| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 591 .. 997
22.05.13 16:26
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

hey ladies...!

ich bin nach langer ziit au wider mal da. wie gahts eu allne??
ha leider ned alles chönne nache läse, wär chli vill gsi...

wie laufts mit eune vorbereitige??

ich han grad hüt s zivilstandsamt provisorisch reserviert

denn hani am samschtig en termin binere kollegin wo iladigschärtli usw. macht. eifach mal luege was alles so gitt. ich stell mer öpis i dem stil vor wie s bild im ahang...

d apéro location hemer fäng provisorisch reserivert, aber mier wärded eus für die entscheide (bilder im ahang)

für s ässe am abig werded mer eus au sehr warschindlich für de "club" entscheide wo mini schwöschter schaffed. das wär das bild mit dem wintergarte. d liegestüehl chämtet denn natürlich weg

Datei-Anhänge
9.jpg 9.jpg (42x)

Mime-Type: image/pjpeg, 31 kB

City_Garden_047_02.jpg City_Garden_047_02.jpg (38x)

Mime-Type: image/pjpeg, 127 kB

City_Garden_063_02.jpg City_Garden_063_02.jpg (24x)

Mime-Type: image/pjpeg, 127 kB

CU1jpg_07.jpg CU1jpg_07.jpg (26x)

Mime-Type: image/pjpeg, 154 kB

Foto_k.jpg Foto_k.jpg (35x)

Mime-Type: image/pjpeg, 256 kB

22.05.13 16:36
Lula 

Re: Bräute 2014

@morelia: Jep, i findes super! Ha ja scho dWhynachtskartene so gmacht...
Hätti im fau süsch ou no Fäischter u Radiatore...

@novia: Hey schön mau vo Di zläse... Gseh guet us Diner Bilder...

22.05.13 16:45
daenu16 

Re: Bräute 2014

Lula: du ide Verzwiflig und er am schaffe...hmmm weg de Hochziit oder wie?

Morelia: Hmmm, alles klar! Das isch demfall mega lieb, dass sich alli so beteiliget...

22.05.13 16:49
daenu16 

Re: Bräute 2014

Lula ich hans gschafft...
Das ufem Fuess isch ebe es Fründschaftstattoo mit minere Fründin wo 2007 id USA usgwanderet isch. Mir ghört de Fuess links

Datei-Anhänge
SDC10305_klein.JPG SDC10305_klein.JPG (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 109 kB

22.05.13 18:35
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

danke lula :) ha grad dini chärtli gseh, mega schön! machsch das alles sälber??

22.05.13 20:39
Lula 

Re: Bräute 2014

@dänu: Wäg de Kärtli, bi de froh, wenn si fix fertig si, mir se nume no müesse verteiele...
Hey, mega chiques Tattoo, u ne u schöni Idee

@novia: Hei lah dr grob Zueschnit lah mache, dr räscht mache mir säuber, dr fiin Zueschnitt het mr mi GG gmacht, gfalte u gstämplet ha ig. Bim Textblätter iklebe hilft er mir de ggf umi, u Bänder mache äuä de umi ig.
Mini TZ het hüet gmeint, es segi schön was i mache, aber si heigi leider gad kei Zyt zum hälfe, si schaffe gad viu...

22.05.13 23:28
morelia 

Re: Bräute 2014

@dänu: mega schönst tattoo

@novia: schön di mau wider ds läsä. chasch di tröschtä, bi o lang nüm so zum schribä cho... schöni location.

23.05.13 08:57
Sue87 

Re: Bräute 2014

Lula, ou schöni Kärtli.....hesch ize die gstemplet?? gseht super us....! ohje aber süsch het dini Trouzügin mau Zit chli dir abzlose vo Ideene fürs Hochzit...?

novia_Mayo, die gseh super us die Kärtli für Save the date...! und de club isch mega schön??!!

daenu, findes une schöni Idee...chunnt die fründin de ou as Hochzit??

23.05.13 09:12
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

lula: wow ned schlächt! ich hett für das kei geduld und scho gar keis talent. also komplimänt! :)
verschicksch demfall d iladige scho bald?
mier hüratet gnau morn imene jahr hoffe s wätter isch denn eifach besser

morelia: danke

sue: merci, ich bin au froh das mer jetz scho schöni locations gfunde hend.
ha grad s föteli vo dim zivilhochzits-chleid gseh, mega schön! hesch scho es jäggli dezue gfunde? das pailette jäggli wär natürlich mega cool, aber wenns ned magsch verlide isch au blöd. oder eifach en wisse blazer?

hend ier au scho euchi locations?

Zuletzt bearbeitet am 23.05.13 09:19

23.05.13 09:27
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Sue: Jep die si gstämplet, närne mit am Embossingpulver bestreut, u mit am Heissluftföhn gschmolze...
Ja mir hei durchus scho übers Hochzyt gredet, aber ebe, mit nume rede isch es Hochzyt nit planet, jänu, i hoffe es wird no besser, u süsch het ja mi GG ou no ne TZ, u viellech hiuft ja de dä chli.

@novia: Geduld hani süsch ou nit, aber bim Bastle geits aube. Guet, irgendwenn loufi de aube drvo, ga eis ga roucke, es Kaffi, chli TV...
Mir verteiele / verschicke se mitti Juli... U das isch iwie scho gli!

@Wetter: Aso wenn nit no Schnee drzue chunnt, chas ja fasch gar nüme schlächter wärde, aber dr 100 jährig Kalender het ja nit so nes guets Jahr vorusgseit.

@Location: Jep, mir hei Apero wie Festlocation fix reserviert.

 1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 591 .. 997
bstellt   Taeboyana   irgendwie   Problem   Hochzyt   schaffe   gspannt   Location   Iladige   malinchen   richtig   Janedoe   bearbeitet   würklech   Zuletzt   Littlefoot   squishy   Pfingstrose   Hochziit   würklich