| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 581 .. 997
06.05.13 10:23
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Fringilla: Tönt ämu sehr speziell, muess das mau mit mim GG agugge. dCervelat muess i mr merke, wäri gf ou mau was.
Guet, i gloub iwo ir nöchi findisch sicher e Parkplatz, oder ou es Parkhuus, wüu di chöi ja chum erwarte, dass de ärnschthaft mit ÖV chunnsch, as Hochzyt!?

@malinchen: Aber wenigstens heit dr mit am Wetter schwein gha. U immerhin isch es dür das nit so lang gange.

@Grill: GG hätti am liebschte es Cheminee, isch leider bir jtzige Wohnsituation nit müglich, aber da mir wou i de nächste paar Jahr zügle, u wüsse wohi, wird er de doch no in Gnuss vo sim Cheminee cho. U i wetti so ne Grill wie me ne mängisch bi de Waldhüser gseht, so ne Steikranz u de eifach e Rost zum abhänke. U derte chönnti me de eifach ou mau so chli füüre...
Aber Gas chunnt mim nit is Huus, mir hei scho ke Kohle, tüe gäng mit Holz u Anzündflüssigkeit oder Sprit chli nachehälfe...

06.05.13 15:06
Sue87 

Lula, das Chleid im Ahang;O) Wie meinsch megder BEA / Riitschuel?
Bisch zum Bastle cho am Weekend??

Malinchen, der Chlätterbär isch ou super, mini Trouzügin schaffet dete ;O)
Ig ha Gestern abig gad ds "Brändi-Dog" Spieli entdeckt...du Delfinchen kennsch das o??
für aui wos no nid kenne und ou für sörigi wo nid so spiel-Fans si wie ig normalerwiis, ds Brändi-Dog isch
SUUPER witzig....
d Iladig findi super!!! gfalltmer sehr!!

Haushaltsgeld
Dafi mau frage wieviel dass die wo es Hushalts-Portmonee oder Konto hei je monatlich druf izahle?
Mir zahle momentan beidi 250.- und das längt NIE.....isch eifach für Essware und Putzmittel und Hushaltigssache...

Delfinchen dir aues guete bir Operation...!!!

Datei-Anhänge
Kleid von Merys.JPG Kleid von Merys.JPG (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 95 kB

06.05.13 15:22
Larinya 

das heisst, ihr habt 500.- monatlich eingezahlt für essen, trinknen, usw., ohne freizeitgestaltung, und das reicht nicht????

06.05.13 15:44
Lula 

@Sue: Wow, chiques Kleid!!

Mir finde beidi das Theater wos gäng um dRiitschuel git so drnäbe, dass mir üs weigere, dass ar bea zunterstütze. Si isch ja iglade worde. U da mir jtzt 3 oder 4 mau hinter e nand si gsi, hei mir eh zGfüehl ha, mir löh se mau use, eifach wüus gäng ähnlich u glich isch... (Hoffe i tschaupe jtzt niemertem uf dFüess?!)
Ha am Samschtig no chli Mass azeichnet, am Sunntig het de GG zGfüehl gha, i söuis lah si, tue de di Wuche no chli . Hoffe DO & FR uf guet Wätter, uf dr Terasse wäris auso bau schöner...

Isch sBrändi Dog, sDog us Holz?

Mir hei keis Hushaltskonto, aber i ha mau so ne Usgabeübersicht gfüehrt, u i cha Dir säge, Fr. 500.- hei üs ou nit glängt. Chunnt haut aube ou chli druf ah, wie hüüfig wer ume isch, eifach ou wäg dr Kocherei.

@Larynia: Öich längt das? Darf i frage, wie ihr das machet?

06.05.13 15:49
Larinya 

äh... also wie gesagt, darin ist "nur" essen, putzsachen und hygieneartikel berechnet, oder? keine freizeitgestaltung wie kino usw, oder? mein gg ist zur zeit arbeitslos, wir leben von einem lohn, OHNE PROBLEME! wir kaufen hauptsächlich migros-budget-produkte ausser die hygiene-sachen sind dann markenprodukte.. aber ehrlich, 500.- reichen uns wirklich hmmm....

06.05.13 15:54
Sue87 

Larinya
Nei ebe nid....auso mir zahle vo dene 500.- hygieneartikel, putzsachen, essen und trinken.
mir hei aber ou recht viel Bsuech womer ner Grille oder öpis ähndlichs mit Bier und Wein und das wird ner schneu aube tüür....aber weiss aube ou nid wo das Geld hereverschwindet

Lula
i bi scho uuuuu lang nüm ar BEA gsi....und mir hei ou nume vor z gah wüll mir hei gratistickets becho;O)
mau go luege und wenns nüt isch de simer gli wider ohni Verluste daheim

06.05.13 15:58
Larinya 

hmmm... es gibt unzählige möglichkeiten, wo man sparen kann... hygiene- und putzartikel bei ottos kaufen, immer günstiger. teigwaren bei migros, fleisch (fürs grillen und so) immer in grosser menge, bzw. am stück kaufen und selber schneiden. alkohol (wein u. bier) bei denner in kisten, nicht einzeln. getränke immer auf aktionen beim lidl achten... lasst mal den "bitte keine werbung"-aufkleber am briefkasten weg, dann sehr ihr, wo es aktionen gibt es lohnt sich wirklich

ich war noch nie an der bea

06.05.13 16:13
Sue87 

@Larinya
Danke das ist ein guter Tip!! wir werden wirklich wohl mal den Bitte keine Werbung-Kleber wegnehmen....!
ich denke das Problem ist auch, dass wir oft und gerne Thailändisch kochen und diese zutaten sind relativ teuer....aber muss wirklich mehr auch auf Aktionen schauen...!

06.05.13 16:17
Sue87 

...Brändi-Dog isch ds Spili vode Stiftig Brändi, wo die Spili ner ou hergstellt werde...
ugseh tuets wie im Ahang;O)

Datei-Anhänge
Brändi Dog.jpg Brändi Dog.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

06.05.13 16:49
Lula 

@Sue: De schlah zue. Tickets hei mir verschänkt, brchöme sicher nächst Jahr ou umi.
Gloube üses Dog isch vom Spiel här äuä glich, ha dr i Ahang ta. Mir hei eifach kes Holzbrett, u anderi Kartene

@Larinya: Mir gugge eifach aube uf aktionis.ch
Koufe aber ou konsequent nume i CH Läde ii, oder bim Buur näbedrane... Ou so chame spare Aso zmingst mit am Buur u aktionis.
U vorauem föh mir ah, deheime chli zGärtnere, hei letscht Summer nit einisch Cherry Tomätli kouft...
Wenn de no nie bisch gsi, isch es im fau sicher mau e Bsuech wärt, i dänke mir göh nächst Jahr ou wieder.

Datei-Anhänge
dog.jpg dog.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 581 .. 997
richtig   Zuletzt   würklich   bstellt   Taeboyana   Pfingstrose   bearbeitet   Janedoe   schaffe   irgendwie   Hochziit   Location   Littlefoot   Problem   gspannt   Iladige   squishy   malinchen   würklech   Hochzyt