| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 509 .. 997
10.12.12 18:44
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ah das isch schad, we si nid mitnang uschöme! De cha grad die ganz feschtlich stimmig bach ab go abr vilich bechömetr jo glich irgendwie häre as dr emu mitemne teil vor familie choit fiiere!
Ou jo, chatze si do amigs armi! Ig ha oh mau eini gha, die het sich immer im hingerschte egge vom chäuer verschloffe.
Stimmt, mir hei do ganz ähnlichi Arte zum fiiere.

10.12.12 18:59
Lula 

Re: Bräute 2014

Üs wäris no bau glich wenn er sech ir Wohnig würdi verkrieche, aber ebe. Drum si mir a Silvester u am 1. Ougust ganz "bösi" u löh ne nit usse. Oder ersch am Morge früech... Wenn er dinne bi üs cha si, geits meistens ziemli guet.

Mini Muetter u mini Groseltere (Muetters Site) geit zämä, sowie ou mi Vater mit de Groseltere (Muetters Site, di andere Läbe nüme) aber mini Eutere zämä göh nit, u mir hei de haut aube ou kei Luscht x mau müesse Whynachte zfiire... Drum, es isch au Jahr so chli es knorz...

Aber i kennes nit anders, u das obwou si beidi umi ghürote si...

10.12.12 20:45
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Da GG und ich nicht zusammen wohnen, feiern wir Weihnachten und auch Silvester (leider) mehr oder weniger jeweils getrennt bei uns daheim. Also ich in meiner Familie und GG bei seiner Pflegefamilie. Da ich dort sowieso eher so ein wenig als Störefried empfunden werde, möchte ich auf keinen Fall das wunderbare Fest mit meiner Familie gegen ein mehr oder weniger gezwungenes bei seinen Angehörigen tauschen. Und GG ist nicht stark genug, oder findet es nicht richtig oder hat es sich überhaupt noch nie überlegt, zu sagen, dass er bei uns feiern will...
Darum bin ich auch gespannt, wie das dann mal aussehen wird, wenn wir mal verheiratet sind. Wahrscheinlich wird es so rauskommen, dass wir fast die Tante von GG einladen müssen, weil sie ja alleinstehend ist... Aber darüber zerbreche ich mir den Kopf wenn es soweit ist und nicht schon jetzt...

11.12.12 09:14
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Aha, ig ha di däm Fall falsch verstande, ha dänkt si sige gschide und de hättetr se jo gar nid müesse zäme ilade. Aber ebe unagnähm isches natürlich so oder so, wes es Gstürm gibt.

@kleinefeder: Werum fiieret ihr Silvester de oh nid zäme? Sit dir denn au bi euchne jewilige Familiene oder bi verschidne Kollegekreise? Mir hei no nie getrennt gsilveteret, isch irgendwie immer klar gsi, as mir sgliche mache a däm Obe.

11.12.12 10:36
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Gschide si si sit 19 Jahr, u däm vorah si 2 Trennigsjahr!! Aber si bringes immer no nit uf dReihe! Witzig isch ja, dass beidi Parteine drvo überzügt sige, dass es a ihne unmüglech cha liege...
U mir wette haut nit x mau müesse Whynachte fiire, es wäri haut gäbiger. Hei geschter überleit, dass mir e Teil am Nami ufs Kaffi u dr ander Teil am Obe ufs zNacht chönnte ilade.


@kleinefeder: Wäris de nit e Müglechkeit, dass Dir z.Bsp. am 24.12 je bi u mit öichne Familiene fiiret, u z.Bsp. 25.12&26.12 zämä chöi fiire. Oder wäri das kei Müglechkeit? U solang Dir nit zämäwohnet chönntet Dir ja abwechsligswiis bi sire, resp. bi Dire fiire. Oder geit das nit?
U wenn Dir mau zämäwohnet chönntet Dir ja ei Tag mit beidne Familiene Whynachte fiire, u Silvester chöit dr aso ohni schlächts ou ällei fiire. Dir sit nit für GG Tante verantwortlich. U das si alleistehend isch, isch ja wou chum eüchi Schuld. Oder wieso meinsch, müesstet ihr se ilade? Zumau ja aube Stimmig anschienend nit so dr Hammer isch.

11.12.12 16:09
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ja das ist natürlich schlimm, wenn sich zwei, die sich einmal liebten (ich nehme ja an das taten sie) nach so vielen Jahren immer noch nicht benehmen können... Ich verstehe, dass es nach einer Trennung oder Scheidung immer unverarbeitete Dinge gibt und ich denke auch nicht, dass ich mit meinem Schatz nach einer Trennung überhaupt auf Kumpel sein möchte, wenigstens nicht zu Beginn nicht. Aber wenn man ein gemeinsames Leben in diesem Sinn begonnen hat, dass es nicht möglich ist, das rückgängig zu machen, weil man eben Kinder hat, dann sollte man doch wenigstens nach der ersten Zeit soweit versuchen zu kommen, dass man sich nicht jedes Mal an die Gurgel geht, wenn man sich sieht (auch den Kindern zu liebe...). Aber das ist wahrscheinlich leichter gesagt als getan... Wie macht ihr das dann mit der Hochzeit? Werden nicht beide kommen?

Also Silvester ist halt einfach auch so ein Traditionsfest, an dem GG sich verpflichtet fühlt zu Hause zu sein, weil es halt so üblich ist. Ich bin dann auch bei meiner (wirklich ganz tollen) Familie. Freundeskreise in diesem Sinn haben wir leider nicht (beide nicht), was daran liegt, dass wir beide in Deutschland zur Schule gegangen sind. Unsere besten Freunde wohnen ca. 800 km von hier entfernt und auch sonst praktisch alle Schulkameraden, die uns noch etwas bedeuten in Deutschland, Österreich und der Schweiz verteilt...
Natürlich ist GG in der Weihnachtszeit dann auch mindestens einmal noch bei uns daheim und meistens zünden wir dann auch nochmal die Kerzen an, aber es ist nicht in diesem Sinn ein "Weihnachten feiern". Ich bin auch schon bei ihnen zu Hause gewesen, was allerdings weniger einer Familienfeier als einem formellen Empfang geglichen hat. Wir sind seit 5 Jahren zusammen und ich war insgesamt erst etwa 5 mal bei GG zu Hause (ausgenommen zwei Mal, als GG allein zu Hause war und sonst niemand wusste, dass ich zum Mittagessen bei ihm bin...). Schon schlimm... Aber langsam finde ich mich damit ab...
Naja, vielleicht ist es doch ein wenig unsere Schuld, dass die Tante alleinstehend ist, sie musste schliesslich GG grossziehen, als seine Mutter das nicht weiter konnte. Jedenfalls könnte man es so empfinden. Und die ewige Dankbarkeit (die halt einfach, weil es nicht die echten Eltern sind, ziemlich unnatürlich ist und sehr zwingend) gibt halt schon so einiges vor. Also sie hat sich 20 Jahre lang um GG gekümmert und er durfte bei ihr wohnen und sie hat alles bezahlt usw. und dann heiratet er und wir kümmern uns sozusagen gar nicht mehr um sie und lassen sie einfach allein, an den Tagen an denen keiner allein sein will...? Ist ja auch nicht nett... Aber wie gesagt, darüber werde ich wann anders mir den Kopf zerbrechen...
Sorry für den langen Text...
Finde es sehr lieb, dass ihr euch so interessiert und versucht mir zu helfen in dieser Situation, die wirklich oft nicht ganz leicht ist.
Schönen Abend noch Kleine Feder

11.12.12 16:36
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: schliesse mi kleinefeder a: wie machet ihr das am Hochzit? Wobi eigentlich bin ig jo nid dr Meinig as es a euch ligt, die Situation am Hochzit zregle. Eigetnlich sett me doch chönne hoffe, as si sich a däm Tag verträge, dir zlieb scho nur. Dir heits ne aber glaubs nonig gseit, as dir hürotet, oder?

Die Idee mit Kafi und Znacht getrennt, isch doch würklich no guet, das chönnt emu guet a nang verbi go. Guet, cha für euch au stressig wärde, we dr zwoi Iladige zum vorbereite heit, aber wenn mes jo zum vorus weiss! Aber so hättet ihrs sicher harmonischer

@kleinefeder: Jö, das isch würklich nid ganz eifach. Es isch schad, wenn me nid so richtig vo dr Familie vom Partner ufgnoh wird. Aber me weiss jo nie, vilicht wird das jo no? Wär jo no lang nid zspot, as sini Tante di besser akzeptiert. Vilich isches jo grad ihri Angscht, as we dir hürotet, du ihre di GG wägnimsch und si när niemert meh het?

11.12.12 18:57
Lula 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: I weiss nit wies gsi isch, si hei sech trennt wo ni bi 3 gsi... U es redet ou niemert mit mir was denn passiert isch, oder wieso das si sech trennt hei, umi si zämä cho u sech de entgültig trennt hei. Oder wieso si sech im Jahr, nach dem mi Brüetsch(?) im Oktober uf dWelt isch cho, direkt trennt hei. Das si äuä eifach aus Sache wo si mit is Grab wärde näh...
Es verlangt ja niemert, dass si sech abknutsche u besti Fründe wärde, aber zmingst e normale u respektvolle Umgang wäri durchus mängisch schön (gsi)

Dür dass das is mit mire Muetter u mim Stiefvater säuber nit so ha, isch dIdee, dass mir si eifach as Apero ilade. Ha zwar mit mim Vater lang gar kei Kontakt gha, aber sit guet 2 Jahr chöi mirs umi mitenand. Daher wärde er u mini Stiefmuetter äuä as Fest iglade. Wirde aber beidne säge, dass wenns es Gstürm git, dass si sofort flüge! U zmingst bi mire Muetter wird dä Satz nit guet acho.

Wäris de kei Müglechkeit, dass beidi Familiene zämö fiire? De hättit dir enand, sini Tante wäri nit ällei, u Dir gsuchet öich glich no a Silvester.
U viellech wäri es gemeinsmas Whynachte öbis, einisch bi Dire u einisch bi sire Familie.
I gah mau nit drvo us, dass sini Tante zwunge isch worde, ihn bi sich ufznäh?! U es git ja ganz viu älleierziehndi Froue wo umi e Partner finde, daher isch sicher nit Dim GG oder gar Dini Schuld...
Het de sini Tante kei Fründe oder süschti Verwandte. Wüu wirsch de Du Dini Eutere us "falscher Dankbarkeit" ou uf immer u ewig a Whynachte, Silvester, Ostere, etc ilade????


@FringillaVigo: Chasch gad obe ga läse , wird aber evtl ou e bizwiit drvo abhängig si, wie dReaktione si...
Nee si wüsses no nit, wettis ihne aber ebe de Whynachte säge.

Viu gäbis ja für Kaffi u Keks nit vorzbereite, u am Obe gits öbe Chineoise oder Raclette, daher ganz gäbig zum vorbereite... U es git mir de ou nüt ztüe, iwenn zsäge, so; "Schön sit dr cho, schön göht dr umi... Mir müesse jtzt witermache, hei närne no meh Bsuech..." So chani de doch si...



Mi GG isch sech das, wie ou wenn das mirs säge, am Überlege, aber er setti langsam doch de zure Entscheidig cho...



So, wünsche euch no ne wunderschöne Obe, heit nech Sorg

13.12.12 17:44
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Jo, so fahrsch äue würklich am beschte, wenns ne vorhär klipp und klar seisch as si sich söue benäh und süsch grad choi go. De ladsch dini Mueter ächt nur as Apero i? Heit dir de nid so vil Kontakt meh? Sorry, wenns z persönlichi Froge si, aber het mi grad wunger gno

@me: ig weiss nid so rächt, ob mir jetzt würklich söue dr Planigsstart mache. Eigetnlich wärs e guete Zitpunkt, wil ig etzt de meh schaffe und weniger Zit ha für anders und darum besser früech und langsam afange plane, als spät wenn ig de eh nie drzue chume öpis zmache. Aber anderersits isch mi Fründ eh nonig zha für konkrets Züg ("Werum jetzt scho, geit doch no sooo lang") und ig ha wie immer angscht mi uf öpis feschtzlege. Haha, zum Glück hani das Problem bim Ma nid Mau luege wies mi nach Wiehnachte dünkt.

13.12.12 18:09
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Hihi... Bei mir ist es umgekehrt... Ich würde sooooooo gerne endlich anfangen mal Nägel mit Köpfen zu machen. Aber ja eben: wir haben ja noch nichtmal einen Termin und wissen nicht ob es nicht doch 2015 sein soll
Aber ich hab mich seit 3 Wochen echt tapfer geschlagen und kein Wort mehr von Hochzeit gesagt oder sonst sowas, obwohl ich nur und immerzu daran denken muss. Es belastet mich schon oft, dass ich nicht mal weiss, womit ich rechnen muss und wie lange dieses ewige Warten noch dauern wird...
Ich denke ich werde dann so nach Weihnachten, vielleicht im neuen Jahr nochmals mit dem Thema herausrücken. Geht ja schliesslich nicht, dass man so was Wichtiges einfach ignoriert. Schliesslich muss ich damit leben und dann möchte ich wenigstens wissen, woran ich bin.

Kann mir vorstellen, dass manche Männer am liebsten nur so wenig wie möglich mitreden wollen und die Entscheidung einfach ihrer Verlobten überlassen möchte - was diese wiederum nicht so toll findet... :D Meine Mama hat erzählt, sie hätte damals praktisch alles allein ausgesucht und Papa war mit allem einverstanden und so ist es heute noch in diesen Stylesachen
Bei uns ist das aber dann sicher mal nicht so. WENN es endlich soweit ist, wird GG bestimmt zu allem und jedem was zu sagen haben und mit meinen Vorschlägen nicht immer einverstanden sein. Er ist selbst ziemlich kunstbewusst und hat einen ganz eigenen Stil (was oft echt toll ist, aber manchmal auch nicht so...). Da wird es sicher noch einiges geben, was noch ausdiskutiert werden muss... Aber eben, es ist noch viel zu früh.... Leider
Aber ich freue mich auch auf Weihnachten und ich denke, dass GG mir diesen Sonntag endlich "meinen" Ring schenken will (den ich dann natürlich sofort fotografiere und hier poste :D)...

 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 509 .. 997
Hochziit   irgendwie   würklich   Janedoe   Iladige   Zuletzt   richtig   gspannt   würklech   malinchen   Hochzyt   bearbeitet   Littlefoot   Pfingstrose   Taeboyana   schaffe   bstellt   Location   Problem   squishy