| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 586 .. 997
14.05.13 10:17
Lula 

Re: Bräute 2014

@dänu: Du lahsch denn Dini Kärtli lah mache? Weisch scho wo?
Mir, respektive ig mache dKarte ou säuber. Git Pocketfoldkartene, u de isch haut dr Text bi Apero u Obegäscht chli anders, u dObegäscht hei de ou chli anderi Ilage.
Setti mi eifach mau umi drhinter setzte, chumme im moment so gar nit fürschi...
Hei üs aber dKarte lah zueschnide, muess nume no falte, u d'schregi u Täsche schnide, so wie se gsalte. U närne müësse mir no dr Text ineklebe, resp dritue...

14.05.13 10:21
Lula 

Re: Bräute 2014

So für dVorstellig, git so was, aber in Hellgrau, mit Grüen u Blau...

Zuletzt bearbeitet am 14.05.13 10:22

Datei-Anhänge
IMG_1476 (300x225).jpg IMG_1476 (300x225).jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 50 kB

14.05.13 10:28
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@rebecca: scho ich schaffe (& wohne) au in aarau! ;) mir machet s’fest am 5. Juli 2014 in Luzern (ich bin ebe vo det ursprünglich und mir händ öis z’Luzärn inand verliebt :) und standesamt wenn möglich a öisem 5. Jubiläum am 5. April 2014 aber chönd ebe z’basel (er isch vo basel ursprünglich) nonig reserviere..

@principessa: gäl hehe has würkli mega super mit ihne sind traumschwigereltere :) drum findi das mega schön mit de date ;) jo gäl d’wält isch ebe scho chli :p

@daenu: jo mir wettet öis au langsam uf en fotograf einige, ned dass die womer toll sind dänn usbuechet sind..
Chleider hani vor im herbst go probiere wänn schins überall sale isch ;) goht mir ebe au so probeire momentan au no paar kilos abznäh bis dänn ;) nur halte muessmers dänn chönne fast es johr lang gäl ;) wooooow das chleid isch jo meeega schön!! <3 ich glaube mir würds ned stoh aber es sich wuuunderschön!!! mir sind au öbe 150-160 am apéro und am obig öbe 80.. ooh bisch du chindergärtnerin? :) so schön :)) <3 min traumjob! ;) hoffe dassi irgendwenn au mol uf dem bruef werde döfe / chönne schaffe!!

@fringilla: doch ich finde scho, dass sich au d’apérogäst müend a- oder abmälde sust chasch jo gar ned plane oder?? Isch das ned üblich?

@malinchen: ah schön händer so en tolle geburi chönne fiire :) und dass d chartene guet acho sind glaubi dir sofort echt mega schön! =) öö so cool das gseht sicher hammer us er mit de converse und rote flüge und du mitem wisse chleidli und roti accessoirs! :) do würdi dänn also gärn es föteli devo gseh! ;))

Budget chleid:
Bi mir sötet 2000.- au lange inkl. änderige, schueh, accessoirs etc.. go aber wahrschindli au im dütsche oder z’italie go luege! Miete hani mir imfall au überleit wils jo nur für 1 tag isch und nacher platz im schrank wegnimmt :p aber isch halt scho cool wännd DIS chleid häsch aber wär sicher en option wänns prislich ned ufgoht…

gästeliste:
mir passet die imfall au immer wider a… vorallem lüt vom apéro düendmer striche oder hinzuefüege.. glaube das wird sich no paarmol ändere…

iladige:do en gueti fröndin vo mir hobbyfotografin isch (aber echt seeehr talentiert!) macht si fötelis für öisi iladige werdet si det i dem park mache, wo min schatz mir de atrag gmacht häd :) und do si au no grad grafikerin isch wird si öis die dänn schön chönne gstalte so mit schnörkelschrift und so dänn loh drucke und im sommer (juli / august) wämer die useloh ;)

videograf:
En allgemeini frog, han das thema glaub scho mol id rundi gworfe: kennt öber per zuefall en guete videograf? Ich wet das ebe uuunbediingt :) min GG findets voll übertribe aber ich wets halt :p aber findes no schwiriger zum finde als de fotograf!

Wünsche öich ganz en schöne, sonnige tag! :)

14.05.13 10:52
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: Han eigentlich denkt ich lohs mache. Je nochdem für weli Fotografin mir üs entscheidet (bi einere isch ebe es Engagement Shooting debi) chönntemer grad dFotene bruche. Aber ihr händ mich etz gad chli agsteckt mit dene Faltaleitige...ha grad chli e eifacheri gfunde wo denn grad au sCouvert isch. Ide Schuel hetti natürlich au Schniedmaschine und Falzbeil und alles ;)
Han jo no chli Ziit zum überlegge.
Hellgrau mit grüen und blau tönt schön. Ich liebäugle mit petrol und rosa.

@principessa: Mir müend üs sogar bald einige. Di einti Fotografin wett sDatum nurno di nögste 10 Täg freihalte. Und morn hämmer sGspröch mit de andere Fotografin.

Das mit dine Iladige isch jo super. Werdet sicher hammerschön. Het ebe au gern so Schnörkelschrift - so Kalligraphie-mässig

14.05.13 11:02
malinchen 

Re: Bräute 2014

@dänu: Eher so wie ds erschtä Bispiel... Chindergärtnerin isch mega cool! =D I mache d PH als Oberstufelehrerin, ha äbä Geo/Gschicht/Dütsch als Vertiefig und vermissä chli ds kreative Schaffe. Drum machts mir grad nüt us weni privat paar Projekt ha...

@principessa: föteli gits de ganz bestimmt!!! =) Öii Iladige wärdä sicher ou cool, isch natürlech super wenn dir so Connections heit!

Budget Chleid
Ja gäll, i überlegä mir würklech ou no paar Alternative. Irgendwie fändis scho ou schreg eis z mietä oder Occasion z choufe. Anderersits ischs äbä würklech Wahnsinn wenn me sich überleit wie viel Gäld das sich für nur einisch träge... Mal luegä!

Videograf
Hmm, i kennä niemer wo das macht und äbä ou niemer wo scho einä het buechet fürnes Hochzyt... Irgendwie bini äbä ou chli drmit am liebäugle, bi idr letschtä Zyt richtig süchtig wordä nach Videos uf de Weddingblogs. V.a. die amerikanische hei zum Teil so wunderschöni Videos... Aber i gloub ir CH isch das no gar nid so "in". U wenn de es Inserat ufgisch are Kunsthochschuel oder so?

14.05.13 11:03
malinchen 

Re: Bräute 2014

@dänu: isch ja krass wäg derä Fotografin... Das macht mir grad chli Sorgä, sötta äuä i däm Fall ou mal drhinder öper z finde!!!

14.05.13 11:28
daenu16 

Re: Bräute 2014

Ouuu ihr stecked mich a mit dene Chärtli. Probiere grad öppis chlises us!

Fotografin: Ja sie isch ebe echt beliebt. Nöd nur för Hochziite! Ich liebe ihri Fotografie! Check it out:
http://www.sandramarusic.ch/weddings

14.05.13 11:47
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

ou da louft ja richtig öppis;O);O)

Malinchen, merci vielmal fürd Aleitig, muess se de gad mau luege!
ou Rosegarte fägt...e guete Fründ vo mir het det sis Hochzitsesse gmacht gha!

daenu, wow hesch no es föteli nöime vo dem "türkische" kleid?? wett drum ou für mini Brutfühererinne es chli pompöses Kleid;O)

Lula, wo heit dir de d Karte la zueschnide?? bimer langsam ou am überlege mege so Pocket-Fold Karte...;O)

Chleid
i ha fürs Kleid 2000.- ohni Acessoires und Schueh etc...bi aber ou GAR nid trurig wenns weniger wird...;O) ha dänkt im Usland nöime de go z luege...

Gästeliste
die passe mir ou immer wider a....de finde mer bi öperem ja chum doch ou no ilade oder ja doch nid und das wird sech äuä ou no chli ändere bis mer d Iladige verschicke;O)

Videograf
kenni leider kene...aber mache das nid zum Teil ou Fotografe?

üsi Planig
Mir hei sit Gestern d Zuesag füre Fotograf!!!ha mega fröid...er wird öppe vom 10.00h bis 22.00 debi si aber Details bespreche mer de ersch nöchscht Jahr!;O)
I warte immer no uf de Vertrag vom Kutscher und vode Abiglocation - bi de ersch richtig beruhigt wenn die per Poscht cho si...
ize hei GG und ig entschide dasmer am BBQ nachem Zivile wei wine Art Quiz über üs mache mit 5 Schätz-Frage und de chame jewils e passende 10.- guetschin gwinne;O) kenn öper chline schöni Vorlag fürne WEttbewerbs-Talon??

14.05.13 11:52
Rebecca85 
Re: Bräute 2014

wow do chunt mer ame gar nöm richtig met met lese!! :)

daenu16: Wow, die Fotografin macht ja echt mega tolli Bilder!! Dörfi froge wie lang sie tuet fotografiere am hochziit und wie vell das ihr münd zahle?

14.05.13 11:59
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@daenu: ui nei würkli sind mir echt fast scho spot dra für im juli 2014? :/ sind echt schöni fotis! und was zahlet ihr? d'prise sind jo rächt unterschidlich.. das türkise chleid würd mi au no interessiere ;) ich möcht ebe standesamtlich au türkis hürote ;) ich finde ebe d'fotis vo ihre no mega schön:

http://www.anastasia-arrigo.com/

isch aber au ned grad günstig... und findes eifach sooo schwirig sich z'entscheide!!!

@malinchen: jo mini fröndin isch würkli top det dure si häd das absolut im griff & nach möglichkeit wämer dänn ebe au scho d'dekofarbe loh inespile tendiere jo so zumene abircot / türkis öbis frösches :) das isch natürli en cooli idee! :) aber meinsch das wird dänn professionel?

@sue: jo s'git glaub scho au fotografe wo au videos machet aber eher in italie oder so i de schwiz hani das jetzt nonig so oft gseh!

 1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 586 .. 997
Problem   Iladige   squishy   Location   malinchen   gspannt   Hochziit   bearbeitet   Janedoe   Pfingstrose   Littlefoot   richtig   würklich   Zuletzt   würklech   bstellt   Taeboyana   schaffe   Hochzyt   irgendwie