Bräute 2014 |
|
1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 508 .. 997
|
09.12.12 14:28
Lula
|
Re: Bräute 2014
@FringillaVigo: Isch ämu ou schön!! Was hets de hüet gäh? *gwunderbin* Hoffe mir blibe mau chli verschont, isch gäbiger ohni Störige u Fählermäldige...
@kleinefeder: z14 mutiert chli zu üsere Zahl, am e 14te zämä cho, im 14ni Hürote - drum. Das hani letscht Jahr gmacht, womr dr Adventskalender ufgmacht hei. Was het den Din GG brcho?
@me: Mir isch geschter Obe dIdee cho, da i ja eigentli im 13ni ha wöue hürote, u ou sZivile im Winter hätti schön gfunde, mir chönti ja im Dezember 13 hürote, ir Hoffnig, es sigi Wätter wie di Wuche. U wies dr Zuefall so wott, isch dr 13.12.13 e Fritig... Mi GG het fasch überbisse...
So fertig plouderet... I wünsche euch no ne wunderschöne 2. Advent...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.12.12 16:20
Lula
|
Re: Bräute 2014
Ah ok, mi GG geit am 24.12 mit sim beschte Fründ immer no ga Whynachtsgschänkli koufe... Lieber er aus ig... Am Obe si mir de zwöiit, u am spetere Obe chöme de aube no paar Kollege vrbi, für chli zämä zhöckle... 25.12 si mir bi sim Mami, u ja dr Räschte wärde mir gseh, das isch aber zeinzige was au Jahr fix isch. I fändis schön wenn e Teil vo mire Familie am 23.12 vrbi chämti. Mau luege, isch ebe nit so eifach, mini Eutere zämä si e Explosivi Mischig, u das bruchi a Whynachte nit... We will see
Silvester si mir deheime, oder evtl bi sim Mami. Aber mir heis ou gärn gmüetlech, vorauem wetti Silvester mit Lüüt vrbringe woni kenne u ma. Hinzue chunnt das üsi Katz aube fasch düredrähit wenns klepft, u mir denn aube gärn ume si, oder im Verlouf vom Obe eis heichöme. Isch haut üses Bebe, ou wenn das nit immer aui wei oder chöi verstah. Aber i gseh, mir fiire ähndlich
|
|
|
|
1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 508 .. 997
|