| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 581 .. 997
03.05.13 17:42
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

1.
Gute Abend ihr Lieben

hoffe euch geht es allen gut !

War schon so lange nicht mehr hier am schreiben, aber ich bin vor lauter Arbeit, Familie, Schule und Lernen zu gar nichts mehr gekommen !
Habe zwar immer mitgelesen, meist Abends im Bett und hab dadurch hoffe ich den Faden nicht verloren.

Grillen ist auch eine Leidenschaft von uns und zwar bei fast jedem Wetter, auch im Winter und gespeist wird dann im gemütlichen Daheim. Mhhhhh lecker da bekomme ich gleich Gelüste....!

Brauttreff am 18. Mai. ich wäre soooooooooooooo gerne gekommen um euch kennenzulernen ( bin so gespannt auf euch ) kann aber leider nicht, da ich am 17 Mai ins Spital zum operieren muss und sicher mindestens eine Woche drinn bleiben muss. Ich werde sowas von mega fest an euch denken! Hoffe sehr wir treffen uns dann noch ein andermal wo ich dann auch kommen kann.

Ehevertrag: He Frauen ich bin überrascht wie gut ihr euch da auskennt und wie locker ihr damit umgeht. War ja schon mal verheiratet ubd weis was Scheidungen kosten und anrichten können! Trotzdem ich bin so ein Emotionshaufen und kann dieser " Versicherung fürs Scheitern " irgendwie nicht wirklich was abgewinnen. Ihr seht trotz meines Alters bin ich da total unvernünftig.
Mein GG und ich haben darüber noch gar nicht gesprochen diesem unangenehmen Thema gehen wir anscheinend beide aus dem Weg!

03.05.13 18:19
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

2.

Adoption: Hmhhhh sehr schwieriges Thema: Das spaltet!!! Stelle mir das sehr schwierig vor nicht zu wissen von wem man genetisch abstammt, warum man weg gegeben wurde uam.?!?
Kann mir das als zweifache Mama auch überhaupt nicht vorstellen was einem dazu bringt sein Kind weg zu geben ( mein Leben ist erst komplett seit ich meine beiden Mäuse habe ). Trotzdem gibt es wohl anscheinend Lebensumstände die so krasse Entscheidungen fordern....??????Doch die Not der Abgebenden und die Wut, Angst, Hilflosigkeit und Entäuschung der Adoptierten auf einen Nenner zu bringen und beieinander auf Verständnis zu stossen, ist wohl eine meisterhafte Gratwanderung die leider eher selten gelingt!

Das Gefühl adoptiert zu sein kenne ich, dass hatte ich als Teenie längere Zeit. War aber wenn man mich und meinen Dad optisch vergleicht ein klares Hirngespinst .

@Sue: Tolle Ohrringe, das sieht zu deinem Kleid bestimmt wundervoll aus.

Trauung: Dachte eigentlich auch das, das länger geht! Zumindest vor vielen Jahren war das so. Aber heute wird da wohl die abgespeckte Version gebraucht,hmhhhhhh! Na ja heiraten tut man ja auch alle Tage, ist so gar nichts besonderes, gell . Schade den auch eine Standesamttrauung kann man festlich und besonders gestalten ( meine da das Standesamt ).

Ihr Lieben brauche euren Rat:
Wie macht ihr das mit dem Zeitrahmen bei der kirchlichen Trauung??
Wann ist eure Trauuung und wie macht ihr das danach?? Brauche dringend eure Tips. Danke.

Wir haben uns nun für die Kirche in Kirchlindach entschieden, die war für uns die schönste von all denen die wir angesehen haben! Und das Apero würden wir gerne nebenan im Pfrundhaus machen, darüber sind wir aber noch nicht sicher!! Konnte leider unser Datum noch nicht fixieren weil ich niemanden erreicht habe?? Bitte Daumen drücken das unser Datum 12.07.2013 dann noch frei ist!!

Wir spielen beide auch sehr gerne und oft. Brändi Dog, Skippo uvam. und mit den Kidis auch verschiedene HABA-Spiele.

@Malinchen: Das Spiel Werwolf tönt ja gut, da sind wir aber wohl selten genug Personen dazu...!
Spielkiste und Drachennest sind beides geniale Läden, da kann man sich fast darin verlieren. In beiden Läden lassen sich tolle Geschenke besorgen!

Finde ja toll das ihr so coole Ideen für die zivile Trauung habt und damit so ganz euer eigenes daraus macht.

@ Malinchen: unsere zivile Trauung wird auch im kleinen Rahmen gefeiert Kinder, Eltern, Trauuzeugen so wird das in etwa aussehen....!
Aber wir wissen ja alle auf die grösse kommts nicht an, sondern darauf was man alles daraus macht.

@Lula: Wünsche dir bei deinen Karten viel Erfolg und Freude beim basteln. Ganz neugierig bin ! Freue mich schon total auf die Fotos davon...!

So ihr Lieben nun wünsche ich euch noch einen schönen Abend und ein wundervolles Weekend. Ganz a liebs Grüssle Delfinchen

03.05.13 19:30
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Ig ou! Bi so gspannt uf öich zwöi, u es wird sicher ou zdritte cool

@Delfinchen: Hee, ciao, schön bisch mau umi da!
Jep, im Winter grille isch dr Hammer, schön kuschelig u herrlich erfrischend!
Git sicher de umi mau es Träffe, wird hoffentli nit zletschte si!
Hoffe es isch nüt schlimms, wünsche Dir ämu aues Guete u viu Glück!
Für mi GG isch klar gsi, dass er e Ehevertrag wott, ha mi am Afang ou schwär ta drmit, aber i verstahne guet, u daher isch es für mi keis Problem (meh). Für üs isch es aber kei Versicherig fürs Schitere, wüu mir sinis einig das mir ou n im Grab näbenand wei si (makaber, mir wüsses) sondern viu meh e Vernunftsentscheidig, wüu meh nit weiss, was dZuekunft bringt.

I "kenne dr Hintergrund, u iwie verstah ni die Mutter ou, u i bi sicher das si sechs nit eifach gmacht het, aber i bi froh wies isch, süsch hätti i mi GG viellech nie lehre kenne, u schliesslech het er wunderbari Eltere!

Isch eigentli scho schad, aber es rändiert süsch äuä eifach nit. Jänu, es isch wies isch, mir hei ja de no zkirchleche.

Säg mau, hürotisch Du nit im 14ni? Du hesch drum 12.07.2013 gschribe

Mir hei am 13.30 dTrouuig, u rächne mit 45-60 Minute. Närne wärde dFöteli gmacht, rächne mir mit ca 30 Minute. Dh mir chönnte so uf di 15.00 i dAperolocation, mit am Outo gad mau 5 Minute. U närne hani dänkt fahre mir so am 17.30 witer zur Obelocation, ca 30 Minute. Oder isch das zknapp?
Oder isch das nit das wo de hesch wöue wüsse?

Was isch de Brändi Dog? Wüu sDog spiele drum ou no öbe.

Danke! Stelle de shco Fotis iche, vergisse nech nit!

@ziviles: Üses Zivile wird ou im "chline" Rahme si, Eltere, Groseltere (ha gschideni Eltere u zu mire Muetter fasch gar kei Kontakt, daher Groseltere, u mi Vater mit Frou), sini Schwo mit Partner, TZ mit Partnere, u TZ u de sis ebe glich 12 Nasene...


So ihr Liebe, i wüschne euch no ne wunderschöne Obe, heit nech Sorg...

03.05.13 22:40
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Delfinchen: Schöön wieder mau vo dir z ghörä!!! I wünschä dir i däm Fau ou aues guetä fürd OP u drückä d Dümä dass aues guet chunnt!!!

I ha äbä numä churz zyt, mues när ab ids Chörbli dasi morn mah im Schnee u Rägä u Näbu umeloufe... Aber i ha öich no schnäu üsi Iladig fürds Zivile wöuä zeigä:



Has hüt abä fertig zeichnet. Wie finget dirs?

Datei-Anhänge
Einladung online.jpg Einladung online.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 293 kB

04.05.13 07:26
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Gute Morge Malinchen

Ich finde eure Einladung mega genial, total fröhlich, kreativ und orginell!Die wird super bei den Leuten ankommen.WoW ich könnte das nicht so zeichnen- Hut ab.

Das ist das absolute Traumauto meiner Schwester- wenn sie so einen VW Bus hätte wäre sie happy( sie ist ein totaler Reisefan und war schon fast überall auf dieser Welt).
Ich wünsche dir einen schönen Tag und hoffe das du im trockenen herumlaufen kannst und nicht durch Schnee und Wasser waten musst.

Liebs Grüssle Delfinchen

04.05.13 08:17
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@lula, sorry für die spaati Antwort. Mol han mi informiert und wemmer seit dasmer adoptiert isch den chamer eifach "offä" über das redä und es heisst das mir nöd direkt chönd es Datum abmache fürs Zivile (obwohl mir für es speziells Standesamt das eh münd früener reservierä und das segi ok anyway) für die Lüüt im Büro heissts meh arbeit. Aber ich und min GG chönd chum verwandt sii, ich bin ursprünglich vo Südamerika, er kennt niemer i sinerä Familiä wo det ane isch (die sind vo London, nach usserhald vo London züglet lol).

Isch den din GG ursprünglich vode Schwiiz? Den het er scho eher Chance zum Sache usgfindig mache, aber d'Malinchen het recht, gschlossni adoptionä bringsch chum "uf". Aber das isch ja au de Grund das alles anonym bliibet für beidi siitä. Aber früener hets halt au nö würklich offeni adoptionä gäh.



De Rest muni no düräläse :) den bini wieder up to speed :)

04.05.13 11:12
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Hey Fraue!

Mir geits ebe ähnlich wie ar Delphinchen, bi grad vil am Schaffe und chume nur amigs zum nocheläse…

@Delphinchen: Jö, was muesch de go operiere? Hoffe sisch nüt schlimms?! Wünsche dr emu de oh alles guete!
@malinchen: Mega cooli Iladig! Fingi wäuz schön, as se sälber zeichnet hesch, isch so persönlich. Do freue sich sicher alli wäuz drüber.
@Sue: Hübschi Ohrering hesch kauft! Aber a dis Chleid chani mi oh grad nüm erinnere : blush: hesches mau hie inegstellt?

Grillen
So guet, mir si au All-Wätter-Grillierer. Oder emu GG, will ig bi eher der All-Wätter-Grillade-Ässer-und-zuelueger Aber ebe, GG grillt lideschaftlich gärn u macht ging es mega Zügs drus. Eismau hetr ds Fleisch am Morge am 4i ob do, drmit mr am Obe am 8i hei chönne ässe, isch när uuhh zart und yummie gsi! Aber hin und widr muess ig eifach deglich ganz klassisch uf mini gspickti Cervelat bestoh
Letschti het Tchibo jo Grill-Zuebehör-Wuche gha. Het öper vo euch öpis gholt? Mir heid Steak Thermometer, dr „Poulet-Ständer“ und d Metallspiessli kauft, aber d Thermometer si scho vo Afang a kaputt gsi…

Ehevertrag
Ig finge zwar dr ordentlich Güeterstang no guet und GG isch mit däm oh iverstande, aber finges emu glich kei schlächti Idee, wenn me paar Sache trotzdäm indiviuell no reglet. Geit ja oh nid ging grad ums scheide, sondern halt oh was isch wenn ei Ehepartner stirbt.

Gäld/Konto etc
Fingi ging mega interessant, wie anderi das mache! Mir gäbe all Monet jewils glich vil is Hushaltskässeli u das längt fürs Alltägliche, für alli grössere u chlinere Rächnige und es blibt no chli öpis zum ufd Site ztue. D Mieti teile mr so uf as jede am Schluss no glich vil für sich het. Das Prinzip stimmt für bedi und so ähnlich wirds de äue oh nachm Hochzit laufe.

Adoption
Wie blöd sie die Antwortmöglichkeite bitte? Ig ha mini Eltere jo nie gfrogt, ob ig adoptiert bi oder nid, heisst das ig muess „weiss nicht“ achrüztle, will mer nie öper definitiv jo odr nei gseit het?

Zivil-Trauig
Woah, 5 Minute isch ja nix! Ig meine, üs ischs Zivile jo nid wichtig, aber eifach nume go ne Ungrschrift setze und widr use laufe fingi de doch chli wenig. De lohnt sichs ja oh gar nid, no meh Lüt mitznäh als d TZ. Wil bis alli abghocket si, hei mir jo scho lang ungerschribe! Drbi würde üsi Eltere glaubs scho ganz gärn drbi si.
Ou nei, ds Bärner Standesamt geit für mi gar nid! Aso echli chli stimmigsvoller hätti d Umgäbig de glich gärn. Schribe si nid sogar noime, me söu doch mi ÖV cho, will si keini Parkplätz hei? Möcht emu nid mim Zug imne schicke Chleidli a mis Hochzig fahre GG isch zwar nid für nes externs Lokal, aber do muessr halt de dure aber guet, vilich wohne mir denn ja oh nüm i däm Zivil-Stands-Kreis und üses „ordentliche“ Lokal isch de schöner…

So, hani äch alles gschribe woni ha wöue? Isch grad chli vil gsi, sorry
Wünsche nech allne es guets Wucheändi!

04.05.13 14:12
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: WOW Wunderschön!!! Diner Gäst fröie sech sicher riesig über Dini Iladig!
Wie isch Dis Wandere gsi? Isch einigermasse gange, oder isch es gsi wie bi üs, grau in grau mit immer mau wieder Räge?

@Delfinchen: Ha zWhynachte dr VW Bus vo Lego brcho, findes eifach es Hammer Outo! Verstah Dini Schwoscht da vou.

@lil: Kei Problem. Das heiss, mir chönnte üs scho jtzt mau mäude, für das mir im September chöi es Datum abmache? Sicher si mir nit, aber mir gloubes.
Guet isch Uffahrt u Pfingste, de hei mir chli Zyt zum so Sache düre zgah.

@Fringilla: Guet, bi üs isch es ou so, das GG dHoupt"arbeit" bim Grille macht, aber er wotts so... Mache de drfür viu Bilagene, u stah dekorativ im Wäg
Wow, was het Di GG gmacht? Tönt ja mega cool! Was heit de Dir für ne Grill? Was isch e gspickti Cervelat? Has gseh, aber bstellt hei mir nüt. Wetti de ufs Hochzyt so ne Grillstell uf dWunschliste tue, statt gäng nume die Grills. Spiessli, aber die mit am Holzgriff, hei mir bim letschte Grillthema bstellt. Hesch ne zrugggschickt?

Isch im fau nit nume bim Standesamt ar Loupestrass e so, sondern ou zThun u zLangenthal.
U bi de externe im Kt BE isch es nit besser, in Schwarzeburg loufsch 10 Minute, Burgdorf het ou kenner Parkplätz,

Wetisch zügle? U süsch chasch nit ou es anders näh im Kanton? Wüu i fändi ou Langnau no schön, sofern Bümpliz nit geit.


So, i brüchti no chli Motivation, setti hinter dKärtli, aber ha so gar kei Motivation... Het no wär chli zviu?

04.05.13 15:36
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Genau, dekorativ im Wäg umestoh Das chani oh super! Är het Pulled Pork gmacht: http://de.wikipedia.org/wiki/Pulled_Pork, das brucht ebe meh als 10 Stung ufm Grill, aber är het jo nid die ganz Zit müesse drbi stoh gseht zwar nid so fein us, isch aber dr Hammer gsi. Mir hei eifach e Holzchole Chugu-Grill, aber GG hätt gärn mau no eine mit Gas, für wenn mr nid sovil Zit hei zum afüüre. E gspickti Cervelat isch mit Chäs und paar dünne Schibli vore Chnoblauchzeche gfüllt und mit Späck umwicklet. Ohni Chnobli cha me se zwar oh fertig chaufe, aber dert isch immer so wenig Späck drum as dr Chäsuselauft, drum machi se ging sälber. Nei, GG isch d Thermometer go umebringe und het se gäge dä Güggeli-Ständer ituscht, jitzt isch ferig mit Bierdose-Poulet

Eigetnlich wetti nid zügle, aber muess mr uf nächscht Johr e neui Stell sueche und die meischtegibts ebe ir Region Züri-Aarau. Aber mir wohne ebe uf dr angere Site vo Bärn und meh als e Stung Arbeitswäg wett ig de oh nid ha... Drum wüsse mrnonig, wo mir imne Johr wohne, aber wenn eh die meischte Ämtr keini Parkplätz hei, chunnts ja oh nid druf ah

Schicke dr vil Motivation Bi drum scho uf dini Ergäbnis gspannt!

04.05.13 17:24
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey Frouä!

Hui dir sit ja fliissig gsi hüt...

@Delfinchen: GG und ig wünschä üs äbä ou mau e VW-Bus z ha und mit däm ga z reisä... Ds Blödä isch äbä, dass keinä vo üs sich mit Mechanik nächer uskennt, u das isch halt scho fasch ä Vorussetzig, dasmä ou säuber cha dranne umebastle. Aber mal luegä, mir si ja no jung.

@FringillaVigo: ou das Grill-Rezept müessä mir ou mau usprobierä... u d Cervelat ou grad, die Kombination wirdeni sicher liebä. Merci fürä Tip!!! Mir hei grad vor 2 Wuchä ä Gasgrill kouft u es isch würklech super. Jetz chöi mir ou gäbig mau amnä Abä grillä nachem Schaffä, das hei mir vorhär mitem Holzcholägrill nie gmacht, wöus de eifach scho fasch z spät isch gsi aubes.

Zivil-Lokal
Ja, das gseht so doof us wemä det bi däm Standesamt usechunnt u eifach z mits uf dr Houptstrass steit meh oder weniger. I ha einisch grad gseh wie es Paar isch usecho u sie het es wiisses Hochzytschleid anne gha u er ou mega schiggä Azug, es het irgendwie scho fasch surreal gwürkt am Abe am 5i u aui angerä so im Fürabä-Stress am a BHF rennä.

@Lula: d Wanderig isch nid sooooo schlimm gsi. Mir hei dr ganz Morgä gar kei Rägä gha u am Nami numä chlei Nieselrägä. Drfür isch leider d Leiterin total unkompetent gsi... Dr Vorteil isch gsi, dass sie so weni z Verzeuä het gha, das mir volli 2 Stund früecher fertig si gsi als plant wär.

sooooo, i wünschä öich aunä es schöns Weekend!!!

 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 581 .. 997
Taeboyana   squishy   Hochziit   würklich   bearbeitet   Location   bstellt   Hochzyt   gspannt   würklech   schaffe   irgendwie   Problem   Pfingstrose   Zuletzt   Janedoe   richtig   malinchen   Iladige   Littlefoot