Bräute 2014 |
|
1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 585 .. 997
|
13.05.13 18:08
daenu16
|
Re: Bräute 2014
wann heiratest du kleine Feder?
|
|
|
|
13.05.13 18:09
Lula
|
@dänu: dObegäscht si mittlerwille sicher, aber bi de Aperogäscht gits zmingst für mi no so Knackpünkt... Mir hei am Apero momentan fasch 150 Nasene, aber ebe, das darf gärn no chli weniger wärde, am Obe si mir gloubs 35 Lüüt.
Aso mir hürote ja im März, u i ha das Jahr ar MariNatal mit are Verköifere vom Hostettler gredet, u si het gmeint, September/Oktober längi für im März, wenns nit weiss dr gugger was speziells setti si.
@Fringilla: Gange närne gad ga gugge. Wäg de Aperogäscht, mir wärde e Ameldig verlange, zumau i ou vo de Vereine wetti wüsse, wie viu circa chöme. U es isch haut scho ne Unterschied obs Apero für 150 oder für 75 Lüüt söu si.
Iladige / StD: Mir heis im Januar üsne Fründe u Familie verzellt, gad scho mit am Datum, dass mir hürote, u i has de ufe Früehlig im FB gänderet. StD verschicke mir nit, wärde aber scho im Juli dKartene verteile/verschicke, da mir bis ändi Ougust/afangs September am Hotel müesse Bscheid gäh wäg de Übernachtige.
@Budget Kleid: I ha mir es Budget vo max Fr. 1'000.- gsetzt, inkl. de Änderige. Wäri aber nit unglücklich wenn i drunger wäri...
|
|
|
|
|
13.05.13 18:30
daenu16
|
Oooh gratuliere. Romantisch am Valentinstag! 2015 also, glaube nicht, dass das jemanden stört
han gad müese nohrechne: bi mir 334 TAGE !
Zuletzt bearbeitet am 13.05.13 18:33
|
|
|
14.05.13 08:14
malinchen
|
@Rebecca: wow, isch ja mega härzig dass dir am glichä Tag hüratet wie dini Schwöschter. Mi würd das jetz ou nid störä, mi Brüetsch u i hei o es mega guets Verhältnis...
@Sue: I ha dä Wasserfallzopf am Weekend grad a mir sälber usprobiert. I has nid so schwirig gfundä. Aber i hätt d Haar söuä glätte, me hets när nid soooo guet gseh. I has nach derä Aleitig gmacht: http://www.youtube.com/watch?v=bRjCBbmu_-s
@principessa: Jööö, isch ja mega cool wäg dine Schwiegerelterä, das isch ganz sicher es guets Zeichä... Jaaa, üsi Iladige si guet acho. GG het ou Fröid gha a sim Gschänkli... Hei ä super Tag gha geschter, si z erschtä Mau im Rosegarte ga Znacht ässä und es isch super gsi!
@Fringilla: Wär ja mega cool wenn du ou no chönntsch drzue cho am Samstig!!! GG het d Idee gha, er chönnti sich ganz schwarz alegä miterä rotä Flöige und rotä Converse. Jetz göh mir de dä Samstig für ihn ga postä... I ha no dr Plan, dass mir de vorem Zivile no churz es Shooting chönntä machä mit üsem rotä Mini, das würd sicher guet usgseh... Mal luegä obs zytlech inä passt.
@Chleider aprobierä: I bi am Samstig no schnäll spontan im Mery's gsi ga luegä ob sie det öpis hättä fürs Zivile, aber es het mi när glich z übertriebä dünkt sones krasses Chleid z choufä. Uf jedä Fall het mir d Verchöiferin det gseit, dass so ändi August / Afangs September dr Sale vo dr diesjährige Kollektion afangt. Drum hani vor i derä Zyt mal z gah. Fröiä mi scho riesig druf!
@Amäldig zum Apéro: Mir machä fürd Apérogäscht ou ä Amäldig. I findes gäbiger wenn me weis wie viel wärdä cho, grad vodä Vereinä, da chamä ja nie so gnau wüssä ob schlussändlech 2 oder 20 uf dr Matte stöh... und da mir beidi imnä Verein si, hei mir det ja scho ä Spielruum vo 35 Personä u das macht de glich öpis us.
|
|
|
14.05.13 09:06
daenu16
|
@Malinchen: Bisch am Sa im Mery's aber scho i öppis inegschloffe? Also händ di einte scho Ende August/Afang Sept ihren SALE...das wär ja ideal für mich. I freu mi au scho!
Ja dAmeldig zum Apéro mached mir glaub au. s'het sicher welchi wo wetted überrasche, aber de Nochteil isch halt ohni Ameldig, das mer denn mit z'wenig rechnet und viel vieeeel het. Wär au schad :(
Wie mached ihr d'Iladige? selber bastle, in Uftrag oder selber so im Internet in Uftrag geh??? Mir wend so es Faltchärtli, genau s'glichige für alli und denn für alli wo am Obig sind no so e zuesätzlichi Iilegecharte. Chunnt mer drus?
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 585 .. 997
|