| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 88 .. 174 175 176 177 178 .. 588 .. 997
15.05.13 15:06
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: isch ebe oh wahr. Eis chleid, wod nüm chasch alge längt jo eigentlch

@daenu: Stimmt, vilich verchaufts denn öper. Aber ebe, es gibt soo vil schöni Chleider, finge wahrschinlich no einigi womr gfallt Das da hie isches übrigens: SALSA aber eigetnlich geits mr unge zwit use. Das scherit nach Reifrock und das wetti eigentlich lieber nid.
Fürs Zivile wetti ebe keis Obechleid. Afe mau, chani das de eh nie meh alege, wil ig nie noime bi, wome so umelauft und när düemr ebe äue es Grillfeschtli mache denn und de isch es Obechleid oh nid so passend

Farbigi Schue
Ig liebes! Aber chunnt oh ufs Chleid und die ganze Accessoires a, obs guet usgseht. Drum suechi mer zersch das us und luege de denn ob farbigi Schueh oder nid. Geschter hani mr grad no überleit, ob farbigi Fingernägu ächt öpis wäre, wär jo no witzig, wenn ig ir gliche Farb e Nagellack und Schueh würd finge

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 15:08

15.05.13 15:13
daenu16 

Re: Bräute 2014

Wooooow! Ich finds wuuuunderschön das Kleid "Salsa" ! Hammer! würdi grad neh wenns mir stoht
ja das verstohni, ebe mit Grillfescht und so...ich bi denn gspannt was dir ussuechsch!
Ich wett PETROL farbigi Schueh! und das mit dä Fingernägel isch e cooli Idee

15.05.13 15:48
Lula 

Re: Bräute 2014

@dänu: Gloubes, muess rasch sueche...

@Fringilla: Da mir ja ebe nach am Zivile no wei ga schiesse u närne wei grille, bini ebe bau zu schöne Hose, mit am ne chique Oberteil am tendiere.

@farbigi Schueh: Ja, ich will!!
Fändi das dr Hammer, im ne schöne Blau! Ha aber leider no nüt gfunde. Ggf koufi de Satinschueh u lah se la färbe, hätti im Brutschuehlade wunderschöne gseh. Aber ebe, bi Satin chas doch de ou si, dass si abfärbe wenn si nass si, oder?

15.05.13 15:57
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@daenu: haha jo du seisches scho mega hert eigentli :p und wehe es isch dänn ned schöns wätter wär jo de gipfel! :p farbigi brutschueh: ich finde es chan sehr cool usgseh mit de richtige accessoirs! :) isch muetig aber sicher au sehr cool!

@lula: jo de fotograf hämer jo ebe au nonig ;) glaube müend öis eifach mol dramache jetzt und gas gäh ;)

@malinchen: jo wär ev. würkli no en möglichkeit.. mi brüeder foht de sommer es studium a in chur - multimedia production ev. hetti er jo bis negst johr en guete kolleg wo das scho guet chönti mit filme und so ;)) er sälber isch jo au talentiert und lert das sicher schnäll, aber er isch vil z’wichtig, statt dasser müesst hinter de kamera stoh :/ jo muess echt mol über d’büecher wiemer das wänd agoh ;) han mim GG gester gseit, dassmer jetzt chli gas müend gäh und luege wäge fotograf und so er häd gmeint mir chönd jo d’fotis mit de handycamera vom sony ericson xperia mache :p (händ ebe öisi ganze NY bilder fast alli mit sim handy gmacht und d’qualität isch um einiges besser als mitem iphone oder sogar als mit minere digicam! :p) aber s’wär schön, er würds au chli ernster näh! :p
Ui nei das goht jo gar ned dummi verchäuferin das schafft sicher uf provision! :p woooooooooooooow malinchen
Das chleid isch de hammer!!! Mega verführerisch! :))

@lilmonkeyme: ich gseh du bisch scho top dure organisiert! :) härzigi chleider! :) für en zierlichi postur geignet ich glaube mir würds ned stoh aber findes schön die klassischi a linie :)

@sue: das isch au mega speziell wod aghänkt häsch! Hammer! Ich gseh ich muess au langsam chli avo meh idee sammle :)

15.05.13 15:58
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Fringilla: Ja, fürnes churzes Brutchleid zahlsch locker so viel. Die si fasch glich tüür wie längi... Aber i gloubä da fingsch ou eis i däm Stil wo halt vllt keis HZ-Chleid isch. Aber im Summer isch ja wiis eh meischtens grad "in"! Villecht chasch ja dä Summer scho chli umeluege und de findsch scho öpis? Oder weis nid wies mit online-Shops isch. Eventuell gits sogar spezialisierti Lädä für Chleider i däm Stil...

@dänu: nei, die gits nid nur ds Genf. Ei Brut hie im Forum het es Cymbelinechleid ds Friburg kouft (cha mi gad nümme erinnerä wär das isch gsi) aber Meister hie z Bern hei - ömu lut Homepage - ou Cymbelinechleider. I weis halt nid ob de die jewils die ganzi Kollektion hei oder nur einzelni Chleider drvo...

@farbigi Schueh: fingi ou SUPER! Findes mega cool wenn d Schueh chli usestäche unteremnä wiisä Chleid... Usserdäm fingi die meischtä Brutschueh nid so schön...

15.05.13 16:08
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: hihi, mir hei grad glichzytig gschribä... =)
Ja da chönnt guet si dass di Brüeder de öper cha uftribä wo d Videos macht!!! Meischtens lehrt me ja ou Studierendi us älterä Semester kennä... Bi üs isch grad ä ähnlechi Situation mitem Fotograf, GG's Schwoscht isch Hochzytsfotografin, aber mir wei natürlech ou nid, dass sie denn fotografiert... Aber sie het gueti Connections zu anderä Fotografe, i hoffä das mir so öper findä wos ou guet macht.

Hihi, di GG isch ja zviel... I ha mal gseh es git es App wo alli Gäscht wo wöi chöi ufs Handy lade und de funktionierts ähnlech wienä Kombination us Dropbox und Instagram: es wärdä när alli Fotos wod Gäscht mache grad inä gmeinsami Galerie gspicheret. Fingä d Idee no witzig, aber natürlech aus Ergänzig zumnä "richtigä" Fotograf...

15.05.13 18:31
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@malinchen: haha jo voll jo wär ev. würkli no en variante und vorallem chöntmer soe v. au no chli gäld spare!! gäl typisch er :p weisch sini verlobti organisiert jo scho alles - han ihn ebe z'fest verwöhnt! hey das dönt jo meeega cool mit dere app!!! =) das chöntmer jo irgendwie im vornherein duregäh oder so wär echt no witzig wie heisst dänn die app? :)

15.05.13 23:46
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@dänu: woohoo den bini nö die einzig :) es git e website wwzdw.com glaub.
Ich gfänd farbigi schue super. Ich ha min GG ma schüch agfrögt, was er wür devo halte wenni in Converse chämti, aber de isch es luut & dütlichs nei cho. Ich bin mir schue mit absätz gar nöd gwöhnt und mit Ballerinas weri den gar chli (bi 163cm)

@laprincipessa: dankä, so organisiert fühle ich mich gar nöd >.< han z'gfühl das ich jenstes hinder her hinkä. Ihr all schiinend scho jenstes organisiert zha.

Ich känne au sone App die heisst "wedding party"

https://www.weddingpartyapp.com

https://www.google.ch/url?sa=t&sourc...dX7ylYAMpNqI6tQ

@Fringilla: das chleid isch würklich uh schön!

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 23:47

16.05.13 09:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lilmonkey: ja genau, dass isch das woni gmeint ha! Merci fürä Link!!! =D
ohhhh, i Converse hürate fändi ömu meeeeega cool!!! Nimm doch settigi:



@principessa: ja i findes no ä cooli idee mit däm app. V.a. wöu ja eh vieli gäscht mitem handy werdä fötelä (ömu bi üs wirds so si, hei mega d handy-junkies unter de fründä), de hesch när grad alli fotos binenand und muesch nid allne nacherennä ob sie dirs chönntä gäh. Mir machä ja e sonä give-away-bag wo alli gescht überchömä wenn sie bir chille achömä. Entweder düe mir det ä Charte dri mit dr "Aleitig" oder de verschickä mirs mit dr Iladig... Weisi no nid so rächt was besser isch.

Datei-Anhänge
converse high.jpg converse high.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

16.05.13 09:29
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@malinchen: das sind genau söttig woni jetzt ufde suechi bin

 1 .. 88 .. 174 175 176 177 178 .. 588 .. 997
Janedoe   Hochziit   bearbeitet   gspannt   malinchen   Pfingstrose   Zuletzt   Hochzyt   squishy   Location   würklech   Littlefoot   würklich   Problem   irgendwie   bstellt   schaffe   Iladige   Taeboyana   richtig