| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 87 .. 171 172 173 174 175 .. 586 .. 997
14.05.13 12:45
_janedoe 

Re: Bräute 2014

172 Siite und alli hürated erst 2014?! Wow... :D

Ich han denkt mier seged meeeega früeh drah, alli i eusem Umfeld säged eus das au immer, will mier jez mit de Planig afanget. Aber offebar triffi da uf e Huufe glichgsinnti. Hallo zämä

De Atrag hani klassischerwiis am Valentinstag mit Ring am morge am 3 becho. Euse grossi Tag isch am 17. Mai 2014 *juhuu*

Mier hend bis jetzt no gar nüt konkrets planet. bis uf d Chile. Werded inere chline Kappelle in Ibach/SZ hürate. Jetzt isches eifach soooo schwer i de Umgebig en schlaui Location zfinde.
En Budgetplanig hemmer au na nöd wirkli gmacht. Ich ha kei Ahnig wo afange :D Jede Hochzitsbudgetplaner womer im Internet duregluegt hend, seit, mier chömed uf die 30'000.- aber mier wend maximal 20'000.- usegeh...

Händ iher d'Iladige bereits verschickt? Oder isches nid chli zfrüeh scho es Jahr vorher?

Würd mi mega freue, wenn ich hie bi eu chli Rat hole dörf :)

Liebs Grüessli

14.05.13 12:50
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ich han es paar Föteli aber wenis wett ufelade seits immer das dDatei zgross isch
es gseht öppe so us...eifach in rot
http://www.ebay.ch/itm/BRAUTKLEID-A-Lini...=item61cf08a128

@principessa: ich hans imene türkische Lade kauft (vor 4 Jahr) es isch rot und nöd türkis...aber das wär au ganz geil, oder no lieber petrol
Die Fotografin isch au MEGA! und chostet fascht glichviel wie die wonich wett.
Und loh dich nöd stresse wege de Fotografe. ich han bi ihre eifach gwüsst dasi es Johr vorher mues de Termin bueche. Nöd verruck mache loh..

@Rebecca: Gell sie isch super! Ich liebe ihri Bilder. Sie bütet 3 Packages a: 6h/8h oder 12h und mer chan bi ihre auno grad e Foto-Funbox bueche (das wetti ebe unbedingt!!!)
6h = 2880.-
8h = 3850.-
12 = 4900.- det isch aber auno es ASUKA Fotobuech debi und Foto Fun Box
Mir händ üs nonig entschiede, ebe wells so tür isch (obwohl mir no Messerabatt hend 10%) ich würd glaubs 8h neh...

14.05.13 13:00
daenu16 

Re: Bräute 2014

Liebe Janedoe
Willkommen und Gratulation zum Antrag.
Ich bin auch erst seit ein paar Tagen dabei! Grad hab ich Ferien und daher Zeit zu Planen.
Wir haben die Einladungen noch nicht verschickt/gedruckt/gebastelt.

14.05.13 13:08
Sue87 

Re: Bräute 2014

daenu, ou tönt u schön...`weisch no i welem lade dir sit gsi? also ir türkei oder eifach imne türkische lade?;O)

Janedoe, herzlich willkomme!!!;O) ja gsesch es git no meh wo gern planet und scho ize möglichscht viel mache;O)

14.05.13 13:28
daenu16 

Re: Bräute 2014

Ja ich weisses no, es isch in St.Gallen gsi und ebe scho öppe 4,5 Jahr her. Aber ich weiss würkli nüm wie de Lade gheisse het

14.05.13 13:43
Steffi13 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä

Da wer ono e Brut vom 2014

Auso ono 2013 da mir das Jahr zivilisch hürate und 2014 chirchlech..:-)

14.05.13 13:53
Lula 

Re: Bräute 2014

Läck heit Dir Gas geh mit schribe...

@Brutkleid: Miete wetti ebe nit, ha mir aber loh säge, dass mis Budget guet cha länge. Für mi wäris de ggf e Optin, zKleid lah ifärbe, oder nume ei Teil, oder us am Jup es Toufkleid lah zschnidere...

@dänu: Wenn i so witermache, hani deheime öbe de aues
Petrol oder ou es Türkis hätti mir ou gfalle, aber isch de haut ou nit eifacher für e glich Ton umi zfinde.
Du hesch dämfau ä beliebti Fotografin? Üsi het zwar scho gmeint, si wäri froh, we sis mau wüssti, aber si hätti üs ou lenger Zyt gloh.

@Videograf: I fändi das ou schön, aber GG cha gar nüt drmit afah. Daher... Aber viellech hesch ja ne begabte Gascht?

@janedoe: Hoi u härzlech Willkomme bi üs! Tönt schön Din Atrag!! Gits es Foti vom Ring?
Hesch dr Budgetplaner hie uf dr Site scho gseh? Nee, mir verschicke dIladige im Juli, müesse aber ebe ou ändi Ougust / afangs September am Hotel bescheid gäh, haut ou wäg de Übernachtige. Aber für dIladige bisch äuä scho chli früech. Wie wäris mit StD? Oder e Grillparty aus Info?
Magsch üs no chli was vo Dir verzelle?

@Steffi: Ou Die es härzlich Willkomme!! Bisch nit di einzigi, wo i zwöine Jahr hürotet
Wettisch üs chli was über Di schribe?

14.05.13 14:29
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Es git e (schlechti) Foti vom Ring, ned a mim Finger, da hani grad keis zur Hand...

Han de Budgetplaner uf de Siite au gseh, dett chömemer au uf ca. 34'000.- und debii hani zGfühl das mer gar nüt speziell Grosses wend mache.
StD hemmer eus überleit, aber es sind wieder zuesätzlichi Chöschte. vorallem wegem Porto, will min GG isch vo Dütschland und bi so Sache versuechemer wirkli z spare. Darum fallt au d'Grillparty weg leider. Mier hend eus denkt es schöns StD zgstalte und das denn a alli zmaile :) Wenn hüratisch denn du?

Also chli was zu mier. Bin 25gi, wohne am Zürisee und han eigentli nie as hürate denkt. Min Fründ und ich sind erst sitem Jan 2012 zeme und sitem erste Augeblick hani denkt "De isches!". Bin total überrascht gsi woner mich gfragt hed und jetzt natürlich überglücklich :)
Min Wunsch wär en Vintage Hochziit und da bini jetzt ganz viel Inspiratione am sammle (Ideeä übrigens herzlich willkomme :P)
Hend iher es Motto für eues Hochzig?

Zuletzt bearbeitet am 14.05.13 14:30

Datei-Anhänge
555820_10200623189687266_941238649_n.jpg 555820_10200623189687266_941238649_n.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 83 kB

14.05.13 14:43
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: Ich han etz grad mal öppis zeichnet für dChärtli (zeichne goht liechter als falte )
ja Petrol und rosa sind auso mini Wunschfarbe für sHochziit.
Fotografin: ja, sie isch schono beliebt, aber nöd nur für Hochziite. Mir gfalled ihri Bilder scho sit Jahre und ich han immer gseit weni mol hürote denn mues sie dFotis mache...aber ebe, es isch jo suscht scho gnueg tüür und ich wett au nöd mim GG öppis ufzwinge, nur will ich so gern wett. Ma schaun (hi und hergrisse)
Usserdem chönnt sie mir jo alüte fallses e Terminüberschniedig gäbt...naja

@Steffi: Willkomme! Wenn sind euri Date?

@Janedoe: din Ring gseht so schön us wie amigs im Hollywood Film. da het sich din Fiancé aber richtig is Züüg gleit. dStD per Email verschicke isch e sehr gueti Idee.
Mit de Vintage-Hochziit simmer gnau uf einere Welle. Ich han bis jetzt uf Pinterest sehr viel Inspiration gfunde!

14.05.13 14:56
Lula 

Re: Bräute 2014

@janedoe: Ah ok, was heit de Dir für Pöschte dinne? Wosch se mau chli uflischte? Viellech gseht ja eis vo üs no Sparpotenzial?

Das mit am maile hätti dr jtzt de ou gad vorgschlage. Werum ou nit. Oder Dir machet es schöns Foti vo öich ir Kirche, mit am Text: "Nächst Jahr wirds Ernst", mit am Datum u am Vermerk dass meh Infos zum ne spätere Zytpunkt chöme.

Mir hürote am 13. & 15.03.2014


Nee, mir hei nit würkli es Motto, oder ämu no nit. Mir hei üser Farbene, u zPuzzle wird sech dr ganz Tag chli dür aus zieh, aber wie weiss i no nit überall. Uf de Iladigskartene mit Embossing, aus Namensmagnetli, bim Gastgschenk...

 1 .. 87 .. 171 172 173 174 175 .. 586 .. 997
Pfingstrose   gspannt   Hochzyt   würklich   würklech   Problem   Taeboyana   Hochziit   Zuletzt   richtig   irgendwie   malinchen   Location   Janedoe   Iladige   Littlefoot   schaffe   bstellt   bearbeitet   squishy