| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 584 .. 997
13.05.13 11:05
Rebecca85 
Re: Bräute 2014

Ja Zivil eifach bi eus in Leuggere uf de Gmeind und Kirchlich au ih de Nöchi. Ich bin derte Tauft worde und Konfirmiert, das esch die ref. Kirche in Klingnau.

Weisch scho wo das ihr hürotet?

13.05.13 11:07
Lula 

Re: Bräute 2014

@Rebecca85: Schöns Datum! Het das für öich e spezielli Bedütig oder isch es esich wüs schön isch im Ougust? Wüsst Dir scho wo u wie dr fiiret?

@daenu: Ah, so cool. Du bisch dämfau nit us am Seeland?
Wie sit Dir eigentli uf ä April cho, isch ja nit gad so dr typisch Hochzytsmonet...
Standesamt wetti mir im Schloss zBümpliz, chöi mr aber ebe ersch es haubs Jahr vorher reserviere. U nach am zivile, göh mir ga schiesse, u anschliessend wird grilliert...
Kirche hei mir im Dorf, Catering ou, u fiire tüe mir närne uf am Appenberg in Zäziwil.
U ihr, was planet dr?

13.05.13 11:15
malinchen 

Re: Bräute 2014

@dänu: Vo mir ou no härzlech willkommä!!! =) Cool das mir langsam ou chli Verstärkig überchömä...

Mir hei üses Zivilä scho das Jahr am 21.6. u ds kirchlechä när genau eis Jahr später...

@Rebecca & dänu: ja wär schön we dir chli vo öich verzellet, bi ou immer so gwunderig!

@Lula: jetz chunnt mir grad i Sinn wägem Zivile ds Bümpliz: I ha am Samstig ä Bekannti troffä wo am glichä Tag s zivilä hei wie mir und sie hei aber ds Bümpliz reserviert. Sie hei ersch bim Vorbereitigsgspräch erfahre dass es z Bümpliz no 150.- extra Gebührä choschtet. Ha dänkt das muesi dir de grad verzellä, de chöit dirs fang iplane. Nid dass es öich so geit wie ihnä...

@Brutträffä: Jaaaa, i fröiä mi scho riesig druf. Bi mega gspannt uf öich!!! War natürli super wenn no meh würdä cho...

13.05.13 11:18
Rebecca85 
Re: Bräute 2014

Lula: Ja mini Älteri Schwöster het ah de gliche Datene ghürote eifach im 2008. Und ich han zerst us Rücksicht zu ihre es anders Datum welle neh, aber Sie het gmeint es wörd Sie mega freue wenn mer am gliche Datum wörde hürote!
Apéro mache mer bi de Kirche, es het en Terasse und en Garte...und sEsse wösse mer nunig gnau wo das werd stattfinde, mer sind na am umeluege!

Malinchen: Am Samstig chan ich leider ned cho!! Mega schad, wer sicher lustig gsi. Alles met euch usztuusche und zghöre wie ihrs planed.

13.05.13 11:19
daenu16 

Re: Bräute 2014

Rebecca: schöns Datum und toll das ihr ide Kirche hüroted wo du scho tauft worde bisch/Konf. gha hesch.

Mir wohned im Bodenseeland ;) und hend gern welle am Wasser hürote. Im April chan's jo no schneie, regne oder wunderschön si - drum sött's auno en schöne Blick ha au wenn's Wetter grässlich isch. April isch eifach üsen Monet :) Mir sind denn zämächo, ich han denn Geburtstag. Het eifach für beidi passt (chönd leider nöd a üsem Jahrestag, well am 20.04.2014 isch genau Oschtere)

Mir hüroted etz definitiv in Schaffhausen. Innere mega moderne ref. Kirche. Det hämmer au gad de Apero (sueched no en Caterer) und sFescht hämmer im Güeterhof Schaffhausen.

13.05.13 12:36
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Oh jöö, mega härzig vo Dir, aber i ha das bereits gseh, gugg mau hie,
http://www.pom.be.ch/pom/de/index/zivilstand-pass-id/zivilstand/externe_zeremonielokale/schloss_buempliz1.html Di Fr. 150.- si eifach dMieti vom Lokal...

Ig mi ou Wird sicher lustig.

@Rebecca: Isch doch schön, ou wenn i lieber es eigets Datum hätti

@dänu: Hoffe mr aso nächts Jahr uf ne schöne Früehlig...

13.05.13 12:39
Rebecca85 
Re: Bräute 2014

Lula: Das stört mich ebe gar ned!! Well ich ha zu minere Schwöster es Super Guets Verhältniss, was ja ned bi jedem esch und drum freuts mich mega, das ich am gliche Datum dörf Hürote!! :)

13.05.13 12:47
Lula 

Re: Bräute 2014

@Rebecca: Findes uu härzig! Aber ebe, für mi wäris nüt

Has drum ebe ou scho erlebt, dass Gäscht vo Hochzyte umi hei, wüu si am nächschte Tag Hohzytstag hei gha...

13.05.13 14:49
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Fringillavigo, merci für dini Frisuretipps! d Wasserfallwelle gseht suuuper us, weiss nume nid ob ig die selber ds stand bringe?!;O) mir hei am 6-jährige mit Fründe grilliert...isch super gsi ou wenn ds Wetter nid schön isch gsi;O)

Haare
Ig ha hellblondi Haar wo chli lenger als d Schultere si...Ha voremne halbe Jahr d Stirnfransle la wachse und ize chöme die no nid so gäbig hindere auso mit super viel Haarspray geits...;O)

malinchen, ah luschtig du schaffsch z Burgdorf??;O) de heimer üs vilicht scho gseh;O)
wooow das Kleid gfalltmer ja mega....!!!

Lula, hesch Kärtli agfange??

@Rebecca85 Herzlich Willkommen, der Antrag ist ja SUPER??!!
Was habt ihr schon alles geplant??

@daenu16 Ou ganz Herzlich willkomme!!! vo wo chunnsch de du??

13.05.13 15:03
daenu16 

Re: Bräute 2014

Ich bi vo Chrüzlinge im schöne Thurgau

 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 584 .. 997
Iladige   würklech   Hochziit   bstellt   schaffe   Problem   würklich   Hochzyt   Zuletzt   irgendwie   Taeboyana   Location   Pfingstrose   Littlefoot   richtig   gspannt   bearbeitet   Janedoe   malinchen   squishy