| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 580 .. 997
03.05.13 08:01
Sue87 

Re: Bräute 2014

Kutsche
Lula, ha gad gseh es isch gar kei 8er sondern e 12er Kutsche, weiss aber nid ob das ner bi öich
würdi länge?;O)

Unterhaltung
Malinchen, das Werwolfspiel tönt no luschtig?? bis mau go google;O)mir wäre aber äuä fasch z viel lüt mit über 30?

i gloube i bi de ou für di churzi Version bim Standesamt....aber mau luege was mi GG dezue seit....;O)

Ha mir gad d Ohrringe fürs zivile bstellt bi Zalando und si si acho und die bhalti gad;O)
ha mau es Bildli i ahang ta..;O)

Mini Trouzügin het ize anschinend Poscht useglah für mi Polterabend und i probiere us aune öpis usezchutzele aber funktioniert nid..ha nid gern überraschige bi VIU z ungeduldig für so öpis;O)

Datei-Anhänge
Foto (3).JPG Foto (3).JPG (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 99 kB

03.05.13 09:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ds Maximum wo igs fang gspielt ha si 20 Personä. Es git erwiterigs-Set womä cha choufä, de chamä eigetlech so viel Personä wie me wot lah mitspielä. Je nach däm gits när eifach meh Wärwölf (Auso bi 10 Mitspieler si am beschtä 3 Wärwölf, bi 30 würdi i also 8-10 Wärwölf mache). Es isch eifach wichtig, dass alli Mitspieler zämä chöi diskutierä, me sött also chönnä imnä Kreis sitzä oder so. Vo däm här wärs viellecht eher es Problem?! U was ou no wichtig isch, dass dir ä Spielleiter heit wo ä gueti Stimm het, we när so viel Lüt ä hitzigi Diskussion füehrä muesmä sich chli chönnä düresetzä...

Aber d Idee mitem Lotto findi eigetlech ou nid schlächt?! Dir chönntet ja Priisä machä wo d Gäst när am chirchlechä HZ chöi ilösä (i nimä a, dass d Gäst vom zivilä vorussichtlech ou alli ads chirchlechä chömä?!)... Ei Priis chönnt z.B. sonä Eiwägkamera si wo sie när denn chöi Föteli machä für öich, ä Guetschiin für nä Tanz mit dr Brut / mitem Brütigam etc.

D Ohrringä gfallä mir mega guet!!! Was leisch de süsch für Schmuck a? U nimmsch jetz das Chleid wodä mal hesch zeigt?

Machet dir dr Polterabä scho vorem Zivilä?

03.05.13 10:42
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi ihr Liebe,

@Sue: Lotto tönt doch guet. U süsch chasch ja viellech ou so verschiedeni Tische mache, mit diverse Spieli, Lotto, Dog, Eile mit Weile, Jasse, etc

@Malinchen: Wehrwolf tönt no guet, woher hesch de dKartene? Mir hei im fau ou viu eifach Spielöbige, oder de fahsch a mit irgend am ne Festli, u am Schluss hocket dr hert Kärn no mit Kartene am Tisch.

Ig eigentli ou, ha geschter GG no druf agsproche, u er het sech bis jtzt nie drum tah, wär siner libleche Eltere si, aber man staune, er het de gmeint, wenn di scho gugge, wetti er doch de wüsse, ob er no Gschwüschterti het... I hoffe, er findet dr Rank, u informiert sech vorher...
Ah, ok, u wenn de Diner Eutere mau druf asprichsch?
I bi scho im Jahr nach am Hochzyt uf dWält cho, aber es isch immer so nes komisches Verhältnis gsi, u es isch so viu passiert, dass i ebe nit überzügt bi, dass da aues mit rächte Ding zue und här gange isch, zumau us am Grund vor Scheidig es riise Gheminiss gmacht wird.

Mir wärde ou e Ehevertrag ha, git de no einiges a Gesprächsbedarf, aber es isch GGs Wunsch...

Ah ok, zum Glück isch scho gli Uffahrt, muess das aus mau mit GG agugge...

@Sue: Ja 12 würde gad so länge... Muess mau ga gugge, ou wie mirs wei mache, wäg dr Wartezyt bim Standesamt...
Schöni Ohrringe!!

03.05.13 11:29
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: Wärwolf isch würklech es mega luschtigs Partyspiel... I has ou scho mit Schüeler gspielt, i gloub das chunnt bi aune Altersgruppe guet a. D Charte bechunnsch z.B. im Chlätterbär z Bern, aber die chasch sicher ou i onlineshops bstellä. (z.B. da: http://www.weltbild.ch/3/17604615-1/spie...umsedition.html) Das isch ds Grund-Set, es git när äbä no Erwiterigä mit zuesätzlechä Spezialcharakterä u so.

Ja, das gloubi dass das ä Astoss cha si das doch mau nachezforsche... I verstah irgendwie beides, auso we mes nid wett wüssä, aber ou dasmä d Härkunft wetti kennä. Isch halt würklech schwierig.

I dänkä eigetlech dases würklech praktisch unmüglech isch. Mi Brüetsch und ig gseh üs sehr ähnlech und da er 7 Jahr jünger isch aus ig hani d Schwangerschaft vo mim Mami denn mitbecho. I ha (inzwüschä) es sehr guets Verhältnis zu minä Euterä und dänkä, dass sies mir gseit hättä.
Sie hei eifach mau gseit, dass sie scho im Adoptionsverfahre drinne si gsi, wo mis Mami när doch no mit mir Schwanger wordä isch. Und ir Pubertät het die Story mini Fantasie beflüglet u i ha paar mal Zwiifel gha. Aber i gloub das ghört ou chli zu däm Alter drzue...

I fingä Eheverträg ä gueti Sach. Wenn öpis passiert isch när vieles eifacher und me mues sich nid no um so rächtlechs zügs kümmerä.

03.05.13 11:37
Sue87 

Re: Bräute 2014

ou ja das mit Lottoprisli wome am Hochzit cha ilöse isch ou e gueti Idee - Merci...!;O)
fröie mi gad, mi GG und i hei hüt wider mau e gmüetliche gmeinsame abig und hei beschlosse trotz grusigem wetter uf üser terrasse z grilliere und ou mau chli Hochzit bespreche...de bringi de mau
mini Lotto-Idee und Werwolf-Idee;O)

ja genau, lege das chleid und die Ohrepänk a und süsch äuä gar kei schmuck...
ds chleid isch scho gnue "gschmückt";O)
und du weisch scho meh betreffend chleid?? hesch öpis gseh am Mittwuch??

Polterabend
ja mir mache der Polterabend Endi Juni - vorem Zivile...hei das mit Trouzüge besproche und si hei ou gfunde vorem Gsetz und vom Name her simer ja ner scho abem August ghürate... wenn machet dir ne?

Lula wie machet dirs de megeme vertrag - also güetertrennig?
wie isch das eigentlich genau weme kei vertrag macht de hetme errungenschaftsbeteiligung?

geit öper ad BEA?;O)

03.05.13 13:00
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: oooh cool heit dir ä gmeinsame Abe! Mir grillä ou bi jedem Wätter, hei grad gester mit zwöi Kolleginnä dr Grill agworfä. We dr Summer nid wot cho, machä mir das haut ohni ihn...

Ah cool, de hesch ja scho fasch aues zämä!?

Nei, i ha no nüt gfungä... Mir hei ou nümme soo viu Zyt gha wöui no ä Termin bir Podologin ha gha. I gloub i mues de mau mit dä Mädels ä Shopping-Tag machä.

Mir machä bim Zivilä aues chlei Mini: Ä Mini-Polterabä numä mit dä ängschtä Fründä, äs Mini-HZ mit Elterä, TZ und ihri Partner, Mini-Honeymoon 4 Täg ds Kopenhagen....

Aber mir machä äbä sowieso nid ä traditionellä Polterabä sondern ä gmeinsame. Mir kennä üs scho sit 16ni u hei fasch nur gmeinsami Kollegä. Usserdäm hani viu wichtigi Männer und GG viu wichtigi Frouä wo ja när nid chönntä drbi si. Und am luschtigschtä ischs immer wenn mir alli zämä öpis machä...

Aaaaaahh, i möcht hennä gärn ad BEA!!! Aber i weis no nid obs längt...

03.05.13 13:08
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Dr Chlätterbär?? Was u wo isch de das? Ga gad mau ga gugge, merci!
I wettis wüsse, u komerischerwiis weiss sini Schwoscht (wo ou adoptiert isch) meh aus er über sini lieblechi Muetter...?! U ohni dr Hintergrund zkenne, verurteilt er si ufs zschärschte (schad eigentli, wüu sini Schwo het mir de mau verzellt, was si weiss)

Ah ok, guet aber das ghört me ja no viu, wenn Paar mit am KiWu abgschlosse hei, oder ebe wie dinner Eutere im Adoptionsverfahre inne si, dFrou plötzli schwanger wird.

Isch e so. Wobi i finde haut eifach ou nüt nit schlächt, wüuis so guet greglet finde.

@sue: Hei das tönt doch super, u grille cha me ja schliesslech immer
Weles Kleid? Iwie isch das näb mir düre, oder ämu hanis gad nüme im Kopf.

Nee, das scho nit gad, geit meh drum sis Erbe, u dr Ertrag us däm us ar Errungeschaftsbeteiligung use znäh. Wird aso e würkli uf üs zuegnischnitte si, dr Lohn wird öbe nach dr Errungeschaftsbeteiligung loufe, u s Erbe usegnoh.
Jep, ohni Vertrag hesch e Errungeschaftsbeteiligung.

Nee, mir hätte zwar Tickets brcho, aber zum erschte hei mir letscht Jahr scho zGfeühl gha, es segi au Jahr chli sgliche, u zum zwöite isch, das üs dRiitschuel, wo derte isch, so gar nit reizt!

@all: Was machet ihr so das Wucheändi? Wättertechnisch wirds ja äuä nit gad so nes Wunder... I wetti am Samschtig no chli witermache mit de Kärtli, GG isch am Nami no wäg. Am Obe tüe mir äuä no grille. U am Sunnti, hoffe mir mau uf guet Wätter...

03.05.13 13:29
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Spiel: Sorry Frouä, i ha grad gmerkt i has verwächslet. Ds Spiel hani vor Spielchischtä, nid vom Chlätterbär (isch ou ä Spielzüglade): http://www.spielkiste.ch/home.html

@Lula: Hmm, es git natürlech verschiedeni Gründ es Chind zur adoption freizgäh und i dänkä das fallt keirä Mueter liecht. Aber äbä, es isch enorm schwierig sich i sonä Situation inä z füehlä we me d Hintergründ nid kennt. Verstahs ufnä Wäg ou dass di GG nix meh wot wüssä vo sirä biologische Mueter...

@Ehevertrag: Guet Erbschaft und Schänkigä göh bir Errungäschaftsbeteiligung outomatisch ids Eigeguet vom jewilige Partner. Aber wenn ei Ehepartner stirbt müessä ohni Ehevertrag d Erbe (also d Chind und wenn keni Chind si d Schwiegerelterä) uszahlt wärdä, und wenn me z.B. es eigets Huus het chas si, dass das mues verchouft wärdä für dasmä denä ihrä Ateil cha zahlä.

@Weekend: Ig mues morn mal wieder ga Wanderä mit dr Schuel, wird sicher super bi däm Wätter! Und am Sunntig bsuechi mini Elterä... Hoffä es isch schöön, de chönnti mitem Bike ga.

03.05.13 14:18
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Im Gägesatz zum Chlätterbär seit mir dSpielkiste durchus öbis. Hei mir ja im Shoppy ou eini, u da ig närne no rasch gah, muess i de gad rasch ga glüssle.

Durchus, u genau das hani ihm ou immer wieder mau gseit, aber ebe, dass muess er wüsse...

Ig weiss dass, und ig ha das GG ou scho paar mau versuechts erkläre, zProblem isch ja eifach, dass dr Ertag us am Erbe, zur Errungeschaft drzue chunnt, u das wetti er usschliesse, u das verstahn ii guet. U drum bruchts haut glich e Vertrag. U ebe, Dis Argument mit Kind u Schwiegereltere isch super, danke!

Hey, aber gugg, morn i zwöi Wuche isch ja scho üses Bruttreff

03.05.13 14:53
malinchen 

Re: Bräute 2014

Ah cool... I verwächslä die äbä immer - kei Ahnig würum.

Ja, mitemnä Vertrag sit dir uf dr sicherä Sitä...

Genau, i fröiä mi scho hennä uf üses Träffä!

 1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 580 .. 997
Iladige   schaffe   Hochziit   Zuletzt   bearbeitet   Janedoe   Pfingstrose   irgendwie   Littlefoot   bstellt   Location   Problem   malinchen   richtig   Taeboyana   squishy   würklich   gspannt   Hochzyt   würklech