Bräute 2014 |
|
1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 581 .. 997
|
06.05.13 10:23
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hoi zämä
@Fringilla: Tönt ämu sehr speziell, muess das mau mit mim GG agugge. dCervelat muess i mr merke, wäri gf ou mau was. Guet, i gloub iwo ir nöchi findisch sicher e Parkplatz, oder ou es Parkhuus, wüu di chöi ja chum erwarte, dass de ärnschthaft mit ÖV chunnsch, as Hochzyt!?
@malinchen: Aber wenigstens heit dr mit am Wetter schwein gha. U immerhin isch es dür das nit so lang gange.
@Grill: GG hätti am liebschte es Cheminee, isch leider bir jtzige Wohnsituation nit müglich, aber da mir wou i de nächste paar Jahr zügle, u wüsse wohi, wird er de doch no in Gnuss vo sim Cheminee cho. U i wetti so ne Grill wie me ne mängisch bi de Waldhüser gseht, so ne Steikranz u de eifach e Rost zum abhänke. U derte chönnti me de eifach ou mau so chli füüre... Aber Gas chunnt mim nit is Huus, mir hei scho ke Kohle, tüe gäng mit Holz u Anzündflüssigkeit oder Sprit chli nachehälfe...
|
|
|
|
|
|
06.05.13 15:44
Lula
|
Re: Bräute 2014
@Sue: Wow, chiques Kleid!!
Mir finde beidi das Theater wos gäng um dRiitschuel git so drnäbe, dass mir üs weigere, dass ar bea zunterstütze. Si isch ja iglade worde. U da mir jtzt 3 oder 4 mau hinter e nand si gsi, hei mir eh zGfüehl ha, mir löh se mau use, eifach wüus gäng ähnlich u glich isch... (Hoffe i tschaupe jtzt niemertem uf dFüess?!) Ha am Samschtig no chli Mass azeichnet, am Sunntig het de GG zGfüehl gha, i söuis lah si, tue de di Wuche no chli . Hoffe DO & FR uf guet Wätter, uf dr Terasse wäris auso bau schöner...
Isch sBrändi Dog, sDog us Holz?
Mir hei keis Hushaltskonto, aber i ha mau so ne Usgabeübersicht gfüehrt, u i cha Dir säge, Fr. 500.- hei üs ou nit glängt. Chunnt haut aube ou chli druf ah, wie hüüfig wer ume isch, eifach ou wäg dr Kocherei.
@Larynia: Öich längt das? Darf i frage, wie ihr das machet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 581 .. 997
|