| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 580 .. 997
30.04.13 17:35
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Ah ok, ja de isch scho nit so schön. U e andere externe Trouuigsort im Kt BE heit dr de ou nit wöue?
Hee, wieso äbe, i würdi mi ämu riesig fröie, "scho" das Jahr dörfe hürote. Wieso heit dr nech de eigentli entschiede, zZivile das Jahr zha? *gwunderbin*

Ou das tönt super bi öich. Wünschti mi GG nähmti sech mau e Tag frei, für dKärtli... Aber gniessets ämu de, bi de gspannt.
Gsehsch, de isch ja di Liste scho gar nüme so gross...

Ja guet, de lahsch es besser lah si, isch ou schad, wenn di närne nume drüber ufregsch!

Chönnti meh dr Name würkli später no wächsle, gar nit gwüsst. Koste tuets ja immer...

Oh jöö, merci viu mau!

30.04.13 18:06
Lus

nicht registriert

I schlichemi ou hurti hie ine

Wägem Termin bim Standesamt:
Mir hei ja ou nid uf däm z Bärn wöue hürate und heinis für ds Schloss Münsingen entschide. Da die Termine ja seeehr rar si ischmer scho meh gseit worde, wemer nid grad alütti sige aui Termine wäg. Ha aso im Vorfäld schlaflosi Nächt gha wäge däm. Da mir nume zivil hürate isch dr Termin natürlech sehr wichtig gsi, da ds resti etc. aus scho reserviert gsi isch.
I ha eifach a däm tag x womer het chönne alüte (am 07.30 düesi gloubs d leitige uf) vode 07.20 ah immer wider d widerholigstaschte drückt bim telefon.... u am 07.28 bini de dürecho und promt die erschti gsi mir hetsi aber gseit ufem ZA, dass si d Termine vode 4e a rückwärts vergäbe, ig somit dr 4i termin hätt. Eifach säge wenns nid io isch, si gäbe eim dr Wunschtermin scho I bi zueversichtlich, dass dir aui öie Termin wärdet verwütsche und drückenech aui d düüme!!!!

01.05.13 11:20
Sue87 

Hallo zäme

So, chume ou wider dezue öpis z schribe - mitgläse hani immer chli;O);O)

Malinchen, wie isch der Ehe-Vorbereitigskurs gsi???
mir chöi nöchscht wuche di def. Ameldig ireiche und göh de ou no
i das Kürsli;O)

i warte ize ufe Vertrag vom Kutscher für nachem Standesamt und
bi am überlege wieme d Waldhütte womer fürs Grilliere hei chönnte schmücke
und obmer evlt. no öpis zur Unterhaltig wei mache oder nid...het öper e Idee??

liebs Grüessli und e schöne Nami

01.05.13 21:06
Lula 

Hoi zämä

@Malinchen: Und, wie isch Din Tag gsi?

@Sue: Was hesch de Du für ne Kutscher? U wie viu zahlsch? Fändi das ebe no schön...

Wie wäris mir Grilandene? Oder Ballon? Oder Rechaudkerzli, aber Achtung, nit das dr de noes grosses "Füürwerk" heit. Wie wäris mit am ne Komiker, oder am ne Zauberer? Oder gits öbis wo Dir gärn machet, wo me chönnti mit i bezieh?

01.05.13 22:46
malinchen 

Juhuuu zämä...

Sooo, mir si auso hüt uf däm Standesamt gsi. Ds Gspräch isch vou easy gsi, müesst auso nid nervös si. (GG het fasch nid chönnä pfusä letscht Nacht... ) Mir si härä cho u hei üs bim Empfang agmäudet, när isch üs d Standesbeamtin cho abholä u het üs i sones chliises Rüümli bracht. Det hei mir zersch no mau es Formular müessä usfüllä mit de Personalie u bestätige dass mir freiwillig hürate unds ke Schiinehe oder so was isch.

Luschtig hani gfungä: Sind sie adoptiert? Ja / nein / weiss es nicht...

Aschliessend würd no mau ä Info cho wägem nöiä Namensrächt, aber das hei mir ja scho aues gwüsst und üs entschiedä, drum het sie das när übersprunge. Am Schluss het sie mit üs no dr Ablouf vor Trouig besprochä. Es isch so, dass d Churzvariante sogar numä 5 Minutä geit u die längi 15! Mir hei üs für die Churzi entschiedä. Denn fragt sie no wie viel Gäst das ca. wärdä awäsend si, dass sie chli wüssä wägä dr Bestuehlig. Jaa, das isch es in etwa gsi... Si knappi 30 Minute dert gsi. Wemä die längi Zeremnoie möcht, fragt sie äuä im letschtä Teil no meh was dr Ablouf ageit.

Aschliessend si mir no ufdr Bank ga gmeinsami Konte eröffnä u hei när bimnä Kaffi no gad besprochä wie mirs wei machä i Zuekunft mit em Gäud. Bis jetz hei mir aues strikt trennt gha u vo Monet zu Monet aues 50-50 zaut.

U am Nami hei mir no chönnä d Apérolocation ga reservierä. Ha auso paar Pünkt uf mirä To-do-List chönnä abhäglä.

@Sue: Hmm, ä Deko mit Lampions oder Fakle oder so würd sicher mega cool usgseh im Waud. Aber wie d Lula seit muesch äuä scho chli luegä, dasses nüt isch wo cha afah brönnä (auso ömu nid die Teilä wo nid söttä), isch när o blöd we dir no die ganz zyt müesst druf ufpassä... Je nach däm wie d Waldhüttä mit Strom usgstattet isch, wär e elektrischi Liechterchetti vo däm här fasch praktischer!

Ob dir Unterhaltig weit oder nid, isch no schwierig zum sägä. Chunnt chli druf a, ob dir Gäst heit wo sich eh guet kennä und sich säuber guet chöi beschäftigä, oder obs villecht guet wär wenns zwüschä dürä irgend ä Ablänkig würd gäh?! Es Füürwärk wär ja villecht ou öpis, wo dir guet säuber chönntet organisierä (bruucht mä aber gloub ä Bewilligung wenns nid gad am 1.8. isch...)

02.05.13 00:11
lilmonkeyme 

@malinche: das mitem adoptiert sii nö wüsse hani au grad müsse schmunzle, aber werum müends wüsse ob mer adoptiert isch? Was macht das für en unterschiid? Fröge nume so doof, da ich adoptiert bin.

02.05.13 08:43
malinchen 

Ja i ha würklech ou grad müessä lachä. Wöu entweder weis mes doch, oder de geit me drvo us dasmä nid adoptiert isch...

Sie het üs när gseit, dass sie i däm Fau müessä prüeffä ob me nid us versehä e Brüetsch oder Schwöschter hüratet. I weis ou nid genau wie das när louft... Aber bi mim GG u mir wärs jetz scho numä unmüglech gsi wöu mir z nach ufenang Geburtstag hei. I würd villecht mau afrage wie das när bi öich louft? Villecht chasch scho öpis vorbereitä oder so, nid dass när i Stress chunnsch wes zurä Formularfluet chunnt wodä muesch bsorgä...

02.05.13 10:15
Sue87 

Guete Morge

Kutsche
Ig ha kutschen-frei.ch und zahle fürne stund öpis über 400.- aber ohne Blumenschmuck. Defür
ische sone kutsche für 8 Persone womer gad mit allne wo im Standesamt si chöi zur Waldhütte fahre;O)

öpis Füürwerk oder Kerzli wäri schön...mau no chli Ideene google;O) hmmm es kenne sich scho die meischte ha eifach dänkt no so öpis wienes Lotto oder so kei ahnig wo chli abwechslig dribringt??;o)
ou Fakle isch ou e gueti Idee merci vielmal!

malinchen, de isch ja guet z wüsse dass die Vorbereitig gar nid so schlimm isch;O) nume 5 Minute??
okay krass - was wäri de echt der Unterschied zu 15 Minute??

02.05.13 11:27
Lula 

Hoi zämä

@malinchen: Jöö, isch doch ou mega süess vo Dim GG!! Uh, di söue de nume nüt komisches finde, GG isch adopdiert... U i chönnti äuä "weiss es nicht" akrüzle, bi nämli nit überzügt, dass mini Eltere würlli miner Eutere si, aber löh mir das.

5 Minute?? Isch aso doch gad chli sehr kurz... Was hesch de mit 5 Minute für ne Ablouf? Da geit ja nit viu.

Mir si gloub scho nes komisches Päärli, mir hei das iwie nie gha, das strikte trennte. Mir hei eifach aube abwechsligswiis zahlt.

Füürwerk wäri sicher schön, aber im Wald äuä nit gad gäbig...

@lil: Gloub muess das mau mit mim GG agugge, das mir üs da afangs chöi informiere. Oder hesch Du scho aglüte?

@Sue: Muess das mau agugge, wobi e 8er Kutsche ebe nit würdi länge... U ei Teil mit dr Kutsche u dr ander mit PWs isch ja ou chli doof?!

02.05.13 22:20
malinchen 

@Sue: Ah ja so Spieli wär sicher ou luschtig... Bi üs isch im Moment ds Werwolf-Spiel mega dr Renner. Hei das mau amnä Büroalass gspiut u has so cool gfungä dasis mir kouft ha u när mal binerä Homeparty ha füregnoh. Sit denn gits anstatt Homeparties "numä" no Spiiliäbä...

D Kutschä tönt ja würklech cool... V.a. ischs ja perfekt wenn dir när grad aui zämä mit derä chöit fahrä!

@Lula: Nei, i dänkä scho nid dass das es Problem isch!!! I weis nid ob die när eifach nacheluegä wär die liiblechä Elterä si zum sicher gah dasses keni Überschniidige git. Obwou i immer gemint ha dass das hennä unter Verschluss sig (ömu bir gschlossnä Adoption). Aber ds Standesamt het ja äuä die Akte vo denn...

Ja i bi o grad verunsicheret gsi, wöu 100%ig usschliessä chönnt igs bi mir jetz ou nid. Ha nie ä Test oder so gmacht aber mini Elterä hei mega lang keni Chind chönnä becho, vo däm här wärs nid undänkbar. Aber ha när eifach nein akrüzlet.

@Hushaltskonto: Jaa, auso mir rächnä ou nid aues ufs 5i genau us, und mal chouft GG i mal ig etc. Aber alles was Mitei und Rächnige und so isch hei mir immer halb halb gmacht. I Zuekunft hei mir 2 gmeinsami Konte u machäs nachem Güetertrennigsrächt. Nid sehr romantisch, aber mir hei z Gfüeu dass mir so am meischtä chöi ufd Sitä due.

@Trouig: Auso bir Churzä ischs würklech numä Begrüessig, Unterschrift und fertgi. Bir längerä Zeremonie chönntmä no z.B. es Lied lah abspielä oder es Gedicht lah vorläsä oder so.

1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 580 .. 997
schaffe   Hochziit   würklech   richtig   Zuletzt   Problem   Iladige   Pfingstrose   malinchen   Taeboyana   Littlefoot   Hochzyt   würklich   Janedoe   squishy   irgendwie   bstellt   Location   gspannt   bearbeitet