| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 589 .. 997
17.05.13 10:40
Sue87 

Re: Bräute 2014

LaMariee, ou härzig....wo heter de der Atrag gmacht??;O)
I chume us Burgdorf!!

dir wüsset de scho bi welem Pfarrer?

17.05.13 10:43
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Är het nä bi üs Daheim gmacht.. (bi denn hei cho vo 2Tag Wellness mit dr Kollegin) är het es schöns Chärtli gschribe u es Härz gmacht mit viune chline Schoggihärzli

ja mir wüsse scho wele Pfarrer... (vo Kirchdorf BE). Ig ha dert mini Konf scho gha u kenne ihn schüsch wüui Lager vor Kirchgmeind tuä leite...

17.05.13 11:01
malinchen 

Re: Bräute 2014

@LaMariee: willkommä bi üs! Mega schön di Atrag!!! =D

Wow, idä letschtä Täg hei sich d 14ner Brüt ja scho fasch verdopplet, so cool!!!

@Sue: oh nei, das isch mega müehsam. I hasses wemä chrank mues ga büglä wöus eifach nid angers geit... verstah di guet dass de di när chli wosch erholä am weekend! D Idee mitem Gwinnspiel fingi mega guet!
U ds Chleid isch ja dr HAMMER!!!

@alli wo im Bastelfieber si: I ha grad per Zuefall die Sitä entdeckt:
http://shop.stempelseite.ch/

17.05.13 11:40
Lula 

Re: Bräute 2014

Härzlech Willkomme bi üs, LaMariee!!
Hey, nomal e Berner Bruut, super Sach. U Din Atrag tönt wunderschön

@Sue: Hoffe Din Tag isch sehr kurzwillig u da chasch gli umi hei ga uskuriere!
Dis Programm vom Zivile tönt super! Isch doch cool so nes Rätsel
U wenn de eifach dr Dorfpfarrer nimmsch? Oder isch das kei Option? Mir hei bi üs e Pfarrer u ne Pfarrerin. GG het ihn wöue, ig sie, da er mir nit würk sympathisch isch. Mir hei de ihn agschriebe, u dr Zuefall hets de wöue, dass er denn uswärts e Termin het...

@malinchen: Zum Glück hani scho fasch aues...

17.05.13 13:53
daenu16 

Re: Bräute 2014

Hallooo mitenand!
s“Traumwetter“ isch bi üs scho chli besser worde (regnet wenigstens nüm)
Herzlich Willkomme LaMariee! so schön das ihr eu nach 9 Jahr traued. Gratuliere!

@Lula: Ich han e Blueme uf de Fuessoberflächi und e gschwungnigi Libelle vode Liiste bis in undere Rugge (vom Fuess suechi e Foti…aber dLibelle isch nöd so ame g’eignete Ort fürs Internet ;)

@Sue: Gueti Besserig! Hoff du chasch dich guet erhole über s’verlängerete WE. Kuuli Idee mitem Quiz und das mitem Pfarrer ergit sich sicher no.
Das kurze Kleid wo du uf ricardo gfunde hesch isch uuuuh schön!

@Malinchen: Du hesch recht…dGruppe vode 14er Brüüt wachst. Juhuuu !

17.05.13 17:53
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Wow sind ihr flissig mit schribä :D

Lula: Danke für d'Bugetplanpöschte. Ich hans mal so usekopiert, mal luege wie mer jez z rank chömed


LaMariee: gratuliere zum Atrag, isch ja voll süess! :)


Hüt ime Jahr isch euse grossi Tag! d'Chile isch jetzt definitiv reserviert und im Zivilstandsamt isch der Termin au gmacht. Freue mi soooo Hoffentli meint s Wätter's de ime Jahr chli besser mit üs

17.05.13 18:13
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

He sue, hesch Du das Chleidli für 55 Fr. jetzt kauft? Es stoht es sig verchauft...

19.05.13 20:53
morelia 

Re: Bräute 2014

ig chumä ändlech o mau wider zum schribä; ha zwar immer mitgläsä, aber bi eifach nid drzue cho mau ds schribä. iz hani miner wouvrdientä feriä u gniesses ä so richtig.

äs härzlechs wiukommä a di nöiä brütlis. geng wi meh bärner hets hiä. merci für d vrsterchig

was göter aus nächsts ah ir plaanig? wo stecketer so?
wi viu im vorus göter mau uf ds standesamt oder mäudetnech dert telefonisch?

mir si aktuell ar pfarrersuechi, hei aber no niemer gfundä wonis zueseit. a dä iladigä simer am baschtlä u ar gästälischtä am fielä.

ig wüschä aunä ä schönä pfingschtmäntig u witerhin ä schöni planigsziit.

21.05.13 09:11
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

uuuuuuuuuu das Wetter hüt....hätti gad im Bett chönne blibe hüt....

Pfarrer
Mir hei ebe z Burgdorf ke Dorfpfarrer sondern gad öppe 10 Pfarrpersone wome chönti neh...wett ebe scho öper woni ner ou sympathisch finde und guet finde wiener redet und waser redet...;O) eh mal luege...isch eifach chli doof wüll d Kirche für üs nur provisorisch Reserviert isch bis mir e Pfarrperson chöi ageh..

kleineFeder, nei has nid kouft...;O) Ha dänkt für öpper wo es kurzes wetti evlt. fürs Standesamt wäris u schön aber i wett fürs kirchliche es langs...;O)

morelia, wo bisch de ide Ferie?? hoffe nöime mit schönerem wetter;O)

an alle Neuen und "bisherigen";O)
Traget öich doch no ufder Gwundernaseliste i - chöitmer gern ou melde wenns Neuerige git;O)
http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...2_237_3.html#24

liebs Grüessli und e guete Start

sue

21.05.13 09:44
morelia 

Re: Bräute 2014

@sue: de heiters ja ächt gut troffä, dasdr sonä grossi pfarreruswau heit.

mini feriä macheni ds baoukoniä, da isch nid so tolls wätter im momänt
mi gg het nächscht wuchä o feriä, de machemer de villech äs usflügli ids dütschä zum shoppä. mau luegä...

luegä grad "say yes to the dress". da i säuber ä plus-size-brut bi, findis ächt beidruckend, wi schön die brüt usgseh. andersits macht mr mis budget geng wi meh sorgä. mini chleidergrössi und ds budget gränzt d uswau haut scho sehr i und das macht mr sorgä dasi mues kompromissä iga bir chleiderwau...
het öber vo öich o ähnlechi gedankä?

 1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 589 .. 997
malinchen   Littlefoot   Problem   Iladige   schaffe   irgendwie   Location   Janedoe   Hochziit   Hochzyt   bstellt   gspannt   würklich   bearbeitet   Pfingstrose   Zuletzt   squishy   würklech   richtig   Taeboyana