| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 585 .. 997
13.05.13 18:08
daenu16 

Re: Bräute 2014

wann heiratest du kleine Feder?

13.05.13 18:09
Lula 

@dänu: dObegäscht si mittlerwille sicher, aber bi de Aperogäscht gits zmingst für mi no so Knackpünkt... Mir hei am Apero momentan fasch 150 Nasene, aber ebe, das darf gärn no chli weniger wärde, am Obe si mir gloubs 35 Lüüt.

Aso mir hürote ja im März, u i ha das Jahr ar MariNatal mit are Verköifere vom Hostettler gredet, u si het gmeint, September/Oktober längi für im März, wenns nit weiss dr gugger was speziells setti si.

@Fringilla: Gange närne gad ga gugge.
Wäg de Aperogäscht, mir wärde e Ameldig verlange, zumau i ou vo de Vereine wetti wüsse, wie viu circa chöme. U es isch haut scho ne Unterschied obs Apero für 150 oder für 75 Lüüt söu si.

Iladige / StD: Mir heis im Januar üsne Fründe u Familie verzellt, gad scho mit am Datum, dass mir hürote, u i has de ufe Früehlig im FB gänderet.
StD verschicke mir nit, wärde aber scho im Juli dKartene verteile/verschicke, da mir bis ändi Ougust/afangs September am Hotel müesse Bscheid gäh wäg de Übernachtige.

@Budget Kleid: I ha mir es Budget vo max Fr. 1'000.- gsetzt, inkl. de Änderige. Wäri aber nit unglücklich wenn i drunger wäri...

13.05.13 18:26
kleinefeder 

daenu: ich heirate in 642 Tagen
Klartext: (leider erst) am 14. 2. 2015.
Ich gehöre also nicht eigentlich in diesen Thread aber ich dachte zuerst, dass wir 2014 heiraten und da bin ich mit allerseitigem Einverständnis einfach noch was hier geblieben. Auch wenn ich nicht mehr so viel mitschreibe, gelesen habe ich bis jetzt alles...

13.05.13 18:26
daenu16 

sChunnt ebe glaubs mega druf a wo mer sKleid chauft...oder? was ich so ghört han.

Ach ja...han mir ebe au überleit zum sKleid miete, aber denn mues mers halt ebe 3 Täg noher wieder abgeh und ich weiss echt nöd ob ich das schaff

mir händs au grad dene wo mers gseit hend immer mit Datum gseit (sind erscht sitem 20.April verlobt) uf FB hämmers nonig offiziell...nöd dases denn di einte usem Internet erfahred.
Wetti denn aber schono mache..

13.05.13 18:30
daenu16 

Oooh gratuliere. Romantisch am Valentinstag!
2015 also, glaube nicht, dass das jemanden stört

han gad müese nohrechne: bi mir 334 TAGE !

Zuletzt bearbeitet am 13.05.13 18:33

14.05.13 08:14
malinchen 

@Rebecca: wow, isch ja mega härzig dass dir am glichä Tag hüratet wie dini Schwöschter. Mi würd das jetz ou nid störä, mi Brüetsch u i hei o es mega guets Verhältnis...

@Sue: I ha dä Wasserfallzopf am Weekend grad a mir sälber usprobiert. I has nid so schwirig gfundä. Aber i hätt d Haar söuä glätte, me hets när nid soooo guet gseh. I has nach derä Aleitig gmacht:
http://www.youtube.com/watch?v=bRjCBbmu_-s

@principessa: Jööö, isch ja mega cool wäg dine Schwiegerelterä, das isch ganz sicher es guets Zeichä... Jaaa, üsi Iladige si guet acho. GG het ou Fröid gha a sim Gschänkli... Hei ä super Tag gha geschter, si z erschtä Mau im Rosegarte ga Znacht ässä und es isch super gsi!

@Fringilla: Wär ja mega cool wenn du ou no chönntsch drzue cho am Samstig!!!
GG het d Idee gha, er chönnti sich ganz schwarz alegä miterä rotä Flöige und rotä Converse. Jetz göh mir de dä Samstig für ihn ga postä... I ha no dr Plan, dass mir de vorem Zivile no churz es Shooting chönntä machä mit üsem rotä Mini, das würd sicher guet usgseh... Mal luegä obs zytlech inä passt.

@Chleider aprobierä: I bi am Samstig no schnäll spontan im Mery's gsi ga luegä ob sie det öpis hättä fürs Zivile, aber es het mi när glich z übertriebä dünkt sones krasses Chleid z choufä. Uf jedä Fall het mir d Verchöiferin det gseit, dass so ändi August / Afangs September dr Sale vo dr diesjährige Kollektion afangt. Drum hani vor i derä Zyt mal z gah. Fröiä mi scho riesig druf!

@Amäldig zum Apéro: Mir machä fürd Apérogäscht ou ä Amäldig. I findes gäbiger wenn me weis wie viel wärdä cho, grad vodä Vereinä, da chamä ja nie so gnau wüssä ob schlussändlech 2 oder 20 uf dr Matte stöh... und da mir beidi imnä Verein si, hei mir det ja scho ä Spielruum vo 35 Personä u das macht de glich öpis us.

14.05.13 09:06
daenu16 

@Malinchen: Bisch am Sa im Mery's aber scho i öppis inegschloffe? Also händ di einte scho Ende August/Afang Sept ihren SALE...das wär ja ideal für mich. I freu mi au scho!

Ja dAmeldig zum Apéro mached mir glaub au. s'het sicher welchi wo wetted überrasche, aber de Nochteil isch halt ohni Ameldig, das mer denn mit z'wenig rechnet und viel vieeeel het. Wär au schad :(

Wie mached ihr d'Iladige? selber bastle, in Uftrag oder selber so im Internet in Uftrag geh???
Mir wend so es Faltchärtli, genau s'glichige für alli und denn für alli wo am Obig sind no so e zuesätzlichi Iilegecharte. Chunnt mer drus?

14.05.13 09:54
malinchen 

@dänu: Ja i ha sones Abächleid aprobiert, aber keis HZ-Chleid... das spari mir uf bis denn.
Aber es hätti 800.- koschtet und no müessä gänderet wärdä, drum hani mi när drgägä entschiedä.

I weis äbä eh no nid, obi vllt im Internet eis söll bstellä, wöu i möcht äbä eigetlech ou nid sooooo viu usgäh fürnes Chleid woni nur einisch cha trägä. Aber ga aprobierä gangi sicher trotzdäm, sones Erläbnis mues eifach si wemä hürotet!!! =D

Mir machä d Iladige sälber. Also d Iladige fürs zvile hani zeichnet und när mit paint.net digitalisiert und denn bim Copyquick lah druckä. D STD wärdä mir ou so mache, also eifach wie ne Postcharte. Für d Iladige zum kirchlechä möchti äbä mega gärn Pocketfolds bastle, aber ha no keis definitivs Muster gmacht...

14.05.13 10:03
daenu16 

jo gell, es isch halt wahnsinnig was mer denn für es Kleid zahlt wo mer würkli nur eimol ahet.
Ich han vor 4 Jahr es Trauzüginne Kleid kauft (nur 200 Fr. imene türkische Lade, gseht pompös us ) und hans au niemeh chönne alegge. Drum leggis denn für's Zivile a.

WOW!!! du häsch was vor! Also du meinsch so oder?
http://www.projectwedding.com/wedding-id...fold-invitation

Ich bin zwar Chindergärtnerin, aber falte isch eifach nöd mis
Hut ab!

14.05.13 10:07
daenu16 

oder so?
http://roadtotheaisle.blogspot.ch/2008/0...ocketfolds.html

1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 585 .. 997
Pfingstrose   würklech   bstellt   bearbeitet   schaffe   Hochziit   gspannt   Littlefoot   squishy   Zuletzt   würklich   Hochzyt   Location   irgendwie   Problem   richtig   malinchen   Taeboyana   Iladige   Janedoe