| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 509 .. 997
13.12.12 18:46
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: So wies usgseht scho. Schrib dr e PN, isch chli kompliziert.
U wenn ne uf Afangs 13ni machsch, schliesslech chöi mir denn säge, mir hürote nächscht Jahr...
Verzell Dim GG mau, dass ja früecher dass me planet, desto ender hesch umi chli Ruum für Di, chasch Gäud u Närve spare, u vorauem isch dChance, dass de das wo de wotsch de ou würkli brchunsch höcher. Inwiefern hesch de Angscht di uf öbis fest zlege? Eifach nit witer gugge, de chasch ou nüt "bessers" finde.

@kleinefeder: Afa wetti ou, i weiss aber das i das Jahr bi mim Schatz nüme würkli was erreiche. Evtl no dHomepage, hätti no ne Guetschiin bis endi Jahr.
Sprichs doch mau zwüsche Whynacht u nöii Jahr a, de heit dr viellech ja ou mau chli Rueh für öich, oder e gmeinsame Tag.
Aber i verstah sehr, dass Du wetttisch wüsse, wora das de bisch, isch eifacher so.

Mine wetti scho mitrede, scho nume das es im Rahme blibt... Aber wrum dass er mitredet isch mir eigentli egau, solang er überhoupt mitredet.

Wieso meinsch, dass ne das Weekend brchunsch? Heit dr e spezielle Tag?


@me: Ha hüet Nami i Rohmberg aglüte U wenni Glück ha, chani mi Ring morn ga reiche. Wirde neh us däm Grund säuber ga reiche, wüu mi GG gad sehr im Stress isch, u eifach gar kei Zyt het.

14.12.12 00:53
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hallo zusammen

Ich bin neu im Forum, und da ich nicht einschlafen kann, bin ich hier am lesen. Ich bin/werde auch eine 2014 Braut sein. Das Jahr und der Monat sind bei uns Ansicht schon lange klar. Wir sind jedoch noch nicht offiziell verlobt.

Ich habe eine Frage. Für was steht "GG" ich nehme schwer an , das ich weiss wer ihr damit meint, aber zu dieser späten Stunde kommt mir alles mögliche in Sinn, wenn ich dieses Abkürzel lese.

Bei ums wird es interessant da wir zwei verschiedene Traditionen zusammen bringen müssen. Ein Englisches-Schweizerisches Hochzeit. It shall be interesting indeed.

Also nochmals Hallo zusammen und es freut mich euch kennenzulernen

14.12.12 09:00
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Mädels

@lilmonkeyme
u härzlech Willkomme bi üs.

Und, was für nes Datum heit dr nech usglese? Und werum? *gwunderbin*

GG heisst Göttergatte
Geit aber no viune so, dass sis GG nit chöi iordne

Inwiefern weit dr de di beide Tratidione zämäbringe?

U wieso inofiziell? Dh es weiss es no niemert? U wenn chunnt dr dr Atrag, resp. wenn informieret dr öiches Umfeld?

14.12.12 09:03
nisliker 

Re: Bräute 2014

Morgen Ladys

@ Herzlich Willkomme lilmonkeyme! :)

Wer gat eignetlich a weli Mess? Gat öper ad Hochzeitshow.ch vo Merys im Marrion in Züri?

14.12.12 09:34
Lula 

Re: Bräute 2014

@Nisliker: Mir göh uf Bern a dMariNatal, si scho letscht Jahr gsi, u i gloube uf Züi bringt dr aus Bärner Päärli nit viu, da doch viu Regionals isch.

Geisch Du a di Hochzytsshow?

14.12.12 09:35
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand

Lula: Achsooo merci viel Mal füd GG erklärig. Aso inoffiziell will min GG es erst offiziell wet mache wenn er sin Aatrag gmacht het. Aso das mir werdet irgendswen ma hürate isch glaub für die meiste klar. Ich han ihm gseit das ich gern 1.5 Jahr ha zum mit ihm alles z'plane und er möcht das au. Eigentlich hetet mir welle am 14.06.14 hürate, aber den isch oisi Chile bsetzt. Werum 14.Juni 2014? Will s'Datum schön usgseht und ich entweder e Summer oder Herbst Hochziit ha wellä. Er findet im Herbst segis z'chalt und im Juli/August z'heiss. Und ez wird's hoffentlich de 28. Juni.

Drum nimich ah das de Aatrag irgendswen zwüsschet jetzt und endi Januar chunt.

Im Traditione zämebringe fangts scho bide Verlobig ah. Er beharrt ufen Verlobigsring, und de söt Traditionell ca. 3 Mönetslöhn choste. Ich ha gfunde das gaht nöd, das isch viel zviel Geld. Schlussendlich hani mi dörfe uf 2 Ring entscheide (hanen no müsse überzüüge dases Kollegin vo England au het dörfe ussueche). De Ring wird ich den au am linke Fingering ah ha, nachem hürate immerno am gliche Finger aber z'erst de Ehering und den de Verlobigsring.

Er gfindets super das bi ois amne Hochziit de Abig mit Unterhaltig gfüllt isch. In England gits nur d'Speeches. D.h. Nach jedem Gang redet irgendöpper anderst den chund de Hochziitstanz und Torte (Früchte chuäche) aaschnide und das weris gsi. Ou und de oberst Teil vom Früchte chuäche tuet mer iigrfüüre und isst mer wenn s'ersti Chind tauft wird.

Ich gfinds e schöni Tradition aber ja. Ha viels nö so gern drah. Wie mer das ganzi zämebringet wüssemer au nanig so ganz.

nisliker: ich bin mirs am überleggä zgah aber hets det "nur" e Bruutmodeschau?

Froit mi oi kännezlerne :)

14.12.12 09:37
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Ou und ich chan kes "at" zeiche bruuche chunt grad e Warnig. Wie machet ihr das?

14.12.12 09:45
nisliker 

Re: Bräute 2014

hoi zeme

also ich bi scho 2 mal i züri gsie und es het gheisse luzern und st. galle seg besser. drum gang ich das jahr uf st.galle. ad hochzeitshow.ch gang ich au verbi. de itritt isch günstig. es gid nöd nur brutchleider sondern au catering, fotografe, schmuck (ehering) usw. aber es wird sicher nöd so gross sie. ich wird am sunntig churz ga.

Zuletzt bearbeitet am 14.12.12 09:46

14.12.12 10:06
Lula 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme: z@ chasch gloub ersch ab are gwüsse Azahl Biträg mache. Also schrib druf los...
Ah ok. Isch doch ou schön. So im Juni.
Viellech ja de a Whynachte.

E Verlobigsring findi wunderschön, aber gad 3 Monetslöhn??? Mine isch nit mau eine. Aber es chunnt doch ou uf dSymbolik a, oder nit? U für das e symbolische Wärt het, muess er ja nit gad so tüür si.
I wirde im fau mi Verlobigsring ou links trage, u dr Ehering denne rächts. Aber eigentli us däm Grund wüu GG links kei Ring cha trage, am Ringfinger, er het derte e Unfall gha, u de isch chrum zämägwachse.

Dir chöit ja nach de Gäng öbert lah rede, u nach am Dessert no süscht Unterhaltig ha. U dr oberst Teil vor Hochzytstorte igfrüüre findi u schön, aber i würdi dä de gloubs zum erschte Hochzytstag ässe. Oder so.

Was stört Di a dr Tradition? Oder wele Teil hesch nit gärn.

14.12.12 10:35
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Ja guet den schriibi demfall druflos.

Aso ich ha nö gern Früchtechuächä. Gfänd sogar Cupcakes super, aber da mümmer zäme luege.

Aso ich denke mir werdet Bridesmaids, Best Man, ushers und flowergirls ha.

Traditionell ladet in England mini Eltere d'Gäst ii. So in etwa:

Herr und Frau Blabla lädt euch zur Hochzeit ihrer Tochter, Miss Blabla mit Mr Bla ein. Etc.

Das find ich zum Biispiil nö so toll. Oder das de Pfarrer frögt wer die Bruut übergit und so.

Ja ich gfind das mite 3 Mönetslöhn u extrem. Ich ha nö ma eine wellä. Die woni usgläse han chostet zwar gnueg aber vielech en Drittel vo eim Monetslohn. Uf jedefall sind's schön.

Wie tüüf ide Vorbereitige stecket ihr?

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 509 .. 997
irgendwie   schaffe   richtig   bearbeitet   gspannt   Taeboyana   Littlefoot   Iladige   Problem   Zuletzt   würklech   Location   würklich   Hochziit   squishy   Hochzyt   bstellt   Janedoe   Pfingstrose   malinchen