| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 508 .. 997
07.12.12 21:39
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ist denn das mit der Fehlermeldung jetzt vorbei? Ich kann ja untertags nicht an den PC (weil ich bei der Arbeit keinen in Reichnähe hab :D) und heute Abend hab ich so eine Meldung nicht gehabt...

@Lula: nein, es ist nicht mein Ring. Ich hab mir den von gestern selber gekauft... also eigentlich kein wirkliches Geschenk.

@Foto... hab mit dem Handy schnell eins gemacht... Noch glitzert der Ring ja sooooo schön...
Weiss noch nicht was ich am WE mache, ev. ein bisschen was für Weihnachten basteln.

Sonst hab ich auch keinen Stiefel rausgestellt, dass ich von GG nichts bekomme, war klar (er ist momentan wiedermal weit fort, wenigstens unter der Woche) dafür hab ich von ihm ja den Adventskalender in dem jeden Tag was kleines drin ist...

Datei-Anhänge
2012-12-07 19.25.39.jpg 2012-12-07 19.25.39.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 107 kB

07.12.12 21:39
kleinefeder 

Re: Bräute 2014


meine Hände sehen ja eklig aus, so riesig...

07.12.12 22:48
morelia 

Re: Bräute 2014

an kleinefeder: schöner ring, zauberhaft
nein, du hast schöne finger

08.12.12 10:25
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: sehr hünscher Ring! Dann ist das also nicht der, den dir dein GG machen lässt? Oder verwechsle ich da was?

@Adventskalender: Ich hab meinem Freund ja einen gekauft und dann mit Kleinigkeiten gefüllt (die Fächer sind winzig!) Ein paar Sachen haben aber trotzdem nicht Platz gehabt und die wollte ich ihm dann halt einfach geben. Gestern hab ich das leider vergessen, weil ich Schatz eh den ganzen Tag nicht gesehen habe und der "arme" hat nichts ahnend ein leeres Türchen geöffnet

08.12.12 11:51
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ohje der Arme...
Nein das ist nicht der Ring den GG mir machen lassen hat... Den hat er noch bei sich u spannt mich was auf d Folter... :-) Er meinte zwar dass ich ihn noch vor Weihnachten bekomme, aber wann... Keine Ahnung. Werden sehen.

08.12.12 13:30
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Mädels

Isch ja scho fasch richtig viel los, für ne Samschtig...

@kleinefeder: Ha jtzt hüet ou no kenni brcho. Hoffes mau, dass es düre isch.
Ah ok. Aber sech säber öbis gönne isch doch ou schön. U es isch ja ou e schöne Ring.
Isch doch ou schön, so ne Adventskalender. Ha gar keine, daher fröii Di drüber.

@FringillaVigo: Ha letscht Jahr, wenns kei Platz het gha, aube es Zetteli dri ta. U süsch het er aube viu Schleckzügs dinne. U da mir das Jahr kei Adventskalender ufgmacht hei, ha ni ihm zSchläckzügs i Alufolie igwicklet u i ne Schüssle ineta. Zum Chlouser het ers Buech "Frouekrankheite" brcho, er het das eismau gseh, u gemint er wetti das.
U am 14te gits de öbe no chli was speziellers, mau gugge.

@kleinefeder: Bis am 24.12 geits im fau "nume" no 16 Täg...

08.12.12 20:06
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Warum denn gerade am 14. ? Hat er da Geburtstag oder sowas? Ist ja glaub n Freitag oder?

08.12.12 21:19
Lula 

Re: Bräute 2014

Nee, er het nit Geburi, aber mir si am ne 14te zämächo. U ja es isch e Fritig, wäge?

08.12.12 23:00
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Jo, vou mache glaubs oh Zetteli dri, de weissr emu as ig ne nid vergässe ha Ig bechume morn (bzw ire Stung) mis zwoite Adväntspäckli (är het anstatt e Kaländer, eifach vier Päckli gmacht), bi scho gspannet

Vo wäge Fählermäldige: die si bi mir sidr oh nüm cho. De simr doch mau uf die nächschti Forumsmacke gspannt

09.12.12 12:30
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Aha, jo denn verstandis jetzt. Wägem Fritig: ich han denkt, wenns en Sunntig gsi wär hettis irgendwie verstande (ich gib mim Schatz au am Sunntig amigs was Speziells...), eifach will Sunntig jo au was Speziells isch irgendwie... Drum bin i mit em Fritig nid druscho...
Findi übrigens au u e schöni Idee, eifach vier chlini Gschänkli fürd Adventszit. Ich maches so ähnlich, aber GG weiss das nöd :D Er merkts denn scho, wenn all Wuche öppis chunt :D

 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 508 .. 997
bstellt   bearbeitet   Littlefoot   würklich   Zuletzt   Hochzyt   malinchen   Hochziit   Problem   irgendwie   Taeboyana   schaffe   würklech   richtig   gspannt   Location   squishy   Iladige   Janedoe   Pfingstrose