| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 83 .. 164 165 166 167 168 .. 583 .. 997
08.05.13 13:09
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey zämä...

@Sue: coool, de sit dir ou scho ei Schritt nöcher am Zivile... Und wär natürlech hennä cool we die zwöi würdä Zuesäge!!! Drückä dir d dümä...

@Lula: Wüsst dir de scho welä DJ und weli Organistin dir weit? Mir hei Pfarrer und Organistin ou no nid, numä fang ä lääri Chillä... I ha äbä irgendwie ou chli Hemmigä denä zwöine azlütä, weis ou nid wieso, aber cha irgendwie di GG chli verstah... Aber isch klar dasses di närvt, wenns sis Jöbbli wär und ers immer usestüdelet.

@me: Mir hei geschter d Iladige für ds Zivile a üsi Euterä gschickt, bi de gspannt was sie drzue sägä... U morn hei mir es Träffä mit üsem OK, mir göh id Abä-Location ga Brunchä, de gseh sie grad wos isch und mir chöi dr Ablouf vom Zivile besprächä. Fröiä mi druf!
Aber süsch wir äuä HZ-mässig o nid viu loufä bi üs. GG het am Mänti Geburi und de steit das no chli im Vordergrund. I vergibelä die ganz Zyt scho fasch bisi ihm ändlech sis Gschänkli cha gäh! Bi viu ungeduldiger aus är säuber, geit das öich mängisch ou so?

@Haar:
Kennt öpper vo öich ä Coiffeusä ir Region Bärn wo guet mit Lockä z schlag chunnt??? I bi hüt morgä ga d Haar schnidä bi mirä auerliebschtä Coiffeusä woni sit 5 Jahr gange und o schreck - sie isch schwanger! Isch zwar schön für sie, i ha mi hennä gfröit drüber. Aber sie wird när nümme schaffe... Und jetz bini gad chli ratlos, wie ni i eim Jahr söu öpper fingä wo mini Haar schön cha frisierä! I ga im normalfall numä so au haub Jahr ga schniide, d.h. i ha nur 2 Versüech.

08.05.13 13:36
Lula 

@malinchen: Organistin nähme mir die vor Kirche hie. DJ hei mir zwöi lehre kenne, hätte aber no ne dritte, wo ig gärn würdi lehre kenne, u däm setti GG ebe alüte!!
Er "muess" ja süsch nit viu mache, aber es git haut eifach Sache wo er söu mache, oder zmingst söu häufe.
U wenn de Mail schribsch? Mir hei hie e Pfarrer u ne Pfarrere, er isch nit so uf üsere Wällelengi (aber GG het zGfüehl gha, e Trouuig segi mit am ne Pfarrer), u isch a üsem Datum verhinderet... Het de zur Folg gha, dass es üses "aliege" a sie het witergleitet, u sech de si bi üs het gmolde, aso ou via Mail, u so findis aube no easy. Viellech wäris ja für Di so ou eifacher?!

Di chöi nume Fröid ha! I mein Du hesch so troumhaft schöni Iladige gmacht, da cha me sech doch nume fröiie?
U das mit morn tönt doch super! Mir wei de mau mitneh ga nes zNacht ässe i dObelocation.

Was gits de für Di GG? Aber i cha Di beruhige, i bi genau glich? GG verzwiflet aube bau eher ab mir.

I bi zfride mit mire Coiffeuse, bi aber ou ersch afe einisch gsi, da i mit dr andere eifach nit zfride bi gsi. Bi aber drfür belohnt worde, bi zerschte mau sit 20 Jahr nach am Coiffeur zfride gsi. Ha aber kenni Locke, aber viellech chämis mau uf ne Versuech druf ah?

08.05.13 17:35
malinchen 

@Lula: ah ok, de schribi villecht ou eifach mau es Mail. I findes äbä per Mail ou fasch eifacher, wöu i kennä dä Pfarrer nid und de chumi mir hennä dumm vor däm azlütä u sägä: "Hallo, i möcht gärn dass dir üs trouet, heit dir denn per zuefau no grad zyt?"

Ah ok, ja da verstahni dass du langsam nervös wirsch wenns nur drum würd gah mau ä Termin abzmache. V.a. wenn die die angerä zwöi scho heit troffä, die warte ja i däm Fall äuä ufne Entscheidig vo öich. Klar mues mä sich nid lah stressä, aber i bi i so sache aube ou eher drfür forwärtz z machä und agfangni Sache abzschliessä...

I ha mim GG ä nöii Lädertäsche kouft. Er het vor 2 Jahr ä alti vo mirä Tante becho wo er när fasch täglech het bruucht, jetz isch die würklech dürä und kaputt. I ha äbä ou die ganz zyt angscht gha, dass er sich plötzlech säuber eini geit ga choufä, wöuer immer drvo gredt het.

Ah würklech? Chasch mir ä PN schickä zu welerä Coiffeuse dass du de bisch gange? I bi äbä ou fasch nie zfriedä, mini Haar si zwar zum Schniidä nid aspruchsvoll, wöu wes nid grad isch gseht mes när eh nid, da sie äbä glocket si. Aber die meischtä vergäbes när hennä bim Föhnä u Frisierä, i gseh aube ganz schrecklech us. wes ä normale Termin isch nimi eifach aube ä Chappe oder es Haargummeli mit dasi se grad cha verstecke u gange se hei no mau ga wäsche. Aber das wär ja de am HZ nid dr Paln...

08.05.13 18:18
Lula 

@malinchen: Jep, isch scho so.

Ebe ja, warte säuber nit gärn uf so was, u isch ja närne ou blöd, wenn mir dr x wetti, u am y absäge, u närne dr x scho nüme cha, wüu er zlang nüt vo üs het ghört.

Ou cool, bi froh, si mir nit di einzige mit pracktische Gschänkli. Aber er wird sech sicher mega fröie, aber i verstah Di total dass de mega nervös bisch.

Klar, schribe dr e PN, kei Problem.
Och nee, das isch ja de ne mega Quark.
Wäri aber sicher ou mau was, e Brut mit Kappe...

08.05.13 18:23
malinchen 

Hihi, cha mir ja so einä bstellä:

Datei-Anhänge
41Uq7xdiKiL__SL500_AA300_.jpg 41Uq7xdiKiL__SL500_AA300_.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 14 kB

08.05.13 18:27
Lula 

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! I wäri vou drfür!! Wott de eifach dFotis gseh...

09.05.13 08:12
Sue87 

Guete Morge

Mi GG und i hei hüt gad üses 6 Jährige!
I bi scho uf und am umenuusche und er no am
Schlafe:):)

Lula, ou schön heter megde Ringe gseit chönntme
Mau luege! I freue mi ou immer wenn mau e Idee oder öpis vo
IHM chunnt:)

Malinchen, ou so cool megder Location woder göht, viel Spass und
E Guete:)jaaaaa kennes.... Ha mim GG ds Gschenkli zum Jubiläum scho
Vorere Wuche geh.... Has nüm usghalte.... Aber sis hani ou scho Vorgestern becho:):):)
I ha 2 Fründinne mit Locke und die si super z fride mit Hollywood Hair in Bern!
Bi ou scho det gsi, die hei sone Schniide-Technik wo Curl Sys heisst und extra für Locke isch, SUPER imfau... Und wenn dir Burgdorf nid z wiit isch chani dir mini Coiffeuse extrem empfehle d Michelle vo Der Frisör.... Si het selber ou Naturlocke und immer u schöni Frisure:)

Hättet dir mir e Tipp wasi am Zivile fürne Frisur chönnti mache?? Wett nid zum Couffure aber bi dem
Kleid woni ha muesi fasch öpis mache?!:)

09.05.13 09:57
FringillaVigo 

Hallo zäme!

@malinchen: nei so geil! Ha grad müesse lache, woni das Bild gseh ha Coiffeur in Bern kenne ig keine, ig go ging in Solothurn, aber das isch äue zwit. Kenne das, mit unglücklich vom Coiffeur zcho. Isch bi mir jedesmau so gsi, bis ig mini jetzigi entdeckt ha. Und ig go ebe oh nur 1-2 mau pro Johr, do geits eewigs bis e gueti fingsch

@Sue: gratuliere zum Jubiläum! Machet dir de no öpis schöns?
Frisure Tipps...? Wie lang si de dini Hoor? Und wettsch se offe odr ufestecke? Offe fingi mega härzig, wed zB vore es Zöpfli gflochte isch odr so Wasserfall Zöpf: zB SO Oder für Hochsteckfrisure, chani dä Youtube-Kanal empfäle: Cinthia Truong. Isch zum Teil mega easy zum noche mache (brucht eifach ei odr zwe Aläuf), u gseht när grad richtig ufwändig us. Oder ganz eifach und chli unspektakulärer, isch zB die: DUTT Was ig no vil mache, isch vore uf eire Site es Zöpfli, hinge irgende Art vo Dutt, stecke s Zöpfli nach hinge und uf dr angere Site vom Dutt (aso oh hinge) chunnt es Hoorblüemli/Mäscheli oder so dri. So gseht e längwilige Dutt grad viel edler und komplizierter us.

10.05.13 07:50
malinchen 

Hey mini Liebä,

maaaan, i bi am Schaffe hüt u ufem Zug bini fasch allei gsi! So deprimierend! Drfür hets Gipfeli gäh vom Chef...

@Sue: cooool, gratulierä zum Jubiläum!!!! wägä dä Frisure: i bi im Moment ou mega Fan vo so Zöpflifrisure. Aber zu dim Chleid passt das vom Stil här villecht nid so? irgend ä Hochsteckfrisur wär natürlech ou Hammer wedä das chasch, chunnt haut ou chli druf a ob de chli Üebig hesch und wie läng dini Haar si?

@me:
Mir heis geschter super gha! Üses OK isch eifach dr hammer, sie si aui so härzig u gäbä sich mega Müeh. Ou d Location isch wieder super gsi, i bi no gad mal drinne bestärkt, dass mir üs richtig hei entschiedä. Es isch grad no ä Konf det gsi u die si mind. so viel Personä gsi wie mir de wärdä si. Isch grad guet gsi zum gseh, dass sie mit däm tschlag chömä...

Merci Lula und Sue fürd Tipps wäge dä Coiffeur... Die spezielli Technik für Lockä tönt no spannend, das hani no nid kennt bis jetz. Gange de äuä das mal ga usprobierä we sie wieder chli nachegwachse si. Burgdorf wär für mi ou easy, i schaffe da...

I gange morn mit mirä liebschtä Fründin id Stadt ga luegä fürnes Chleid fürs Zivilä. I ha mega fröid gha wo sie het abotä mit mir cho z shopä... Sie isch äbä im Moment chli im Stress wöu ihrä Brüetsch demnächscht hüratet und sie dert ou TZ isch, drum hani sie zersch gar nid wöuä frage.

10.05.13 10:40
Lula 

Hoi zämä

@Sue: Härzlechi Gratulation zu öichem Jubiläum!!
Bi geschter im fau ou scho am Siebni uf u GG isch iwenn so gäge di 10ne zum Bett us kroche, u het sech gfragt wie me de scho so wach u ufdrähit cha si...

Es isch e Troum!! U i bi haut eifach aube froh, wenns nit nume mir so geit

U we se so haub offe lahsch, ggf no chli mit Locke, u am ne Blüemli, eifach chli gschmückt, u da cha dr ja ou TZ oder Dis Mami häufe?!

@malinchen: Och du Armi, i GGs Bude mache si eigentli dBrück, aber iwie isch gloub bis uf e Chef aus ir Bude...

Cool heit dr so ne guete Obe gha, u super Timinig wo dr heit gha.

Hoffe Dir hei morn chli besser Wätter, aus momentan gad isch. Gniess es de u ganz viu Erfolg!

@me: Mache no chli Huushalt, u närn machi no chli witer mit de Kärtli, ämu afe mit am Mass azeichne
Bi däm Wätter fauht dr Garte chli flach...

1 .. 83 .. 164 165 166 167 168 .. 583 .. 997
Littlefoot   irgendwie   Hochziit   squishy   würklich   gspannt   bearbeitet   Location   Janedoe   Problem   bstellt   malinchen   würklech   richtig   schaffe   Pfingstrose   Iladige   Hochzyt   Taeboyana   Zuletzt