Bräute 2014 |
|
1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 592 .. 997
|
23.05.13 10:28
Lula
|
Re: Bräute 2014
Froue, i bruche öichi Hiuf! Mir wette ja ne Puzzle Stämpel, aber i finge nirgends sowas!! Jtzt si mir am Dienstag ir Papetrie bi üs im Dorf ga afrage, ob si so was chönne bstelle, aber anschienend gits die im reguläre Sortiment gar nit...
Het öber vo öich e Idee?? Oder e Ahnig, wo me säuber cha Stämpel herstelle? Si chönnti eine lah afertige, aber das chämmi uf ca Fr. 45.-!!! U das findi doch no viu, zumaus kei grosse isch Ah, wichtig isch, er darf nit scho nes Stämpelküssi ha (so wie di Stempel wo mr viu im Büro het), da ig ne zum Embosse bruche...
|
|
|
|
|
|
23.05.13 11:30
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
@malinchen: hey super danke vilmol für die 2 tolle tipps! Due die 2 apps grad mol abelade und chli teste ;)) cool isch öiches brutträffe so cool gsi! S’negste mol wäri also au sehr gärn debi! ;)
@lula: wow die chärtli werdet jo würkli mega schön! :) dönt ufwändig isch aber echt glunge! :)
@daenu16: danke für de tipp! De hani glaub ade hochzytsmäss gseh in luzärn wennsmi ned tüscht! Gseht au no guet us… ebe s git sooo vil uswahl!! :/ würkli es schöns tattoo häsch! :)
@novia: schön widermol vo dir z läse :) cool laufts so guet mit de vorbereitige! :) wooow gseht jo meeega geil us die location hammer! =)))
Och irgendwie stagniert bi mir d’hochzytsplanig momentan total :( würd so gärn mol es schrittli witercho aber irgendwie goht gar nüt :( und weiss ned mol gnau a wases ligt.. :/ efiach z’vil anders los & im chopf oder so oder z’vil uswahl oder weiss au ned… händer das au ab und zue?? Mich dunkts ihr sind alli immer voll am mache & due und ich chume eifach ned vom fläck :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 92 .. 182 183 184 185 186 .. 592 .. 997
|