| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 94 .. 186 187 188 189 190 .. 594 .. 997
27.05.13 09:47
Lula 

Re: Bräute 2014

@novia: Es git ja ou so Caterer wo de gad sZält mitnäh, zum Biispiel er hie... http://www.hirschen-eggiwil.ch/genussmobilch.html
Aber meinsch, Du hesch de no dNärve u Zyt, oder wie ou immer, es Zält zdekoriere?

@Taeboyana: Diad'oro het schöni Ringe! Da i blau so schön finde, gfallt mir vo Titan Factory dLinie mit de blaue Steindli so...
U wäg dr Gravur, würdi mir ou kei Stress mache, üser Fründschaftsringe si ersch nach am ne Jahr trage graviert worde, mi Verlobigsring wird äuä nie graviert...

@Fringilla: Chasch de nit no mau mit ne rede, wäg am umstelle vo de Möbel? I mein, Dir zahlet ja ou was drfür, u de isch das ja wou müglich?!
Mir hei üses Apero ou ir Industrie... Isch eifach zeinzige Ort im Dorf wo me mit sövu Lüüt hicha, wenn me nit is Schloss wott...
Mir hei üs de eifach müesse säge, es isch es Apero, es si ca 3 Stund, u wes Wätter stimmt, hei si e härzigi Terasse u süsch hei mir es super Buffet...

27.05.13 11:12
Sue87 

Re: Bräute 2014

FringillaVigo, hmmmm auso i wäri ize äuä glich "übertribe" wie du dasi für 100.- die Hütte würdi dezuemiete....ussert dir findet no öpis wo gad dusse und dinne mega schön isch.... müesstisch eifach mit dene wos apero vorbereite sicher luege was si meine und ner so EI TAG vorher spötischtens festlege ob Waldhütte oder garte und ner eifach debi blibe komme was wolle;O) bir iladig müesstisch ja nid mal aghe wo dass ds apero gnau isch sondern me chönti das ja de ou ar trouig kommuniziere oder im Kirchenhefli oder öpisem? aber ideal wäri sicher wender süsch no öpis würdet finde wo dinne ou no schön isch...

mir hei das weekend süsch viu gmacht aber Hochzits-Mässig nüt...Morn am 14.30h heimer de ds Langnau ds Ehevorbereitigsverfahre

so wünsche euch no e guete Start id Wuche!!!

28.05.13 08:29
malinchen 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: hmm, isch würklech schwierig! Also ideal wär natürlech scho nur ei Location z ha. Aber wenn dr Innäruum würklech so schrecklech isch, würdi ou ds Waldhuus no drzue miete. Wie d Sue seit, i dänkä nid dases sooooo schwierig wär, d Gäst z informierä wo dases när stattfindet. Das chönnt me ja sicher mitem Pfarrer absprächä dass churz vorem Ändi vom Gottesdienst entweder er oder ä TZ churz d Gäst informiert wo das ds Apéro isch und wie me dert härä chunnt. Oder dir düet bim Usgang äs Pländli härä legä wo sich d Gäst chöi näh. U im Normalfall geit ja ds Brutpaar "vorus"...

28.05.13 09:34
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

merci lula, muess mal luege öbs so öpis au i eusere nöchi gitt.
aso dekoriere würdis ned sälber. ich müesst zersch mal luege wie tüür das alles chunnt. en riiiise ufwand für de apero lohnt sich ja irgendwie au ned...

isch öper vo eu scho mal i dem hochzeitshaus z bad ragaz gsi? lohnt sich das det hi gah?

28.05.13 18:32
morelia 

Re: Bräute 2014

@navia: tönt kompliziert. hesch mau öii euterä um rat gfragt? immer we mir bir planig gad irä sackgass si, wüssä si wimes cha lösä. di idee mitem pratyzäut findi aber super.

no 361 täg bis zum 24.05.2014

mir si i dä letschtä täg äs stück vorwärst cho ir planig. mir hei folgendes gmacht/erledigt:

-pfarrerin gfundä und ä termin abgmacht für ds erschtä gspräch (ersch im oktober i üsnä feriä)
-kiuchä u pfrundschüür definitiv reserviert
-üsi änderigsvorschleg für d offertä vo dä flittis bi globetrotter gmäudet
-mir si im bluemägschäft gsi u hei nachägfagt wenn mir müessä ga dr uftrag gä fürd bluemä (afangs apriu) und hei gluegt was für bluemä dasmer wei (ha äs chränzli kouft mit denä bluemä woni im brutstruss wet)
-ha einigi sachä gfundä für di chirchlechi trouig wo mi gg abgsägnet het (gebät, gedicht u sprüch)
-hei vo gsamthaft 70 fläschli womer für d deko bruchä scho 15 becho (mir sammlä aperitivo-fläschli)
-mir hei ä lischtä zämägsteut was aus ids notfauchörbli chunnt

was isch bi öich gangä? was si bi öich no wichtegi pöschtä im nächstä monet??

28.05.13 18:43
morelia 

Re: Bräute 2014

hiä ds chränzli:

Datei-Anhänge
1.jpg 1.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 88 kB

2.jpg 2.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 153 kB

3.jpg 3.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 150 kB

29.05.13 08:15
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

morelia: hüratisch du au am 24.5.??
muess würkli mal mini eltere frage, das isch en gueti idee :) die gsehnds ami wider chli neutraler und chönd gueti tipps geh
wow du bisch ja scho mega wiit mit plane, super! wo gönder hi id flitterwuche? gönder grad nachem hochzit? sorry bin chli neugierig :)
mega schöni blueme, gfallt mier super

mier hend de pfarrer zum glück au scho "reserviert", zu dem no d chile. de fotograf hemer au scho. alles andere hemer erscht provisorisch reserviert.
geschter simer nomal d gäschtelischte duregange. det chömed evt. no 1, 2 lüüt dezue aber susch staht die eigentlich.
die wuche chumi no d offerte über für d gstaltig und de druck vo de iladigs chärtli. ich hoffe es wird nöd z tüür ich würd sie mega gern bi ihre la mache...
im juli hemer denn es probe ässe bi minere schwöschter wo mier denn am abig wänd fiire.

wo sind eigentli au alli andere??

29.05.13 10:03
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Da inne isches mega ruhig ide letschte Täg...

Wow Morelia, euchi Planig tönt super und dir sit ja scho mega wit! Ds Chränzli isch würklech sehr schön.

Machet dir d Flitterwuche über Globetrotter a Steu vore Hochzitswunschlischte? Die hei doch das Agebot, dass d Gescht när e Teil ad Flittis chöi zahle as Gschänk. Mi würd das äbe sehr interessiere, wüu mi Schatz und ig scho 6 Jahr zäme wohne und würklech hushautstechnisch meh as gnue usgrüschtet si!

I ha no chli nach Save the date Vorschleg gsuecht und ha öpis Cools entdeckt: anstatt ere Charte so Fotomagnet mit Save the date druf... chame bi etsy oder printerstudio.de rächt günstig bsteue und i fänd das no originell... mau luege was mi Schatz drzue meint.

Morn Abe heimer no Besprächig mit mire Kollegin womer zum fötele wei. Sie isch e Hobbyfotografin, aber i ha scho es paar Shootings mit ihre gmacht und finde se super. Sie wird o ds Engagement Shooting mit üs mache. I hoffe natürlech, dass sie üs es guets Agebot wird mache

Süsch freui mi vorauem uf üsi Ringe womer bsteut hei und ufe Samsti, wemer Locations gö ga aluege und i hoffe, dass mir üs de chli chöi entscheide und scho Chile und Resti bueche. Aus Angere isch bi üs no nid so dringend.

29.05.13 10:42
Lula 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä

@morelia: Bi üs geits no 288 Täg bis zum zivile, u 300 Täg bis zum kirchleche...
Hei, tönt aso super bi öich!
Mega härzig Dis Kränzli, was chunnt drzue, wissi Rose?
Du machsch ja gad mega fürschi, fürs kirchleche hei mir no gad gar nüt.
Was machsch de närne mir denne Fläschli?

Gange isch nit würlkli viu, ha dBänder brcho, dr Puzzle Stämpel bstellt, u GG gnärvt mit DJ u Gästeliste. Er muess mir jtzt no 7 Kärtli nacheschnide, u am Samschtig wetti mir am ne DJ Bscheid gäh, er isch sech no nit sicher.
Näscht Monet wetti dKärtli fertig ha, da si mitti Juli usegöh; dh, Puzzle stämple, Iladigstext zämästelle u lah drucke u ikläbe u Bänder drum...
Süsch isch gloubs im Juni nit viu. Drfür wird de dr Juli tool, Ziviler alüte, Ringe ga gugge, Kärtli verteile... Wie gsehts bi Dir us?

@novia: I bi hie, aber so mit mir ällei schriebe isch ja iwie komisch

@Taeboyana: Ja sehr, i gloube zWätter schlaht säubscht am Forum ufs Gmüet...
Wäg de Fotomagnet, gits im fau bi vistaprint.ch ou... Bi mir das am überlege fürs zivile

Tönt nach am ne tolle Weekend bi öich, wünsche Dir ämu viu Spass am Samschtig

29.05.13 11:05
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Lula, chasch du eigentlech säge, ob die säuberbaschtlete Chärtli günstiger chöme aus druckti? Bi üs isches ja no gad nid aktuell, aber bi mir afa so chli am überlege, was schön wär. I bastle eigentlech no gärn, aber hätt Angscht, dassis zweni schön (bzw. gnue perfekt für mini Vorstellige ) härebechume. Dini gseh auerdings mega schön us. Aber ds gnaze Materiau wome brucht, choschtet ja o Einiges?

D Fotomagnet uf Vistaprint hani o agluegt, choschte aber ab CHF 9.50/Stück (u das no abegschriebe), uf printerstudio.de ab EUR 1.19/Stk. u ohni Versandchöschte ab däm Totaubetrag! Wär vielech würklech öpis...

 1 .. 94 .. 186 187 188 189 190 .. 594 .. 997
Zuletzt   richtig   gspannt   Hochziit   malinchen   Janedoe   Pfingstrose   schaffe   Hochzyt   Iladige   Taeboyana   bearbeitet   squishy   irgendwie   bstellt   Location   Littlefoot   würklech   würklich   Problem