| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 88 .. 173 174 175 176 177 .. 587 .. 997
14.05.13 21:18
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä!

Wow mis iPhone hät hüt ja vibriert wie veruckt jenstes ah biiträg sind hüt inne cho.

Also ich han ez einiges gläse und wird sicher nöd allne biiträg grächt, Sorry.

Willkommä Dänu, rebecca, Steffi und janedo. super aträg und Ring

StD:

Hämmer abgschickt will's a) in UK üblich isch, und b) damit die s'weekend scho chönd ferie iigäh. Bi ois hät oisä Trouzüügä gstalted und bi sim Vater lah druckä lah. Mega lieb!

Invites:

gäbet mir 9-Mönet im vorus usä, bide UK Gäst mit Infos und übernachtigs möglichkeitä, falls mir öppis münd buechä.

Wedding theme:

Hämmer nö würklich eis, vintage/diy/fun isch so chli oisäs Ding.

Chleid:

Ich gfinde spitzä super. Und schlicht A-line drin gfallt mir Rembo Styling so, aber ha kei ahnig wie tüür das sind.

Budget:

Allg. 25k. Oisi Elterä, Grosselterä und Gotti/Götti gäbet all en biiträg. Und mir händ en super begabte Kollegä Kreis, was hilft

Da sind no föteli vo chleider wo mir gfallet. Am Zivilä wetti öppis im 50/60 Style aleggä. So chli Zooey Deschanel Style, falls da öpper au New Girl luegt oder (500) Days of Summer scho gseh het.

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 244 kB

14.05.13 21:20
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Nomal zwei

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 229 kB

image.jpg image.jpg (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 75 kB

15.05.13 08:25
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Morge

@lil: z'erschte het e mega coole Usschnitt! So ne Herzusschnitt würdi GG u mir ebe ou no gfalle, u mit am Tüll verringeret sech dr Iblick

15.05.13 10:07
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lil: wooooow, hammer die chleider!!! Ds 2. wär mi Favorit... Rembo Styling gfallt mir ou mega, oder Cymbelline het ou mega schöni! so Rückefrei würd mir äbä ou no gfalle:

Datei-Anhänge
Cymbelline_Gaya.png Cymbelline_Gaya.png (4x)

Mime-Type: image/png, 194 kB

15.05.13 10:17
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@malinchen: wow es gseht würklich Schön us, aber ich wür mi glaub nö mega wohl fühle drin. Min Ruggä isch nöd de schönst lol

@lula: ja ich gfind s'ersti au de hammer

15.05.13 11:07
Sue87 

Re: Bräute 2014

wow würkli schöni Kleider...wüsster de wos die git??
öbi mi imne rückefreie würdi wohl fühle wüssti ou nid - me müessts äuä eifach mal aprobiere;O)

mir gfallt so öpis wie im Ahang ebe ou mega aber ha no nie nöime eis so gseh imne Brutlade..

Datei-Anhänge
pnina-dress.jpg pnina-dress.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 59 kB

15.05.13 11:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Wow, ja das gseht o cool us! Aber i wüsst jetz ou nid wo dass so eis här bechunnsch... Das gseht nid so nacherä 0815-Marke us.

@lil: Bi mir isch äbä dr Rücke no fasch ds asehnlechschtä... lol

15.05.13 12:29
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Wow, scho widr so vil neui Biträg! Mau luege ob ig alles cha abdecke

@malinchen: So cool, as es mit em Wasserfallzopf klappet het! Bi mir wird’s leider nie so rächt. Aber ebe, oh wenn ig es normals Zöpfli am Chopf entlang mache, gsehts blöd us. Vilich hani zfiini Hoor für so öpis.

@janedoe und steffi: willkomme bi üs!

(Spitzen-)Kleider

Mir gfallt Spitze oh mega, aber ig wett nid s ganze Chleid eso, hätt oh gärn gnueg glatte Stoff ohni Verzierige druffe. Die Chleider vo Rembo Styling fingeni o mega schön, mi Favorit isch leider äue nümme zha, wenn ig de gange go aprobiere, isch drum vo letscht Johr.
Ig wett aber uf all Fäll mis eigete Chleid ha und nid miete. Occassion gieng oh, aber ig möchts uf kei Fall müesse umegä.
Rückefrei fingi zwar schön, aber für mi wärs nüt, glaube das chäm mir nid und ig würd mi nid wohl füehle. Härzusschnitt geit bi mir oh nid, will ig finges nid schön, wenn me sone Usschnitt nid guet „usfüllt“
Das mit em Brutchleid fürs Zivile fingi no krass. Wett ja öpis churzes, am liebschte chli 50er mässigs und weiss nonig ob in Wiss oder nid. Aber churzi Brutchleider choschte schnäu mau 900.- aber ig gibe emu lieber meh fürs richtige Chleid us, als fürs Zivile. Und vo wäg me füehl sich de nid wie ne Brut: Klar, s Chleid isch jo würklich s einzige, wo eim zure Brut macht!


Amäldig as Apero:

Jo, dir heit äue scho rächt, mir wärde oh ne Amäldig verlange, me muess em Caterer jo oh chönne säge, wie vil Lüt öpe chöme!

Brutträff:

Ig säge nechs de no. Isch wie verhäxt: ersch hani gmeint e Kolleg fiiret denn Geburi und dä wohnt so wit wäg asi scho früech hätt müesse go, när verschiebtr sini Party und de chunnt mrs Schaffe drzwüsche. Aber mau luege, vilich klappets jo glich.

Iladige/Pocketfold:

Die si äue scho grad chli dr Renner, mir gfalle sie emu oh und ig wirde de au mau usprobiere, sowas sälber zmache. Bi aso scho uf all euchi Ergäbnis gspannet!

Budgetplanig:

Aso füre erscht Überblick si die Tools, wo eim säge, wie tüür öpis ungfohr wird, scho guet. Aber ig würd de glich no probiere mit „richtige“ Priise zrächne. Isch halt meh Ufwand (ig ha vor allem im Forum gluegt, wenn öper gschribe het wie vil är zahlt het für öpis oder bi dene Abieter wo ig eh scho im Aug ha, hani gluegt wie tüür si si) Denn änderet sich drum no vil: mini Coiffeuse zB wird mi weniger choschte, als die Budgetplaner agäbe und üses Resti sich oh viiiel günschtiger. Drfür heimr oh Zügs, wo dert nid ufgfüert si: zB es Budget fürd TZ, oder Stuehlhusse, wo ig evtl wett.

15.05.13 13:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: I däm Kleid fändi mi gloub znackt... Isch definitiv zviu Rüggefrei. I wetti zOberteil aus Neckholder oder gad eis ohni Träger, ha ne Tiger uf dr Schultere, u dä ghört zu mir

@Fringilla: Isch ja ou schön, wenn ds Kleid vom Zivile nomau chasch alege, für irgend e Alass.

E fertige Seich, würdi mi ämu fröie Di glich no lehre zkenn.

Mir hei ou kenner vorgähnige zahle dinne, sondern tüe üses eigeti dri. Nimme dieses eifach aus Ahaltspunkt.

15.05.13 14:10
daenu16 

Re: Bräute 2014

@lilmonkey: Rembo gfallt mir au uuuuh guet!!! usserdem findi dZooey Deschanel SUPER :) riese NEW GIRL FAN

@Malinchen: ein schöner Rücken kann definitiv entzücken ;) finde vieli Cymbelline Kleider TRAUMHAFT. Chunnt mer sie würkli nur in Genf über, oder hesch sie suscht scho noime gseh ide CH?

@Fringilla: Vlt gits ja denn dis 2012er Kleid als Occasion...wer weiss. Ich chum au chli vom Miete weg, je meh ichs mir überlegg. Finds eifach hert wemmes denn 3 Täg nochem Hochzit spötistens mues abgeh...
Fürs Zivile sind ebe no so die (ich säg etz eifach mol) türkische Abigmode-Läde kuul. Ich find es gits sehr schöni Kleider det für 200 Fr.

@Lula: hesch es Foti vo dim Tiger?

@all: wie stönd ihr zu farbige Bruutschueh?

 1 .. 88 .. 173 174 175 176 177 .. 587 .. 997
squishy   würklich   Hochziit   irgendwie   Problem   Littlefoot   malinchen   Pfingstrose   Iladige   würklech   bstellt   Location   richtig   gspannt   Janedoe   Zuletzt   schaffe   Hochzyt   Taeboyana   bearbeitet