| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 93 .. 184 185 186 187 188 .. 593 .. 997
24.05.13 11:32
Lula 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ah cool!! Nee, bi no nie gsi, si säute zBurgdorf. Aber werum nit, isch ämu aube no luschtig so züggs...

24.05.13 13:16
Steffi13 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä

Wär hüratet ou am 5.7.2014?

24.05.13 13:16
Lula 

Re: Bräute 2014

Froue, dank am Malinchen bini scho di ganz Zyt am gugge wäg am ne schöne Puzzleteilbild...
Ha jtzt 3 verschiedeni Biudlis, weiss aber gad nit was am beschte isch...

Was dünkt öich am beschte, was gfallt, was nit?

Datei-Anhänge
puzzles.jpg puzzles.jpg (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 146 kB

24.05.13 14:19
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Lula: rein optisch gfallt mir das obä links am beschtä (ds usgfülltä). Aber dä undä wo zwöi druffä si würd villecht fasch besser zum Thema HZ passe...???

@Taeboyana: cool, dir sit ja scho mega wit mit de ringä!!! De chasch üs ja de morn meh verzeuä wies isch gloffä!
Wägem Chärtli: ds Moto fingi ja vou cool, isch ja dr Text vomnä Patent Ochsner Lied. Aber d Umsetzig het's äuä scho chli "versout"... I bi ou sonä visuell-fixierti Person, es mues immer aus zämä passe und stimmig si. Aber wie du seisch, es het haut jedes Päärli sini eigetä Vorstelligä und Prioritäte.
Und dussä spörtlä isch momentan würklech nid so motivierend. Mis Baby (Mountain-Bike) het no nid einisch usä dörfä das Jahr. U morn landeni äuä ou eher im Fitnesscenter.

@sue: oooh, dä Markt muesi mir merkä!

24.05.13 15:01
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Lula, i bi dr glichä Meinig wie ds Malinchen: ds usgfüute gfaut mer optisch am beschte, aber die 2 Teili wäre haut o passend...

Malinchen, ja i vrzeue de gärn wies isch usecho mit de Ringe. Beträffend Iladigschärtli hesch scho rächt, d Idee isch super, aber äbe d Umsetzig... i wär drfür äuä vom Motto/vor Idee här nid haub so kreativ. Heit dir eigentlech aui es Motto/Thema für ds Hochzit? I weiss irgendwie nüt, wo bi üs mega passend wär. Aber ha ja o no chli Zit, mir öpis z'überlege

So, no 1 Stund u när Wuchenänd! Wär weiss, vielech isch ds Wätter gnädig mit üs... im Momänt gsehts bi üs gar nid so schlächt us dusse.

24.05.13 15:17
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Danke, das mit de 2 Puzzles hani mir ebe ou überleit, aber i chönnti ja eifach ou zwöi mau Stämple... Wüu Rand wirds kenne gäh...
Aber i bi mir eifach nit sicher, wüu i wirde ou dä Embosse, dr läär chönnti ggf mau usmale, dr voll nit, würkt drfür "meh"

Taeboyana: Ou Dir Merci.
Sorry, Di Post isch gad mit mim düre, ha mi nämli jtzt gad gfragt, um was für Iladige u Ringe es da geit. Bir Iladig verstahni Di, dass wäri gloubs ou nit mis... Aber öichi Ringe töne wunderschön!!

Zuletzt bearbeitet am 24.05.13 15:18

24.05.13 16:39
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Mir hei zersch gseit dass mir klar keis Motto wöi ha, wöu mir irgendwie nid so d Typä drfür si. När het sich bir Planig je länger je meh vo säuber usegstellt, dases so richtig 60er Jahr wird gah. Aus erschts hani mir ä VW-Bus gwünscht als Outo wöu das mis absolute Troumouto isch, GG het ä Band gfundä wo 60er-70er Musig macht wo üs würd gfalle, mir wöis vo dä Farbä här rächt bunt gstalte etc. Villecht ergit sich das bi öich mit dr Zyt ou wie vo sälber, und süsch fingis ou nid schlimm! Alles chli einheitlech gstalte und luegä dases ä rotä Fade git isch ja schön und guet, aber me chas ja de ou übertribä...

@Lula: ja, zwöi mal Stämple chasch natürli ou... Das würd sicher ou no guet usgseh! Aber ob usgfüllt oder nid weisi würklech ou nid was i dir söu rate. Usgmale würd sicher ou cool usgseh, de chasch no chli mit de Farbe spielä. Anderersits chasch ou die usgfülltä i verschiedenä Farbe stämple... Schwirigi Sach! Säg doch dim GG du bstellsch 2 günstigi anstatt 1 tüürä Stämpel... De chasch chli abwächsle.

24.05.13 16:55
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: Ja das chani verstoh, dass bald froh bisch wenn dChärtli fertig hesch. Mir händ no gar nöd agfange mit Chärtli.
Weg dinere Trauzügin: ich hoff fescht, dass sie sich demfall no chli meh chan i dich ineversetze und dich unterstütze. Vlt denkt sie eifach, dases no lang isch bis denn, oder het nöd so e Ahnig wases alles brucht!?

Danke, mir gfallt das Fründschaftstattoo au mega…es verbindet üs über KONTINENTE us

@Novia: Mir mached au es Engagement-Shooting und nämed denn dFöteli vo det. Wüssed aber au nonig wie…han mich chli astecke loh vode euphorische Fraue und ihrne tolle selbergmachte Kärtli (ihr händ so viel Ideä Bräute 2014).

@Wetter: es wär etz echt mol Ziit zum dä Vorsummer füreloh. Ich bin nöd würkli Wetter abhängig (stimmigstechnisch), aber au mir langets langsam!!!!

@Sue: das isch jo uuuuh kuul mit dem Flohmi! Ich mues denn au chli stöbere will für mini Deko am Hochziitsfescht wetti denn ganz viel verschiedeni Väsli.

@Taeboyana: So kuul mit de Ring. Mir wänd au Wissgold, aber wüssed nonig gnau wie. Muesch denn es Föteli ufelade wenner eis händ.
Mir händ bis etz keis Motto. Aber ich het sehr gern so chli öppis wo zum Biespiel so chli wär zum Tisch benenne. Für vieli isches doch denn grad klar…ah jo mir nämed Länder, oder kei Ahnig was und das wär doch denn so toll wenns uf dä NAmensschildli scho wär, damit jede scho wüsst mit wem er denn grad am Tisch hockt am Obig…kenned ihr das au so?

24.05.13 17:16
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: zDing isch ebe, wenn i zwöi nimme, bini umi tüürer wie süsch. Hoffe er chunnz gli hei, dass er no was drzue cha säge, u mirs no rasch chöi ga izahle. Aber dür öi tendieri ou bau zum usgfüllte.

@dänu: Guet, chunnt haut u druf ah, wenn das ihr se weit verschicke, u was dr weit mache.
I hoffes ou, wüu si weiss ja, dass dKärtli mitti Juli use müesse, u i bi froh, wenn i se im ne Monet nume no muess verpacke... Oder zBand drum binde.
Wüu i wetti ja aus Tischkärtli / Gastgschenk säubergmachti Konfi ha, einisch Erdbeer-Himbeer mit Sekt u einisch äuä äs Öpfugelee. U Erdbeeri si de ou no gad im Summer, ämu dFäuder zum säuber pflücke... (u di tuesch ja im Idealfall gad nach am pflücke verarbeite) U derte het si mir eigentli ou wöue häufe... Hoffe derte isch si de umi drbi Süsch muess de GG dragloube. Hei im Juli no 2 Wuche Ferie.

I findes e mega schöni Idee!! Heit dr de süsch no viu Kontakt?

Was wetisch de Du Kärtli technisch mache?

@motto: Hei eigentli nie bewusst es Moto gwählt. Hei jtzt eifach üsi Farbe u zPuzzle wo sech dür aus zieht

24.05.13 17:31
daenu16 

Re: Bräute 2014

Ja mir wüssed würkli nonig so wie mer die Chärtli wänd. Ich wünscht, mir wäred au scho so wiit.
Stimmt, dBeeri sött mer denn scho grad verarbeite und debi chann mer dHilf würkli sehr guet bruche.
Ja mir händ guete Kontakt. Ich versuech eimal im Jahr zu ihre z'flüge und sie chunnt immer über Wiehnacht/Neujahr. Mir skyped (oder Facetime) regelmässig und sie chunnt natürlich au as Hochziiit.

 1 .. 93 .. 184 185 186 187 188 .. 593 .. 997
Janedoe   Location   bstellt   Hochzyt   bearbeitet   Taeboyana   Problem   Zuletzt   malinchen   richtig   Hochziit   squishy   würklech   gspannt   irgendwie   Iladige   Littlefoot   würklich   schaffe   Pfingstrose