Bräute 2014 |
|
1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 591 .. 997
|
|
|
|
22.05.13 12:11
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
Hey ladies! :)
Momentan chumi echt fast gar ned zum schribe sorry!!! Probiere mol wider die letschte täg z’überflüge & z’kommentiere…
Händer es schöns weekend gha? Am 18. Isch s’brutträffe in bärn gsi oder? Verzellet? :) sicher lustig gsi mol die eint oder ander live z’gseh :)
Mir händ am weekend die halb family us italie do gha :) s isch ebe d’taufi vo de nichte vo mim GG gsi isch meega schön gsi alli wider z’gseh =))
@malinchen: die converse schueh sind jo voll cool händ mega style gseht sicher hammer us :) chli fräch & voll trendy :) die app dönt echt cool! Ebe wie heisst si magsch di erinnere? Würdi gärn mol usprobiere und dänn ebe ev. grad mit de iladige verschicke oder am fest d lüt druf ufmerksam mache ;)
@lamarie: härzlich willkomme & gratuliere zur verlobig! :) jö mega härzig & kreativ de atrag vo dim schatz! :))
@taeboyana: au du härzlich willkomme! =) oh din atrag stelli mir aber mega romantisch vor! =))) jöö so schön min brüeder isch au grad mit sinere fröndin 4 mönet in australie mitem camper unterwägs! Muess hammer si wasi so i sim blog lese =)
@sue: oje duetmer au fest leid wäg dim papi! :( verstohni guet, dass di das thema drum au ufwüehlt isch ganz mönschlich! Wie d’lula seit: vilicht en guete bekannte vo ihm wo ihn guet kännt häd?
Planig: am pfingstmändig hani mir mol zyt gno und s internet nach passende fotografe durchstöberet und findes eifach sooo schwirig!!! Do mir jo fotograf und videograf wänd wärs sicher vil eifacher und au günstiger, wenn das grad es team wär wo zäme chiemt! Bin drum jetzt chli am luege für fotografe us norditalie wo schribet si düeget in ganz italie fötele sprich würdets sicher au uf luzärn cho isch jo nur öbe 3 -4 stund zahlsch natürli d’reis und unterkunft nehmi a, aber defür chunts viiiil günstiger ! aber s’häd so en riiise uswahl, dasses mega schwirig wird sich do z’entscheide…
So jetzt muessi leider grad wider witer.. wünsche öich ganz en schöne tag & fröimi gli wider vo öich z’läse ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 591 .. 997