
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@michi: Säg mau, i welem Kanton hürotisch Du? Ha gmeint zivile chönni me ersch 6 Mönet vor am Datum reserviere?

28.04.13 16:04
Michi86

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula: Ich wohne im Kanton Aargau, bei mir ist es ein Jahr im voraus möglich

28.04.13 18:44
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Ich bin ja eine 2015 braut und habe den Termin beim Standesamt auch schon reserviert. Ich glaube das kommt auf das Standesamt draufan.

28.04.13 19:27
Lula 

Re: Bräute 2014

@Michi & thomel: Finde das so eklig ta, cha de das nit überau glich si...

@thomel: Wo hürotisch de Du?

@me: mir wette ebe uf am Zivlstandesamt im Schloss Bümpliz hürote, aber da chasch ebe ersch 6 Mönet im vorus reserviere...
Gugg hie; http://www.pom.be.ch/pom/de/index/zivils..._buempliz1.html

28.04.13 20:33
Lula 

Re: Bräute 2014

Na, no wer online?

I ha vori gad zerschte mau was online bstellt fürs Hochzyt!!
Isch nit mau so speziell, aber i ha eifach gad mega fröid. Si dBastelsache für dKärtli gsi, jtzt müesse mir nume no es Bändeli finde...


Wünsche euch morn morge aune e wunderbare Start i di nöii Wuche

 1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 579 .. 997
Iladige   schaffe   Pfingstrose   Hochziit   würklich   squishy   bstellt   würklech   Littlefoot   malinchen   irgendwie   Janedoe   Taeboyana   gspannt   Hochzyt   richtig   Location   bearbeitet   Zuletzt   Problem