| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 508 .. 997
09.12.12 14:28
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Isch ämu ou schön!! Was hets de hüet gäh? *gwunderbin*
Hoffe mir blibe mau chli verschont, isch gäbiger ohni Störige u Fählermäldige...

@kleinefeder: z14 mutiert chli zu üsere Zahl, am e 14te zämä cho, im 14ni Hürote - drum. Das hani letscht Jahr gmacht, womr dr Adventskalender ufgmacht hei.
Was het den Din GG brcho?

@me: Mir isch geschter Obe dIdee cho, da i ja eigentli im 13ni ha wöue hürote, u ou sZivile im Winter hätti schön gfunde, mir chönti ja im Dezember 13 hürote, ir Hoffnig, es sigi Wätter wie di Wuche. U wies dr Zuefall so wott, isch dr 13.12.13 e Fritig... Mi GG het fasch überbisse...


So fertig plouderet... I wünsche euch no ne wunderschöne 2. Advent...

09.12.12 17:59
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Aso min GG hät sich am Zischtig am Wiehnachtsmarkt z Züri (womer üs ganz spontan troffe händ) dörfe e Süessigkeit usläse und hät Kokosmakrone mit Schoggi (igittigit...) usgwählt und die darf er hüt ässe und denn hanem no e Konzertcharte geh für es Konzert i de Tonhale ZH, woni mit mim Chor mitsinge... (Echli egoistisch scho, gell, dass er denn auch sicher chunt go lose :D). Nöchste Sunntig oder so schenk em denn vielleicht no en Guetschii, mir gönd nämli nochher no go ässe und ich chönt in jo iilade
Mol luege. E uh schöni Grawatte het i au no im Chaschte (er hät ebe mega gern so chiki Sache ah und am liebste immer die passend Farb zu minene Chleider :D)... Mol gügsle. Die hani etz scho so lang, das es uf die paar Mönet oder Tääg au nüme druf a chunt..
Jo, au no en schöne Obed... Bi üs schneits mol wieder so richtig schön...

10.12.12 09:09
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Ig ha Guetzli-Förmli becho, wil mir die Wuche zäme wei bache. Freue mi scho druf!
Ou jo, ig finge Winterhochzite oh mega öpis schöns, vor allem wes so nes Traumwätter het wie jetzt grad. De wettsch Zivil im Winter und kirchlich im Früehlig? Ig ha mir das au mau überleit, wil me de "bedes" hätt, aber anderersits fingis ebe au schön, we bedi Fescht churz nach nang si.

10.12.12 11:06
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Oh jö, isch aber e herzigi Idee vo Dim GG... Was weit dr bache?

Genau ja, u i hätti mis 2013 drbi, aber GG isch nit so überzügt. Er wettis Zivile us Kirchleche zämä, u i verstah das, bi ja säuber hin u her grisse. U mit DO & SA wäre mir ja beidi zfride, zumau dr DO ja dr 13ti isch, aber ebe, es isch kei Fritig... Kommt Zeit kommt Rat, wird aber wou aus im 14ni blibe. Kenne doch mi GG.

10.12.12 13:03
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Mailänderli vor allem. Und Vanillekipferl und vilich no öpis mit Schoggi, aber do hani no kes guets Rezäpt gfunge... Aso wed eis hättsch...?

Mir geits ebe ähnlich: fänd bedes cool, entweder Summer und Winter oder bed Fescht nöch binang. Aber da mi Fründ eh ging vomene gmüetliche Grille fürs Zivile gred het, bruchi ihm nid mit Winter zcho (Wobi üse Grill jo au jetzt no regelmässig in Gebruch isch...) Allerdings het är letschti d Idee gha, im chlinscht mögliche Kreis ufere schöne Insle z hürote, de müesste mr nume s Kirchliche i Winter verlege und scho chönnte mer bedes ha

10.12.12 13:56
Lula 

Re: Bräute 2014

Was hesch Du für nes Vanillegipfeli Rezept. Wüu i bruche bi mim nume sEigelb. U für dMailänderli azstriche bruchsch ja ou nume sEigälb. Das heisst, Schümli oder Baiser würdi sech abiete.Oder magsch das nit? Was sicher ou öbis wäri si Spritzgebäck.

Aso Grille chame ou bi Schnee, hei mir geschter Obe ou. U mir hei kes Cheminee, sondern e Kugelgrill us dr Landi. Isch aso fasch nüt chaut gsi, aber GG het grillet u kochet... Scho dr zwöit Sunntig am Stück, mau gugge, i hoffe mir chöi das bibhalte...

10.12.12 14:21
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Stimmt bi mim Rezäpt brucht me au nur s Eigälb, aber bi de Mailänderli mache mir immer Zuckerguss druf, dert blibt kes Eiwiss fürig. Hm, Schoggi Schümli isch e super Idee, de wirdis Eiwiss los und ha mi Schoggi

Cool, aso fasch es Advänts-Grille Mir wei am Silvester spötischtens s nächschte Mau afüüre. Alli "Kalssiker" für dä Obe heimr ebe vorhär scho zur Genüge: Chinoise, Fondue, Raclette... U Grill isch ebe au no öpis gäbigs zum Vorbereite.

10.12.12 15:08
Lula 

Re: Bräute 2014

Ebe bi drum ou serigi Rezept ga sueche. U jtzt muess i mir nume überlege ob Espresso Baiser oder Schoggi Schümli.

Isch ja es Adventsgrille gsi, isch ja dr 2. Advent gsi. Mir hei Silvester 09/10 bi üs deheime mit am ne ganze Huufe gSilvesteret, u denn hei mir eifah igfüüret für dRoucher u das es schön warm isch.
U da mir Silvester 10/11 zwar ou bi üs si gsi, aber mit weniger hei mir de ou zFüürli lah si, u 11/12 hei mir de ganz gmütlich zwöit gfiiret.

Wie fiiret ihr Whynachte u Silvester? Au Jahr glich, immer chli anders?

10.12.12 15:51
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Wiehnachte isch bi üs immer glich: 24te mit sine Eltere, 25te mit mine. So isches für alli gäbig, mir müesse nis nid ufteile und au nid vo eim Fescht zum andere springe. Usserdäm heimr jetzt die letschte paar Mau ir Altjahrswuche au no es Wiehnachtsässe mit Kollege gmacht. Wie machet dirs? Silvester isch bi üs oh immer chlei andersch, eifach so plus minus die gliche Lüt. Hauptsach aber bi öperem deheime, mir heis ebe gärn gmüetlich

10.12.12 16:20
Lula 

Re: Bräute 2014

Ah ok, mi GG geit am 24.12 mit sim beschte Fründ immer no ga Whynachtsgschänkli koufe... Lieber er aus ig...
Am Obe si mir de zwöiit, u am spetere Obe chöme de aube no paar Kollege vrbi, für chli zämä zhöckle... 25.12 si mir bi sim Mami, u ja dr Räschte wärde mir gseh, das isch aber zeinzige was au Jahr fix isch. I fändis schön wenn e Teil vo mire Familie am 23.12 vrbi chämti. Mau luege, isch ebe nit so eifach, mini Eutere zämä si e Explosivi Mischig, u das bruchi a Whynachte nit... We will see

Silvester si mir deheime, oder evtl bi sim Mami. Aber mir heis ou gärn gmüetlech, vorauem wetti Silvester mit Lüüt vrbringe woni kenne u ma. Hinzue chunnt das üsi Katz aube fasch düredrähit wenns klepft, u mir denn aube gärn ume si, oder im Verlouf vom Obe eis heichöme. Isch haut üses Bebe, ou wenn das nit immer aui wei oder chöi verstah.
Aber i gseh, mir fiire ähndlich

 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 508 .. 997
bstellt   Zuletzt   bearbeitet   würklich   irgendwie   Janedoe   Littlefoot   richtig   squishy   Taeboyana   gspannt   Iladige   schaffe   malinchen   Problem   Location   Hochzyt   Pfingstrose   Hochziit   würklech