Bräute 2014 |
|
1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 591 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
22.05.13 20:39
Lula
|
Re: Bräute 2014
@dänu: Wäg de Kärtli, bi de froh, wenn si fix fertig si, mir se nume no müesse verteiele... Hey, mega chiques Tattoo, u ne u schöni Idee
@novia: Hei lah dr grob Zueschnit lah mache, dr räscht mache mir säuber, dr fiin Zueschnitt het mr mi GG gmacht, gfalte u gstämplet ha ig. Bim Textblätter iklebe hilft er mir de ggf umi, u Bänder mache äuä de umi ig. Mini TZ het hüet gmeint, es segi schön was i mache, aber si heigi leider gad kei Zyt zum hälfe, si schaffe gad viu...
|
|
|
|
|
|
23.05.13 09:27
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hoi zämä
@Sue: Jep die si gstämplet, närne mit am Embossingpulver bestreut, u mit am Heissluftföhn gschmolze... Ja mir hei durchus scho übers Hochzyt gredet, aber ebe, mit nume rede isch es Hochzyt nit planet, jänu, i hoffe es wird no besser, u süsch het ja mi GG ou no ne TZ, u viellech hiuft ja de dä chli.
@novia: Geduld hani süsch ou nit, aber bim Bastle geits aube. Guet, irgendwenn loufi de aube drvo, ga eis ga roucke, es Kaffi, chli TV... Mir verteiele / verschicke se mitti Juli... U das isch iwie scho gli!
@Wetter: Aso wenn nit no Schnee drzue chunnt, chas ja fasch gar nüme schlächter wärde, aber dr 100 jährig Kalender het ja nit so nes guets Jahr vorusgseit.
@Location: Jep, mir hei Apero wie Festlocation fix reserviert.
|
|
|
|
1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 591 .. 997
|