Bräute 2014 |
|
1 .. 84 .. 165 166 167 168 169 .. 583 .. 997
|
|
|
10.05.13 11:49
Rebecca85
|
Re: Bräute 2014
Hallo
Auch ich darf mich zu den Bräuten 2014 zählen!
Mein Antrag war sehr romantisch und überraschend! Wir hatten auch schon oft übers Heiraten gesprochen, aber nicht in welchem Jahr usw. Und im Februar 2013 habe ich meinen Antrag mit Ring erhalten. :-)
Meine kleine Schwester hat mich (nach dem Sie aus NY zurück war) zum Shopping mitgenommen an einem Samstag. Wir waren schon morgens um 10.00 Uhr unterwegs. Erst waren wir in Wettingen, danach ging es weiter nach Baden, dann wollte Sie noch nach Murgenthal ins Outlet, danach weiter nach Oftringen ins Einkaufszenter A1 und dann noch zum essen beim Thai und später wollte Sie dann noch ins Kino nach Oftringen. Ich war schon gerädert vom ganzen Tag und wollte eigentlich nur nach nach hause zu meinem Freund. :-)
Als wir im Kino Youcinema ankamen in Oftrigen habe ich plötzlich viele Bekannte Gesichter gesehen und grüsste auch alle, doch mich hat niemand zurück gegrüsst!! Was mich so verwirrt hat!!
Der Film sollte um 19:45 anfangen und wir waren früh dran, wir sassen um 19:15 schon im kino Saal. Als plötzlich das Licht ausging und die Vorschau anfing. Ich fragte meine Schwester ob wir vielleicht im falschen Kino sitzen würden, doch sie meinte das sei 'normal'.
Als im zweiten Trailer plötzlich mein Freund zu sehen war. Ich war so geschockt... und dann kam ein Countdown und der Trailer speziell nur für mich fing an. Ich war so überrascht, den mit so was habe ich überhaupt nicht gerechnet!! Als der Trailer zuende war kam er zu mir machte mir eine Liebeserklärung auf Knien und fragte mich ob ich Ihn heiraten möchte. Als das Licht dann anging und ich mich umdrehte war meine/seine ganze Familie und Freunde anwesend.
Ich war total überrascht und glück! Und bin es immernoch! :-)
|
|
|
10.05.13 13:08
malinchen
|
@Rebecca: Härzlech willkommä bi üs!!! und WOW, dä Atrag isch ja dr wahnsinn... Mega schön!!!!!
Und heit dir scho es Datum im 2014?
@Lula: Ja, ds Wätter isch mal wieder ächt beschissä... Chamä gar nid viu schlaus dussä machä. Drfür chunnsch ja villecht mit öinä Chärtli witer u hesch när mal Zyt für anders wenns schön isch!!!
@Fringilla: oooh, geschter hani de zmingscht frei gha... Das gloubi dass das no viu deprimierender gsi isch als hüt!!! Aber Shopä tröschtet mi ou immer über vieles hinwäg, haha...
@me: I ha äbä überhoupt kei Ahnig was dasi söu alegä für ds Zivilä. I ha zersch dänkt i legä mi eifach easy/gmüetlech a, irgendwie es härzigs Summerchleidli oder so. Aber geschter wo üses OK so drüber gha het, was sie de denn wei alegä hani gmerkt dasi äuä glich chli öpis speziells bruchä, süsch bini när underdressed im verglich zu denä! I ha mir vorgnoh zersch i "normali" Lädä ga z guggä (Feldpausch, Mango, Schild etc.), möcht eigetlech scho gärn es Chleid woni ou süsch no cha träge. Aber villecht nimi de glich sicherheitshalber no dr Guetschiin vom Mery's mit wos ar Marinatal het gäh...
|
|
|
11.05.13 17:47
daenu16
|
Hallo Bräute 2014 Sit churzem chan ich mich au zu eu zelle und bin scho ganz intressiert (han versuecht chli nochez'läsä) was ihr so für Erfahrige mached während de Planig.
Rebecca: din Atrag isch jo MEGA ROMANTISCH
Fringilla: Mega schöni Frisurvorschläg mit dene Wasserfall-Zöpfli...findi uuuuh schön!!!
Wenn isch eues Datum (zivil und/oder kirchlich)?
|
|
|
|
|
13.05.13 10:41
daenu16
|
Hallo Lula, ich han sogar Ferie im Moment ;) juhuu
ja mir hüroted am 12.April 2014, und ihr?
|
|
|
|
13.05.13 10:51
Rebecca85
|
Ja mir hend scho es Datum Zivil am 08.08.2014 und Kirchlich am 16.08.2014. Sind jetzt fliessig amne Location sueche!
|
|
|
13.05.13 10:54
daenu16
|
So schön! und wüsseder scho wo und wie? Ich bin e Bruut, aber min Onkel isch Bieler und het mich scho als Chind immer Dänu gnannt...das sich eifach bliebe und mini ganz Familie nennt mich so ;)
|
|
|
|
1 .. 84 .. 165 166 167 168 169 .. 583 .. 997
|