| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 90 .. 178 179 180 181 182 .. 590 .. 997
21.05.13 15:23
Lula 

Re: Bräute 2014

@sue: Tue dr was i Ahang, aber viu gsehsch haut no nit, wetti zersch chönne Stämple, bevor i se kläbe... Aber, mir göh hinech no i Papeterie ga gugge ob i dr fehlend Stempel cha bstelle u ob si e Stanzer brchöme wo mir wetti...
U vom Bastelshop hani Bscheid brcho, derte setti zMaterial no die Wuch becho, dh, i cha am Samschtig afa Stämple

@Flittis: I fändi Minimoons afe schön, u de im Spätsommer i dFlittis... Aber GG isch no nit so wiit, dass er sch über das nachedenkt.

@Morelia: Töne super Diner Karte, hesch Fotis?? Heit dr dr Text scho?
Tönt würkli bau, wie de nume 1 Guetschiin je Kleid chasch gäh, aber ggf bruchsch ja no eis fürs zivile, für TZ, fürs Mami

Datei-Anhänge
IMG_1490 (300x225).jpg IMG_1490 (300x225).jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 61 kB

21.05.13 15:31
Taeboyana 

Tja, wo die Sunne bliebt, fragi mi scho lang...

sue: z Burgdorf hani o mau gwohnt i bi sicher du findsch dert e Pfarrer, wo euch zueseit. Locations heimer im Chopf scho paar, aber ga aluege simer ersch eini gester, ganz spontan. Het üs gad e super Idruck gmacht und mir hei scho mau provisorisch reserviert. Am 1. Juni heimer no 2 Termine zum ga Chile und Restaurant aluege. I bi gspannt.

bastlerinne: tönt super mit eune Charte, das wird sicher schön. I möcht de o gärn chli säubergmachti u bi eigentlech o chli kreativ, aber mängisch längt äbe de d Geduud nid, wes es grössers Projekt isch... und uf auzu viu Ungerstützig dörfti bi mim Schatz äuä o nid hoffe... aber das het ja no Zit.

lula: Super, die Gwundernaselischte muesi grad ga aluege! Danke füre Tipp. Und i vrzeue gärn no chli vo mir: I bi 30i u im Septämber sit 8 Jahr - wemer hürate aso fasch 9 - mit mim Schatz zäme. Mir hei uf üsere Reis im März z Oustralie beschlosse, z hürate (bzw. het är mi gfragt ).

morelia: d Thuner Brutmodegschäft stöh bi mir o zoberscht uf dr Lischte. Vor auem vom Tessa und Thomi hani guets ghört und die hei so schöni Chleider... aber i wirde ersch so im Septämber/Oktober mit mine Trouzüginne uf Suechi ga. Vielech hei sie ja denn sogar no abegschriebni? Geisch de du scho gli ga luege?

21.05.13 15:34
Sue87 

@morelia, tönt spannend dini Karte/Kuverts hesch es Bildli wies öppe söu usgseh...?

Flitterwuche
i weiss ebe no nid wiemers mache.....entweder ou so Zischitg oder so nachem Hochzit oder de e wuche spöter...gad e Tag nächer sicher nid wett scho zersch no chli z zügs uspacke etc..;O)

Lula, merci fürs Föteli gseht spannend us - fröie mi scho uf witeri Fotis de;O)

Taeboyana, luschtig wo heiter de ds Burgdorf gwohnt??;O)

21.05.13 15:34
morelia 

@taeboya: nei i ga no gad nid ga luegä. ar marinatal hei si gmeint, so ca. äs haubs jahr vor dr hz sig ideal. da mir im mai hüratä gani de so im oktober. da hets de sicher o aktionä u usvrchouf

21.05.13 15:37
Sue87 

het mir öper e Tipp wasi zu mim Kleid am Zivile fürnes Jäckli/Bolero.....chönti alegge??
cha mi ja nid druf verlah dasi bis id Nacht ine gnue warm ha weni so useluege;O)

wäri u froh ha nämlich gad kei ahnig....
ha ds Föteli vom Kleid nomal i ahang ta als erinnerig...

Datei-Anhänge
Kleid von Merys.JPG Kleid von Merys.JPG (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 95 kB

21.05.13 15:37
morelia 

meine einladung ist auf seite 42 bildersammlung einladungskarten

21.05.13 15:39
Taeboyana 

auso d Gwundernase-Lischte hätti de ou usgfüut

21.05.13 15:40
morelia 

wow sue. mega schöns chleid! dr hammer. wed für nes bolero oder jäggli luegsch würdi luegä dases ds glichä wiis isch. ha scho gseh das chleid u jäggli ä anderä wiiston het ka und das gseht mega wüescht us...

21.05.13 15:46
Taeboyana 

gseht würklech super us. Oder sone Stola? Wär doch no chic. Wenn Jäggli, de eher es Bolero, passt gloub zu däm Chleid meh ases normaus Jäggli...

21.05.13 15:56
LaMariee 

Hallo Zäme

botz da tuät säch ja fei öpis i däm Forum

Härzlech willkomme Taeboyana u glückwünsch zu dim Atrag isch doch mega schön zAustralien

Sue: mega schön das Chleid! es wisses Jäggli mit silber drinne wäri villech no schön... mit so Stolas oder tüecher fingi eifach gäbig wes agmacht isch... schüsch muesches geng ume ufe ziä

Flitterwuche: mir wüsses no nid genau wimrs mache... wemr villech chli lenger wäg gö (auso 4-5 Wuche) gänge mir ehr speter.. auso paar monet nachdr hochzyt.. würd aber gärn so Minimoons mache gad nachem Hochzyt (auso so paar tag när..)

Zuletzt bearbeitet am 21.05.13 15:57

1 .. 90 .. 178 179 180 181 182 .. 590 .. 997
Janedoe   Zuletzt   malinchen   Pfingstrose   bearbeitet   squishy   irgendwie   Hochziit   schaffe   bstellt   gspannt   Taeboyana   Iladige   würklech   würklich   Location   Problem   Hochzyt   richtig   Littlefoot